القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جميلة ولكن مشوهة الفصل الرابع 4 بقلم بسمة صلاح

 رواية جميلة ولكن مشوهة الفصل الرابع 4 بقلم بسمة صلاح

رواية جميلة ولكن مشوهة الفصل الرابع 4 بقلم بسمة صلاح

رواية جميلة ولكن مشوهة الفصل الرابع 4 بقلم بسمة صلاح

اسد راح عندها ولفها لي 
اسد-اي
البنت-في اي حضرتك
اسد-انا اسف جدا انا بحسبك واحده اعرفها 
البنت كانت جايه تتكلم جه واحد ومسك أيدها
الولد-مين ده
اسد-انا اسف انا كنت بحسبها شخص اعرفه
الولد-ولا يهمك عن اذنك يلا بينا
البنت-يلا
اسد مشي وهو عقله مشغول جدا وركب العربيه وهو ماشي شافها تاني 
اسد-لا يا اسد بطل تفكر فيها أهدى بقا
بس وقف العربيه وهو شايفها بس هي هي مشوهه!
اسد طلع من العربيه بسرعه وراحلها 
اسد بزعيق-جميله
نادين كانت ماشيه مع نور لحد ما سمعت صوته ايوه هو
نادين لفت لقيته جاي ناحيتها 
اسد بعيون مدمعه مسك وشها وقرب منها حضنها
اسد-جميله حبيبي انتي كويسه
جميله-انت اسد الشرير اللي بيزعقلي كتير
اسد ضحك جامد وبصلها بصدمه معقول شافها بعد كل ده
نور-مين حضرتك انتي تعرفيه
اسد-انا جوزها
نور-انت اسد
اسد-ايوه انا هي حكتلك
نور-ايوه حكتلنا على كل حاجه 
نادين-اسد هما بقوا ينادوني نادين مش جميله
اسد بصلها بإبتسامه-لا انتي اسمك جميله يانور عيني
جميله بدموع-شوفت يااسد وشي بقا وحش اوي
اسد مسك وشها وباس خدها ورأسها
اسد-انتي مش وحشه انتي بقيتي قمر ياروحي ولسه جميله في عيني
اسد وجه كلامه لنور
اسد-انا عايز اعرف لقيتوها فين 
نور-طب عايزاك تيجي معانا عند اهلها
اسد-اهلها
نور-قصدي اللي خدوها تعيش معاهم
اسد راح معاها وكان ماسك ايد جميله ومش سايبها
مريم-ايوه ياللي بتخبط لحظه 
اول مافتحت جميله صرخت في وشها بفرحه
جميله-ماما ماما اسد رجع ياماما
مريم بصتله ودمعت
مريم-تعالى يابني هفهمك 
اسد راح قعد معاها وخالد كان قاعد معاهم 
مريم-كنا في دبي كنا في المستشفى انا وخالد جوزي سمعت دكتور بيتكلم بيقول أن في بنت بتعيط لسه طفله وعماله تنادي على اسم اسد انا اصلا كنت رايحه علشان اكشف لاني الحمل أتأخر بعد ماسمعت كده روحت عنده وقولتله عايزه أشوفها اول لما شوفتها قلبي رق ليها مقدرتش اسيبها فخدتها وخالد خلص كل الإجراءات عرفتني عليك وقالتلي كل حاجه عنك بس معرفناش نوصلك ولسه راجعين مصر من سنه واهي دلوقتي في الجامعه بس بسبب الحادثه وشها اتشوهه واللي عرفته أنها متوحده بسبب مرات ابوها وضربها ليها احنا حاولنا نعوضها والحمدلله 
اسد-انا بشكركم جدا انتو رجعتولي روحي انا مكنتش عايش من غيرها شكرا ليكم واوعدكم اني هزوركم انا وهي كتير
اسد خد جميله بعد سلام حار بينها وبين مريم وخالد
اسد-نورتي بيتك يانور عيني
جميله ضحكت بفرحه وحضنته
جميله-اسد انا بحبك اوي اوي
اسد ابتسم بفرحه-واسد بيحبك يانن عين اسد تعالي لا علشان تأكلي
بعد سنه جميله كانت بتروح لدكتور نفسي بمساعده اسد واتعالجت وأسد معاها في كل حاجه 
جميله-يااسد انت موديني فين
اسد-هنروح لدكتور علش...
جميله بدموع-هعمل عمليه تجميل صح
اسد مسك وشها بين ايده-لي العياط طيب بصي ياحبيبي انتي جميله دايما وهتفضلي جميله في عيني بس انا بعمل كده علشانك علشان عارف انك عايزه كده ومش راضيه تقولي 
جميله-بحبك
اسد باس ايدها-وانا بموت فيكي 
اسد خدها وراحوا للدكتور بعد شهرين تمت العمليه وكان وشها محطوط عليه شاش
الدكتور شاله وأسد فرح ودمع
اسد قرب منها وخدها في حضنه-بحبك ياجميلتي
جميله شافت وشها وعيطت 
اسد-انتي بتعيطي على اي حاجه ياجميله
جميله ضحكت بفرحه وحضنته 
جميله-بحبك يااسدي
اسد-واسدك بيعشقك
جميله-وبس ياحبيبي دي قصتي انا وبابا
معاذ-بحبك ياماما
اسد-طب وانا ياسي معاذ ولا نستني خلاص
معاذ-انا كمان بحبك اوي
اسد حضنه-وانا بحبك اوي اوي
وبص لجميله
اسد-وبحبك امك اوي اوي يعني
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية جميلة ولكن مشوهة)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات