رواية عشقت قمر الفصل الثالث 3 بقلم فاطمة فتحي
رواية عشقت قمر الجزء الثالث 3 بقلم فاطمة فتحي
رواية عشقت قمر الفصل الثالث 3 بقلم فاطمة فتحي |
رواية عشقت قمر الفصل الثالث 3 بقلم فاطمة فتحي
سارة يا ساااره "بقلم فاطمة فتحي
نعم يا بابا .انتي ي بت معملتيش فطار ليه من بدري .
والله ي بابا انا الي عملته حتي دا انا صاحيه من خمسة الفجر 🥺.
لا يا بابا دي كدابه انا الي عملت اكل حتي دا انا تعبانه فيه اوي ي بابا .
عارف ي روح بابا".وانتي يلا اسمك ساره انتي مش شايفه اختك تعبانه وله ايه قومي شيلي فطار .
حاضر ي بابا . وبعدها دخلت أوضتها ف
ضلت تعيط اوي ليه ي ماما سبتيني لوحدي ربنا يرحمك ي ماما 🥺😭.
"ساره "فتاة عندها ٢٠سنه بيضه شعرها اسمر وخدوده بينك والدتها ماتت وهي عند ٦سنين وهي عايشه مع والدها .
والدها دا اسمه احمد اتجوز بعد ما مراته ماتت وعنده بنت اسمها يارا 🙄 مرات احمد تانيه اسمها رشا "
بقلم فاطمه فتحي
رشا" بت ي ساره يختي بدل ما انتي قاعده تعيطي كده قومي شوفيلك شغل بدل ما انت واكله شاربه كده
ساره "وانتي مالك هو انا بأكل من جيبك وبعدين ما تشغلي بنتك أول
رشا "بنتي ما تشغلش عشان دي بتتعلم دور والباقي عليكي يا جاهله .
يارا "خلاص بقا ي ماما متكلميش مع جاهيلن الي زيها
ساره "أما نشوفك ي ست هتبقى ايه في اخر .
ساره لبست وراحت تقعد شويه علي البحر .فضلت ساعتين بصه لي بحر .
بقلم فاطمه فتحي 🔥🌎
كان في شخص مراقبه من ساعه ما جت وكان مستغرب
اووي وبعدها قرر يروح يشوفها واقفه كده ليه .
يا انسة يا انسه يا انسه طب ردي ✨
سارة انتبهت علي صوت شاب بصتله وبعدها بصت لي بحر
مالك ي انسه واقفه كده ليه في حاجه مضايقي
لا مفيش وبعدين انت مالك
انا مالي تصدقي انا غلطان اني سألتك 😂
زين "شاب عنده ٢٥ عنده شركه كبيره قمحاوي واد مززز كده يعني من آخر عنده بقا عضلات ي سيدي بقا 😂😂❤️❤️❤️❤️ عايش مع والده ووالدته .
وبعدين كل واحد راح بيته وكل واحد بدأ يفتكر تاني ويضحك
في بيت زين ✨🖇️
والدته "تعالي ي زين اقولك
زين "زي كل مره لقيتلك عروسة ما اسطوانه دي حفظتها ي امي 😂😂😂🖇️
والدته "عاوزه افرح بيك ي زين وأشوف عيالك ي حبيبي قبل ما موت .
زين "بعد شر عليكي
والدته ،ربنا يفرحك يبني
يلا ي زين عاوزين نشوف عرايس حلوين كده ليك
شوف دي لا يا ماما طب ودي والدته طب اعمل ايه يعني وله واحده عاجباك
في منزل ساره✨🖇️
ساره رجعت بيت متاخر جدا .
احمد والد ساره "كنتي فين ي بت بليل كده "
ساره "كنت قعده عند بحر "
بقلم فاطمه فتحي 🌎
مش انا قلت ميت مره متروحيش بحر خالص وفضل يضربها ويزعقلها💔
يارا ورشا كانوا مبسوطين جداا "
انا عندي فكره تغور في ستين داهيه
عدي اليوم وجه اليوم التالي
ساره صحيت بدري عملت أكل ونظفت البيت وخرجت تشوف شغل
ساره دي بنت شاطره يا جماعه بس مرات ابوها هي قاعدتها عشان خاطر بنتها يارا تتعلم 🙄
فضلت تدور بساعات لغيط لما قرات في جورنال مطلوب أنسه لعمل بأجر ٢٠٠٠
فرحت ساره وذهبت الي مكان شركه مسرعه وهي داخله أمن مناعها أنها تدخل وكانت عماله تزعق انت يا اخ مش انتم طالبين انسه لي عمل وبعدين تيجو تكروشوني يلا كتك داهيه
زين كان متابع من بعيد "وكان بيضحك وبعدين اتصل علي أمن خليهم يدخلوها
زين وصل إلي مكتبه
خبط الباب
سكرتير "في انسه عاوزه تقابل حضرتك بخصوص العرض الي كنتم مقدمينوا جورنال
زين "خليها تتفضل
ساره دخلت وقالت حضرتك كنتم مقدمين عرض في جورنال عن مطلوب انسه
زين كان مديها ظهره وبعدين لف
ساره"يا انصيبتي انا كده كده اترفضت من قبل ما اشتغل
وكانت لسه هتاخد سي في بتاعها
زين راح واخد سي في وقرا ماشي شغال
ساره "اي الي هو شغال انت مستقل بيه انا اه بيقولوا عليا مرات ابويا عقربه بس انا أخبث منهم اصلا وبذاكر وبمتخن منازل وجايبه تقدير تالته ثانوي ٩٧في المئه
بس ظروف بقا عشان اعرف لصرف علي كليه بتاعتي
زين "هو انتي يا بنتي بحالات الي يشوفك انهارده ميشوفكيش بكرا
زين "ساره انتي هتبقي سكريتيرة بتاعتي عاوزك بقا تشرفني
ساره "يا اخي اتن'يل
زين بضحك مكتوم "سمعتك ويلا بقا علي شغلك وخدي ملفات دول راجعيهم
ساره "دا انا بطرد وله بتوظيف 😂
خرجت ساره
زين في مكتبه كان مبسوط انو اكلم معاها وبعدين تصدق في حاجه حب من اول نظره هو دا الي انا عيشه معقول يكون حبيتك يا ساره 🤩
تعليقات
إرسال تعليق