القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم رحيم الفصل الثامن 8 بقلم ميرا أبوالخير

 رواية جحيم رحيم الفصل الثامن 8 بقلم ميرا أبوالخير

رواية جحيم رحيم الفصل الثامن 8 بقلم ميرا أبوالخير

رواية جحيم رحيم الفصل الثامن 8 بقلم ميرا أبوالخير

رحيم جري عليها بغضب وطخخخخخ. 

ريناد و"قعت علي الارض نتيجه ضر"به عز جاي يل'كمه مسك ايده: هوريك تلمس الحاجه بتاعتي ازاي. 

عشاق الروايات ⁦✨📖🖋️ 

نزل عليه ضر*ب وتبادل اللكما*ت وريناد بتحاول تبعدهم عن بعض رحيم ز"قها وقعت اتخبطت في الطربيزة دماغها جاب د*م. 

رحيم بخضه: رييناااااادد. 

عز ورحيم جريوا عليها رحيم هيقومها مسكت ايد عز. 

رحيم كور ايده بغضب عز بغضب:  مين دا. 

ريناد بالم ودموع:  ج جوزي. 

عز ببصه غضب:  وميعرفش انه ابقا ابن عمك. 

رحيم صعق ولكن مثل البرود في تسرعه:  وهعرف منين دا اذا جايبنها من الشارع ابوها با"عها. 

عز بغضب: في ايه يا جدع انت ماتسكت خالص. 

رحيم بغضب لسه هينطق نزل معتز: في ايه هنا.. بص علي ريناد.. اي يلي حصلك يا بنتي. 

ريناد دموعها في عينها وبتبص علي رحيم بلوم بص الناحيه التانيه. 

عز بغضب:  اطلعي هاتي حاجتك هتيجي معايا. 

رحيم:  هتيجي معاك فين. 

عز ببرود قاصد يغيظه:  بنت عمي ووحشتني. 

رحيم لسه هيضر"به معتز وقف في النص: خلاص في ايه احترموا شيبتي. 

رحيم شد ريناد: هاخد مراتي اشوفها واصلها وحشاني مو"ت. 

معتز بيهدى الوضع: تعالى يا بني نتكلم شويه. 

عز بهدؤء:  انا جاي اخد بنت عمي. 

معتز: الكلام مش كده دلوقتي هي في حكم ر"اجل. 

قعد معتز وعز وفضلوا يتكلموا. 

بقلم ميرا ابوالخير 

~~~~~~~~~~. 

طلع الاوضه واول ماداخل شدها من وسطها لاز*قها فيه وهمس: حضنتيه مش كده. 

ريناد بالم من مسكته: اااي. 

رحيم داس اكتر واتنفس من نفسها وتامل وشها وقال بصوت كفحيح الافعي:  انتي ملكي ملكي انا وبس كلك علي بعضك بتاع رحيم وبس انتي فاهمه. 

ريناد بدموع: باي حق بتعمل كده مانا هنا خدامه زي زي 🐕 وانت يلي قولت. 

رحيم غمض عينه بغضب وباسها بع"نف يكتم غضبه وبعد عنها وادها ضهره:  روحك جس*مك حياتك هواكي كل حاجه ملكي انا اياك حد تاني يقر*ب لك اياك هيكون اخر يوم في عمر"ك. 

ريناد........ 

استغراب سكوتها بص لاقها فقدت الواعي: ريناد ريناد. 

شالها حطها علي السرير وجاب البرفان يفوقها بتفوق بتعب جاب علبة الاسعافات وغير علي جرا"حها وهي ساكته. 

رحيم بهدؤء وحنان: ارتاحي. 

استغربت حنانه قلع قميصه ونام جنبها واخدها في حضنه حاولت تقوم شدها اكتر: عايز انام متخفيش مش هعمل حاجه. 

معرفتش تنام واقعدت تحاول تبعد واستسلمت ونامت. 

بقلم ميرا ابوالخير 

~~~~~~~~~. 

ماشي في الطريق بالعربيه باقصى سرعه كان هيخبط حد وقف علي اخر لحظه. 

البنت بغضب: انت مجنو"ن. 

حمزة نزل بغضب: انا يلي مجنون ولا انتي يلي عاميه. 

البنت بحزن: عندك حق انا فعلا عاميه ومش اخدت بالي من الطريق اسفه اتعصبت علي الفاضي. 

حمزة ببرود وبيبص علي لابسها فستان فرح ابيض:  وياترا الحلوة هربت من فرحها لي. 

رقيه بغضب: مش اعتذرت وانت مالك. 

حمزة مسك ايديها: صوتك ميعلاش انتي فاهمه. 

شدت ايديها وضر*بته بالكف. 

حمزة بصدمه: ا انتي مدتي ايدك عليا. 

رقيه بعدت شالها بغضب وركبها العربيه تحت صراخها: اوعاااا سبني. 

حمزة بغضب: هدفعك تمن القلم دا غالي اوي صراخي براحتك احنا في منطقه مقطو*عه. 

لسه هتصراخ ضر*بها في نص دماغها اغمي عليها. 

حمزة بص بقر"ف: هوريكي هعمل فيكي ايه. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~. 

رعد مصدوم الفديو اتنشر بس الصور مش واضحه اتصل علي رحيم مش بيرد حاول يكلمه تاني رد انصدم قام من جنبها بهدؤء ولابس ونزل. 

لاقي معتز خارج وعز معه. 

معتز: علي فين. 

بص علي عز: مشوار صغير علي ما الضيف يمشي. 

عز تجاهله: فين رودي. 

كور ايده بعصبيه وافتكر انه لازم يمشي تجاهلهم ومشي. 

معتز: اتفضل اوضتك فوق وانا هروح مشوار ومش هتاخر. 

عز بابتسامة: تمم. 

مشي معتز و عز طلع الاوضه طلع صور ريناد: وحشتيني اوي جيت لك ومش هخالي حد ياخدك تاني. 

اميرة داخلت: نورت يا بيبي. 

عز بخبث: بنورك يا روحي. 

اميرة بمكر: حمزة خرج مش لحقت انفذ. 

عز بخبث: عندي اكتر من كده. 

اميرة بتقلع الجاكت: هنعمل ايه معهم. 

عز حضنها: تعالي بس انتي وحشاني. 

اميرة بضحكه دلع: هههيهي وانت كمان. 

قلع هد"ومه وفعل ما حر*ام الله. 

~~~~~~~~~~

في اوضه سيف ريناد قاعدين بيلعبوا. 

سيف عيط لوحده: مالك ياسيف في ايه. 

سيف كانه عايز يتكلم بس مش عارف. 

ريناد بحب: خلاص حاول او اقولك اكتب. 

سيف جري علي سريره وهز ب لا. 

ريناد باستغراب بصت لاقت اميرة واقفه اتغاظت. 

اميرة: خلصتي اطلعي برا اوضه ابني. 

ريناد ببرود: تعالي يا سيوفي نلعب عشان في دبان هنا. 

اتغاظت ورتحت شالت سيف بالعافيه: خالكي بقا مع الدبان بتاعك. 

سيف بدء يعيط ريناد هتاخده منها: اوعي تفكري في كده دا ابني انتي فاهمه. 

سكتت فعلا معها حق اخدته ومشيت. 

اميرة بتخوف سيف: لو نطقت او قولت لحد علي يلي حصل هحر*قلك و"شك انت فاهم. 

هز راسه بخوف حاضر. 

اخدته في حضنها: ابني شاطر هو الوريث بعد مو"ت رحيم. 

سيف خاف اكتر منها وهي ضحكت بجنان:هانت اوي. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~~~. 

رحيم مكور ايده بغضب وجاه له اتصال. 

.... ... : ها رايك اي بقا سيب اخويا احسن مايتنشر وهو واضح. 

رحيم بص لعلي يلي باصص له بخبث وغيظ: اشبع بيه. 

انصدم الكل من رده وخصوصا رعد. 

رحيم ببرود:  عايز كل واحد منهم عنده عا*هه. 

علي وشفيق واشرف بخوف: ي يعني ايه. 

رحيم قعد علي الكرسي وفضل باصص ليهم بعد ربع ساعه داخل الحراس ومعهم شاب. 

علي بصدمه: اخويا. 

رحيم ببرود: جبتلك اخوك اهو والفديوهات بح مش مرات رحيم المنشاوي يلي تتهد"د من اشكالكوا الو*سخه رررعدددد. 

رعد ابتسم: اؤمرك. 

رحيم غمز له: يلا وريني شطارتك. 

رحيم مشي ورعد معه. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

وصلوا الفيلة لاقها قاعده ابتسم ورعد فرح وقرر يعمل حاجه. 

رعد: حبتها. 

رحيم بتوهن: خايف تطلع زيها. 

رعد بضحك: يبقا بتحبها. 

رحيم ببرود: لا يلا هاخد دوش سلام. 

رحيم طلع ياخد دوش ورعد راح عند ريناد: بيتحسن بفضلك. 

ريناد باستغراب: قصدك ايه. 

رعد: رحيم مكنش كده كان طيب وحنون وهادي مكنش بيحب يا*ذي حد بسبب يلي حصل اتغير بقا كده انتي الوحيدة يلي هتقدري ترجعيه تاني. 

ريناد بعدم فهم: حاد"ثه اي. 

رعد بهدؤء: لما يطمن هيحكي ليكي علي كل حاجه استاذن انا. 

ريناد مش فاهمه حاجه خالص (ولا يلي بيقراء كمان صح لسه اصبروا 😂). 

قامت داخلت جوا لاقت عز في وشها اتخضت 

(ملاحظه هي بتحبه كاخ). 

عز: حلو كده جوزك شو"ه واشي. 

ريناد بضحك: معلش يا حج تتعوض. 

عز بخبث: ايوا هستحمل مانا كنت حب طفولتك. 

ريناد بضحك: يااه انت لسه فاكر. 

عز بمكر: عمري مانسي. 

سابته وداخلت تحت فكرة خبيبثه ابتسم. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~~~. 

بيد*فن حد وبيمسح مكان الد*م. 

معتز: محدش قالك اقفي قدمي. 

ت"ف علي التراب ومشي. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~~~. 

في شقه ما بتصحا تلاقي د*م علي السرير وفستانها متق*طع وهو جنبها عار*ي الصدر. رقيه بصراخ: لاااااااا. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

~~~~~~~~. 

عز داخل ليه المكتب: هتطلقها امتي. 

رحيم ببرود: برا. 

عز قعد وحط رجل علي رجل: علي فكرة هي بتحبني من زمان. 

اتعصب وقام وقف: انت بتقول ايه. 

عز حب يغيظه اكتر: روح اسالها بتحبي ولا لا وانا حب طفولتها.

رحيم غضب وطلع لاقها في الصالون شدها من ايديها: بتحبيه ولا لا. 

جاه معتز ونزلت اميرة وابتسمت بخبث. 

ريناد بعدم فهم: في اي. 

رحيم بغضب اعمي: هو دا حب طفولتك. 

ريناد بهدؤء: ايوا بس..... 

رحيم طخخخخ: انت طالق. 

ريناد 😳😳😳😳.

يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية جحيم رحيم)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات