رواية طفلة الادم الفصل السابع والعشرون 27 والاخير بقلم ملك موسى
رواية طفلة الادم الفصل السابع والعشرون 27 والاخير بقلم ملك موسى |
رواية طفلة الادم الفصل السابع والعشرون 27 والاخير بقلم ملك موسى
بعد 2سنتين وشهرين
ادم: غززل غززل غزوول غزولتي
غزل: امممم نعم
ادم: نعم اي انهاردة فرح ايات وفهد اخيرا وانتي نايمة
غزل بدلع: طب واية يعني مانخلينا قاعدين هيا الساعة كام
ادم: لا كدا انا بقول نقعد احسن ولا اية 😉
غزل: الساعه كام بس
آدم: 8
غزل: انا وايات متفقين اني اجيلها على9 الصبح 🤤
آدم: طب اي
غزل: اي
آدم: اي
غزل: اييي عايزة انام سيبيني بقاا يلا تصبح على خير ونامت
آدم: لا بجد يعني بعد كل دا تنامي غزل غزززل غزول غزالتي
غزل: سبنييييييي انااااااام
آدم: خلاص اتخمدي كتك نيلة
غزل طلعتله لسانها 😜
آدم جاب المخدة وحدفها عليها
غزل: هوا الكنت بعمله في ايات هيطلع عليا
آدم'🙄🙄
غزل: اي دة مالك بوزت كدة
آدم: انا ماشي
غزل: لا لا اصبر ادم
آدم ببرود: نعم
غزل: مالك انا عملت حاجه زعلتك
آدم: لا يغزل بس انتي بتتعملي ببرود ضيقتيني
غزل: انا اسفة
آدم: بس الأعتذار عمره مكان كدة
غزل: اومال ازاي
آدم فجاءة خدها في حضنو ❤️🔥
آدم: بحبك وعمري وازعل منك انتي حياتي وروحي حد يزعل من روحوا ورجع شعرها ورا كتفها
ادم: بحبك والله العظيم ❤️🔥
وبعد ساعة
غزل: آدم بص الفساتين حلوة اووي م عارفة اختار اي
ادم: شوفي اليريحك واعمليه بس الأبيض دة حلو
غزل: لا م هينفع البس ابيض علشان ايات
آدم: عادي يروحي ماهوا ابيض جاي على فضي م ابيض بالظبط
غزل: دا رأيك
آدم: ايوة
غزل:بحبك ❤
آدم: وانا اكتر
بعد ساعاتين
وكتب كتاب ايات وفهد بيتم
غزل: فرحانة اووي ليكي يروحي
ايات: وانا فرحانه جدا جدا
المأذون لأيات: موافقة يابنتي على زواجك من فهد المهادي
ايات: موافقة
وشيخ يقول كلمته الشهيرة: بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير وسعادة انشاء الله
ادم لفهد: مبروك يصحبي وعقبال ماشوف عيالك
فهد: اللة يبارك فيك وبعدين مانت لسة مجوز من قريب وسجلت ورق الجواز في المحكمة يعني مبروك يصحبي انت كمان وخدو بالحضن
غزل: مبروك ياقلبي وعقبال ماشوف عيالك يارب
ايات: اللة يبارك فيكي يارب
فهد حضن ايات جااامد وهو بيقولها
_مبروك عليا انتي
ايات: اللة يبارك فيك يحبيبي
_طلعتي عيني سنتين علشان تعترفي بحبك ليا ربنا يخليكي ليا وميحرمنيش منگ ابدا ياقلب فهد
ايات: بحبك جدا والله العظيم
فهد: وانا روحي فيكي
خال ايات: مخلاص متبت في بنتي كدا لي 😂
ايات بأحراج: احم
فهد: اي يعمي مراتي براحتي
خالها: مبروك يحببتي وعقبال ماشوف عيالك يارب
ايات بحضن لخالها: اللة يبارك فيك يخالوا
وبعد فرحة وحب مابين غزل وادم وفهد وايات خلص الفرح
وايات سلمت على غزل ومشيت وفهد سلم على ادم ومشى
وادم خد غزل ومشوا
غزل: انهاردة كان يوم ولا في الخيال حبيت فرحتهم ببعض اووي بجد
آدم: يحببتي ربنا يخليهم لبعض وربنا يخلينا لبعض
غزل: يارب
غزل: دا م طريق البيت احنا فين
آدم: 😟😟احنا توهنا
غزل: اي توهنا توهنا ازاي يعني؟
آدم: توهنا يغزل طب انزلي كدة نمشي شوية يمكن نلاقي حاجه تسعدنا
غزل: ماشي
آدم: يلاا
غزل: آدم انا تعبت من المشي
آدم: معلش يغزولتي تعالي بس
غزل: اي دة اي طريق الورد والشموع دة بتبص وراها مالقيتش آدم
غزل: آدم آدم ياآدم
غزل: يأدم انا بخاف من الضلمة ياربي
غزل بفضول: طب هوا اي الطريق دة وفضلت ماشية في الطريق دة
غزل: ياربي على الجمال اي البيت دة دة شكلوا من برا لوحدوا يهبل ومشيت خطوتين وفتحت الباب بتاع البيت لقت آدم قاعد على رجليه وفاتح علبة فيها خاتم 💍
آدم: تقبلي تكوني حببتي ومراتي وكل ماليا للمرة التانية
غزل: طبعاً موافقه
آدم باس راسها وبيقول: ربنا يخليكي ليا وميحرمنيش منك ابدا دي حاجة بسيطة ليكي
«المكان كان عبارة عن كوخ كبير وفي ورود وشموع وضوء خفيف»
غزل: كل دة بسيط انا حبيت اووي ❤️🔥المكان جدا 🍒💝
آدم: بحبك يعمري انتي ❤❤️🔥
غزل: وانا اكتر ❤️🔥
(وعاشوا اجمل ليلة في حياتهم)
بعد مرور ثلات سنين ❤️🔥🖇
غزل: يا زين زوز حبيبي ماما انتي اموة اموة 💋💋
آدم: خليكي يختي تدلعي فيه
غزل: براحتي ابني حبيبي ادلعوا براحتي ❤️🔥🖇
آدم: بجد طب ماتعتبريني ابنك 😉
غزل: يلا طيب علشان هنروح لأيات المستشفى علشان هتولد هناك يلااا 😊☄️
آدم: ماشي ياقلبي يلا
غزل: يلا
وبعد شوية وهما في المستشفى قدام اوضة العمليات
وفهد رايح جاي وقلقان
آدم: يابني ااهدى متقلقش
فهد: قلقان م هرتاح غير لما تطلع
وبعد شوية طلع الدكتور
فهد: هاة يدكتور
الدكتور: متقلقوش البنوتة كويسه والمدام صحتها فل
فهد: الحمدلله يارب
آدم: مبروك ياصحبي
غزل: جات عروسة لأبني
بعد يومين طلعت ايات من المستشفى والبنت سموها كيا ✨💜
في بيت ادم وكلهم متجمعين ❤️🔥
ادم: واللة يصحبي وتجمعنا
فهد: الحمدلله على كل حال يارب ✨💜
مامت آدم: ربنا يخليكم لبعض يارب يولادي ويخليكم عيالكم ومراتتكم
ملاك: ااه ياني راعوا شعور السنجل الهنا بقااا مش كدا الواحد بقا داخل في ال20 وساكت
آدم: دا انتي فرولة البيت يروح قلبي انتي
ملاك: ربنا يخلينا كلنا لبعض ونفضل عيلة واحدة يارب
وتمت بحمد الله يارب
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية طفلة الادم)
تعليقات
إرسال تعليق