القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت ارملة الفصل السابع 7 بقلم حورية مصطفى

 رواية أحببت ارملة الفصل السابع 7 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الجزء السابع 7 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل السابع 7 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل السابع

فاطمه بضحك: متاخديش علي كلامها دي واحده هبله.. 
جاسر بسرحان: بسم الله ماشاء الله عيونك حلوه اووي.. 
نجمه ابتسمت بخجل وقالت: شكرا ليك.. 
حوريه بابتسامة هبله: يــــا بخت اللي في حياتهم نجمه وعيون نجمه.. 
فاطمه بحب: فعلا والله يـــــا حوريه يـــــا بختنا بنجمه.. 
تقي بمرح: بدون غرور والله يـــــا جماعه انا عارفه انك مكسوفين تقولها.. 
نجمه بابتسامة: نقول ايه يـــــا تقي.. 
تقي بغرور: الحيــــــاه من غير وجودي اللطيف ولا حاجه.. الحيــــــاه من غيري حيــــاه بائسه وممله.. و.. 
نجمه بصدمه: بسسسسس ايه كل ده.. انتي واخده مقلب في نفسك كده يـــــا روحي.. 
حوريه بضحك: تبا لتواضعك يـــــا فتاه.. 
تقي بغرور: لا داعي للتصفيق يــــا شوباب.. 
فاطمه بصداع: كفااايه ايه راديو اشتغل.. 
تقي بغيظ: يعني انا غلطانه اني بعمل جو فرفوش في العيله الكئيبه دي.. 
الجميع بضحك: ايووه.. 
تقي بابتسامه بلهاء: عارفين الجو ده محتاج ايه يـــــا جماعه.. 
نجمه بنفاذ صبر: ايه.. 
تقي بابتسامه: محتاج حبيب.. 
فاطمه بصدمه: بتقولي ايه.. 
تقي بابتسامه: سحلب.. هقوم اعمل سحلب.. وطلعت تجري..
جاسر طول الوقت كان مركز مع نجمه.. و الكل لاحظ ده.. 
حوريه نغزت جاسر في ايده وقالت بهمس: في ايه يـــــا جاسر انت مركز مع نجمه اووووي كده ليــه.. خف شويه يـــــا عم الكل لاحظ.. 
جاسر فاق من سرحانه وقال: احنا لازم نمشي يـــــا امي لان الوقت اتاخر.. 
فاطمه بابتسامة: ما تخليك شويه يـــــا بني.. 
جاسر بابتسامة: اعذريني يـــــا امي الوقت اتاخر وعشان حور  عندها كليه بكره.. 
حوريه بهمس: بس انا مش عاوزه اروح يـــــا جسوري.. 
جاسر ببرود: اخرسي انتي.. 
حوريه بغيظ: حاضر.. 
فاطمه بحب: اللي تشوفه يــــا بني.. بس ياريت تبقا تكرر الزياره.. 
جاسر بحب: حاضر يـــــا امي.. 
حوريه راحت حضننت نجمه وقالت: انا حبيتك اوووي وحبيت عيونك اكتر.. 
نجمه بضحك: وانا كمان حبيبتك يـــــا روحي... 
جاسر بهدوء: يلا يـــــا حوريه.. 
حوريه بابتسامة: حاضر.. 
وفعلا جاسر وحوريه مشيوا.. 
✰ــــــــــــــــــــــــ✰
في صباح يو9م جديد..♡
في الجهاز..♡
اللوا سليم بفخر: انا فخور فيك يــــا جاسر في وقت قياسي هنقدر نمسك العصابه دي..
جاسر بابتسامة: باذن الله يـــــا فندم خلال اسبوعين هعرف مين الراس الكبيره بتاعت العصابه دي.. 
اللوا سليم بحب:  ده اللي واثق منه يـــــا بني..
جاسر بهدوء: اتمني اكون قد ثقتك فيا يــــا فندم.. 
اللوا سليم بهدوء: في مجهول حاول يق'تل  نجمه وهي بره البيت.. 
جاسر بصدمه:  وحضرتك عرفت ازاي.. 
اللوا سليم ببرود: لان نجمه متراقبه مننا.. لان حياتها في خطر بسب السلسله اللي معها.. 
جاسر بهدوء: فعلا دي كانت محاوله اغتيا'ل واكيد هتتكرر تاني.. 
اللوا سليم بهدوء: لازم السلسه اللي معها هتكون معانا في اسرع وقت ودي مهمتك انت يـــــا جاسر.. 
جاسر بغيظ: مهمتي ازاي يـــــا فندم.. 
اللوا سليم ببرود: انت زيارتك هناك كتيره اليومين دول.. حاول تجيب السلسه وانت هناك.. 
جاسر بهدوء: هي لابسه السلسه في رقبتها طول الوقت..  لانها هديه من ادهم الله يرحمه.. 
اللوا سليم بعصبيه: اتصرف يـــــا سياده المقدم.. 
جاسر بغيظ: تمام يـــــا فندم.. وادي التحيه العسكريه وخرج بعصبيه.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــ✰
في منزل نجمه.. ♡
فاطمه بخوف: يــــا بنتي اسمعي كلامي وخليني اخدك للدكتور يشوفك.. 
نجمه بتعب: انا كويسه يــــا ماما.. شويه وهرتاح.. 
فاطمه بهدوء: طيب خدي كلي انا عملتلك شوربه الخضار دي عشان تدفي بطنك.. 
نجمه بارهاق: صدقيني يـــــا ماما مش هقدر اكل حاجه دلوقتي.. معدتي مش متقبله الاكل خااالص.. 
فاطمه بحب: يــــا بنتي دي حاجات بتحصل لاي واحده حامل.. انتي لازم تاكلي حاجه عشان اللي في بطنك يـــــا حبيبتي.. 
نجمه بهدوء: حاضر يــــا ماما.. 
بعد وقت انتهت نجمه من تناول الطعام.. 
نجمه بابتسامة: كويس كده يـــــا ماما.. 
فاطمه بضحك: كويس اوووي يـــــا قلب ماما.. وبعدين قالت نامي انتي وارتاحي وانا هروح اشوف تقي بتذاكر ولا لا.. 
نجمه بتعب: طيب.. 
في غرفه تقي.. ♡
كانت حاطه الفون في قلب الكتاب وبتقرا روايه عشق الزين.. 
تقي كانت بتكلم نفسها: يارب واحد زي زين الجارحي او مراد الالفي انا راضيه والله بواحد منهم.. 
فاطمه بهدوء: وايه  كمان يـــــا اخره صبري.. 
تقي بابتسامه بلهاء: مش هتصدقيني صح لو قولتلك اني لسه ماسكه الفون حالا يــــا فطومه صح.. 
فاطمه ببرود: صح اوووي كمان .. 
تقي بابتسامه هبله: كنت عارفه والله.. 
فاطمه بعصبيه: هاتي الفون ده يـــــا حيو'انه.. 
تقي بغيظ: خدي يـــــا فطومه وبعدين قالت بهمس مش مسامحكي عشان ديما ظالمني كده.. 
فاطمه بهدوء: بتقولي حاجه يـــــا تقي.. 
تقي بابتسامه بلهاء: لا ابدا.. 
فاطمه بهدوء: بحسب.. يلا ذاكري.. 
تقي بغيظ: طيب.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــ✰  
في مكان بعيد عن انظار الناس يسوده الحقد والغل.. 
مجهول1 بغضب: يعني ايه كلامك ده.. 
مجهول 2ببرود: يعنى انا معتش عاوز اكمل في القر'ف ده.. 
مجهول1 ضحك بشر وقال: القر'ف ده انت اللي دخلت فيه برجليك.. ومحدش كان جابرك عليه.. 
مجهول 2 بهدوء: وانا بنسحب منه دلوقتي.. 
مجهول 1 بشر: يبقا علي مو'تك يـــــا سياده المقدم.. 
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت ارملة)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات