القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية زواج اطفال الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة الصغيرة

 رواية زواج اطفال الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية زواج اطفال الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية زواج اطفال الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة الصغيرة

ايه  طيب المستشفى فين؟ 
.... 
تمام ماشي  
زين.. اعمل ايه  دلوقتي  مش هعرف انزل ع السلم  هرن على ماما  
منى  طلعت له  .. في ايه ي زين  
زين.. حد رن عليا  بيقول  ان  لين فى المستشفى  
منى.. يالهوووى  ليه 
زين.. مش عارف  ي ماما  أنا  عايز أروح  لها  
منى.. اهدي بس  هتروح فين  برجلك كده  هرن على بابا ونروح  اطمن  
زين  حاول  يقوم.. لأ مش  هينفع  
منى.. اقعد  بس  هتبقي انت وهى  هروح انا وهطمنك  يارب تكون كويسه  
زين  .. يارب  يلا  بسرعه  بس 
منى.. حاضر  حاضر  
..... 
منى وابو زين  دخلو  .. في  مريضه  اسمها  لين  لسه واصله من  ساعه  
.. اتفضلى يا فندم  اخر  اوضه في الطرقه دى  
منى  .. ليين حبيبتي  مالك يروحي  
لين.. مفيش ي ماما الحمدلله  جت سليمه  
منى  .. رجلك اتكسرت  يااانى  من اى  ده 
لين.. خبطنى توكتوك   أنا عايزة اروح  زهقت من هنا  
ابو  زين.. هروح  احاسب واجى  
منى.. ماشي  
لين.. مين عرفكم  
منى.. حد  اتصل  بزين  قاله  كان  عايز  يجي  بس انا  منعته  
لين.. حصل خير  
ابو  زين  .. يلا  ي لين  هنروح  
لين  .. حاضر  يلا  
...... 
الووو  اى يا زين  .. اه  جايين في  الطريق  ... لأ  كويسه  متخفش  .. ماشي  يحبيبي سلام 
....... 
زين  كان قاعد علي  السرير  وهما  وصلوا  ومنى  دخلت  
زين.. امال  لين فين؟ 
منى.. متخفش يخويا  مش  هناكلها  اهى  
لقى  ابوه  شايلها  ودخل   حطها  على السرير  وقال حمدالله على السلامة  وخرج  
زين  بيبصلها وخلاص  
منى  .. أنا  نازله اغير  
لين  بصتله  ومره  واحده  انفجرت من  الضحك  😂😂
زين  .. بتضحكي علي ايه  وتلقائي  ضحك  هو كمان  
لين.. هههه  وشاورت  على  رجليهم  بقينا  زى  بعض  ✌😂😂
زين.. عشان  تبقي تعايرينى  😂 
لين  .. بقيت  شبهك  
زين.. اى اللى حصل  
لين  .. اتخبطت  ف توكتوك  ههه 😂
زين.. ياانى  ده لو  خبطنى  اموت من الضحك  اخرك توكتوك  
لين.. اتريق اتريق  
زين.. والسواق الح*يوان ده فين   
لين...  أنا  اللى غلطانه  طلعت قدامه مره واحده  
زين.. كنتى  سرحانه في ايه  
لين.. فيك  
زين.. هاا 
لين.. كنت  بشتمك في سرى  
زين  .. ي 🐶 
لين.. هو انت   
زين  .. اتخمدى  يختى  اتخمدى  
لين.. طيب  🤷‍ واتعدلت  ونامت  
........... 
انتى  مين  ؟ 
أنا  الشغاله الجديده  يا منى  هانم  جايه  بدل  داده  صباح  
آه  ماشي  اتفضلى  ع  المطبخ  
حاضر  ي هانم  
الوو.. ايوه يبشا  آه  استلمت  الشغل  .. حاضر  .. هعمل كده  ماشي  سلام  
........... 
اى  يا  وائل  باشا  .. آه  استلمت الشغل  
.... 
ماشي  يبشا  سلام  
..............  ................. .............  
حماده  حبيبي  عامل ايه  
 حماده.. الحمدلله يا طنط منى  
منى.. مين  جابك  
حماده.. زين  اتصل على خالتو  وقال  لين  تعبانه  وعايزه  تشوفنى  وانا  جبتلها  الشوكلاته  دى  
منى.. ماشي  يحبيبي  اطلع  فوق  عندها  
حماده.. حاضر  
زين  .. ادخل  ! 
حماده  .. انا  جييت  
زين  فتح  ايده  .. نورت  يحماده  تعالي  واحشني  
حماده  حضنه  وانت  كمان  ولين  هى  نايمه  ليه  
زين.. جبت  الشوكلاته  😉
حماده.. آه  جبتها  صحيها  بقا  
زين  .. روح انت قومها  هتفرح  
لين.. يووه بقا  يا زين  وسسع عايزة انام  
حماده  .. لينوو  انا حماده  قومي  يلا  
لين  .. ح حمماده  وقامت  حضنته   وحشتيني  يروحي  
حماده  .. وانتى  كمان  
لين.. يروحي   هات  بوسه  
حماده  باسها  من  خدها  .. انا  جبتلك  ايه  
لين.. الله  شوكلاته  😍 
حماده.. ليكي  كلها  
لين  .. يروحي  يروحي انت  
فضلو  قاعدين  وهى  بتاكل  شوكلاته  
حماده  حضنها  وقال  بصوت  واطى  .. زين  اللى قالى  اجيبها   
أنا  ماشي  عشان  خالتو  تحت  وهنتاخر  
لين  .. ماشي  ابقي  تعالي  بكرا  تاني  
حماده.. ماشي  سلام  
زين  كان  ماسك  الفون  وجاتله  رساله  فتحها  
«على فكره مكنتش عايز اقولك كده  بس انت اللي اضطريتنى  أنا  ولين  اياام زمان  كان بينا علاقة  ومش محتاج  افسر وهى  ياعينى  كانت  متأثره بالماضي  عشان كده  بتقولك  انا مصدقت  انساه  صح  ابعد عنها  عشان  هى  مش  هتنفعك  ومش هتخليك تقرب منها  عشان مش بتحبك  ياريت تفهم  سلام  ي يااا جوز بنت عمي  😉»  
زين  قرا  الرساله وجواه  نار  ومش عارف سببها  اي ياترى  غيره   بصلها  لاقها قاعده تاكل  ببراءة  عكس الكلام ده  خالص  
.. أنا  مينفعش اتسرع واحكم  عليها  م يمكن  بيكذب بعدين انا مالى  كده كده هنتطلق  ..  طيب م اتاكد.. لا لا وانا مالى  
فضل  ساكت  شويه  وبعدين  فكر في حاجه   سند على العكاز  وراح  جمبها ع السرير  
 قعد  قريب منها  
لين.. في ايه؟  
زين.. مفيش حاجه  الشكولاتة  حلوه  
لين.. اممم 
زين  قرب  منها  اوى  وجواه  خلاص  مش قادر  يتحكم في  نفسه 
لين بقت حاسه بنفسه بيخبط في وشها  .. ف ففي اءييه 
زين.. مش عارف 
لين.. زين! 
زين.. هو اسمى احلو كده امتى؟ 
لين بقت طماطم  خلاص  
زين  خلاص  شعوره اتحكم فيه وقرب من شف*ايفها وبا*سها 
شعور  متبادل  هو مش عارف  مبسوط ليه  وهى  دي كانت اول مره  تتحط ف موقف زى ده   غمضت عينها  وهو كان في عالم تاني  
فجأه الباب اتفتح  كانت  الخدامه  .. يا مصيبتى 😳 وقفلت الباب تاني  
زين  بعد عن  لين  وهى وقعت ع المخده  .. مين اللي الحيوانة  ديي   ل ليين 
لين اغمى عليها  🙂
زين.. لين  مالك  يلهوي البت اغمى  عليها  وفضل يحرك في وشها   
لين فاقت  بعد شويه
زين ماسك ايدها.. انتى كويسه 
لين سحبت ايدها.. ها  آه  
زين  بصلها.. أنا آسف بس مش عارف عملت كده ازاى  
لين عيطت  
زين.. في ايه  يا لين  
لين.. أنا اول مره  اتحط في  موقف كده  حاسه اني عملت حاجه غلط  
زين  في  سره  اى  ياوئل الك*لب.. طيب  اهدي  أنا اسف اولا  ثانيا  انتى  معملتيش حاجه غلط  أنا جوزك على فكره   
لين  بتعيط  لسه  
زين  كان عايز يمسك ايدها  بس  مش عايز يضايقها  .. احمم ممكن 
لين  هزت  دماغها  
زين  مسك ايدها.. مش هعمل كده تاني  حقكك عليا  
لين  مسحت دموعها  زي الاطفال  .. ماشي  
زين  شدها  لصدره  وحضنها.. خلاص  بقي  
لين.. خلاص مش زعلانه  
زين.. بس مكنتش اعرف ان تاثيرى قوى  لدرجة  الاغماء 😂
لين خبطته.. بطل  رخامه  بقي  
زين.. ههه حاضر   أنا هفك الجبس اخر الاسبوع  وانتى  لأ  
لين.. ذلنى بقي  
زين  .. عيب عليكي  
...........  .........  ..........  
ايوه  يبشا  .. آه  عملت كده  
... 
بكسوف.. أنا دخلت  وكانو ف وضع  مش  كويس  
اييه!  
زي  مبقولك كده  
تمام  خليكى  مراقبه الوضع 
حاضر  يبشا  سلام  
..........  .........  ....... 
منى.. عاملين  اى يولاد  
زين.. زى م انتى  شايفه و مين اللي  هنا دي  
منى.. دى خدامه جديده 
زين.. والخدامه الجديده  متعلمتش  تخبط ع الباب  
منى.. ليه  
لين.. مفيش حاجه  
زين  عرف انها محرجه.. مفيش  بس بعد كدا تخبط  عرفيها  
منى  .. حاضر  تصبحوا  على خير  
.......  ......  .......  
لين وزين  ناموا  تاني  يوم  زين  صحى  الاول  وخرج  البلكونة  
بيبص  في  الجنينه اتفاجئ  .. معقووول...!!!! 
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية زواج اطفال)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات