القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت متنقبة الفصل الثاني 2 بقلم ملك إبراهيم

 رواية أحببت متنقبة الفصل الثاني 2 بقلم ملك إبراهيم

رواية أحببت متنقبة الجزء الثاني 2 بقلم ملك إبراهيم

رواية أحببت متنقبة الفصل الثاني 2 بقلم ملك إبراهيم

رواية أحببت متنقبة الفصل الثاني 2 بقلم ملك إبراهيم

كارمه:مستحيل وفضلت تضري فيها 
وراحت شدت النقاب بتاع مريم وفاجاه صدمه كانت ع الكل لما شافو وش مريم المشوه 
وفاجاه احمد جه
احمد بصوت جمهوري :مين عمل كده في مريم 
وخد طرحه كاانت في ايد واحده ولفها ع وشها وخبها ورا ضهره 
كارمه بخوف من صوت احمد
الناس كلها:كارمه 
احم. بعصيبه عاميه:انتي عارفه عملتي اي في اختي 
صدمه تانيه 
كارمه بصدمه:المشوه دي اختك ي احمد 
احمد بعصيبه:لو  قولتي عليها كده تاني هدفنك مكانك فهمهههه يكارمه وحسابك معايا بعدين وحقها هخدو منك 
وخد مريم ف حضنو عشان يخبيها من عيون الناس ومشي 
مريم بوجع:ابعددد عنيي ابعدوو عني نا بكرهكم كلكم بكرهكممم وفضلت تجري 
وخديجه تجري وارها لحد ماجت عربيه وفاجاه 
احمد :مريمممممم حااااسبييي 
مريم بتبص لقت عربيه جايه عليها خبطتها 
احمد جري عليها بسرعه كانت عماله تنزف شالها بسرعه ع المستشفي هوا وخديجه 
احمد بخوف :مريم فوقي يحبيبتي 
خديجه بعياط:بسرعه ياحمد النفس بيقل 
احمد زاد السرعه اكتر لدرجه انو كان هيشيل الناس وهوا ماشي 
وصل عند المستشفي وخدوها الدكاتره بسرعه 
كارمه بغضب :بتبصولي كده لي امشو من وشي 
علي :قولتلك بلاش نتي غبيه ضغيتيني 
كارمه بخبث وصدمه:يعني مريم اختو وربنا ل هدفعهم التمن غاالي اوييي بس الصبر
الدكتور طلع يجري :محتاجين حد يتبرع بي دم بسرعه 
احمد وخديجه :هنعمل التحاليل ويارب يطلع حد فينا نفس الدم 
راحو خدو منهم العنيه وفضلو شويه مستنسن النتيجه 
الدكتور باسف :للاسف مفيش حد نفسي فصيله الدم بتابعتها *** 
_انا هتبرع يدكتور 
الدكتور :دكتور محمد 
محمد:ايوه نا هتبرع نا نفس الفصيله بتاعتها 
الدكتور بترجي :طب بسرعه يلا 
احمد بحرج:مشعارفه اشكرك ازاي 
محمد :عيب حنا اخوات
ومشي بسرعه لانهم مينفعش يتاخرو اكتر من كده 
خديجه بخوف ؛يارب نا مليش غيرها 
احمد :انشاء الله هتبقا كويس 
خديجه بعصيبه:كل ده بسبكوو منكو الله ياخي منكو الله 
ومشيت وسابتو 
احمد بحزن:نا غبي غبي 
شويه والدكتور خرج بسرعه عشان مريم حصلهت نزيف ف المخ ومحتاجين دم 
محمد :متقلقش هتبقا كويسه 
احمد :يارب شكرا جدا ليك 
محمد بعيون لمعه :متقولش كده مريم زي اختي 
ومشي 
احمد افتكر ابوه ورن عليه 
احمد حكاله كل اللي حصل 
سليم:متموت خلينا نخلص منها المشوه
احمد بعصيبه:سلام يابابا سلامم 
سليم :اسف ييبنتي  بس لازم السر ينعرف
بقلم:ملك ابراهيم♥️
رايكو يحلوين
شويه والدكتور خرج 
الدكتور :الحمد الله هيا كويسه بس هنحطها تحت الملاحظه لمده ٢٤ ساعه وبعدين هتتنقل غرفه عاديه 
احمد بحزن:تمام وبص لي خديجه 
احمد:تقدري تروحي نتي يخديجه عشان اهلك ولما تفوق هكلمك 
خديجه بقرف:تممم 
ومشيت .تلفون احمد رن 
سليم ؛تعاله بسرعه عايزك
احمد بزهق:تمام 
وخرج واتجاه لطريق اللي والده 
بقلم:ملك ابراهيم
كارمه بغضب :يعني م*ات*ت ولا لسه 
علي بخبث:اهدي بس كده لسه 
كارمه:يعم يارب ت*م*وت
ومشيت علي بعد ما مشيت
علي بضحكه خبيثه:هوريكي
بقلم:ملك ابراهيم
عند احمد راح لي ابوه 
احمد :نعم 
سليم :بص يابني انت كبرت ومن حقكك تعرف الحقيقه 
احمد بقلق:حقيقه اي يابابا 
سليم بخوف من رد فعلو :بص ي ابني فحقيقه مريم ....
يتبع...
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت متنقبة)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات