القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احببت معذبي الفصل السادس 6 بقلم إيمان خالد

  رواية احببت معذبي الفصل السادس 6 بقلم إيمان خالد

رواية احببت معذبي البارت السادس 6 بقلم إيمان خالد

رواية احببت معذبي الجزء السادس 6 بقلم إيمان خالد
رواية احببت معذبي الفصل السادس 6 بقلم إيمان خالد

رواية احببت معذبي الحلقة السادسة 6 بقلم إيمان خالد

نزل عمر ورحيم من العربيه قدام المطعم لقوا واحد واقع ةالدم مغطي وشه تقريبا 
شالوه بسرعه وجريوا بيه علي المستشفي بعد ما قعدوا يدوروا علي ايمان 
عمر/رحيم خليك مع الراجل ده واوعي تسيبه انت فاهم
رحيم/انت رايح فين 
عمر/روح ادور علي ايمان هسأل اي حد هناك 
رحيم/استني بس يا عمر مفيش حد هيكون صاحي نهائي دلوقتي استني لبكره 
عمر بتوهان/أن شالله الاقي واحد حتي يمكن يعرف 
رحيم/اهدي يا عمر أن شاء الله هتلاقيها بس ارتاح دلوقتي واكيد الراجل ده ليه علاقه بالموضوع 
الدكتور خرج من اوضته العمليات 
عمر جري عليه /اي يا دكتور اخبار المريض اي 
الدكتور/الحمدلله بقا كويس تقدروا تدخلوا تشوفه بعد كام ساعه يكون فاق 
الساعات كانت بتمر علي عمر ببطئ شديد جدا 
عند ايمان 
انتو عايزين مني اي ابعدوا عني 
مجهول /ما تخرسي بقا وجعتي دمغنا بصوتك 
ايمان/بالله عليكوا سبوني انا معملتلكوش حاجه ابعدوووو
مجهول /الو يا زعيم الامانه معانا تحب نعمل معاها اي 
الزعيم/ولا حاجه اقفلوا عليها الانوار والباب وأخرجوا 
مجهول /بس 
الزعيم/اللي قولته يتنفذ 
بدأوا يقفلوا الانوار والباب بدأت تصرخ وتعيط افتحوا الباب بالله عليكوا افتحوا انا بتخنق بالله عليكوا افتحوا همووووت افتحوووووو حرام عليكوا وبدأ صوتها يضعف والنفس بدأ يضيق اوي لحد ما انقطع 
مجهول 1/البت سكتت كده ليه 
مجهول 2/يا عم ما تولع احنا لينا ناخد فلوسنا 
مجهول 1/بس البت قمر اوي 
مجهول 2/الصراحه جامده بس لو فكرنا نلمسها الزعيم هينهينا بلا قرف 
عمر/الو يا عزيز ايمان اتخطفت 
عزيز/اي ده انت بتهزر مش قولت كانت معاك 
عمر/لا مكنتش معايا واتخطفت 
عزيز بخبث/طيب ابقا قابلني يا حلو معدش ليك عندي حاجه وابقي قابلني لو لقيتها  وقفل بسرعه 
عمر/رحيييييم 
رحيم بخضه /في اي 
عمر/عزيز اللي خطفها ده ممكن يقتلها 
رحيم/طب اللي جوا ده هنعمل فيه اي 
عمر/هنجيله في وقت تاني يالا بسرعه 
رحيم/احنا منعرفش اي معلومات هنروح فين بس 
عمر/في اي زفت المهم نلاقيها 
عمر/قولي لعزيز عمر بيه برا 
حاضر يا فندم اتفضل اقعد 
عزيز/قوليله يت. لسه ليكمل لقي عمر دخل وعينه زي الجمر 
عمر/انطق يا زفت وديتها فين 
عزيز بسخريه /وانت مالك يا عم 
عمر/انطق يا عزيز عشان ميكونش موتك علي ايدي 
عزيز /نادي علي الحراس مسكوا عمر ...وريني هتعمل اي يا سي عمر اعلي ما في خيلك اركبه 
عمر/والله لاندمك ولو حصلها حاجه هقتلك بايدي يا زبال**
عزيز بغضب /ارموه بره 
عمر/بعدهم عنه وقاله مسيرك هتقع في أيدي واوعدك يوم ما تقع تحت ايدي لاوريك مين عمر الأمير 
ايمان فاقت لقت واحد واقف قدمها بدأت تفوق وتحاول تشوف مين 
عزيز بخبث/ازيك يا عروسه 
ايمان /انت 
عزيز /مالك يا حلوه مصدومه ليه اتصدقي طلعتي جامده هه
ايمان/انت عايز مني اي 
عزيز/مش لما ناخد وندي في الكلام يا عسل 
ايمان/انتو عايزين مني اي ابوك وكان طمعان في ابويا عشان ثروته وانت خدت الثروه واترميت انا واخويا في الشارع عايز اي تاني ومطلبتكش بأي حاجه عايز اي تاني 
عزيز/اتجوزك 
أيمان/ده بموتك يا عزيز انا اموت ولا اتجوز واحد زيك 
عزيز /مسكها بعصبية يبقي متعرفيش عزيز يا ايمان 
ايمان بوجع /ابعدي عندي يا حقير اوعي تلمسني ولو هموت مش هتجوزك فاهم 
عزيز بضحك/تؤ تؤ مش هقتلك انت بس ممكن اقتل حد تاني بتموتي فيه 
بصت لقت انس 
ايمان /بصريخ اياك انك تلمسه يا واط*** 
عزيز /طبعا يا روحي مش هلمس اخو زوجتي عيب برضو 
أيمان/ابعدوا عننا حسبي الله ونعم الوكيل فيك
عزيز/لو موفقتيش صدقيني قتله هيبقي علي ايدي 
انس بطفوله/ايمان الناس دي تخوف 
ايمان/متخفش يا حبيبي مش احنا قولنا أن طول ما ربنا معانا منخفش 
انس/صح هما خطفنا ليه يا ايمان 
ايمان/متقلقش يا حبيبي خير ان شاء الله
اتصل رقم غريب علي عزيز وطلع 
عزيز بيه والله وليك وحشه 
عزيز /مين 
غريب/حد بيحبك وبيحبلك الخير يا زيزو 
عزيز/متنجز يالا 
غريب/اخرتها بقت يالا طب حبيت اقولك يا عزيز أن جرايمك كلها في أيدي لازم نقعد ونتفق والا كل ده هيتسلم للبوليس 
عزيز/وحته واحد ولا راح وجه جي هيددني 
غريب/إذا كان كده طيب سلام وهتشوف 
عزيز باستعجال/نتقابل أمته 
غريب/ايوه كده تتعدل في *******
رحيم/قدرنا نعرف ايمان فين يا عمر يالا بينا 
عمر/براڤو عليك يا رحيم مش عارف ارد جميلك ازاي
رحيم/احنا اخوات ولا اي 
عمر/طبعا يا صاحبي 
رحيم /بس نجيب الشرطه معانا
عمر/لا شرطه اي ممكن يقتلوها وياخدوها رهينه معاهم عشان يهربوا  خليك انت هنا انا هروح لوحدي 
رحيم/انت اتجننت يا عمر اسيبك لوحدك
عمر/رحيم هتفضل هنا فاهم 
رحيم/قوم قدامي يا عمر عشان منتخنقش في وقت زي ده 
ركبوا العربيه وراحوا 
لقوا عزيز طالع من هناك وكان سايب حوالي 3 معاهم مسلحين 
دخل عمر وحدف طوبه واحد راح يشوف الوضع والتاني من الجهه التانيه حظه أنهم لقوا قطه ولسه هيرجع هوب جه رحيم وخبطه علي دماغه واخد سلاحه عمر دخل جري بإيمان اللي لقاها مرميه وحالتها متبهدله ووخده طفل في حضنها عرف أنه انس 
عمر بهمس/ايمان ايمان 
ايمان /من فرحتها صرخت ولفتت الإنتباه والاتنين دخلوا
عمر/ياخربيتك فضحتينا 
مجهول/لا أتصدق شجاع لو اتحركت هقتلكم فاهم
عمر/هنطلع وهديك أضعاف اللي خدته 
مجهول/ههه أتصدق موتني ضحك اسكت يالا
عمر بغضب /انا يتقلي يالا 
ايمان/يعني ده اللي همك ومش همك يرفع سلاح 
عمر/مهو لو كنتي اتنيلتي في البيت مكنش ده حصل 
ايمان/شايفني معنديش كرامه عشان اقعد
عمر/واي دخل الكرامه كمان
ايمان/بقا اللي اتقالي وتقولي اي دخل الكرامه 
انس/ايمان ايمان مين ده 
ايمان/ده عمو عمر يا حبيبي 
انس/الله ده بطل جاي ينقذنا 
ايمان/قصدك جاي يتحبس معانا 
عمر/يعني بدل ما تشكريني 
إيمان/لا
عمر/وافقتي 
أيمان/علي اي 
عمر/الجواز 
إيمان/أتصدق انك فايق ورايق احنا في اي ولا اي 
مجهول/ااااه يا خربيتكوا صدعتوني اي اجبلكوا 2لمون 
ايمان/لا تلاته احنا تلاته 
عمر/يا خربيتك اخرصي 
دخل رحيم من ورا وقتلهم 
انس/برعب ايمان ايمان واغمي عليه 
ايمان بسرعه/انس انس 
خدوه بسرعه علي المستشفي والدكتور طمنهم عليه وبعدين دخلوا عن الراجل صاحب المطعم 
ايمان بدموع /انا اسفه حصلك ده بسببي 
الراجل/بتفهم انت ملكيش ذنب يا بنتي اهم حاجه انك رجعتي بالسلامه 
ايمان/يعني ينفع اكمل شغل 
عمر/نعم ياختي شغل اي 
ايمان/ملكش دعوه 
عمر/اتظبطي 
ايمان/يا عمر بيه مليش مكان في بيتكوا تاني انا هعرف اهتم بنفسي وباخويا وشكرا علي اللي عملته 
عمر/ويمين بالله يا ايمان لو ما قومتي برا دلوقتي لهخلي يومك اسود (بعصبية)قومييييي 
جرت من قدامه وقدم اعتذاره للراجل
رحيم بتعبك معايا بس شوفلي اي مكان محدش يقدر يوصله 
رحيم/مفيش افضل من بيت لواحد من الشيوخ انا اعرفه واعرف مراته وهما ناس طيبه ومحدش هيقدر يوصل أو يتخيل 
عمر/شكرا يا رحيم
رجع عمر بيته بعد ما وصل ايمان وانس لقي والداته بتعيط دخل طبطب عليها واعتذر لها عن أسلوبه واكلها ودخل نام 
نيره/نورتي يا بنتي اتفضلي البيت بيتك
ايمان بحرج/احنا اسفين جدا والله انا مجروحه والله بس 
نيره/متقوليش كده يا بنتي لو كان عندي عيال كنت هحب وجودهم واهو حد يونسني انا والحج
انس/انتو معندكوش عيال
نيره/الحمدلله علي كل شئ ربنا مرزقناش بعيل بس كفايه أنه رزقني بزوج زي الشيخ سليم 
ايمان/ربنا يديمكم لبعض يارب
انس/انتو معندكوش عيال واحنا معندناش بابا وماما راحوا عند ربنا صح يا ايمان 
ايمان /صح يا حبيبي
نيره/خلاص قولولي يا ماما ممكن تعتبرونا زي اهلكم ربنا يرحمهم ودخلت ايمان وانس ناموا بعد يوم شاق 
انور/ازاي ده يحصل كل حاجه كانت تمام ازاي يا اغبيه ياللي بره تعالوا فورا

 يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت معذبي)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات