القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية سجينة الفهد الفصل التاسع عشر 19 بقلم هدير بدر

 رواية سجينة الفهد الفصل التاسع عشر 19 بقلم هدير بدر

رواية سجينة الفهد الفصل التاسع عشر 19 بقلم هدير بدر

رواية سجينة الفهد الفصل التاسع عشر 19 بقلم هدير بدر

فهد : لا لا مستحيل
ريييييم
ريم كانت قا*طعه شريان ايدها وناز*فه كتير
فهد راح جري عليها
فهد : ريم ريم اصحي لااااااا
ورب*ط ايدها جامد وشا*لها وجري بيها
كل دة وهايدي باصه بفرح
هايدي : سهلتي الموضوع عليا اوي ياريت تم*وتي ونخلص منك بقا
احمد خد.امينه وجريوا
هايدي رنيت علي حبيبها
هايدي : ناوي نه*رب الآ*ثار دي امتي
الشخص : بمعرفتك بقا انتي عارفه ان جوزك لو عدا علي حاجه مش بيتفتش
هايدي بتفكير : طاب سيب الحوار دا عليا
فهد جر*ي بيها علي المستشفي
فهد بصوت عالي : دكتوووووور
الدكاتره خدوها منه
فهد : ليه كل شويه تضيعي مني لييييييه ازاى فكرتي في كدا وخبط في الحيطه
امينه واحمد جوم
امينه : معلشي يابني
فهد بصلهم : حتي لو طل*قتها انا بحبها وفي اسباب لورا كدا وحكلهم السبب
احمد وامينه كانوا مصد*ومين
( هاتم*وتوا وتعرفوا السبب ومش هاقوله )
احمد : ربنا يقومها بالسلامه يابني
امينه فضلت تقرا القرآن
الدكتور طلع : الحمدلله لحقتوها في الوقت المظبوط هي اتعديت مرحله الخ*طر
وهاتتنقل علي غرفه عاديه
فهد دخلها ومسك ايدها : كدا كنتي عايزه تبعدي عني
ريم بدأت تفوق
ريم: اي دا انا فين
فهد.بصلها بلامبالاه : ماعرفشي والله سيادتك
ريم افتكرت كل حاجه خافت منه
ريم : انا انا مش فاكره حاجه
فهد بز*عيق : مش فاكره ليه السكينه بتمشي لوحدها وحطت نفسها علي ايدك وقطعتها
ريم بصيت في الارض
فهد : انطقي
ريم : ماتضر*بنيش مش هاعمل كدا تاني
أنا لاقيت اني تق*يله عليكم قلت اخ*لصكم مني صدقني
أنا عارفه انك مش واخد راحتك في بيتك ومش حابب قعدتي معاك بس مقعدني علشان اهلك وغير كدا مراتك مض*ايقه مني وفضلت تع*يط
فهد حن
وحضنها : شششش خو*فتيني عليكي
ريم: انا اسفه
احمد وامينه دخلوا
احمد : احم احم
ريم اتكسفت
امينه : كدة يابنتي تعملى في نفسك كدا
ريم : انا اسفه والله
احمد : المهم انك.بخير
وقعدوا معاها شويه
فهد روح البيت وخلى اهله جنب ريم
هايدي: وحشتني
فهد : انتي اكتر
هايدي : البت دي عملت اي
فهد : سيبك منها شكلها بت*موت
هايدي لفت ايدها حوالين رقبته : ممكن طلب
فهد : اتفضلي
هايدي : عايزه نتفسح برا هنا
فهد : عايزه فين
هايدي: الغردقه.
فهد : تمام اجهزي
هايدي : حبيبي انت
دخلت جوا رنيت علي حبيبها
وقالتله يحط الآثار جنب العربيه ويمشي وهي هاتاخدها
وبالفعل عمل كدا
وهي جهزت ونزلت مع فهد
فهد ركب وهي لسه هاتركب وطيت
هايدي : معلشي الخاتم بتاعي وقع
فهد : تمام وركبوا العربيه
............ سبحان الله.........
عند منه
مراد راحلهم واتفقوا علي الخطوبه
منه طلعت ورا مراد
منه : انت عايز تتجوزني شف*قه صح
مراد : روحي يابت من هنا انتي وش*فقه ازاى
منه : ماهو مش معقول حبتني
مراد: روحي نامي يابت
منه : بتكلم جد
مراد : سلام ياعروستي
وغمزلها ومشي
منه دبدبت في الارض
منه : بار*د ومست*فز ودخلت جوا
....... الحمدلله .......
امينه : كلى ياحبيبتي دي
ريم : لا لا مش قادره خلاص
امينه : بس دي هاتكسفيني
ريم كلت
احمد : ماتعرفيش لقدر الله لو مو*تي كدا كنتي هاتخشي النا*ر
ريم بصد*مه: ليه
احمد.: علشان حر*ام الانت*حار ينفع تيأسي من رحمه ربنا كدا
ريم : لا انا اسفه
احمد : صلي وتوبي لربنا بقا
ريم : حاضر
فهد كان سايق العربيه وفاجاه.دخلوا علي كمين
الظابط : معانا امر بالتفتيش
فهد : اتفضل
هايدي كانت مر*عوبه
فتشوا الشنطه
الظابط : ممكن شنطتك يامدام
هايدي بصيت بخو*ف لفهد
فهد : اديله الشنطه خا*يفه لي
هايدي : ل لا بس
فهد : اديله
الظابط طلع الآ*ثار
هايدي وفهد بصدمه
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية سجينة الفهد)
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات