رواية جحيم رحيم الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ميرا أبوالخير
رواية جحيم رحيم الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ميرا أبوالخير |
رواية جحيم رحيم الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم ميرا أبوالخير
معتز ابتسم بمكر: باي باي ريناد.
بيقر*ب منها وسنانه باينه بكل شر*اسه ريناد بتفتح عينها بتنصدم: ا اي دا.
🐶 رحيم يلي مدربه بيبص عليها ولسه هيرفع مخالبه ويعو"رها لف عليها بيطمنها ريناد ابتسمت وحطت ايديها علي دماغه.
الكل'ب 🐕 قعد جنبها بهدؤء ومعتز مصدوم ازاي يعمل كده.
معتز بزعيق: ايييي ليهه قعد كده دعاء خرجي برق ليهم ونخلص.
دعاء ابتسمت بمكر وداست علي زرار خرج 🐶 اكتر شراسه من بتاع رحيم وسنا*نه فيها بقع د*م.
ريناد خافت رجعت وراء 🐶 رحيم وقف قدمها بشجاعه بيتحدى برق.
برق هج"م علي ريناد 🐶 رحيم راح بسرعه وفضل الاتنين يخر"بشوا بعض وبرق يلي انتصر بص 🐶 رحيم علي ريناد وريناد تخيلت انه رحيم يلي بيحميها قام وهو ضعيف و راح علي برق برق عض'ه من ر"قبته وقعه تاني.
برق بص لريناد وبيمسح بوقه بلسانه ولسه رايح عليها طخخخخخخ.
طلقة من مسد"س اخترقت د*ماغه وقع.
ريناد بتفتح عينها بتلاقي النور وباب مفتوح ورحيم ماسك مسد*سه ووقف بكل جبروت وقوة.
معتز بصدمه: ازاي.
رحيم ضر"ب كمان طلقه في قفل الباب اتفتح جري علي ريناد.
رحيم بخوف بيشالها بين ايده: انتي كويسه.
ريناد حضنته بخوف كانه امانها بيهديها بحب: متخافيش انا جيت.
معتز مسك مسد*سه مش هتلحق.
رحيم شالها بين ايده وبص علي كلبه يلي قام بتعب وقف جنبه ابتسم وبص لمعتز ودعاء يلي وقفه بتتنفض من كتير الخوف.
رحيم خرج من القغص: عمرك ماهتقدر تا*ذيها طول مانا عايش.
دعاء بترجع لوراء ولسه هتهرب حراسه رحيم مسكوها: لسه هتشوفي مني حاجات مش هتعجبك يا جمررر خدددوووهااا.
دعاء بدموع وخوف: لا لا والله انا بحبك وعملن كل ده عشانك لا يارحيم ابوس ايدك.
رحيم ببرود: يلا.
معتز بغضب: ابعد عنها يا رحيم احسن لك.
رحيم ضمها اكتر ليها وهي ابتسمت: دي حياتي.
معتز بكر"ه: دددي شييييطااا"نةةةة انت اعمى هي اساس الخر*اب كله هي دي وبيشاور عليها.
ريناد بحزن: رحيم عارف كل حاجه.
رحيم باس دماغها وخدها ومشي بص علي معتز: لاخر مرة ابعد عننا هنسا انك ابو"يا.
معتز بغضبب: لااااااااااااا ماشي يا رحيم.
بقلم ميرا ابوالخير.
..............
في المستشفى.
بيحلم بكابوس انه قاعد قدم قب"رها وبيبكي عليها وبينادي باسمها قام بفزع: كوثر.
كوثر فتحت عينها بضعف راح عليها بسرعه.
رعد بحزن: انتي كويسه.
كوثر بابتسامة: الحمدلله.
رعد بحب: انا اسف.
كوثر بحب: انا يلي اسفه واوعدك هاخد بالي منك علي طول.
رعد قام وقعد جنبها علي السرير وحضنها: بحبك ❤
.
كوثر بكسوف: وان...
قاطعها بقب*لة حنان داخلت الممرضه.
الممرضة بحرج: احم.
رعد ببرود: ها.
الممرضه: اسفه بس المريضه محتاجه راحه.
رعد: تمم تقدري تطلعي.
الممرضه مشيت من قدمه بكسوف وكوثر درات وشها بين ايديها: يخربيتك.
رعد بحب: مراتي حلاليييي.
كوثر نامت في حضنه.
بقلم ميرا ابوالخير.
..................
وصل البيت.
رحيم نايمها بحب: هطلب الدكتور.
ريناد بهدؤء: انت كويس.
رحيم: تمم هاخد هدوم الاوضه التانيه.
ريناد باستغراب: لي.
رحيم بهدؤء: عشان انتي مش حلالي انا طلقتك رسمي.
ريناد بصدمه: ايهه.
رحيم خرج بدون اي رد فعل منها.
بعد مرور شهر ريناد اتحسنت ورحيم مش بيتعامل معها عز بيحاول يتقرب منها رحيم حا"بس دعاء وحمزة بيهتم ب رقيه ومعتز بيخطط لحاجات تانيه.
دعاء بتعب: بطني مش قادره.
رحيم باستغراب: تمثليه جديده.
دعاء فقدت الواعي طلب من حراسه يجيبوا دكتور ليها.
رقيه قعدة في بنت بتداخل في ايديها طفلة صغيرة.
رقيه باستغراب: انتي مين.
البنت بهدؤء: انا ابقا ام نور شهد.
رقيه برفع حاجب: نورتي نور مين.
شهد بهدؤء: بنت حمزة المنشاوي.
رقيه لسه هتنطق البنت شافت حمزة طلعت تجري عليه وهو انصدم واتوتر: شهد.
الدكتور خرج وريناد كانت مع رحيم وهو متجاهلها: المدام حامل في الشهر الاول.
ريناد بصدمه: ح حامل.
رحيم 😳😳
للأنضمام لمدونة التليجرام الخاصة بالموقع عشان يجيلك اشعار ان الرواية اللي بتبعها نزلت : اضغط هنا
تعليقات
إرسال تعليق