رواية زواج في ظروف خاصة الفصل الثاني عشر 12 بقلم نوران وليد
رواية زواج في ظروف خاصة الجزء الثاني عشر 12 بقلم نوران وليد
رواية زواج في ظروف خاصة الفصل الثاني عشر 12 بقلم نوران وليد |
رواية زواج في ظروف خاصة الفصل الثاني عشر 12 بقلم نوران وليد
ابتلعت نور الدواء 💔💔
- نظر زين اليها بدموع و قبل رأسها و بطنها : بحبك يا نور
- نور بابتسامة: و انا بمو*ت فيك يا زيزو
- زين و هو يقبل يدها : سامحيني
- نور بعدم فهم : علي ايه
- زين : نامي يا روحي دلوقتي
.مر يومين و نور اتحسنت و سافرت نور و زين و فهد و شهد
- زين : بتحبيني يا نور
- نور : ايه السؤال ده يعني اكيد أيوة
- زين : طيب بقولك اخدتي البرشام النهاردة
- نور : ايوة بس مش عارفة ليه بحس ان بطني بتتق*طع
- زين بحزن و هو يقبل رأسها: معلش يا حبيبتي بالشفا
______
في مكان آخر
- انا كده نفذت الانتي طلبتيه مني و الطفل كلها ايام و مش هيبقي موجود
- ما ليش فيه لما اعرف ان ابن زين ما* ت بس هديك فلوسك
- بس انا ضحيت بمستقبلي المهني و شخصت غلط علشانك و يعتبر قت*لت روح من غير سبب
- اظن انك اخدت الفلوس التكفيك و زيادة و التخليك تنسي كل العملته
_______
علي البحر كانت شهد تتمشي و فهد جالس مكانه علي البحر مرتدي نظارته كانت شهد سرحانه و سمعت صوت من خلفها
- الشاب : ايه يا جميل ما تحن بقي عليا
- شهد اسرعت : ...
- كده برضو تسبيني لوحدي
- شهد بغضب : ما تلم نفسك يا جدع انت
لم تكمل حتي تفاجأت بفهد يلكم الشاب و ينهال عليه في الضرب
و اجتمعت الناس و فضوا الاشتباك و الولد من يد فهد بالعافية و غادر و هو غارق في د*مائه و هو يتوعد فهد
- شهد بدموع : ....
بقلم نوران وليد
- فهد و هو يحتضنها : انتي كويسة
- شهد و هي تشدد من اختضانه : أيوة الحمد الله انك جيت انا كنت خايفة اوي
- فهد و هو يحتضن وجهها : ما تخافيش طول ما انا جنبك
- شهد بدموع: طيب يلا نمشي من هنا
هنا وصل زين و نور
- زين : في ايه مالك يا فهد
- فهد : ما فيش واحد ضايق شهد بس انا حليت الموضع
- نور : و هي تحتضن شهد انتي كويسة يا روحي
بقلم نوران وليد
- شهد بدموع : ايوة بس عاوزة اروح ممكن ودوني الفندق
- فهد : يلا بينا
في غرفة فهد و شهد
- شهد : انا عاوزة ارجع يا فهد
- فهد : طيب حاضر هعملك كل الانتي عاوزاه بس انتي ارتاحي شوية و انا و انتي هنرجع بكرة
- شهد : تمام انا هنام شوية
- فهد: و انا هنزل تخت في الرسبشن اشوف الاجراءات علشان نمشي و مش هتاخر عليكي
_____
في غرفة زين و بالتحديد في المرحاض
- خرجت نور و هي تتألم
- نور بصرا* خ : الحقني يا زييييين
- زين بقلق و هو يجد الدم*اء تملئ المكان : اهدي يا نور يا حبيبتي و حملها و هبط لاسفل وجد فهد في طريقه فذهب معه الي المستشفي و هناك في الغرفة كانت نور تبكي و زين بجانبها
- الدكتورة: للأسف الطفل نز*ل
- نور ببكاء : لا لا ما تقوليش كده
- الدكتورة : ازاي حضرتك واضح عندي انك بتاخدي دواء علشان تقت*لي الطفل
- نور بصدمة: ايه... لا انا كنت باخد فيتامين
- زين : اهدي يا نور و انا هفهمك
- نور : تفهمني اييييه
- زين : الدكتور قال ان الحمل خطر عليكي و الحل ان الطفل ين*ل صدقيني
- نور بانهيار : و انت عاوزني أصدق الهبل ده
- الدكتورة: ما فيش حاجة من الكلام الحضرتك بتقوله الحمل ما كانش مأثر عليها خالص
بقلم نوران وليد
- نور ببكاء : مش عاوزة اشووووف وشك ابعد عني
- زين بدموع : اسمعيني بقي و الله الكلام مش حقيقي
- فهد دخل علي صوت الصراخ : في ايه
- نور ببكاء : مشيني يا فهد من هنا
- زين بدموع : انا جنبك اهو يلا نروح
- نور بغضب : انت مش هتشوف وشي تاني يا زين الما بينا انتهي فاهم انتهي ....
في الفندق
في غرفة شهد سمعت طرقات علي الغرفة
- شهد بتزمر : يووووه يا فهد ما اخدتش المفتاح ليه فتحت الباب لتنصدم عندما وجدت الشاب الذي عاكسها
- شهد بخوف و توتر : انت
- أيوة و دخل و اغلق الباب و .....
تعليقات
إرسال تعليق