القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية العنيدة الفصل التاسع 9 بقلم هدير بدر

 رواية العنيدة الفصل التاسع 9 بقلم هدير بدر

رواية العنيدة الفصل التاسع 9 بقلم هدير بدر

رواية العنيدة الفصل التاسع 9 بقلم هدير بدر

فهد بصلها
وحور استوعبت اللي قالته 
فهد فرح من جواه بس ماحبش يحر*جها
زين خد الفون وحب يضا يق حور 
زين : أيوة محتاجه حاجه 
حور كانت بتفر ك في ايدها 
هناء : انا نازله مصر ان شاء الله بكرة 
زين نف خ وكان مضا يق : تمام وقفل في وشها 
حور قامت من علي السرير ونسيت تعبها : وان شاء الله بقا الهانم نكد ت عليك 
زين استغرب وفهد ضحك وطلع 
زين : نكد ت ازاى 
حور رفعت صباعها ادامه: بقولك اي يابتاع انت اما تحب تتكلم في تليفونك تطلع برا فاهم 
زين حب يستف زها: اتكلم في المكان اللي يعجبني 
حور: دا عند طنط اطلع برا 
زين قعد وحط رجل علي رجل 
زين : مش طالع واعملى الي يعجبك 
حور وقفت ادامه : ولا امشي اطلع برا 
وفاجاه لاقيت د م نازل 
حور اتصدمت وزين قام جري 
زين : اي الد م دا 
حور بدوخه : م مش عارفه انا حاسه روحي بتتس حب 
زين وقف جنبها : اهدي.اهدي ومسك ايدها يرجعها علي السرير
حور بصتله جامد وبعدين وقعت بين ايديه 
زين : حوووور وبدأ يفوق فيها 
ماكنشي في استجابه منها 
زين شالها حطها علي السرير وجري نده للدكتور 
الدكتور جيه : للاسف الخب ط اللي في بطنها اثر عليها وممنوع الحركه الكتير الا لما العلاج يخلص 
زين :تمام
وراح قعد.جنبها وهو زعلان عليها 
ابراهيم دخل : مالها حور 
زين : جات تقوم فاجاه لاقيت د م وبعدين وقعت 
ابراهيم: ياااارب هي مش حمل تعذ يب تاني كفايه اللي شافته في حياتها 
زين كان عنده فضول يعرف حصلها اي بس سكت 
زين : حضرتك تقدر تروح ترتاح وانا جنبها 
ابراهيم : راحت اي وبنتي تعبانه 
زين : علشان مامتها ماتقلق شي عليها 
ابراهيم افتكر نهال : ايوا صح دا لو عرفت هاتقعدها من الشغل طاب انا هاروح اطمن عليها وارجع 
زين ؟: صدقني انا جنبها ماتقلقشي 
ابراهيم جات في دماغه فكره وبعدين :  خلاص ماشي تسلم يابني 
وسابها ومشي 
ابراهيم: لازم تقربوا من بعض زين الوحيد اللي هايقدر ينسي حور اي حاجه.لاقيتها في حياتها ويعوضها 
ومشي وهو مبسوط 
زين فضل قاعد باصص لحور 
..............
حسام راح النادي وبدأ يتفق مع الرجاله علي صفقه المخد رات 
حسام : تمام اوي كدا تقدروا تجيبوها في علب تونه علشان ماحدش يشك فيها 
اكس : فكره كويسه جدا
حسام : تمام اتفقنا هاتاخد نص التمن ولما استلم نص التمن التاني 
اكس : تمام 
واتفقوا ومشي 
.........
بسنت صحيت كانت دايخه جدا شافت الساعه قامت جري 
لبست ومشيت 
دخلت البيت 
هنيه : كنتي فين 
بسنت : ماما لو سمحت مش فايقه دلوقتي 
هنيه : اقفي مكانك بقولك كنتي فين 
بسنت : ماعرفشي سبيني في حالى وسابتها وطلعت 
هنيه : بقا هي كدة ماشي 
حسام جيه 
هنيه : جهزي الاكل يافتحي
هنيه : عملت اي 
حسام : اتفقنا علي الصفقه خلاص 
هنيه : حلو اوي دفعتله الفلوس كلها 
حسام : لا شيفاني اهبل 
هنيه : عفارم عليك 
حسام: امال فين بسنت 
هنيه : نايمه أصلها تعبانه اليومين دول 
حسام.: مالها 
هنيه : تعبانه شويه دلوقتي تبقا قرده وقاموا ياكلوا 
حسام : طاب اندهي ليها تاكل 
هنيه : لما تجوع هاتنزل انت عارف بنتك
حسام : تمام وقعدوا ياكلوا 
خلصوا 
وحسام دخل الاوضه طلع صوره حور : ظل متك انا عارف رمي ت حته مني 
نفسي اشوفك ولو لمره 
دمعه نزلت من عينه وبعدين لقي حد.داخل الاوضه حط الصوره مكانها 
هنيه : بقولك ياحبيبي عايزه ١٠ آلاف جنيه علشان اعمل شوبينج 
حسام : تاني انتي مش لسه واخده 
هنيه بعصبيه : انت هاتحاسبني والا ايه انا عايزه فلوس 
حسام راح اداها الفلوس 
هنيه خدتهم ولبست ومشيت 
وحسام قعد تاني مع الصوره 
.....
حور صحيت وكانت تعبانه بس ماحبتشي تبين 
جات تقوم 
زين : اهدي اهدي ماتتحركيش 
حور : حصل اي 
زين : ماحصلشي تعبتي شويه 
الدكتور قال بلاش الحركه ليكي 
حور نامت تاني : طاب انت قاعد لي وفين بابا 
زين : خليته يروح لمامتك علشان ماتقلقشي عليكي 
حور : طاب انا بقيت بخير شكرا جدا تعبتك معايا تقدر تمشي 
زين : بس يابت 
حور  : بت مين دي اللي بت 
زين : يارب صبرني حتي وانتي تعبانه 
حور : لا ماتفكرنيش ضعيفه 
زين لسه هايرد 
لقي الباب اتفتح
يتبع...
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية العنيدة)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات