رواية جحيم رحيم الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرا أبوالخير
رواية جحيم رحيم الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرا أبوالخير |
رواية جحيم رحيم الفصل الحادي عشر 11 بقلم ميرا أبوالخير
رحيم ببرود وبخبث شديد: هتر*قصي لي وانتي عا*رينه ودول هر*بيكي بيهم.... بس مع التفكير عا"ر*ينه.
ريناد بصدمه: ايييه 😳😳😳
عشاق الروايات ✨📖🖋️
رحيم ببرود وحط رجل علي رجل: يلا اقل"عي.
ريناد بغضب: انسى.
رحيم شغل اغنيه عايم في بحر الغد"ر: تحبي تقل"عي ولا اقوم انا اقل*علك خالص.
ريناد شافت الباب مفتوح ابتسمت بمكر: اؤمرك.
لسه هتجري قام مسكها بسرعه وشدها ليه اتخبط في صد*ره وانفاسه السا*خنه.
ريناد بدءت تخاف: س سابني.
رحيم بيشم رايحه شعرها: هسيبك بس مش دلوقتي.
ريناد عينها دمعت: امتي.
رحيم بص علي شفا*يفها: علي مو"تك او مو*تي.
ريناد بصدمه زقته ولاقت س"كينه جريت عليها وحططها علي ر"قبتها: يبقا مو*تي دلوقتى.
رحيم ببرود: وريني حتي مو"تك ملكي.
ريناد برعشه رمت الس*كينه: لي بتعمل معايا كده.
رحيم ببرود قا*تل: عشان صن*ف واحد خا*ين ودلوقتي هعلمك الاد*ب وازاي تمدي ايدك دي علي رحيم.
جاب الكر*باج وطخخخخخ: اااااااه لااااااا والنبي خلااص ابوس ايدك.
ريناد بصت بدموع و زاد جما"لها في عينه
وبحركة لا ارادية قرب منها وق"بلتها على شفا"يفها الوردية
رحيم حط ايده على شفا*يفه وقال: انتي ملكي وبس.
قر*ب منها بإبتسامة وقال: بو*ستك ليا ليها طعم تاني.
ااتكسفت ورجعت لورا وهو سرح فيها وفاق علي كلمة حب طفولتك
رحيم ببرود وبيشاور عليها: دا بعد كده عشان ار*بيكي من الاول.
سابها وطلع من الاوضه قعدت علي الارض تعيط شافت البلكونه مفتوحه طلعت تجري عليها وخرجت منها وجريت .
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~.
معتز بصدمة: الصور دي غلط.
احدهم: لا يا باشا صح وتقدر تسال اميرة هانم.
اميرة كانت وقفه مبسوطه بخبث: انتو مالكو جوزي يلا امشوا من هنا.
احدهم: يعني رجعتوا لبعض.
اميرة بخبث: ايوا يلا اتفضلوا بقا.
معتز ساكت والصحافه عاملة تسال قطع سؤالهم صوت.
.......: كل كلمة غلط والصور دي مفبركه.
الكل بص ناحيه الصوت: رحيم.
رحيم بشموخ وبص علي اميرة بصه خوفها اتوترت وبلعت ريقها: اولا انا واميرة انفصالنا ثانيا مراتي موجوده في بيتي وقريب اوي هيبقا في خبر مفرح وهجيل منها ولي العهد.
الكل انصدم: يعني مش حقيقي.
اميرة حست انه كل حاجه هتتد*مر: ها لا حقيقي وحصل....
رحيم بص ليها اسكتها: تقدروا تتفضلوا.
مشيوا وهي طلعت تجري علي فوق.
رعد: هي يلي بعتت كل الصور.
رحيم بغضب: طبعا عارف هتعمل ايه.
رعد: ايوا عارف.
رحيم مشي وقفه صوت معتز: انا عارف انه الصور دي حقيقي فين ريناد يا رحيم.
رحيم: ريناد معايا ومحدش هيقدر ياخدها مني.
معتز غضب: انت طالقتها افهم.
رحيم ببرود: وردتها تاني.
معتز بكر"ه: تمم ابقا رجعها تاني.
مشي رحيم.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~.
حمزة با*سها بو"سه شغ*ف: عاوزك.
رقيه بدموع: خد خد جس*مي يلي انت اخدته غصب انا قر*فت خددده.
حمزة حس بنغزة قام: هاخده بس مش دلوقتي مز"اجي اتعكر.
رقيه بدموع: تمم حاجه تانيه.
حمزة ببرود: هربتي لي يوم فرحك.
رقيه بانهيار: وانت مالك.
حمزة بغضب مسكها من شعرها: مبحبش اعيد كلامي فاهمه.
رقيه بالم: فاهمة فاهمه خلاص سيب شعري.
سابها وقعد ببرود: ها.
رقيه اتكسفت: ط طب البس حاجه.
حمزة بتافف: كلمة زيادة وهعمل او*حش من كده.
رقيه بدموع: تمم انا من الصعيد جيرجا اهلي عايزين يجوزوني را"جل عجوز اكبر من ابويا غني ومقتدر وعنده مال وجاه ومتجوز تلاته وعياله متجوزين كمان.
حمزة برفع حاجب: يغير نشا*طه يعني.
رقيه بدموع: ايوا مقدرتش هربت واهلي لما يعرفوا مكاني هيقت"لوني.
حمزة: انتي في حمايتي نامي وانا هتصرف.
رقيه بتساؤلا: هتعمل ايه.
حمزة متجاهلا راح اوضة اللابس وخرج.
اعدت تفكر هتعمل ايه سمعت صوت خبط جامد علي الباب غيرت ولابست وخرجت تفتح.
رقيه بصدمة: ف فؤاد..
ولسه هتجري مسكها من شعرها: هغسل العا*ر.. وطلع سك*ينه و..........
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~
في اوضه مظلمه.
بتترعش وهي هدومها مبلوله: اي حصل.
رحيم ببرود: عشان غلطتي غلطه عمرك.
اميرة بدموع كذب: لا حصل ونمت م.....
طخخخخ: اخرسي محصلش.
اميرة بغضب: معايا شريط بكل دا.
رحيم ببرود: متفبرك.
اميرة بضحك هستري: لا جد تشوف.. طلعت فونها و ورتها.. انصدم فعلا حصل وكان معها.
رحيم بغضب: يا بنت 🐕.
اميرة قامت وابتسمت بخبث: انا بحبك يا رحيم رجعني ليك.... وقالت بخبث ولا انشر الفديو دا زي حبيبة القلب..
رحيم بغضب وشدها من شعرها: انتي بتقولي ايه.
اميرة بعدا ايده: هو انا مقولتلكش تؤ تؤ نسيت اخص عليا اصل فديو ريناد والتلت اشبا*ح ههه معايا اخر نسخه تعبت اوي علي ماجبتها حلو العنوان ياه والفديوهان يتنشروا تبقا ولا في الخيال.
رحيم طلع مسد*سه: يبقا هتمو*تي.
اميره عكس يلي جواها: مجرد ماختفي نشر الفديوهات.
رحيم بنفذ صبر: تمم هعمل كده والفديوهات تيجي.
اميرة بفرح: اوك يا بيبي متنساش هاجيلك عشان تردني ونسهر احلى ل*يلة سوا عشان انت وحشاني اوي.
سابته وخرجت وهو قعد يفكر.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~
عز قالب الدنيا علي ريناد وجاه له اتصال.
اميرة: تم هيرجعني ليه النهارده.
عز ببرود: تمم.
اميرة بتوتر: ع عز ا انا.
عز بانصات: في ايه.
اميرة: انا حامل.
عز بصدمة: ايه.
اميرة: اه اتصرف ابنك.
عز ببرود: ميخصنيش لا ابني ولا اعرفه.
اميرة بصدمة: ق قصدك ايه.
عز ببرود: واحدة و*سخه زيك الر*جالة كلهم علي علا*قة بيها يبقا يا ترا بن مين فينا.
اميرة بصدمة: ا انت اتجننت.
عز قفل في وشها.
اميرة بصدمة وجنون وقعدت علي الارض: لا لا لا ا انا س سبت رحيم ع عشانه م مستحيل كلهم يروحوا ليها مستحيل لاااا كلهم عايزينها لاااا لي ليه كلهم كده ليييييي عشان خاطر بنت زبا*لة زي ريناد كلهم بيحبوها زيادة عني في ايه لا مش هسيبك تتهني يا ريناد مش هسيبك.
قامت عملت اتصال ومسحت دموعها: كده هخلص م"نك ايوا وهيبقوا ليا صح ايوا دا بالظبط.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~.
بتجري في الشارع خايفه اوي وعربيات بتيجي تاخدها وتمشي.
~~~~~~~~~~~.
رحيم داخل وبيدور عليها ومش لاقها اتعصب اوي: ريناااااااددددددد.
عز داخل ومعه رجالته: هي فين.
رحيم بغضب: اي يلي جابك هنا.
عز: جاي اخد مراتي.
رحيم لكمه: اخرس دا مراتي انا.
عز غضب والاتنين تبدلوا اللكما*ت قدم الحراس بتعهم.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~.
بتفتح عينها بتلاقي 3 شبا"ب قدمها.
ريناد بصدمة وخوف: ا انتو تاني.
علي بخبث: نورتينا يا رودي.
شفيق بغل: دا احنا هنتس*لى بغباء.
اشراف بمكر: اوي اوي.
ريناد مصدومة منهم علي رجله مقطو"عه ومركب ر"جل و اشرف ايده الشما"ل و شفيف عين وا"حد: ا اي دا.
علي بغضب: جوزك المصون بس دلوقتي هننت"قم منك علي كل دا بس مش لوحدنا.
علي بزعيق: هاااااتهمممممم.
داخل حاولي11 را*جل وعينهم كلها شهو*ة عليها بترجع لورا علي شدها ور*مها علي الارض وشد التيشرت قط"عه بصوا ليها بصات مق*ززة و.........
تعليقات
إرسال تعليق