القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حورية السليم الفصل السابع والعشرون 27 بقلم روان

 رواية حورية السليم الفصل السابع والعشرون 27 بقلم روان

رواية حورية السليم الفصل السابع والعشرون 27 بقلم روان

رواية حورية السليم الفصل السابع والعشرون 27 بقلم روان

سليم بيرجع علي الحفله ومش بيلاقي حور 
سليم / حور فين فين حور 
ملاك بخضه / كانت هنا هنا دلوقتي راحت فين 
سليم بصوتعالس / حور ياحوووووووووور
مفيشي حد بيرد وابتدا كل الموجودين يتهامسم في الخير وفي النميمه 
سليم/ الكل يدور عليها 
سليم ومالك وملاك وحسن وشهد بيدورم عليها مفيش حد بيلقاها 
مالك/ سليم رايح فين ياسليم استنه
سليم كان بيمشي يسرعه اوي وبيروح علي غرفه الكاميرات 
سليم بصوت عالي / شغلولي كاميرات المرقبه دي من نص ساعه 
الموظه بتوتر/ ها ليه 
سليم/ بقولك شغلي الكاميرات دي حالا 
الموظه وبان عليه التوتر/ م مهوه الكهربه كانت قطعه ولسه جايه حالا اكيد اي حاجه بتدورم عليها مش هتعرفم مكانها لان الكهربا كانت زي منتا عارف قطعه 
سليم بيخبط ايده علي التربيطه بيهز كل الي عليها 
مالك/ اهدي اهدي ياسليم هنلاقيها متقلقشي 
 سليم بيخرج من الغرفه بتوقفه شهد 
شهد/ سليم بيه سليم بيه 
سليم/ نعم 
شهد/ القاعه دي كبيره ومن افخم القاعات صح 
سليم/ انتي بتقولي ايه احنا في ايه ولا ايه 😡😡
شهد/ رد عليا بس ياسليم بيه 
سليم/ اه 
شهد/ القاعات الكبيره دي ياسليم بيه بيكون فيها ممول 
سليم / يعني ايه 
شهد/ يعني لما الكهربا تقطع بيشتغل الممول ده وفورا يعني مستحيل الكاميرات تقطع 
سليم بيجري علي غرفه الكاميرات وبيزق بتبها جامد 
الموظف كان بيتكلم في التليفون 
النوظف/ هه كله تمام انا قلتلهم ان الكاميرات متعطله بس انا عايز عملتي زي ما اتفقنا 
سليم دخل في الوقت ده والموظف اتوتر اوي ووقع منه التليفون 
سليم بيجري عليه وبيضربه بالبكس 
سليم بغضب/ فين مراتي مراتي فين 😡😡😡
الموظف/ م معرفشي انا قلت ليك ان الكاميرات متعطله وانا معرفشي عن مراتك حاجه اصلا 
سليم بيفضل يضربه ومالك وحسن مش عارفين يشيلوه من عليه 
مالك/ سيبه بقا ياسليم الراجل هيموت في ايدك 
حسن/ سيبه ياسليم بيه لانه هوه الي هيوصلنا لحور 
سليم مكنشي سامع اي حاجه ولا شايف غير ان حور اتخكفت 
سليم بيقوم من علي الراجل بس ووشه متغرق دم 
سليم بياخد التليفون بتاع الراحل وبيشوف الرقم بس بيلاقي ان الرقم بريفت يعني ميعرفشي يتصل عليه الرقم هوه الي يتصل بس  
سليم اتعصب اوي ورمي التليفون علي الارض جابه ميت حته 
سليم بينادي علي حد من رجالته 
سليم/ خدوا الكلب ده ودوه علي المخزن 😡😡
ملاك/ بسرعه شوفم الكاميرات 
سليم بيروح يشغل الكاميرات بس بيطلع ليها شفره المفروض انها تدخل الاول 
سليم بيتعصب اكتر فلسه هيشيل الكمبيوتر علشان يرميه شهد بتوقفه 
شهد/  انا مهندسه الكترونيات بعرف افك الشفرات دي 
سليم/ بسرعه فكيها بسرعه 
شهد بتروح تفك الشفره الي في الجهاز 
نسيبهم بقا يعرفم مكانها ونروح لحور 
حور كانت مربوطه في كرسي في مكان ضلمه مغمي عليها 
حور بتبتدي تفوق واحده واحده 
حور/ تاني ياسليم تاني ياربي بقا لازم تخضني يعني متفاجئني زي خلق ربنا مبيفجأه الناس ولا هوه لازم الخطف يعني 😂😂
حور كانت مفكره ان سليم هوه الي خاطفها مش عارفه ان هيا مخطوفه بحق وحقيقي 
__ههههه لا حلوه دي هوه كل مره سليم ولا ايه ملناش نفس احنا كمان هههههه
حور/حنان😳😳😳
حنان/ههههه كويس انك فكراني هههه
حور/ انتي تعرفي. لما سليم يعرف انك خطفاني هيعمل فيكي ايه 😡
حنان/ ههههههه بجد صعبتي عليا انتي مفكره ان سليم بيحبك لا ياماما سليم مبيحبش حد سليم مبيفكرشي غير في نفسه وبس سليم مبيحبكيشي ولا عمره هيحبك ههههه
حور/ انتي كدابه سليم بيحبني وكمان علن جوازنا ادام العالم كله انتي كدابه 😡😡😭😭
حنان/ لا بجد صعبتي عليا انتي مفكره الشويتين الي عملهم دول خالوا عاليكي ده لو كنتي صدقتي تبقي غبيه ومبتفهميشي خساره الجمال ده يكون في وحدك زيك غبيه ثم ابتسمت بخبث سليم باماما عامل كل ده لان في اليوم الي الشاب كان عايز يقربلك فيه كان موعد وصول الشركه السعوديه وانتي عرفه ان الست عندهم غاليه مينفعشي حد ياذيها او يتلعب بيها فعلشان كده علن جوازكم 
طب هقولك حاجه كمان علشان تسدقي انتي ملحظتيشي ان في الحفله كان في ناس بتتكلم باللهجه السعوديه اكيد لاحظتي طب هقولك علي الكبيره بقا 
حنان قربت منها وقالت في ودانها 
سليم عمره محبك هوه هياخد منك الي هوه عايزه وبعدين يرميكي في الشارع هتكوني زيك زي اي وحده قضي معاها يومين حلوين وبس. ثم ضحكت ضحكه شريره 😈😈😈😈😈
حور في الوقت ده كانت بتعيط اوي 
حور/ كدابه كدابه سليم بيحبني وعمره ماهيئزيني 
حنان/ حتي لو كان بيحبك سليم هيكون ليا وكل املاكه وسروته هيكونو بتوعي انا وبس  ليا لوحدي مش هيكون لحد غيري وانتي لازم تموتي لازم تموتي 
حور/ انتي مريضه مريضه 
حنان كانت في ايديها حبل وقربت من حور وحطته ورا رقبتها وفضلت تخنق فيها وتقولها 
حنان/  لازم تموتي لازم 
حور وشها ازرق خالص ومكنشي في غير ثواني وتقابل وجه كريم 
جه في الوقت ده تليفون لحنان فبعدت عنها     ردت علي التليفون 
حنان/ الو 
   ..................  ........   ................../....._
حنان/ماشي جايه اهه.   
حنان/ التليفون رحمك من ايدي بس اوعدك هاجي اقتلك 
حور بتكح/كح كح انتي لو هتموتيني فسدقيني ان سليم مش عيكون ليكي ولا في احلامك بجد صعبانه عليا انتي اوي وضحكه ضحكه مستفزه 
حنان قربت عليها وضربتها بالاقلام ومع كل قلم تقول 
حنان/ سليم ده بتاعي بتاعي لوحدي 
حور كانت بتستفزها علشان تخرج غيها كل شحنت الغضب الي جواها 
حنان بعدت عنها بعد ما وشها بقا فيه علامات زرقه من كتر الضرب 
حنان/ هقتلك والله لقتلك وتبقي تشوفي بقا هيكون ليا ولا لا 
حنان ادت لحور صهرها علشان تمشي حور في لحظه وقفت وخبططها علي دماغها اغمي عليها 
حور جريت علي الباب علشان تفتح المخزن بس للاسف لقته مقفول فصلت تدور علي اي مخرج لغايت ما لقت فتحه في الحدار ممكن تخرج منها 
حور حطه شويه صنديق فوق بعض وحاولت انها تدخل في الفتحه دي لدرجه ان الفستان اتقطع بقا نص رجليها باينه منه 
حور دخلت في الفتحه ونطت لدرجه ان رجليها اتنت 
حور جريت باسرع مافيها اتحاملت وجع رجليها فضلت تجري لقت ان المكان الي هيه فيه عباره عن صحره مفيش طريق كله رمل 
حور/ ياربي انا هخرج من هنا ازاي يارب ساعدني 
_اكتر غلطه عملتيها انك هربتي ياحوريتي 
حور/ ادهم 😳😳
حور/ ادهم كويس انك جيت انته عرفت مكاني ازاي الحمد لله يارب الحمد لله بسرعه خرجنا من هنا ارجوك بسرعه لان حنان اكيد مش لوحدها 
ادهم ابتسم بخبث / معاكي حق اكيد مش لوحدها تعالي بسرعه 
حور خافت من ادهم بس مبينتشي 
حور/ ا انته عرفت مكاني ازاي 
ادهم بخبث/ طبيعي اني لازم اول واحد اكون عارف مكانك 
حور/ ازاي 
ادهم/ ايه ده ياحوريتي معقول لسه مفهمتيشي المهم هقولك انا الي هطفك حاجه تانيه 
حور خافت جدا منه ورجعت وره 
حور/ ازاي ازاي يا ادهم انته بتهزر صح 
ادهم/ لا مش بهزر انتي بتبعدي ليه ثم قال بصوت عالي.  انتي مش مسموحلك تبعدي انتي فاهمه انتي مش مسموحلك تبعدي عني  انتي ليا ليا لوحدي 
حور بصوت عالي/ انته مجنون مجنون انته بتقول ايه انا متجوزه ازاي تقول كده 
ادهم/ اخرسي انتي مش متجوزه انتي مش مرات حد غيري انتي هتكوني ليا انا وبس 
حور حاولت تجري بس هوه كان اسرع منها ومسكها 
حور/ ارجوك يا ادهم سبني ارجوك ووعد والله مش هقول لاي حد بس ارجوك سبني 
ادهم/ انتي بتقولي ايه يا حور اسيبك ازاي وانتي استحوزتي علي قلبي وعقلي اسيبك ازاي مش كل حاجه احبها تكون لسليم مش كل حاجه هوه ياخدها 
ادهم بيجر حور وراه 
ادهم/ زي منتي بتقولي انك متجوزه تمام جوظك ده عيموت ونتجوز بعدها ايه رايك ده حل مناسب 
حور بتحاول تفلت ايدها منه ومش عارفه 
حور/ لا لا سليم لا ارجوك 
ادهم/ خايفه عليه اوي بس ياخساره مينفعشي انا وهوه في مكان واحد انا وانتي هنتجوز ونيافر بعيد اوي اي مكان تحبيه ياحوريتي 
ادهم وصل المخزن بعد معافرات من حور انها تهرب 
عند سليم
شهد/ انا فكتهه 
سليم/ هاتي بسرعه من بدايه الحفله 
شهد جابت فعلا من بدايه الحفله لغايت النور ماقطع ولقم فعلا ايد بتسحب حور وبتتجه بيها للباب الخلفي للقاعه 
سليم/ اه ياولاد الك*ب والله لقتلكم 😡😡😡😡😡😡
هاتي بسرعه كاميرات الباب الخلفي 
شهد جابت فعلا كاميرات الباب الخلفي ولقم ان في شخص مقنع شايل حور وبيركبها العربيه 
سليم/ مالك هاتلي مكان العربيه دي باسرع وقت وشوفهالي بتاعت مين حالا 
مالك/حالا حالا 
مالك اتصل بحد من اصحابه واداله ارقام العربيه 
وبعد ساعتين كاملين من الضغط الي عليهم والبنات الي بتعيط رن تليفون مالك وصاحبه اداله العنوان 
مالك/ فين 😳
سليم/ انطق فين 
مالك/ المكان ده في الصحره مش هنا خالص والعربيه بتاعت 
سليم/ انطق بتاعت مين 
مالك/ العربيه دي بتاعت حنان 
سليم/ حناااااااااااان حسابك زاد معايا اوي 😡😡😡😡😡
ملاك/ انتم لسه هتتكلمم ارجوكم دوروا عليها ارجوكم 
سليم/ انا رايح اجيبها 
حسن ومالك/ انا جاي معاك 
سليم/ ياله بسرعه 
ملاك مسكت ايد مالك وقالتله 
ملاك/ ارجوك رجعهالي هاتوها سليمه 😭😭😭😭
مالك حضنها وقالها 
مالك/ اوعدك هنرجعها وان شاءلله مش هتتأزي 
سليم ومالك وحسن خرجم بسرعه من القاعه  
سليم كان بيسوق بسرعه جنونيه ساعه في التانيه في التالته والحمد لله وصلم بعد تفاديهم لاكتر من حادثه 
سليم كتن هينزل وقفه مالك 
مااك/ استني انته مفيش حد بره المخزن اكيد فبه حاجه غلط خد المسدس ده 
وانته ياحسن بتعرف تضرب نار 
حسن/ ايون بعرف 
مالك اده لحسن مسظس ونزلم التلاته 
سليم بيفتح باب المخزن وبيدخل بيلاقي 
جسه هامده علي الارض وغرقانه في دمها 
سليم ومالك وحسن/😳😳😳😳
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن والعشرون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات