القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أحببت ارملة الفصل العاشر 10 بقلم حورية مصطفى

 رواية أحببت ارملة الفصل العاشر 10 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الجزء العاشر 10 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل العاشر 10 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل العاشر 10 بقلم حورية مصطفى

وفعلا خرجوا واتفسحوا وهم راجعيراجعين جيت عربيه بسرعه رهيبه شدت نجمه بالقوه ودخلتها العربيه واختفت عن الانظار.. 
فاطمه بصراخ ودموع: نجمه.. 
تقي بدموع: احنا لازم نبلغ الشرطه يــــا ماما.. 
فاطمه بدموع: ايوه معاكي حق.. 
واحده من الناس الي واقفه: ربنا يرجعها بالسلامه يــــارب.. 
فاطمه بدموع: يـــــارب.. 
في مركز الشرطه.. 
فاطمه بدموع: يعني ايه كلامك ده.. 
الضابط ببرود: يعني مينفعش  غير لما يتم 24 ساعه.. 
تقي بدموع وحزن: مش هنقدر نستني الوقت ده.. وهي حامل.. 
الضابط بهدوء: مش شغلي.. اتفضلوا برا.. 
فاطمه بدموع وحزن: حسبي الله ونعم الوكيل فيك.. ربنا ينتقم منك.. 
الضابط مهتمش بكلامها وكمل شغل.. 
امام مركز الشرطه..♡
فاطمه بدموع: اعمل ايه يـــــاربي.. 
تقي بدموع: اهدي يــــا ماما عشان مش تتعبي.. 
فاطمه بدموع: بسبي كل ده حصل لو كنت رفضت اننا نخرج مكنش ده حصل.. 
تقي بدموع: ده نصيب يــــا ماما ومش هنقدر نغيره.. 
فاطمه بدموع: ونعمه بالله وبعدين قالت بدموع جاسر.. جاسر خلينا نروح لـ جاسر يــــا تقي هو ممكن يقدر يساعدنا.. 
تقي بايماء: ايوه يلا قومي معايا..
✰ـــــــــــــــــــ✰
في الجهاز..♥
في  مكتب المقدم جاسر..💜
يقوم  باخراج السلسه من جيبه 
_ جاسر انا متاكد ان السلسه دي فيها حاجه هتوصلني للحقيقه ويقوم بفتحها واخراج فلاشه صغيره منها..
_جاسر بدا يشغل اللابتوب بعد ما حط الفلاشه فيها..
العسكري بمقاطعه: الياس باشا في اتنين بره عايزينك ضروري... 
جاسر رجع الفلاشه مكانها في السلسه وقال بهدوء: خليهم يدخلوا.. 
العسكري بايماء: تمام يــــا فندم.. 
العسكري دخل ومعاه فاطمه وتقي.. 
فاطمه بدموع وشهقات: الحقيني يـــــا جاسر يـــــا بني.. 
جاسر بصدمه: امي.. 
فاطمه بشهقات: خطفوا نجمه .. 
جاسر بصدمه: ايهههه.. 
تقي بدموع: لو سمحت يـــــا ابيه حاول ترجعها.. 
جاسر بهدوء: اهدوا وانا هتصرف..  
فاطمه بتعب: ربنا يباركلك يــــا بني.. 
جاسر بابتسامة: يلا يـــــا امي عشان هتيجي معايا القصر انتي وتقي وباذن الله نجمه هتكون بالليل عندك.. 
فاطمه بحزن: انا هقعد في بيتي لحد ما نجمه ترجع.. 
جاسر بحزن: انتي بتعبريني ابنك صح.. 
فاطمه بدموع: ايوه.. 
جاسر بابتسامة: يبقا تثقي فيا وتيجي معايا انتي وتقي.. 
فاطمه بدموع: تمام يـــــا بني.. 
✰ـــــــــــــــــــــــ✰
في قصر الكيلاني..♥
حوريه بحزن: اشربي يــــا خالتو العصير ده.. 
فاطمه بدموع: ماليش نفس يـــــا بنتي.. 
حوريه بحزن: لازم تشربيه وتاكلي الاكل ده عشان لما نجمه ترجع تلقيكي بصحه كويسه.. 
فاطمه بدموع بدات تاكل.. 
حوريه بغيظ: وانتي يـــــا انسه تقي لازم تاكلي انتي كمان.. 
تقي بدموع: مش متعوده اكل من غير نجمه.. 
حوريه بدموع: بس انتي لازم تاكلي يـــــا تقي.. 
تقي بابتسامه: صدقيني لما نجمه ترجع هاكل..  المهم ماما فاطمه تاكل عشان مش تتعب.. 
حوريه بدموع: طب اشربي العصير ومش تاكلي.. 
تقي بحزن: طيب..
✰ـــــــــــــــــــ✰ 
في الجهاز..💜
في غرفه التحقيق..♡
جاسر بعصبيه: يـــــا ريت تقول مين اللي لـ ايد في خطف نجمه.. 
الياس: صدقني معرفش يـــــا جاسر.. 
اللوا سليم بعصبيه:  صدقني يـــــا الياس لو عارف حاجه وطلعت بتكذب.. انا بذات نفسي اللي هحطك في الحب"س الانفرادي.. 
الياس بعصبيه مماثله: صدقني انت يــــا سياده اللوا اول ما تظهر برأتي انا هستقيل.. 
جاسر بعصبيه: كفااااايه مش وقت خناااق دلوقتي..وبعدين قال بحزن يــــا ريت تساعدني يــــا الياس لان نجمه حياتها في خطر دلوقتي.. 
الياس ببرود: للاسف يــــا سياده المقدم معنديش حاجه اساعدك بيها.. 
جاسر بصله بخذلان وكان خارج... 
_ عمه ادهم.. 
جاسر وقف من صدمته.. 
الياس بهدوء: ممكن تكون عمه ادهم ليها ايد في الموضوع لانها بتكر"ه نجمه.. 
اللوا سليم بهدوء: بس هي مختفيه من فتره.. 
جاسر بتاكيد: ايووه فعلا.. 
الياس بهدوء: بس اعملها المشبو"هه.. 
جاسر بهدوء: انت متاكد من كلامك ده.. 
الياس ببرود: عمه ادهم بتكون زعيمه المافيا اللي بتدورا عليها من فتره.. 
اللوا سليم بهدوء: وايــــه اللي يثبت كلامك ده.. 
الياس بغيظ من اللوا: الكذب مش هيفيدني بحاجه.. واللي يثبت كلامي السلسله اللي مع نجمه.. 
جاسر بصدمه: واحنا دلوقتي نقدر نلقيها فين.. 
الياس ببرود: انا عارف مكانها.. 
اللوا سليم لـــ جاسر: جهزوا العناصر يـــــا سياده المقدم وانت يــــا الياس هتيجي معانا.. 
الياس ابتسم ببرود ومردش عليه.. 
جاسر: تماام يـــــا سياده اللوا.. 
✰ـــــــــــــــــــــــ✰ 
في مكان بعيد عن انظار الناس..♥
هي بعصبيه: فين السلسله الاصليه  بقولك.. 
نجمه بدموع: صدقيني معرفش والله  انتي بتتكلمي عن ايه.. ابوس ايدك سيبني انا عملتلك ايه لكل ده.. 
هي بغضب ضر"بتها بالقلم.. قولتلك بلاش كذ"ب.. 
نجمه بدموع: والله ما بكد"ب.. انا معرفش انتي بتتكلمي عن ايه يـــــا عمتو.. 
سهير بعصبيه شد"ت نجمه من شعرها وقالت هضيع بسبك.. 
نجمه بصراخ: حرا"م عليكي.. سيبني 
سهير ضحكت بشر : اسيبك.. انتي.. علي جث"تي انتي فاهمه.. 
نجمه بدموع: حسبي لله ونعم الوكيل فيكي.. ربنا ينتقم منك.. 
سهير من غيظها بقت تضر"ب نجمه في بطنها.. 
نجمه بصراخ: اااااه.. 
نجمه بقت تحاول تحمي بطنها عشان ابنها..
سهير سابت نجمه مر"ميه علي الارض وراحت جابت بنز"ين و ترميه علي نجمه.. 
صوت عربيه الشرطه ملي المكان.. 
جاسر بجديه: انتي مطلوب القب"ض عليكي.. 
سهير بضحك: مش قبل ما اخلص عليها.. ورفعت مسداسها علي نجمه.. 
اللوا سليم بعصبيه: بلاش تهور يــــا سهير.. 
سهير بضحك: ما انا اتهورت قبل كده وقتل"ت اخويا.. وادهم كمااان.. 
جاسر بصدمه: انتي بتقولي ايه.. 
سهير بضحك هيستري: اه والله زي مـا بقولك كده.. 
الياس ابتسم ببرود وقال: نهايتك قربت يـــــا سهير... 
سهير بضحك: ههههه انت كمان هنا يــــا الياس باشا.. 
جاسر بعصبيه: نزلي المسد"س من ايدك... 
في لمح البصر كان المكان يعمه علي حاله من الفوض ىبسب اطلاق النا"ر.. 
جاسر بقا يحاول يحمي نجمه من الرصا"ص. 
صوت رصا"صه استقرت في قلب احدهم.. 
كان الجميع في حاله صدمه.. 
نجمه بصراخ: الياس.. 
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت ارملة)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات