رواية جحيم رحيم الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ميرا أبوالخير
رواية جحيم رحيم الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ميرا أبوالخير |
رواية جحيم رحيم الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم ميرا أبوالخير
ص لشفايفها ولافها ليه هي استغلت الفرصة وسحبت القناع بسرعة وقع من ايديها من صدمتها: ه هو ا انت.
.......: مكنتش اعرف اني حلو كده.
ريناد بصدمه: ا ازاي.
.......: سبق وقولت انك بتاعتي وملكي ومحدش يقدر ياخدك مني.
ريناد بتزقه: انت ايه يا اخي مبتحسش عايز اي تاني.
عشاق الروايات ✨📖🖋️
رحيم ببرود: خلصتي.
ريناد بتضر"به في صدره: سابني في حالي بقا.
رحيم شدها لحضنه: شششش.
ريناد بصويت: لا ابعد عني مش عايزك ااه لااا.
رحيم شدها جامد وكتم نفسه في ر"قبتها شوية وهديت.
(الفديو موجود تحت)
رحيم بهدؤء: هديتي.
ريناد باستغراب: طلقني يا رحيم.
رحيم مسك ايده بغضب و بيجز علي سنانه: بقول هديتي.
ريناد بخوف: احم اه.
رحيم شالها وخرجها الجنينه: بصي كده علي حرفك.
ريناد ابتسمت بالم: لي اشترتني وازاي عرفت و...
رحيم بهدؤء: بعدين هقولك كل حاجه.
ريناد اعدت علي المرجحه راح وراها وجاب وردة حمرة وحطها في شعرها والهواء بيطيره: شكلك كده احلى.
ريناد مش اتكلمت بصت قدمها رحيم رفع وشها ليه: زعلانه.
ريناد دموعها نازلة: دا سؤال غبي زي صحبه.
رحيم برفع حاجب: غبي بقا كده.
ريناد بضحكه: ايوه كده 😂.
رحيم شالها: طب تعالي بقا.
ريناد بتصوت وبتضحك: علي فين نزلني.
رحيم طشششش وقعها في البسين وهو حاضنها نزلوا سوء.
ريناد بتمسح وشها: لا يا رحيم مش بعرف اعوم طلعني.
رحيم بضحك: مش انا غبي تعالي بقا.
فضلوا يضحكوا ونسيوا كل حاجه حولين منهم.
رحيم بحب: بحبك ❤ يا روح رحيم.
ريناد بابتسامة: وانا بحبك ❤.
حضنها و خدها وطلعوا اوضتهم.
سكتت شهرذاد عن الكلام الغير مبا"ح.
بقلم ميرا ابوالخير.
في المساء .
رحيم فرحان وريناد كمان .
بتحضر الاكل ليهم راح حض'نها من ضهرها وبا*س ر"قبتها بكل عشق وشم شعرها بتوهان: حبيبي بيعمل ايه.
ريناد بابتسامة: بعمل بسبوسة.
رحيم بضحكه رجو"لية: ب ايه 😂 طب ماتشتريها اوفر حر"م عليكي قلبتي المطبخ يا شيخه.
ريناد بزعل طفولي: لا بحب اعملها.
رحيم شالها وحطها علي الطربيزه في المطبخ: خلاص هعملها انا اي رايك.
ريناد بفرحه: هاااااه يلا.
عملها وخرجوا ياكلوا صوت جاه من وراهم.
: وياترا مليش في الحب جانب.
رحيم: دعاء .
دعاء: الله بسبوسة من يلي بحبها يا بيبي.
رحيم بابتسامة: نورتي.
دعاء راحت حضنته: وحشتيني يا بيبي.
ريناد بغيره: رحيمممم.
رحيم ابتسم: اتاخرتي لي.
دعاء بغيظ لريناد: معلش قولت اسيبك شوية معها هطلع ارتاح يا روحي.
رحيم: براحتك.
ريناد سابتهم ومشيت خرجت الجنينه قبلت حمزة ورعد و رقيه داخلين.
حمزة: عامله ايه.
رقيه راحت سلمت عليها: انا رقيه مرات حمزة.
ريناد: الحمد لله وبصت لرقيه عارفكي يا قمر.
رحيم خرج ورا ريناد لاقي حمزة ورعد: جايين لي.
حمزة راح يسلم عليه طخخخخ بوكس وقعه الارض.
الكل 😳😳😳.
حمزة قام بغضب رده ليه: انت غبي.
رحيم وقف ومسكه من قميصه: لا ولسه.
رقيه و ريناد خايفين.
رحيم و حمزة بيضر*بوا بعض غضب من سنين جواهم الاتنين.
ريناد بخوف: رحيم كفايه دا اخوك.
رقيه: يا حمزة لااا.
رعد: سبوهم جواهم كتير جاه الوقت يطلعوه.
رحيم: لي دل انا اخوك يا غبي.
حمزة: كنت زبا*لة كر*هي عماني ليك وانت السبب.
رحيم ضر*به بوكس: خايف عليك اضحي بحيا*تي عشانك .
حمزة رده ليه: كنت تفهمني مش تسبني اضيع.
رحيم شده لحضنه: عشان بحبك انت سندي افهم.
حمزة بدموع حضنه اكتر: انت اغلي حاجه عندي سامحني.
رحيم مسح دموعه: مزعلتش منك.
ريناد ورقيه فرحوا ورعد ابتسم: كده خلصانه يا جدعان عشان البت كوثر وحشاني.
رحيم بضحك: اومال هي فين.
رعد بيمسح قفاه: اللهم اجعل سيرتنا خفيفه.
الكل ضحك وريناد بصت لرحيم بزعل.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~.
دعاء بغضب وهي شايفهم كده: اعمل ايه دلوقتي ملم'سنيش حتي.
......: اجذبيه ليكي.
دعاء بغل: يووه اعمل اي يعني.
.......: اتد"لعي عليه وقعيه في حبك.
دعاء جت ليها فكرة: عندي فكرة.
.....: نفذيها.
~~~~~~~~.
سابت الفون و نازلة علي السلم عملت نفسها وقعت صوتت: رحيمممممم.
رحيم جري عليها وقاموا مفزوعين.
رحيم بخوف: انتي كويسه.
دعاء بدموع تمثيل: ر رجلي بتوجعني.
رحيم شالها وطلع بيها اوضتها وطلب الدكتور.
ريناد شايطه ورقيه قالت: اهدي مش كده.
ريناد بغيره: ما يطلقها ويخلص.
رقيه بضحك: بتحبيه.
ريناد: اوي.
رقيه: خلاص يبقا تهدي مصدقنا الامور هديت شوية ويلي عرفته انه دعاء صاحبه رحيم من زمان وليها معزة عنده عشان كده بيخاف عليها.
ريناد باقتضاب: تمم.
طلعت تشوفهم بيعملوا ايه.
دعاء بدلع: شوفت بتوجعني ازاي.
رحيم: خلاص استحملي الدكتور جاي.
دعاء لاقت ريناد جايه من الشباك شدت رحيم من قميصه وبا*سته.
ريناد 😳😳.
رحيم انصدم وبعدها: اي دا.
دعاء بخبث: مش انت جوزي وبعدين هتطلق ريناد امتي.
رحيم: مش دلوقتي لما اخد حقي.
دعاء ابتسمت بخبث: طيب اتسلى شوية اي رايك نقضي ليلة حلوة.
رحيم ابتسم: النهارده هيبقا يومك وغمز ليها.
ريناد شهقت لما سمعته قال كده وجريت علي اوضتها خبطت في الدكتور: اسفه اسفه.
الدكتور: لا ولايهمك.
الدكتور داخل وكشف علي دعاء وكتب علاج وخرج كان مبتسم.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~««««~~~~~.
معتز بصدمه: بتقول مين.
الحارس: رحيم بيه.
معتز كسر الفون: لييي هو يلي اشترها.
الحارس: ايوا يا بيه ومعه دلوقتي في الفيلة.
معتز بغضب: تمم اوي كده هو يلي بدء.
صوت من وراه: مش قولتلك هو هيحميها.
معتز: عايز اي انت كمان.
حمدان: عايزك تبعد عنهم.
معتز: لا واعلي ما في خيلك اركبه.
حمدان: هتستفاد ايه من كل ده.
معتز بخبث: كتير اوي.
حمدان: ابنك هيقف في وشك ووريني بقا هتعمل ايه.
معتز بمكر: ابني وبعت يلي هيبعده عنها.
حمدان: قصدك ايه.
معتز ببرود: دعاء.
حمدان: دعاء مين.
معتز: دي الحية يلي هتفرق بينهم.
حمدان بصدمه: بمعني اي.
معتز ابتسم بشر: هتشوف يا صحبي يا بتاع هيحميها بعد يلي هيحصل هو يلي هقت*لها بايده.
حمدان بصدمه: ايهه 😳😳.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~
وصل للفيلة.
عز نزل من عربيته بشموخ ودخل رحيم اضايق لما شافه.
في لحظه نزول ريناد.
عز ابتسم: وحشتوني الفترة دي.
رحيم بغضب لسه هيتكلم قاطعته: وانت اكتر.
رحيم 😳.
رحيم بغضب: ريناددد.
ريناد ببرود: نعم.
رحيم بغضب: برا يا عز مشفش وشك تاني.
عز باستفزاز: تؤ.
رحيم بغضب: تمم كده ريناد خرجيه برا.
ريناد: مينفعش.
رحيم انصدم من ردود افعالها: يعني ايه.
ريناد وقفت في النص و عز و رحيم استغربوا: يلي سمعته.
رحيم كور ايده بغضب: يانا يا هو اختاري بينا.
ريناد بصت علي عز وبعدين علي رحيم ولسه هتنطق.
الدكتور داخل ومعه اهله وقال في نفس اللحظه: انا جاي طالب ايد الانسه ريناد.
رقيه كان هيغمي عليها وحمزة مصدوم 😳 ودعاء بتتفرج مش فاهمه حاجه.
رحيم بغضب: .......
للأنضمام لمدونة التليجرام الخاصة بالموقع عشان يجيلك اشعار ان الرواية اللي بتبعها نزلت : اضغط هنا
تعليقات
إرسال تعليق