رواية أحببت خادمتي الفصل الأول 1 بقلم ندى جمال
رواية أحببت خادمتي الفصل الأول 1 بقلم ندى جمال |
رواية أحببت خادمتي الفصل الأول 1 بقلم ندى جمال
لساعه 1 ازاي دا البيه لسه مجاش
تنتنتنتنتن
ميار : حاضر ثواني
حازم : انتي مين
ميار : انا الخدامه يا بيه انت حضرتك نسيت
حازم بسكر : ايوا صحح انتي
ميار : احضر لحضرتك العشا
حازم : لاء انا اكلت بره
ميار : طب ممكن حضرتك تقولي انا هنام فين
حازم : هناا
ميار : ايييي
حازم : اي هتنامي هنا
ميار : انا ممكن انام في المطبخ بس مينفعش ازاي انام علي السلم هنا
حازم : نامي في اي حته اوعي من وشي
ميار : ماله دا ما كان لطيف الصبح
___________________تاني يوم الصبح
ميار : يا بيه الساعه 6 حضرتك مش رايح الشغل
حازم بنعس : اهاا دماغي وجعاني روحي هاتي مسكن
ميار : حاضر بس عهو فين المسكن
حازم : عندك في علبه الاسعافات
ميار : ماشي يا بيه
تنتنتنتنتنن
حازم : الو اي يا ماما
هند : صحيت يا روح ماما
حازم : اها لسه صاحي اهو
هند : ميار هي اللي صحيتك ولا هي نايمه ولا اي
حازم : ايوا هي اللي جات صحتني باين عليها بنت كويسه
هند : اه هي فعلا كويسه جدا
حازم : طيب يا ماما هقفل دلوقت وابقي اكلمك
هند : ماشي ي حبيبي سلام
ميار : انا .....
حازم : في اي مالك
ميار : بصراحه انا مش بعرف اقرا ولا عارفه اني واحد المسكن بس جبتلك كل العلاج اهو خده انت
حازم : طيب هاتي
ميار : انا حضرت لحضرتك الفطار
حازم : انتي ازاي لحقتي تنضفي الشقه بالطريقه دي
ميار : خلصتها امبارح وحضرتك بره
حازم : ونمتي فين
ميار : فرشت ونمت في المطبخ
حازم : لاء بعد كدا نامي في اوضه الضيوف
ميار : حضرتك طلبت مني امبارح انام علي السلم
حازم : سلم ! سلم اي
ميار : سلم قدام باب الشقه
حازم : انا ؟
ميار : ايوا حضرتك
حازم : ممكن اكون كنت نعسان ولا حاجه
ميار : حضرتك كنت شارب
حازم بعصبيه : ايوا انتي هتحاسبيني ولا اي اتفضلي روحي شوفي شغلك وهو انا عشان اتكلمت معاكي هتتمادي
ميار : انا اسفه والله
______________________ #ديدي
نبيل: ماما يا ماما
هند : نعم يا حبيبي
نبيل : انا امبارح كنت سهران مع ....
هند : مع مين
نبيل : مع حازم ونبي اوعي تقولي لبابا
هند : طب هو كويس وشكله لسه زي ما هو
نبيل : ايوا يا ماما امبارح شرب كتير عشان كنتي وحشاه و كان عايز يجي بس افتكر اللي حصل و كمل شرب لغايه ما سكر جامد ونا خايف عليه يا ماما
هند : يا حبيبي يا حازم انا لازم اروح له
نبيل : وبابا ؟
هند : انا مش عارفه اعمل اي انا تعبت
نبيل : متعيطيش ونبي ان شاء الله بابا هيسامحه و هيخليه يرجع
هند بعياط : يارب يا حبيبي
_____________________________ #ديدي
ملك : مالك يا بنتي سرحانه لي
سما : زعلت من حاله حازم امبارح اوي
ملك : حالته فعلا صعبه ربنا يكون فعونه
سما: انا بحبه اوي انتي م متخيله انا بحبه قد اي
ملك : عارفه يا سما انتي لازم تحاولي تقولي له
سما : لا طبعا مقدرش مستحيل
ملك : افضلي انتي كدا لغايه ما يدخل علينا ومعاه خطيبته
سما : حرام عليكي اللي انتي بتقوليه دا انا ماشيه سلام
ملك : يا بنتي استني انا بفوقك يا عبيطه
ملك : اوووف غبيه
احمد : الجميل ماله
ملك : مفيش حوار سما زي كل يوم عادي
احمد : اممم فطرتي ؟
ملك : لاء
احمد : تعالي نفطر طب
ملك : يلا يا بني
نبيل : رايحين فين
احمد : نفطر تعالي معانا
نبيل : اشطا يلااا بينا
________________________ #ديدي
حازم : يزفت ركز معايا شويه
محمد : ما انا مركز اهو يا بني
حازم : اها ما هو واضح
محمد : بصراحه انا جعان يمكن لما اكل اركز معاك اكتر
حازم : تعالي طب ناكل
راحوا ياكلوا
حازم : صحيح ماما بعتتلي شغاله بتساعدني في البيت
محمد: امممم وبتنام فين دي
حازم : عندي في البيت
محمد : اي وهي وافقت
حازم : اها انا برضه مستغرب ازاي توافق علي كدا
محمد : اكيد واحده م كويسه وعايزه منك حاجه تلبسك فيها
حازم : معتقدش هي بنت رقيقه خالص وباين عليها طيبه
محمد : متنخدعش بالمظهر
حازم : طب اعمل اي معندهاش مكان تبات فيه
محمد : اعملها اختبار شوفها محترمه ولا لاء
حازم : دا من رايك
محمد : ايوا
حازم : تمام
________________________ #ديدي
تنتنتنتنتنن
ميار : ايوا حاضر يا بيه
حازم : مساء الخير ي قمر
ميار بستغراب : مساء النور يا بيه
حازم : خلصتي الاكل
ميار : اها احضرلك
حازم : لاء انا اكلت بره تعالي هنا
ميار بتوتر : هنا فين
حازم : جنبي اي
ميار :...........
حازم : بقولك تعالي
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية أحببت خادمتي)
تعليقات
إرسال تعليق