القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية لؤلؤة الأمير الفصل الرابع 4 بقلم ميرو محمد

 رواية لؤلؤة الأمير الفصل الرابع 4 بقلم ميرو محمد

رواية لؤلؤة الأمير البارت الرابع 4 بقلم ميرو محمد

رواية لؤلؤة الأمير الجزء الرابع 4 بقلم ميرو محمد
رواية لؤلؤة الأمير الفصل الرابع 4 بقلم ميرو محمد

رواية لؤلؤة الأمير الحلقة الرابعة 4 بقلم ميرو محمد

امير بصدمه : ايه بتقولي ايه .....
لميس : بقول نجوز اي صعب مش انت بتحبني .
امير بخبث : ايوه بحبك بس مش معني كده اني اتجوز انا انا 
لميس بمكر: انت ايه ياامير  شكلك مش بتحبني .
امير : بحبك بس جني بنتي مش هتوافق وبعدين انا كنت هتجوز لؤلؤ عشان تكون مع جني. 
لميس بتفكير : كويس عشان يكونو التنين قدام عيني واخلص منهم ويبقا مفيش غيرك ياامير قدامي عشان ادمر'و
وانفذ المطلوب مني .
امير : ايه روحتي فين لميس لميس .
لميس : ها معاك ياميرو .
امير : بقولك انا هتجوز لؤلؤ ....بقلمي_ميرو_محمد 
لميس بمكر : ومالو ياحبيبي اجوزها المهم انك بتحبني انا .
امير الموضوع بقا صعب عليه اوي وقرر يكلم اللواء ممدوح يخبرو بلموضوع لانه مستحيل يتجوز واحده زي دي .
امير : ماشي ياحبيبتي سبيني ارتب اموري وبعدين نشوف هنعمل ايه المهم دلوقتي لازم اخرج اتغدا مع جني ولؤلؤ .
لميس بخبث : اخص عليك ياميرو كده مش عاوزني اروح معاك .
امير : ها لاء طبعا تعالي معانا وربنا يستر بقا.  
خرجت لميس وهي ماسكه ايد امير وخرجو عند لؤلؤ وجني في مكتب بسمه السكرتيره . 
#بقلمي_ميرو_محمد 
نظرت لؤلؤ اليهم من فوق لااسفل واتعصبت من طريقه ال لميس مسكه فيها امير .
جني بحزن : ايه يابابا مش هتروح معانا نتغدا .
ترك امير ايد لميس ونزل لمستوي جني وتكلم معاها بحنان . وهو يعلم ان غصب عنه مقصر مع ابنته بس هو بيعمل دا كلها عشانها . 
امير بحنان : انا مقدرش ارفض طلب لااميرتي . 
لؤلؤ 🤨🤨: اومال حضرتك واخد ام حزلؤم دي ورايح فين .
لميس : هروح مع حبيبي نتغدا سوا .
لؤلؤ بعصبيه : نعم نعم ومين قال ان دييي هتروح معانا .
لميس : مش عاوزا تروحي متروحش ميرو يلا عشان انا جوعت .
جني : لاء لؤلؤ هتروح هي قبل الكل صح يابابا .
امير : احممم يلا ياجماعه مينفعش كده خلينا نروح نتغدا ويومنا يعدي علي خير بقا ....
ذهب امير ومع جني وبجانبه لميس الماسكه فيه واكنه هيطير منها ولؤلؤ هتموت من الغيظ ومن عمايل امير الهو المفروض هيبقا جوزها  ....
المهم ركبو العربيه ومعاهم طبعا معاهم الحرس وامير بيكون شخصيه تانيه امام الناس لانه معروف بشخصيته القويه والتكبر والغرور والقوه والفلوس والجبروت والجمال كلهم في راجل واحد ......
وصلو الي مطعم فاخر جدا وكان جميع ال في المطعم واقفين علي رجل واحده وان رجل مهم زي امير العزيزي ان يدخل مطعمهم دي حاجه هتكتب في التاريخ ....
صاحب المطعم : امير بيه اهلا اهلا بحضرتك شرفتنا بحضورك ...
امير : شكرا عاوز تربيزه تكون كاشفه المطعم كله .
صاحب المطعم: يافندم لو عاوز افضي المطعم حالا هيحصل .
امير : لاء لاء مش مستاهله . 
جلس امير علي تربيزه فاخمه جدا وتحطلو احسن انواع الاكل .
كانت تجلس جني بجانب امير وطبعا لميس مش هتفوت اللحظه دي وجلست بكرسي بجانب امير ولؤلؤ جلست في الكرسي المقابل لاامير . 
شرعو في الاكل وكانت لميس بتعمل حركات عشان تغيظ لؤلؤ ..
#بقلمي_ميرو_محمد 
لميس: خد ياحبيبي كل دي من ايدي 
نظر امير الي لؤلؤ التي تنظر اليه وكأن شرار يطلع من عينها 
امير طبعا غصب عنه لازم يمثل .
امير : احممم معلش انا هعمل تلفون واجي . 
قام امير من علي الاكل وذهب يعمل اتصال علي اللواء ممدوح 
لميس استغلت دا عشان ترمي كلام زي الس'م علي لؤلؤ .
لميس : مش تقوليلي مبروك ياجينو .
نظرت اليها لؤلؤ وجني بستغراب .
جني : اقولك مبروك علي ايه ياطنط .
نظرت لميس الي لؤلؤ وأكنها بتوجه الكلام لي لؤلؤ : مش انا وبابكي هنجوز قريب  .
الخبر نزل علي لؤلؤ مثل الصاعقه هي وجني .......
لؤلؤ 😶😶😶
جني 😶😶😶
لميس 🙂🙂🙂
امير : بقولك لحضرتك بتقولي اجوزها .
اللواء ممدوح: وانا بقولك خدها علي هواها .
امير : لاء يافندم مش لميس دي الهتصدق كلمتين في الهوا .
اللواء ممدوح: خلاص وافق ياامير واجوزها .
امير بغضب : نعم لاء طبعا مستحيل .
اللواء ممدوح: ودا امررر ياسيدت الرائد 
امير قفل السكه وهو مش عارف يعمل ايه 
هل يوافق ام يرفض ويستقال ولؤلؤ هيكون ايه رد فعلها بعد معرفت هل هتوافق ان تكمل مع امير بعد معرفت ولميس ناويه علي ايه بظبط 

 يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لؤلؤة الأمير)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات