القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلتي البريئة الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم بسملة بدوي

 رواية طفلتي البريئة الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الجزء الثاني والثلاثون 32 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة الفصل الثاني والثلاثون

الزواج من قاصر...  ليله مهران
اسد ببرود...  مين قدم البلاغ 
في القسم هتعرف يباشا 
اسد ببرود طلع فونه.... الو... انت عارف يباشا كل الي فيها.... طب عايز اعرف مين الي وراه... كنت عاارف انه هو  .... حاضر... مع السلامه 
يباشا هنقف كتير اتفضل معانا
لسا هيرد قاطعه بكاء ليله.... لا لا يا اسد بالله عليك لا ماتسيبنيش 
اسد بحب...... اهدي ياروحي انا عمري ما هسيبك انا معاكي اهو 
الظابط والعساكر الي معاه مبرقين هو دا اسد الدخليه الي بيتر*عب منه رجاله بشنبات  
اسد ببرود......  خد الي معاك وامشي يا حسن 
حسن "الظبابط"......  بس دي اوامر يباشا و
حسييييين انا مابعدش كلام مرتين خد الي معاك. وامشي 
فعلا حسين نفذ كلامه ومشا 
اسدي ماتسيبنبش 
اسد بضحك عشان يخفف عنها.......  مين قال اني هسيبك دا انا يا انتي النهارده 
ليله بضحك.... هههه لاا ههه لا مش هتمسكني انا اسرع منك ههه عااااا نزلني نزلنييييي 
 اسد بضحك.......  مستحيل وقعد يزغزغ فيها 
اسد ههههه اسد هههه اسدي لا هههه خلاص خلاص والله.
 اسد بخبث... قولي استسلمت 
ليله بمشاكسه..... لا مستحيل قال استسلمت قال 
بقا كدا ماشي 
ههههه خلاص هههه خلاص والله خلاص ههه استسلمت والله ههه
اسد بغرور...... ايوا كدا ناس مابتجيش غير بالعين الحمرا 
ليله بضحك وهي تخرج لسانها له بمشاكسه....... لا ماستسلمتش  لسا  وبعدين وحياتك بالعين العسلي وقمر 
اسد بضحك شديد لدرجه رنت في كل ارجاء البيت.... هههه انا بتعاكس بقا 
ليله بمشاكسه...... جوزي بقا وانا حره 
اسد بحركه سريعه حملها على كتفه بخفه...... انت تعمل الي  انت عايزه يا بطل انت ههه وخطف قُبله سريعه..... كريز باكل كريز يناس 
ليله بكسوف ووجنتيها تشتعلا بالحمرا اللطيفه...... اسدي بيبصوا علينا 
اسد بيبص لقا كل الخدم بيبصوا عليهم وفرحانين عشانهم 
اسد بضحك وهو بيقلد طريقتيها...... مراتي. وانا حر ههههه
بقلمي بسمله بدوي
في الجهه الاخرى 
واقف متعصب على الاخر وبيك*سر في كل الي ايده تطوله...... يعني اي مراحش معاااهم 
اهدى انا قولتلك اسد اذكي بكتير من الي متصورينه وبعدين هي اصلا الخطه فشله من الاول 
 بطل مدح فيه.. طب هنعمل اي هنفضل ساكتين كتير كدا يا جدي 
عزت بخبث...... لا يا رحيم اسمع *********
رحيم بفرحه....... وبكدا هاخد ليله منه وهتجوزها انا.. هنفذ امتا انا مش قادر استنى
عزت بمكر..... في اسرع وقت.
اسد قاعد في الجنينه وليله في حضنه. 
ليله باستغراب..... اسد هي ساره اختك فين وكمان تميم وسندرا الشري*ره فين
اسد بضحك على طريقتها الطفوليه المحببه لقلبه...... ههه ساره ياستي  بتدرس برا وتميم في رحله تبع مدرسته وجاي بكرا و سندرا راحت تشوف اهلها
ليله بغضب طفولي..... احسن خليها عند اهلها  
اسد بيضحك على طريقتها قاطعهم رنين الفون...... الو.....النهارده..... اكيد هيحضر ناس مهمه ووزراء.... ياه لدرجه دي الحفله دي مهمه... حاضر يباشا.
اسد بحب......  رايحين حفله باليل 
قاطعته بصراخ وفرحه شديده.... عااااا لولولولي اخيرااا  الحق بقا اجهز نفسي بقا وجريت على فوق 
اسد بيبص على طيفها بحب وطلع يجهز نفسه هو كمان 
يالا يا ليله بقالك كتير كل دا بتجهزي نفسك 
حاضر حاضر جايه اهو 
بسرع .. سكت فجأه اما لقاها نازله قلبه فضل يدق جامد ومش قادر يشيل عينه من كتله الجمال والبراءه الي قدامه. 
اسد. اسد اسااااااااد 
اي اي 
بقالي ساعه بكلمك هاا حلوه الفستان والميكب وشعري اي 
اسد بهيام وعشق......  حوريه من الجنه جميله اوي 
ليله بكسوف.... بجد حلوه 
برق بعصبيه ايه الي حطاه على شفايفك دا 
دا دا مش روج دا زبده كاكاو مش روج 
امسحيه 
ليييييه لا حلو 
امسحييه احسنلك بدل ما اجي امسحه انا وغمز 
اوووف حاضر واخدت منديل ومسحته 
شعرك 
مااااله تاني 
لميه لفوووق 
حاضر 
نهااار ابوكي اسود اي دا وبيشاور على ضهرها العاري 
ردت ببراءه...... انا مالي هو الي كدا موضته كدا 
اطلعي غيرييه اخلصي 
مدت شفايفها زي الاطفال  ....  هنتأخر على الحفله  
كلمه واحده 
بص عندي فكره ونزلت شعرها الطويل جدا على ضهرها غطا ضهرها كله ووصال لحد بعد خصرها 
كدا حلو مش باين يا اسدي والله. 
اسد بص في الساعه وقال على مضض.....  قدامي اما نشوف اخريتها معاكي
ليله. بدلال..... اخريتها عسل ونوتيلا باذن الله يا اسدي 
هههه قدامي
تسريع الاحداث 
وصلوا الحفله كانت فخمه وجميله اوي وناس كتير من المجتمع الراقي 
اول ما دخلوا اتوجهت كل الانظار والاضواء عليهم كانوا خاطفين الانفاس كانوا ثنائي رائع واسد كل ما يشوف نظرات الاعجاب  على ليله يشدد على خصرها وكأنه بيقول دي تخصني انا وبس 
اتقدم راجل باين عليه انه ليه وزنه في البلد..... اهلا اهلا اسد بيه نورت الحفله 
بنورك يا رجدي باشا 
مد ايد وعايز يسلم على ليله..... مين الاموره دي 
ليله مراتي 
اووه الهانم كنت متشوق اوي اشوف مين الي قدرت تخطف قلبك بس اخيرا شوفتها بس امانه انت محظوظ بيها اوي يعني واحده بالجمال وال
اسد بغيره.......  مابتسلمش على حد ياا رجدي باشا وشد ايد ليله ومشا 
ليله بخوف من عصبيته...... اسد اا مكنش ليه داعي تنفعل على الراجل كدا 
قاطعها اسد بغضب شديد..... اي عيزاني اسكت وهو بيمدح في جمالك ولا عاجبك الموضوع 
ليله بدموع واحراج من كلامه قدام قاسم ورعد اصحابه..... احم هروح الحمام دقيقه ومشيت بسرعه قبل ماتعيط قدامهم
رعد بغضب..... اسد انا معاها في كلامها مكنش ليه داعي انفعاالك دا وبعدين انت ازاي تزعق ليها قدامنا كدا 
قاسم بتاكيد على كلام رعد..... رعد معاه حق 
اسد بندم......  انتو عارفين اما بتعصب مابعرفش انا بقول اي ورجدي***** مشوفتوش نظراته *****انا على اخري منه اصلا اول ما تيجي هقولها واصالحها 
قاسم بمرح..... اوعى الحب بقا متقدرش على زعلها بقا اوعدناا يارب هههه 
وقعدوها يضحكوا ويتكلموا في الشغل 
عند ليله في الحمام بتعيط
اول ما شافت حد داخل غسلت وشها ولسا هتخرج قاطعتها ست باين عليها انها غنيه ومهمتمه  بنفسها اوي كانها لسه شابه مش واحده تقريبا داخله في 50سنه
احم مالك بتعيطي ليه ياقمر 
ليله بطيبه..... احم مافيش حاجه حضرتك بس في حاجه دخلت في عيني 
هههه هحاول اصدقك ممكن اطلب طلب صغير
ليله بابتسامه وطيبه...... ايوا 
ممكن تقوليلي انهي برفيوم احلى دا ولا دا 
ليله بتردد.....  ححاضر 
معلش مافيش حد غيرك في الحمام 
عادي ولايهمك.... لا.. اعتقد دا احلى ومكملتش الجمله واغمى عليها 
الست طلعت فونها..... تم يباشا والبت اغمى عليها 
ثواني ودخل راجلين واخدوا ليله والست طلعت فلوس واعطيتها لعامل  عشان مايدخلش عليهم حد والخطه تبوظ
عند اسد قلق على ليله اوي بقالها كتير في الحمام 
اسد بخوف...... اتأخرت اوي كدا ليه 
فونه رن.... الو 
هههه مدورش عليها كتير يا اسد هههه قولتلك ليله بتاعتي وهاخدها واهو نفذت كلامي 
اااااه يارحيم *********ورحمه ابويا لو جيت جنبها لهندمك بقيت حيااااتك  الو الوووووو رحييييييم
رعد وقاسم بقلق.... في اي
اسد حكالهم الي حصل 
عند ليله صحيت لقيت نفسها في اوضه غريبه اتخضت وقامت مفزوعه........ ااا انا فين 
في الحفظ والصون يا حبيبتي 
رررحيم 
ياااه وحشني صووتك اوي ونطقك لاسمي 
رحيم بالله عليك سيبني امشي 
اسيبك هههه بعد داا كله اسيبك وقرب منها ومسك شعرها برقه ويقربه يشمه....... ريحته الي بعشقها لسا زي ما هيا
اابعد 
بِعد وبيفك في ازرار قمصيه بخبث........ انا سمعت انه ماجاش جنبك وانك لسا زي ما انتي 
ليله بزعر...... لا لا لا كذب
هههه هنشوف الوقتي 
ااانت انت هتعمل اي وفجأه سمعوا صوت عالي وووو
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية طفلتي البريئة)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات