رواية طفلة الادم الفصل السادس والعشرون 26 بقلم ملك موسى
رواية طفلة الادم الفصل السادس والعشرون 26 بقلم ملك موسى |
رواية طفلة الادم الفصل السادس والعشرون 26 بقلم ملك موسى
بعد مرور 2اسبوعين جاة يوم خطوبة فهد وايات
ايات: الفستان حلو مع الميكب طب شعري حلو ولا نغيره
غزل: كل حاجه تحفة ولهي ولايقة مع بعضها
ايات: طلم انتي قولتي كدا يبقى خلاص
غزل: تسلميلي يارب مبروك يعروسة
ايات: اللة يبارك فيكي
غزل: اي رأيك انا في فستاني
ايات: حلو اووي بجد
عند آدم
آدم: شكلي حلو
فهد: ولهي هوا مين فينا العريس انشاء الله
آدم: انت بس انا احلى طبعاً 😎
فهد: ولهي
آدم: يأخي بهزر ربنا معاك يجدع الف مبروك وعقبال الليله الكبيره يارب
فهد وهو بيحضنوا: اللة يبارك فيك يارب
جاة وقت الحفل ••••••••••••
غزل: طبعاً اتفقنا ان جو طلي بالأبيض والأغاني دي لا عايزين حاجه مختلفة وان هندخل الحفلة بالرقصة التعملنها ولا نستيها
ايات: لا فاكرة بس دي انا وفهد وانتي وادم فقط واكتر حاجه عجبتني انها هادية مفيهاش رقص كتير
غزل: علشان تعرفي بس ان انا م بقول حاجه وحشة 😎
ايات: لا بجد طيب يلا ولا اي
غزل: يلا
ادم وفهد في صوت واحد: جهزتوا
غزل: ااييي خلاص ايوة جهزنا
آدم: هوا اي القمر ده
غزل: آدم بس احنا في نااس
آدم: ماشي يقمر
فهد: شكلك حلو اووي بجد
ايات: شكرا
فهد: طب يلا علشان ننزل
ايات: يلا
وفجأءة الحفلة كلها ضلمت
الناس ابتدت تكلم وتستغرب الحصل
فجأة آدم وغزل بيحضروا ونور ابيض بسيط ويشتغل عليهم هما بس
وبيطلع بعديهم فهد وايات ونور ابيض بسيط جدا اشتغل عليهم وابتدت موسيقى هادية تشتغل
وابتدوا يرقصوا في هدوء مع النور البيتحرك مع حاركتهم
وكان شكل كل كابلز تحفة
لغيت مالك الأنوار اشتغلت مع انتهى الأغنية سقفوا المعازيم والصحافين ابتدوا يصوروهم وكان شكلهم حلو جدا
الفستان الفي الصورة هوا فستان ايات ⬇️
مر اليوم في هدوء وبفرحة وانبساط
بعد مرور الوقت
آدم لفهد: م خلاص ولا اي طولنا اوووي
فهد: منا بقول كدا بردو وكمان ايات تعبت من الكعب فخلاص هننهي الحفلة
نهوا الحفلة وابتدوا المعازيم تسلم على فهد وايات وهما ماشين
غزل لأيات: مبروك يروحي
ايات بحضن: الله يبارك فيكي
غزل: طيب يقلبي انا هروح ولما تروحي كلميني اوك
ايات: اوك
مشى ادم وغزل
آدم: كنتي قمر اوووي اوووي انهاردة بجد
غزل: منا عارفة😎
آدم: لا بجد والله 😂ماشي يعم المتكبر
عند ايات وفهد
فهد: تسمحيلي نتعشى برا
ايات: ماشي
ركبت ايات العربية ومشوا
وصلوا المطعم ولما بياكلوا
فهد: حلو الأكل
ايات: تحفة
فهد: ايات هوا انتي م عايزاني
ايات: مكنتش هوافق لو م عايزاك انا معجبة بشخصيتك وحساك جواك شخص غير القدامي دة وعارفة كويس أن انت كنت بتاع بنات وعرفت بنات بعدد شعر راسك لكن انا لما قولتلي بحبك محستش انها طالعة كدا وخلاص علشان مثلا تشقطني زي مابيقولوا او حاجه لا حسيتها بصدق علشان كدا وافقت
فهد: اوووه دا انتي طلعتي عارفة كل حاجه بقى وانا المغفل
ايات: يسيدي ولا مغفل ولا حاجه الحكاية كلها إني فهمتك م اكتر
فهد: يعني اقدر اقول لك أن صدقيني هتشوفي شخص تاني غير التعرفيه واوعدك
ايات بأبتسامة: a promise (وعد)
فهد بأبتسامة:a promise
عند ادم وغزل
آدم: اووف أخيرا وصلنا اليوم كان متعب
غزل: اااه جدا بجد والله
آدم: طيب انا هدخل اخد شاور واطلع ننام ماشي
غزل: ماشي
بعد ساعة طلع ادم من الحمام وكان لابس تيشرت ابيض وشورت اسود
آدم: غزل غزل
آدم: غزول انتي يابنتي
آدم: انتي نمتي
غزل نايمة على السرير ومبهدلة نفسها شوكلاتة والتلفزيون شغال على سبونج بوب
آدم: يلهوي اي الأنتي عمالة في نفسك دة جايب بيبي معايا انا
جاب مناديل مبللة وقعد يمسحلها مكان التشوكلت وبعدين طفى التلفزيون وناموا
تعليقات
إرسال تعليق