رواية الأنتقام ( زواج اطفال 2) الفصل الأول 1 بقلم الكاتبة الصغيرة
رواية الأنتقام ( زواج اطفال 2) الفصل الأول 1 بقلم الكاتبة الصغيرة |
رواية الأنتقام ( زواج اطفال 2) الفصل الأول 1 بقلم الكاتبة الصغيرة
بعد مرور ١٤سنه
بينزل من عربيته بكل هيبه ويدخل يأدى التحيه
اللوا.. اتفضل يا سيادة الرائد
مالك زين البنا .. ٢٤سنه عيون قمر ودقن قمرين وشعر قمرات 😂 م الاخر مز هسيب صورته تحت
مالك.. اتفضل يبشا
اللوا.. عندنا مأموريه مهمه بكرا
مالك.. النوع
اللوا.. سلاح عن طريق شركة wL هجيب لك كل المعلومات وابعتها لك ع المكتب جهز نفسك
مالك.. تمام يا باشا
راح مكتبه .. حد خبط ودخل
عز .. اتاخرت ليه
مالك.. صحيت متاخر
عز.. ماشي اللوا قالك ع الماموريه
مالك.. ايوه
عز يبقي صاحب مالك من ايام ثانوى ودخلوا جامعه واحده
عز.. على فكره شكلها مهمه لانه محرص عن كل مره
مالك.. ازاي يعني؟
عز.. جايب معانا دكتوره عشان لو في اصابات
مالك.. هنشوف بكرا
............ ............ ..........
لين.. سليييم قوم بقا الظهر ادن مش وراك جامعه
سليم.. مش رايح
لين .. قوم بدل ما انادى لبابا
سليم.. يووه ده انتي قفوشه بقولك حاضر رايح
لين.. ههه غلباوى
سليم باسها.. حبيبتي
سليم زين البنا.. ٢٠سنه ميختلفش عن مالك ف الجمال ف كلية هندسه بس طايش عن مالك وبيحب الهزار
...... ...... .........
زين.. بتذاكري اى يروح بابا
همس.. بذاكر عربى يا بابا
زين.. ربنا معاكي يا حبيبتي واشوفك دكتوره قد الدنيا
همس حضنته .. احلى بابا في الكون بحبك
لين .. خيااانه
زين.. والله هى اللى حضنتنى
همس.. ههههه
لين.. ي كلبه بتحضني جوزى ليه
همس حضنته تاني.. ده بابا بتاعى
زين ضحك عليهم وحضنهم الاتنين .. ربنا يخليكم ليا
سليم .. وانا مليش م الحب نصيب
زين.. تعالي يافاشل
سليم.. حبيب قلبي أنا رايح الجامعه واما اخلص هعدى عليك ف الشركه
زين.. ماشي ربنا معاك
.......... ............ ............ في مكان تاني
اروى يحبيبتى قومي يلا
.. حاضر يا ماما
هتروحي الشغل
.. آه لازم في مأموريه بكرا ولازم اكون هناك
خلى بالك من نفسك يابنتى
.. متخافيش يا ماما
مالك خلص شغله وروح البيت
مالك.. ماما ماااما
لين.. حاضر جايه .. حمدالله على السلامة يروحي
مالك باسها .. الله يسلمك ياست الكل
لين.. مشوفتكاش الصبح وانت ماشي
مالك.. معلش كنت متاخر ومشيت بسرعه
لين.. ربنا معاك ياقلب ماما
مالك.. ايوه ادعيلي عشان عندي مأموريه بكرا
لين قلبها اتخطف.. يارب استر
مالك مسك ايدها.. اهدى انتى خايفه ليه دي مش اول مره يعني هرجعلك بالسلامه
لين حضنته.. يارب يا حبيبي ياارب
مالك.. أنا داخل ارتاح عشان اقرى الملفات بتركيز
لين.. ماشى يحبيبي روح
......... ....... .......
زين راح الجامعه ولما خلص راح الشركه لزين خلصوا شغل وروحوا
مالك صحى بليل علشان يقرى الملفات عرف كل المعلومات وراح يقرى اسم مالك الشركه .. وائل مصطفى سالم السويدى اتصدم
قام وقف .. ازااى فضل رايح جاى ف الاوضه
شريط حياته من ١٤سنه مر قدامه بكل ذكرى وحشه فيه
اتضايق جدا وراح اوضة الرياضة يطلع غضبه فيها
وفضل يردد.. مش هرحمك مش هرحمك
في وسط ديقته دمعه نزلت من عينه .. وقف مسحها .. أنا مش ضعيف ومش هزعل وهجيبلك حقك هجبهولك
........ ........... .......
تاني يوم مالك كان لابس الزى الخاص
وكلهم ودعوه ولين كانت بتعيط
مالك حضنها.. متعيطيش يا ماما عشان خاطري
لين.. حاضر بس طمنى عليك علشان خاطري انا
مالك.. ان شاء الله
زين.. لا اله الا الله
مالك.. محمد رسول الله مشي وسابهم
عز .. اهلا ي مالك اتاخر شويه كمان
مالك.. كنت بودع اهلى
عز.. طب يلا متاخرين ربع ساعه الفريق مشي
راحوا ونفذوا ألخطه كان في ض*رب ن*ار كتير مالك كان مسيطر ع الوضع لف عند الدور الارضي من ورا
لقي وائل بيحاول يهرب صوب الم*سدس عليه .. اثبت مكانك
وائل وقف
مالك كان باصص له وحاسس ان د*م اخوه على وشه الغضب عماه كان لسه هيضغط ع الزناد لقي حد بيصوب مسدس جمبه بص لقي بنت واقفه ورا العمود
ض*رب طلقه ف رجل وائل وعز جه اخده هو والظباط
البنت صوتت ولسه هتجرى كان اللى واقف هيجيب الطلقه فيها
راح مالك قدامها.. ابعديييي
الطلقة جت ف دراعه اليمن
عز مسك اللى ض*رب ن*ار
البنت صوتت .. ااه يا ماما
مالك كان ماسك ايده والقميص اتملى د*م وقع ع الارض وكان ساند ع العمود
البنت دي تبقي اروى عندها ٢٣سنه متخرجه من طب عسكري وبتشتغل ف الشرطه معاهم بنت جميله جدا وضغنونه محجبه
اروى قعدت جمبه .. ءءناا ا سستنى
مالك .. انتى هتفضلى تتأتى كتيرر
اروى بخوف .. معلش بس بسس ءءنا بخاف من ال*د*م
مالك.. انتى مين؟
اروى.. انا الدكتوره اروى
مالك.. نعم!!! دكتوره وبتخافي
اروى.. اسكت بس متتكلمش عشان انت بتنزف جامد
مالك.. معاكي تليفون
اروى .. اه
مالك .. هاتي لحظه كده
مالك .. الوو ايوه يا ماما
....
مكنتش قادر بس حاول ميبينش .. لأ انا كويس ااه.. لأ يا ماما مفيش .. سلام دلوقتي
اروى .. قوم معايا
مالك.. عز فين
اروى.. معرفش قوم بس ومتتكلمش والنبى
مالك قام بصعوبه مكنش قادر يمشي
اروى سندته ووصلو المستشفى كان اغمى عليه
دخلت العمليات وطلعت الرصاصه من ايده
بعد ساعه فاق لاقاها جمبه
مالك .. عز فين
عز دخل.. انا جيت يصحبى حمد لله على السلامة والدتك رنت كتير وانا قولت لها انك ف اجتماع
مالك .. طيب ال
عز.. ف الزنزانه متقلفش
مالك.. طيب انا عايز امشي
اروى.. ارتاح شويه
مالك.. لأ ماما زمانها قلقانه اوى
اروى.. لحظه أنا بشكر حضرتك جدا علي اللي انت عملته
مالك.. ده واجبى
مالك روح ولين وزين وكلهم مستنينه
لين جرت عليه .. مالك حبيبي اي ده في ايه
همس.. اى اللى حصل
زين وسليم كانو واقفين برضو
مالك.. اهدوا بس دي اصابه خفيفه وانا كويس قدامكم اهو
فضلوا قاعدين معاه وبعدين طلع نام
.......... ......... .........
تاني يوم ف الشغل
مالك .. هى الدكتوره اللى كانت معانا امبارح دي اسمها اى
عز.. اسمها اروى
مالك.. ما نا عارف اسمها كامل
عز.. اروى وائل مصطفى سالم السويدي
مالك.. ايه؟
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية الأنتقام الجزء الثاني من زواج اطفال)
تعليقات
إرسال تعليق