رواية جحيم رحيم الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ميرا أبوالخير
رواية جحيم رحيم الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ميرا أبوالخير |
رواية جحيم رحيم الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ميرا أبوالخير
بتصحا من النوم بتلاقي نفسها علي سرير في نص البحر.
......: اتمنى تكون المفاجأة عاجبتك.
رينلد شهقت وصوتت: لاااا ياامااا.
عز بضحك علي منظرها: جبانة.
ريناد بخوف: احنا فين.
عز بيمسك ايديها: بصي كده هناك دي جزيزة العشاق.
ريناد بذهول: واو حلوة جدا.
عز: تعالي.
ريناد راحت معه كان في طربيزة عليها اجمل انواع الاكل و تانيه عليها شوكولاته كتيرة.
ريناد بفرحه جريت واعدت تاكل: جميلة اوووي شكرا يا عز.
عز بإبتسامة: لا لسه في مفاجأة احلى.
ريناد والاكل في بوقها: اي.
عز بحب: غمضي عينك.
عشاق الروايات ✨📖🖋️
ريناد غمضت عينها عز سقف في مغني ظهر ريناد بتحبه وائل جسار.
ريناد: اعااااااا... جريت علي عز حضنته... اجمل مفاجأة.
وائل بيغني ليهم... انا عشقي ليك عشق القمر ❤🌹.
للنجمة والليل والسهر 🌹
وشوقي ليك فوق الخيال واحتمال كل البشر من يوم لوقك حلوة الحيااااة
اتحدى العالم كله
وانا وياااك 🌹❤.
عز حط ايده علي وسط ريناد وبيرقصوا وهي فرحانه اوي.(هنزل الاغنيه في فديو).
خلصت الاغنيه و هما روحوا ريناد اتبستط جدا وعز كان فرحان.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~.
نايم بيفوق يلاقي نفسه في حضن دعاء وعا*ري الصدر وهي جنبه عا*رينه وفي بقعة د*م علي السرير.
رحيم بصدع: حصل ايه.
دعاء بكسوف: محصلش غير انه بقيت مراتك قدم الناس وقدم ربنا يا حبيبي.
رحيم بصدمه: قصدك ايه.
دعاء بتشد الملايا: خلاص بقا قوم عايزة البس هدومي.
رحيم مش فاهم حاجه قام لابس وخرج من الاوضه راح اوضة ريناد.
رحيم: ريناد انتي فين.
.....
رحيم باستغراب نزل تحت بيسال الخدم: فين ريناد.
احدهم: منعرفش يا بيه.
اتفجا بدخول عز وريناد ماسكه في ايده بفرحه اتعصب راح شدها.
رحيم بغضب: اي يلي انا شايفو دا.
ريناد بهدؤء: كنا برا.
رحيم بغضب لسه هيتكلم قاطعه دعاء: حبيبي تعالا ساعدني امشي.
ريناد برفع حاجب: لي جالك شلل.
دعاء بخبث: لا ياروح قلبي.... حضنت رحيم... اصل النهارده صبحيتنا.
ريناد بصدمه: ايهه.
رحيم كور ايده بزعل.
دعاء بغيظ: اه ايه جوزي والكل عارف كده.
ريناد طلعت تجري علي اوضتها ودموعها علي خدها عز ابتسم الامور في صالحه.
دعاء بمكر: حبيبي يلا نخرج النهارده.
رحيم مش قادر يستحمل: دعااءء كفايه زفت لحد كده.
دعاء بتوتر: قصدك اي.
رحيم تجاهلها وخرج راح لرعد.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~
حمزة: يعني هبقا اب.
الدكتور بابتسامة: ايوا التحاليل ايجابي انك ابو البيبي.
رقيه بفرحه: صدقتني.
حمزة حضنها ولف بيها: اخيرا مش مصدق.
رقيه بحب: نزلني هدوخ.
حمزة نزلها: سلامتك يا قلب حمزة من الدوخه.
اتكسفت وهو خدها ومشيوا راحو مطعم.
حمزة: نفسك في ايه.
رقيه: نفسي افضل معاك علي طول.
حمزة بحب: هو انا بحبك من شويه.
رقيه ابتسمت قعدوا ياكلوا ويهزروا.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~.
عز: وبعدين.
علي بمكر: تخطفها و تهربوا برا مصر.
عز: وهي هتوافق.
علي بخبث: اه هتوافق ولو مش وافقت تقدر تعمل كتير تاخدها غصب عنها.
عز بمكر: فهمت وهو دا يلي هيحصل.
علي بيشاور علي بنت ليل جات له.
عز بص ليها: مين دي.
البنت بدلع: انا يلي هد"لعك يا بيبي.
عز قام شدها من وسطها جامد: تعالي.
اخدها الاوضه وعلي قاعد بيسكر.
عز بيخرج وبيعدل هدومه: ابقا خالي حد ير*ميها قدم اي مستشفى 🏥.
علي بمكر: هههههه اوك.
خرج وبيعدل لابسه و مشي وفي دماغه حاجه.
بقلم ميرا ابوالخير .
~~~««««~~~~~~~~~
في اوضة ريناد اعدة قلبها وجعها: خلاص اخترها هي يبقا انا هختار عز هو باعني كده.
رحيم من وراها: عمري ما اقدر ابيع روحي.
ريناد لسه هتجري تحضنه وقفت في مكانها: جاي لي.
رحيم بهدؤء: عشان هحكي ليكي علي كل حاجه بتحصل.
ريناد باستغراب: قصدك اي.
رحيم بهدؤء قعد وخدها علي رجله: اسمعي يلي هقولك عليه عشان اللعبة كبيرة اوي وانا خايف عليكي.
ريناد بخوف وبتلمس وشه: في ايه.
رحيم *****************.
ريناد مصدومه من كلامه: كل دا يا رحيم ومخبي عني.
رحيم حضنها بحب: عشان بحبك اعمل اي حاجه عشانك و خاليت سيف يروح لبن عمي امان عليه اكتر.
ريناد بدموع في حضنه: انا اسفه يا رحيم بجد.
رحيم بهدؤء: تخلص كل حاجه واوعدك هطلقك زي مانتي عايزه.
ريناد بحزن: تمم.
رحيم سابها وخرج من الاوضه وهي ضمت رجليها.
رقيه خبطت وداخلت: بتعملي ايه.
ريناد حضنتها: هيطلقني يا رقيه انا بحبه اوى.
رقيه بحنان: اهدي اومال ليه بتختاري.
ريناد: عشان غبيه.
رقيه بهدؤء: طب اي رايك نشوف الحرباية يلي تحت دي مالها.
ريناد بكر"ه: البت دي حسابها تقل معايا.
رقيه بخبث: تعالي نتسلى شويه.
ريناد: يلا.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~
دعاء: بقولك ايه هقت"لها ونخلص.
علي: لا انا اتصرفت وكلها كام ساعه وتبقا تحت ايدي بس المرة دي رحيم هيكون مي'ت.
دعاء بخوف: كله ايلا رحيم انت اتجننت.
علي بمكر: خلاص تتصرفي تبعديهم ياما انا هعمل كده.
دعاء بخوف: لو فكرت تا*ذيه هخلص عليك.
علي بخبث: احبك وانت شرس.
دعاء قفلت لاقت ريناد ورقيه وراها: اي.
ريناد: كنا جايين نقعد معاكي شويه.
دعاء ببرود: عن اذنكم وريا حاجه مهمه.
ريناد شدتها من شعرها: لا ياحلوة مش بالسهولة دي دا انا هو*لع في ا*مك.
دعاء زقت ايديها: انتي مجنو*نة.
ريناد بغضب: هوريكي الجنان دلوقتي.
بتشدها من شعرها وبتضر*بها بالاقلام والخدم اتجمعوا: يا خا*طفه الر*جالة يا بنت 🐕.
رقيه ببرود: الله براحه عليها شويه مش كده.
دعاء بصويت: اوعااا يا زبا*لة هقت"لك.
ريناد بتضر*بها: تعالي يا روح ا*مك.
دعاء شافت السك*ينه علي الفاكهة: وانا هاخد رو*حك.
مسكت السك*ينه و رقيه صوتت دعاء: هاخد رو"حك يا ريناد .
لااااااااااااااااااا.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~
علي قاعد بيفكر في اليوم يلي اغت*صب فيه ريناد وابتسم: هكرره تاني يعني هكرره البت داخلت دماغي وحياة امي للازم اخدك تاني يا ريناد جس*مك هيكون متا*عتي هسيب عز ورحيم و هجيبك حتي لو حصل ايه هاخد مزا"جي منك واعيشك تحت رجلي.
بقلم ميرا ابوالخير
~~~~~~~~~~.
رحيم وقف بيشرب سجاير في الجنينه.
رعد: هتطلقها بجد.
رحيم بحزن: دا اختيرها مقدرش اجبرها.
رعد: انت بتحبها مش هتقدر.
رحيم قعد علي البيسين بهدؤء: مقدرش اجبرها افهم يا رعد.
رعد قعد جنبه: خلاص لما نخلص من كل دا اكيد هتتحل.
حمزة من وراهم: خدوني معاكو.
راح قعد جنبهم: هبقا اب 🙂.
رحيم بفرح: الف مبروك يا بطل.
رعد: يتربي في عزك يا حمزة.
حمزة: عقبالك يا رحيم انت وريناد.
رحيم بص قدمه: انا طلقت ريناد رسمي ونخلص من كل دا وكل واحد يشوف حاله.
رعد و حمزة: ايههه.
سامعوا صوت صويت جاي طلعوا يجروا اتصدموا من الد*م و....
للأنضمام لمدونة التليجرام الخاصة بالموقع عشان يجيلك اشعار ان الرواية اللي بتبعها نزلت : اضغط هنا
تعليقات
إرسال تعليق