رواية احببت معذبي الفصل الثالث 3 بقلم إيمان خالد
رواية احببت معذبي البارت الثالث 3 بقلم إيمان خالد
رواية احببت معذبي الجزء الثالث 3 بقلم إيمان خالد
رواية احببت معذبي الفصل الثالث 3 بقلم إيمان خالد |
رواية احببت معذبي الحلقة الثالثة 3 بقلم إيمان خالد
لو عايز ترجع كل أملاك. تعالي في***
عمر /اتفقنا
صبحيه/رايح فين يا بني ومستعجل كده ليه
عمر/اطمني مفيش حاجه مشوار سريع وجاي
اهلا اهلا عمر بيه مع انك فلست ولسه بشياكتك واناقتك ههه
عمربضيق/قول اللي انت بعتلي عشانه عشان مش فاضيلك
عزيز الاحمدي/طبعا اهم حاجه الشغل أنا هعمل معاك صفقه العمر
عمر/واللي هي اي بقا
عزيز/طب احنا عارفين مين السبب في كل ده أولهم جيلان اللي كانت عارفه تقريبا نص شغلك وكانت بتوصله لانور ومننساش شركهم التالت ايمن انا بقا عندي كل المعلومات اللي تثبت أنهم مزورين حاجات كتير والضرائب اللي بيهربوا منها وعارف القديم والجديد ويمكن في لحظه ابيدهم في لحظه هههههه
عمر/لا ما انا عرفت قصتهم واللي عملوه فيا بس كله بحسابه وطالما معاك كل الادله دي ليه مشلتهمش
عزيز/انا عايز اتجوز ايمان
عمر/بعدم فهم واستغراب ايمان مين
عزيز/الخدامه بتاعتكم
عمر/نعممممم وانت عايز منها أي واي علاقتك بيها انطق
عزيز/اهدي يا عمر بيه انا بس عايز اتجوزها علي سنه الله ورسوله
عمر/انت دي مش استايلك عشان نقول حبتها مثلا
عزيز/مهو انا هتجوزها مصلحه انت تعرف عني غير كده برضو انت ليك ترجع شركتك وسيبني اتعامل
عمر/اتفقنا نشوف رأي العروسه بقااا. وطلع جري علي برا
ايمان ايمان انت يا زفته اطلعي
ايمان بخوف استخبت ورا صبحيه
صباحيه/اي يا بني مالك
عمر/انت مستخبيه ليه اطلعي اوقفي قدامي (بشخطه)تعالي
ايمان/هو انا غلطت في حاجه يا بيه
عمر بعبيصه ومسك دراعها /انت اي علاقتك بعزيز
ايمان بوجع /مينفعش تمسكني ابعد عني
عمر/طيب يا ست الطاهره اي علاقتك بعزيز انطقييي
ايمان/بس انا معرفش حد بالاسم ده
عمر/اومال عرفك من الباب للسما وربي يا ايمان لو عرفت أن ليكي علاقه بالي حصلي لهيكون اخر يوم في عمرك
ايمان بعياط/بس انا معملتش حاجه والله
عمر حاول يهدي نفسه تعالي يا ايمان
مامته استغربت من تغيره المفاجاء
ايمان /حاضر يا بيه بس بالله عليك متتعصبش عليا
عمر/طيب المهم جايلك عريس
ايمان/عريس
عمر/عزيز الاحمدي رجل اعمال كبير اوي وطالبك بالاسم
ايمان /بس انا
عمر/انا هكون صريح معاكي هو طالب ايدك مقابل أن يرجعلي كل املاكي ودي صفقه انا حتي استغربت أنه عايزك انت لانك مش استيله
ايمان بدموع وحرج/صح انا مش استيله هو عايز اي بقا
عمر/والله مش قصدي كده انا قصدي أن هو بتاع مصلحته ومش بياخد الا الناس اللي فوق عشان يعلي معاهم
أيمان/يعني اي المطلوب مني
عمر بهدوء/انك تتجوزيه زي الطريقه اللي نقدر نرجع بيها الأملاك وكده كده يومين وهيطلقك وابقي ارجعي اشتغلي هنا تاني
ايمان بصدمه /هو حضرتك بتقول اي بقا عايز تبعني لواحد بتاع مصلحته عشان مصلحتك هو انا رخيصه اوي كده عشان تلعبوا بيا
عمر/ا انا مش قصدي ويا ستي بقا اديكي جزء من الفلوس
ايمان بعصبيه /بص بقا يا عمر بيه انا صحيح اعتبرتكم عائلتي التانيه ومجتش هنا عشان باصه لفلوسك نهائيا ودي
اخر حاجه ممكن افكر فيها بص ردا للجميل اللي حضرتك قدمتهولي هوافق عشان ترجع حاجتك بعد اذنك
عمر فضل يضحك ضحك هستيري ايمان وقفت تشوف هو بيضحك علي اي
ايمان/هو حضرتك بتضحك علي اي
عمر وهو بيحاول يتكلم
استني بس تعالي تعالي
ايمان/نعم يا بيه
تعالي يا ايمان اقعدي انت اسف علي اللي قولتله انا واثق فيكي بس من الخونه اللي حواليا بقيت لازم اختبرهم وانت اختيارك كان بصيت لاني اصلا واثق فيكي أنا مستحيل اسلمك لواحد زي ده بس لازم نعمل حطه نرجع بيها املاكي برضو فأنا هحكيلك بعض الحاجات عن عزيز ده عشان تكوني عارفه برضو
أيمان/كلي اذان صاغية يا بيه
عمر بابتسامه/بصي يا ايمان ده تاني اكبر اعمال في السوق بعد انور دلوقتي أبوه كان راجل مجرم بمعني الكلمه اسمه وائل احمد محمد الاحمدي بس من حسن الحظ أنه عمل حادثه ومات فيها
ايمان باستغراب/ بتقول مين
عمر/وائل الاحمدي
ايمان /مراته كانت اسمها سحر
عمر/انت تعرفيه
ايمان /رجعت رأسها لورا وكل الأحداث بدأت تتعاد كأنها قدامها .......
تعليقات
إرسال تعليق