القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الأنتقام ( زواج اطفال 2) الفصل التاسع 9 بقلم الكاتبة الصغيرة

 رواية الأنتقام ( زواج اطفال 2) الفصل التاسع 9 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية الأنتقام ( زواج اطفال 2) الفصل التاسع 9 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية الأنتقام ( زواج اطفال 2) الفصل التاسع 9 بقلم الكاتبة الصغيرة

مالك.. انتى طالق 
اروى بصدمه.. اييه 
مالك.. اللى  سمعتيه وسابها  ونزل  
اروى  وقعت علي الارض بصدمه.. ازاى؟  أنا عملت ايه  
سليم.. تعالي تعالي  هى كده كملت  مطرود انت كمان  
مالك.. لى انت اتطردت 
سليم.. ايوه 
مالك.. هه من اولها   وراح قعد ع الكرسي  
بعد شويه  زين  خرج  
مالك  وسليم بصوا  لبعض  
زين.. انتو  بتعملو ايه هنا  
سليم  .. م مفيش يا  بابا  كنت  بسأل مالك على حاجه  
زين.. حاجه  اى يومك  دخلتك  قوم يلا انت وهو  على  اوضكم  
سليم  .. حاضر  
مالك  فضل قاعد  وسليم طلع  
سليم  .. لارا  افتحى  
لارا.. عايز ايه  
سليم  اتعصب  منها  .. افتحي اخد زفت  هدوم  
لارا  فتحت.. أنت عارف  لو كنت  بتكدب  
سليم  زق الباب ودخل  .. انتى اتجننتى  ولا ايه  انتى عارفه يعني ايه  انام برا يوم فرحى  
لارا  بتوتر.. أنا  مش  متعوده  حد  ينام  جمبى  
سليم  .. لأ  يا ماما  اتعودى  وسابها  وراح يغير  
.......  ..........  ........... 
زين  .. وانت قاعد ليه  
مالك.. شويه  وهطلع  
زين.. مش  مطمن  لهدؤك ده  
مالك  .. هيكون في ايه يعني ي بابا  
زين.. ماشي    زين  دخل  الاوضه تاني   وبعد ربع ساعه خرج  
زين.. لأ  يبقى فى حاجه  
مالك  .. يا بابا والله مفيش  انا طالع  اهو  طاالع  
زين  باستغراب  .. ياترى فى ايه  
...........  ....... 
لارا.. أنت عارف  لو  لقيت المخده  اتشالت انت  حر  
سليم  .. انتى  هبله  المفروض  انهارده  فرحنا  وانتي  تقولي  مخده  
لارا.. والله  لو  قربت منى  هصوت والم البيت  
سليم  .. وتقولي لهم اى  
لارا  .. هاا  معرفش  نام بقي وانت ساكت  
سليم  .. انا مقدر  انك بس  لسه مش  واخده عليا  بس اللى حصل انهارده ده  لو اتكرر انتى حره  فاهمه  
لارا  .. فاهمه  
سليم.. اتخمدى  😏 
.........  ............  ..........  
مالك  فتح الباب  لقاها  قاعده علي الارض  
اروى بصلته بعيون دامعه  .. ليه  أنا عملت ايه  عايزة افهم  
مالك  خلع  جاكت  البدلة  والجرافته  وفتح اول  زرارين  من  القميص  .. معملتيش حاجه  
اروى  قامت  من علي  الارض  .. أنت  عايز  تجننى ي مالك  انت  طلقتنى  انت فاهم انت عملت ايه  
مالك  ببرود  .. خلاص  كل  واحد  في  حاله  
اروى  بوجع.. كل واحد في حاله  !!  طب  واللى انت  قولتهولى  واللى  .. الل حصل  بينا  !!  
مالك  .. كانت فتره  وراحت  ودلوقتى  معدتيش  تلزمينى  
اروى  .. انت  بتقول  اييه  وفضلت  تعيط  بصوت  حرام عليك  ياخى  مكنتش  تقولي انك  بتحبني وتخلينى اثق فيك  انت ايه  معندكاش  احساس  
مالك  .. وانتى  محدش قالك  صدقيني  
اروى  اتعصبت  من  بروده  وطااخ  ض*ربته بالقلم  😳😳 
مالك  حط  ايده  على  خده  وكان  متعصب  لدرجه  لو  ابوه  قدامه  هي"مو"ته  ..  سبحان  من  خلاه  يتحكم في اعصابه  وميق*تلهاش  الليلة دى  
مالك  بص  لها  .. اللى انتى عملتيه ده  ابويا  نفسه  معملهوش  بس  هدفعك  تمنه  
اروى  .. هتدفعنى  تمن  ايييه  انت  كنت  بتكدب  عليا  كل  ده  وبتلعب  بمشاعرى  وانا  اللى  عبيطه  وصدقتك  وسلمت لك  نفسي  أنا  بجد  قرفانه  من  نفسي  انى  خليت  واحد  زيك  يل"مسنى  
مالك  .. أنا  مغصبتكيش على حاجه  وقربى  منك  كان  برضاكى  
flash.. 
 بعد  ما  اعترفلها   خدها  وروحوا  البيت  
اروى  .. الجو  برد  اوى  اى  ده  
مالك.. الجو ده  محتاج ايه  
اروى  .. ايه  
مالك  .. حضن  😉 وقام  شايلها  مره  واحده  
اروى .. ههه  قلشات ٢٠٠٨ دى  
مالك  .. لأ  دمك خفيف  
اروى.. اوى  اوى  
مالك  راح الاوضه  وكان قريب منها 
اروى  .. اطلع  بقا  عشان  اغير  هدومى  المبلوله  دى  
مالك.. اطلع  فين  بس  انتى  بتحلمي .. 🚶‍♀️🚶‍♀️
طب  نستأذن  بقي  🚶‍♀️🚶‍♀️ 
back..... 
أروى  بعياط.. مكنتش  اعرف  انك  وحش كده  
مالك  ببرود  .. وعرفتى  
اروى  فضلت  تضرب  فيه  وتخبط بإيدها  على  صدره.. انا بكر*كك  طلعت ز*با*له   
مالك  مسك  ايدها.. انا  بقول  تلمى  لسانك  بقي  عشان  انا  ساكت  من ساعتها  
اروى  .. انت  كد*اب  ووس**خ ازاى قدرت  تمثل  عليا كل الفتره دى  أنا  كنت  بشوف  نظرة الحب ف عنيك  ليا  معقوله دى  كمان كانت كدب؟  بس انت عندك حق  الغلط  منى  انا عشان  صدقتك  
مالك بعصبيه.. الكد*اب  والو*س**خ ده  هو  ابوكي  اوعى  تكونى فاكره  انى  نسيت حاجه  لأ  كل ده كنت  بعديه  بمزاجى  ولسه الى جاى  هيبقى  سوا*د  على  دماغك  انتي  وهو  
اروى  وهى  بتمسح  دموعها.. لأ  عاش  ليك  بجد  انك  تلعب بمشاعر  حد  عشان  تنت*قم  لحد  تاني  وهو  اصلا  ملوش  علاقه  بالموضوع   بس  مش  أنا وقالت  بتحدي  فااهم  
مالك  .. ياريت  بقي  يكون  عندك  شوية  كرامه  وتمشي  
اروى  .. مش  محتاجه من  واحد  زيك  أنه  يقولى  كده  
دخلت  عشان  تغير  الفستان  ومكنتش  عارفه  تفك  السوسته  جابت  المقص  وقطعته  غيرت  هدومها وخرت  كان  هو  واقف  في  البلكونة  ومديها  ضهره  
خدت  شنطتها  وتليفونها  وخرجت  ورزعت  الباب  وراها  كانت  الساعه  ٢بليل  
كان  واقف  بكل  جمود  وهو  شايفها  ماشيه  قدامه  
كان  ماسك كوبايه  ف ايده  ضغط  عليها  لدرجة  انها  انكسرت  ف ايده  
دخل  جوا قعد على  السرير  والد*م  نازل من  ايده  
كيف لك ان  تكون  بهذه القسوه  اكل هذا  لأجل الانتقام!  كسرت  قلبك  وقلبها  من أجل انتقام!  كم  غريب  امر  الرجل  عندما  يغضب  وهل  سيستمر  هذا  ام  للقدر  رأي آخر؟  
مينفعش اتكلم فصحى  صح؟  😂 مش  مهم  يلا  نكمل  
.......  .......  ......  
كانت  ماشية  عماله  تعيط  وبس  الهوا  بارد  بس  نيران  قلبها  مشتعله   شارده  مش  عارفه  تروح فين 
أروى  ابتسمت  بوجع  .. هه حتى امى مش  هترضى  تدخلنى البيت   يعني  خسرت كل حاجه   
 بعد  شوية  وصلت  وخبطتت  على الباب  قالت  احاول  
جميله  فتحت  الباب  واستغربت   
اروى  بدموع  .. معدش  ليا مكان غير هنا  
جميله  استغربت  شكلها  كانت معيطه  وباين عليها التعب  
اروى  حضنتها  .. بالله عليكي يا ماما  تسامحينى  انا مليش غيرك  
جميله  بكت على حالتها  وطبطبت عليها  .. مالك  يا قلب  ماما   
اروى  .. سامحيني  
جميله.. هو انا  زعلت  عشان  اسامحك  يابنتى  أنا كنت عايزة اعرفك غلطك بس  أنا كنت بتقطع عليكى في كل مره  تيجي  وامشيكى  
اروى  .. أنا  تعبانه اوى يا ماما  
جميله  .. من ايه  بس  احكيلي  
اروى  قعدت  وحكتلها  على  كل حاجه   
جميله.. ابوكي هو السبب فى اى حاجه  وحشه  حصلت  لنا يابنتي  
اروى  .. أنا  ذنبى  ايه  بس  
جميله  .. اللى  حصل  اكيد مش  هين  على  مالك  ي اروى  
اروى  .. أنا  بك*رهه  ومش  عايزة اشوف  خلقته  تاني  
جميله.. اهدي  بس  وكل حاجه  هتتحل  بس  اهدي   
..........  .........  ..........   تاني يوم  
سليم  بيتقلب  لقى  حاجه  تقيله عليها  فتح عينه..  لقى لارا 
سليم.. يعني  خلاص  السرير من  صغره    بس اى  الجمال ده  حتى وانتى نايمه قمر  .. فوق  يلا  دى  طردتك  امبارح  
سليم  .. اوعى  يحجه  انتي  
لارا  بنعاس.. ايي  عايزة انام  
سليم.. وانا المخده  اللى  ابوكي اشتراها  
لارا  .. أنت  أنت اى اللى جابك هنا  
سليم  .. والله انتى  اللى  نايمه  فوقي  مش انا
لارا  بعدت  عنه  
سليم  وهو  بيقلدها.. والله  لو المخده اتشالت  انت  حر  🙄 
لارا حدفته بالمخده.. بطل  رخامه  
سليم.. أنا  رخم  طب  تعالي  بقا  مسكها  وفضل يزغزغ فيها  وهى  بتضحك  وتبعده  عنها  
لارا.. خلاص  والله  هموت  ههههه  
سليم.. مش أنا  رخم  
لارا  بتنهج من كتر الضحك.. خلاص  خلاص  والله  اخر  مره  آسفه  
سليم.. ماشي  المره دي  بس  
لارا  .. انت مش  رخم  انت  
سليم  .. انا ايه 
لارا قربت منه.. أنت.. 
سليم.. هممم 
لارا  ضر*بته ف بطنه  وطلعت  تجرى على الحمام  .. انت  بارد  هاهاها  
سليم.. ي بنت  ال... 
......  .......  .......  
لين  .. زمانهم  نايمين  لسه  صح  
زين  .. مش عارف  بس  مالك  مكنش عاجبنى  امبارح  
لين.. ليه 
زين.. حسيت  ان في حاجه  بس  هو  توه  وقال  مفيش  وطلع 
لين  .. هيكون في ايه يعني  مفيش حاجه  
زين.. ياريت   .. آه  زياد  طلب ايد همس  
لين.. مالك  لو عرف هيموته 😂😂 
زين.. هههه هوا مش بيطيقه اصلا  
 لين  بصت  وراها  لقت  مالك  نازل  
لين.. أنت  رايح  فين؟  
مالك.. رايح الشغل  
زين.. شغل  أى  يوم  صباحيتك  
مالك..  عندي  شغل  ي بابا  في ايه  
لين  .. أنت  مش  واخد  اجازه  اومال  هتسافروا  ازاى  وبعدين  سايب  مراتك  ونازل  عشان  الشغل  يعني خلاص  مفيش  حد بيشتغل  غيرك  
مالك  .. هى  مش  فوق  
لين  .. نعم  
زين.. امال  راحت فين  
مالك  .. طلقتها  
لين وزين  بصدمه.. انت  بتقول ايه  
زين.. انت اتجننت  يلا  
لين  راحت  عنده.. انطق طلقتها  ازاى  
مالك.. هكون  طلقتها  ازاى  يعنى  
لين  مدت  ايدها  عليه  ولاول مره.. يخساره  تربيتى  فيك  بنات  الناس  مش  لعبه  يا  سيادة  الرائد  وسابته  ودخلت  
زين.. انت  عملت كده  ليه  ومتقولش  من غير  سبب  
مالك  .. لأ  لسبب  انى  انتق*م  لاخويا  
زين  بصوت عالي  .. انت  باين عليك  اتجننت  هى  البنت  ذنبها  ايه  وبعدين  انت  مفكر  اخوك كده  مرتاح  
مالك  .. ذنبها  انها  بنته  وأنا  متجننتش ولا حاجه  أنا  محدش  حاسس  بيا  محدش  حاسس  بحزنى  عليه  وهو  كمان  كان  ذنبه  ايه  كان  ذنبه  انه  ابنك  وات*ق"تل  عشان  عدا*وه  بينك  وبين  وائل  
زين  .. انا  عمرى  ما كنت  عدو  لحد  وارجع عن اللى  في  دماغك  اللى  بتعمله  ده  مش  هيرجع  مازن تانى  انت  كده  هتيجي  على  حساب  قلبك  وحبك  ليها  
مالك  .. انا مبحبهاش  
زين  .. كداب   متمشيش  ورا  شي*طانك  وسابه  ودخل  
مالك  مشي  على  شغله  
......  ..........  ........  
خلص  شغله  وروح  على  بيته اللى ع البحر   دخل  وهو  حاسس  بيها  حواليه  
مالك  .. اطلعى  من  دماغي  بقااا  
دخل  اوضة الرياضة  يطلع  غضبه  فيها  
بعد شويه  قعد ع  الارض  بتعب   .. أنا  مبحبهاش  مبحبهااااش  
عدي كام يوم  على  نفس الحال  هو بيروح شغله ومش  بيروح  البيت  
سليم  ولارا  عرفوا  من زين  ولين  أنه  طلقها  وسليم  قرر  انه هيروح يتكلم  معاه  
لين  زعلانه  منه  لسه  وكانت عاوزه  تروح تشوف  اروى  
اروى  حالتها  اتحسنت  عن  الاول  وامها  جمبها  دايما  بتحاول  تخفف  عنها  
اروى  .. ماما  أنا  هرجع  شغلى  تاني  
جميله  .. ليه  يا  اروى  كل  ما هتشوفيه  هتتوجعي تاني  
اروى  .. هوا  اصلا مش  في القسم اللى انا فيه  عز  اللى  موجود  صاحبه  وبعدين انا  مش  ضعيفه  أنا لازم اعيش حياتي  وارجع أقوى  م الاول  
جميله.. اللى انتى عايزاه  يا حبيبتي  
اروى  .. ربنا  يخليكي  ليا  يارب  هنام  عشان  اصحى بدري  بقا  
.. قامت  اروى  ولبست  عشان  شغلها  ومشيت  
دخلت  المكان  وصاحبها  كلهم  سلموا عليها  
كانت  داخله  المكتب  عند  عز  عشان  تستلم  المهام  الجديده  خبطتت  ودخلت  
اروى  .. السلام عليكم  عايزه  المهام  الجديده  يا  سيادة الرائد  
كان  مديها  ضهره  .. استغرب الصوت  ولف  الكرسي  
لينصدموا  هما  الاتنين  .... 
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية الأنتقام الجزء الثاني من زواج اطفال)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات