القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جحيم رحيم الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم ميرا أبوالخير

 رواية جحيم رحيم الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم ميرا أبوالخير

رواية جحيم رحيم الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم ميرا أبوالخير

رواية جحيم رحيم الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم ميرا أبوالخير


بتصحا تلاقي نفسها لابسه فستان قصير خالص وعليها مكياج اوفر ومربوطه في كرسي وعلي مكان كانه مسرح فجاءة النور بيفتح عليها وتلاقي ر*جالة كتير و حاجات قذ*رة. 
وفي واحد جنبها لابس ماسك وجنبه علي. 
الشخص:  ابدء يا علي. 
علي بخبث: هنبدء المزاد علي المز"ة دي. 
عشاق الروايات ⁦✨📖🖋️ 
ريناد خايفه ومرعوبة من يلي بيحصل وبصوت خافت: رحيم. 
شيخ سعودي: هاخدها ب **** ههه علي الاقل صغيرة وحلوة. 
شيخ اخر: لا هاخدها انا ب ******.. 
ريناد بتعيط وهما عاملين يتخانقوا عليها. 
المقنع: ها مين هيزود. 
جاه شخص لابس حاجه علي وشه: انا ب *****. 
المقنع «معتز»: مبروكه عليك. 
ريناد بدموع: ع عمي. 
معتز بخبث:  قولت بدل ما اقت"لك استفيد منك احسن. 
ريناد بدموع: لي دا انا لح"مك ود"مك. 
معتز بمكر: ههههه لا يابت حنيت انا كده. 
الشخص بخبث: حلها ويلا. 
ريناد بصراخ: لو قربت مني همو"تك. 
الشخص طلع حاجه من جيبه و رشها عليها فقدت الواعي ابتسم علي ومعتز بخبث والشخص اخدها. 
علي بمكر: كده نقول مع السلامه. 
معتز:  رحيم ميعرفش اي حاجه من دي. 
علي في نفسه:  لا متخفش هيحصلها قريب بس علي المو"ت المرة دي هههه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~. 
الشخص داخل فيلة كبيرة وكلها حراسه وكانت علي البحر شكلها جنان وفي حرف  R موجود في الجنينه. 
داخل وسابها علي السرير وبص بتفحص وابتسم:  كده تمم اوي.
خرج وسابها وهي لسه فاقدة الواعي. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~. 
في المطار. 
فؤاد: يلا يا حلوة. 
رقيه بدموع: ع عايزة حمزة ارجوك سابني امشي. 
فؤاد ببرود: حمزة م ا ت فاهمه قدم عيني العربيه بوم. 
رقيه مش مستوعبه: لا انت كداب وانا هبلغ الامن يا.... 
حط ايده علي بوقها: لو عملتيها هشو"هلك وشك الحلو دا. 
رقيه سكتت وبتدعي ربها من جواها. 
الميك: النداء الاخير لطائرة لندن ارجو من الجميع الذهاب الي الطائرة. 
شد ايده بالعافيه: يلا. 
جت ايد تاني ومسكته وبعدته عنها ووقفت في النص: تؤ يا حلو مش بحب حد يلمس حاجتي. 
فؤاد بصدمه: ح حمزة. 
رعد كان جاه ومعه البوليس قبضوا علي فؤاد. 
رعد بابتسامة: حمدلله علي السلامه. 
حمزة حضنه: بفضلك انت. 
فلاااااش باااااكككك. 
العربية خلاص هتنف'جر حمزة كان مكلم رعد قبل ما يطلع من البيت لانه حاسس في حاجه غلط. 
حمزة: رعد انا هاخد رقيه ونتمشي شوية خد بالك عشان فؤاد لسه مش اتمسك. 
رعد: متقلقش. 
حمزة: لو حصل لي اي حاجه رقيه امانه في رقبتك. 
رعد: متقلقش يا حمزة دلوقتي انا بعت حراس لرحيم عشان ياخدوا بالهم منه وانا هتابع معاك. 
العربية بعد ما فؤاد مشي رعد وصل نزل بسرعه شد حمزة وهو ماشي بووووم طيرت رعد وحمزة كل واحد في ناحيه بس الاذ"ي كان طفيف. 
رعد جري علي حمزة لاقه راسه بتنز"ف اخده علي المستشفى. 
بااااااااااكككككك. 
رقيه حضنته: متسبنيش يا حمزة انا بحبك. 
حمزة بحب: وانا بعشقك. 
رعد مقاطعا:  في خبر مش حلو ابوك خرج ومعه علي. 
حمزة بصدمه: علي هرب. 
رعد:  ايوا هرب غير انه قت*ل اميرة وسابها في شقه رحيم القديمه بس رحيم كان واخد باله كويس ولحق يتصرف و كان مصور كل حاجه وبعت التسجيلات للبوليس بس للاسف علي اخر لاحظه هرب تاني ورحيم قال انه هيتصرف معه. 
حمزة بغضب: يلا نلحقهم اكيد محتاجنا. 
رعد: يلا. 
رقيه: جايه معاك. 
حمزة مسك ايديها: وانا مش هسيبك. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~~~. 
عند رحيم قاعد بشرود بيفكر. 
دعاء: بتحبها. 
رحيم فاق: مش عارف اسامحها علي يلي عملته ولا علي انها كانت بتلعب بيا. 
دعاء بابتسامة: يبقا بتحبها يا رحيم. 
رحيم بالم من داخله:  لا كنت بحبها هي كسرت الحب دا خبت عليا عشان الانتقا"م حاولت اتغير عشانها بس كنت لعبة في ايديها. 
دعاء: حط نفسك مكانها كده. 
رحيم: مش هحط هي داست عليا وعلي رجو*لتي وانا مستحيل اسامحها. 
دعاء حضنته: خلاص متزعلش تعالي نخرج شويه. 
رحيم بملل: لا هخرج لوحدي. 
دعاء بتساؤلا: متعرفش هي راحت فين. 
رحيم:  تغور في داهيه هي يلي مشيت سلام.
رحيم نزل ومشي دعاء ابتسمت: عارفه انك اتجوزتني عشان تغيظها بيا بس انا بحبك وهغير حبك دا هخاليك تحبني انا ياااه سنين كتير اوي اتمنيت اعيش معاك واكون جنبك واخير الحلم بيتحقق اخيرا وعد مني هخاليك تنسها وتحبني. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
~~~~~~~~~
عند عز كان قاعد مبتسم وبيفكر في حاجه وقرر يعملها قام خرج واخد عربيته. 
~~~~~~~~~~~. 
بتفوق بتلاقيه قاعد علي الكرسي بكل برود. 
......: نورتي. 
ريناد بتقوم: انت مين وعايز ايه. 
..... ببرود: هكون عايز مانا اشتر*يتك خلاص. 
ريناد قامت بغضب:  اشتريت مين هو انا حيو*انه فوق امممم. 
كتم كلامها وحط ايديه علي شفايفها: تؤ تؤ مش بحب الصوت العالي.
ريناد بتشيل ايده: ايدك لتوحشك وفوق كويس بتكلم مين. 
......: ريناد المنشاوي مرات رحيم المنشاوي صح ولا انا غلطان. 
ريناد بتبلع ريقها: ا انت مين. 
......: مش وقته خدي غيري القرف يلي عليكي دا بدل ما انتي عارفه ممكن اعمل ايه. 
ريناد بخوف: متقدرش. 
...... بيقرب: قولتي ايه سمعيني تاني. 
ريناد اخدت هدوم وجريت وهو بص بقرف ونزل علي تحت. 
خرت ونازلة بتدور علي مكان تهرب بتلاقي حراس كتير. 
من وراها: مفيش مكان تهربي منه. 
بصت لاقته لابس لبس جميل جدا وشكله حلو بس القناع مداري وشه بترجع لورا وهو بيقرب.
.... بغضب:  رايحه فين. 
ريناد بخضه كانت هتقع مسكها وقعت عليه بص عينها: اممم شكلي هعمل دلوقتي. 
ريناد قامت شدها ليه تاني: تؤ انتي ملكي وبتاعتي دلوقتي. 
ريناد قامت بغضب: عايزة ارجع لجوزي. 
......:  يا شيخ جوز مين
ريناد بدموع:  رحيم. 
........: اممم طيب اعملي حسابك هاخدك ونسافر اي رايك. 
ريناد بعصبيه قربت منه ولسه هتشد القناع لفها وحضنها من وسطها: تؤ تؤ اهدي كده متبقيش قطة شر"سه غلط عليكي. 
ريناد بتحاول تفلت منه قرب من ر*قبتها وبيشم شعرها:  اممم جميله اووي. 
ريناد بدموع وحست بحاجه غريبه: ا انت مين. 
.........: انا قدرك. 
بص لشفايفها ولافه ليه هي استغلت الفرصة وسحبت القناع بسرعة وقع من ايديها من صدمتها: ه هو  ا انت.
يتبع.. 
لقراءة الفصل التالي :اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية جحيم رحيم)
للأنضمام لمدونة التليجرام الخاصة بالموقع عشان يجيلك اشعار ان الرواية اللي بتبعها نزلت : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات