القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حورية السليم الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم روان

 رواية حورية السليم الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم روان

رواية حورية السليم الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم روان

رواية حورية السليم الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم روان

ملاك/مالك سممع الي انا سمعاه 
مالك/انتي الي سامعه
ملاك/احنا نعد 1/2/3 ونجري 
مالك/اوعي تعمليها 
ملاك/١
مالك/ملاك اوعي دول خمس كلاب
ملاك/2
مالك/اياكي
ملاك/3 اجراي 
مالك/لاااااااااااااااااا
وهب الكلاب جريت وراهم 
مالك جري هوه وملاك باقصي سرعه ليهم 
مالك لملاك وهوه بيجري/والله لانفخك ياحيوانه مش قلتلك متجريشي 😡
ملاك/والنبي اجري وانته ساكت
مالك/طب لما نهرب من الكلاب دي وانا هوريكي هعمل فيكي ايه 😡😡
ملاك/ياعم اتنيل اجري وانته ساكت 😂
مالك وملاك فضلم يجرم والكلاب وراهم 
مالك وملتك دخلم في منطقه فيها زرع طويل اوي وكتير 
مالك لملاك شد ملاك ودخلم وسط الزرع 
ملاك كانت قريبه اوي من مالك يعني تقريبا كانت في حضنه 
ملاك فضلت بصاله ومالك انتبه لبها 
مالك بص في عيون ملاك وملاك فصلت بصاله في عيونه وهما الاتنين فضلم بصين لبعض كده لوقت مش قليل 
مالك/شوفتي كل ده بسببك انتي مش قلتلك متجريشي 
ملاك/ وانا زمبي ايه انا وحده بتخاف من الكلاب وبعدين اءا كنت جريت او مجرتشي كانم هيجروا ورانا برضق 
ملاك ومالك فضلم يتخانقم مع بعض كتير لغايت ماحسم ان الكلاب بقت قريبه منهم 
مالك لملاك/هشششش مسمعشي صوتك الكلاب جابه علينا 
ملاك/ينهار اسود ينهار اسود  يوم مانموت هنموت علي ايد كلاب 
مالك/اخرسي بقا وتعالي ندخل جوه الزرع اكتر 
مالك سحب ملاك وراه وجري بيها وسط الزرع 
ملاك/خ خلاص م مش قادره اجري حرام عليك 
مالك/طب اقعدي سويه احنا بعدنا عنهم مش هيقدروا يلاقونا هنا 
ملتك قعدت ومالك قعد جمبها 
ملاك بتبص حوليها لقت المكان مليان زرع وورد حلو اوي 
ملاك/مالك 
مالك/نعم 
ملاك/تعاله نتصور المكان هنا حلو اوي بحد 
مالك/معاكي حق المكان جميل 
مالك طلع موبيله وفضل هوه وملاك يتصورم وملاك فضلت تعمل اشكال بوشها ومالك كان بيضحك وفضل يعمل معاها اشكال بوشه كمان وكانم عمالين يضحكم من كل قلبهم 
مالك فضل باصص لملاك وملاك اتحرجت منه وبصت في الارض 
مالك قرب من ملاك وبدون اي وحي منه باسها في خدها بكل حب 
ملاك اتكسفت اكتر وخدودها احمرت 
مالك قرب منها ورفع وشها بإيديه وقربها منه وكان لسه هيبوسها سمعم صوت عربيات 
ملاك بعدت عنه وقالتله 
ملاك/سامع ده صوت عربيات يعني الطريق قريب من هنا تعاله مطلع علي الطريق ونوقف اي عربيه 
مالك اخد ملاك ومشي بين الزرع والشجر لغايت ماخرج علي الطريق 
مالك فضل يوقف اي عربيه بس للاسف مفيشي عربيه راضيه تقف فضلم علي الوضع ده اكتر من ساعه لغايت مالمحم عربيه جايه من بعيد شاورم ليها فوقفه 
مالك طلب من السوااق انه يوصلهم 
السواق وافق انهم يركبم معاه بس هيركبم ورا 
العربيه كانت عباره عن عربيه نص نقل وفيها من ورا علف واكل حيوانات 
مالك طلع ومد ايده لملاك علشان يصلعها ملاك مسكت في ايد مالك 
مالك كان بيرفع ملاك قام حط ايده علي وسطها وطلعها بقت قريبه منه اوي مكنشي في فاصل مبينهم  وفي لحطه العربيه اتحركت فمالق وقف وملاك وقعه فوقه 
مالك وملاك فضلم باصيين لبعض وسرحانين في عيون بعض 
مالك وملاك حسم ان في حاجه بتتحرك غي العلف 
ملاك خافت وبعدت اما مالك قرب من العلف يشوف فيه ايه لقا ان فيها قطط صغيره 
ملاك /الله القطه دي شكلها حلو اوي 
مالك/ اه حلوه اوي 
ملاك بصت لمالك في عيونه فمالك فهم انها عايزه حاجه 
مالك/عايزه ايه ياملاك 
ملاك/انا عيزاها 
مالك/خوديها اي حاجه تعجبك في الدنيا دي خوديها وملفيشي دعوه ابدا 
ملاك/بس انا لو اخدت الفطه دي يبقا حرام عليا كده اسمها سرقه 
مالك طلع من جيبه فلوس وحطها في الحته الي لقا فيها القطه 
مالك/وكده مش هتبقا اسمها سرقه 
ملاك بصت لمالك في عينيه 
ملاك/شكرا 
مالك/مفيشي حاجه بينا اسمها شكرا المهم انك تكوني مبسوطه 
ملاك ومالك فضلم قاعدين في صمت لغايت ما ملاك قامت وقالت 
ملاك/تعرف ان صاحب العربيه ده طيب اوي ركبنا معاه 
مالك/معاكي حق 
بس فجاه سمعم الراجل بيتكلم في التليفون وبيقول 
ــ ايون شحنه المخدرات هتتسلم انهردا بليل علشان معايا مصلحه حلوه دلوقتي 
مالك/طيب اوي صح 
مالك بص لملاك انهم هينطم 
مالك وملاك نطم من العربيه 
مالك وملاك في صوت واحد/حصلك حاجه
مالك وملاك في صوت واحد برضوا/انا بخير
مالك /طب ياله نمشي الشويه دول هنطلع علي مكان فيه عربيات 
ملاك/ماشي
مالك مسك ايد ملاك ومشاها معاه 
ملاك/اه ه ه ه 
مالك بخضه/مالك فيكي ايه ايه الي بيوجعك 
ملاك/رجلي اتنت بتوجعني اوي 
مالك نزل عند رجليها لقاها فعلا مش هتعرف تمشي عليها 
مالك بدون اي كلام شال ملاك بين ايده 
ملاك/انته بتعمل ايه 
مالك/هشششش
ملاك/مالك نزلني 
مالك/هشششش انتي مش هتعرفي تمشي علي رجلك وكده هنتاخر اوي ويجوز يطلع علينا حرميه او قطاع طرق وساعتها انا مش هعرف اعملهم حاجه لاني عايز انام وهمه ممكن يخدوكي وانتي عرفه ممكن يعملم فيكي ايه 
ملاك بخوف/هيعملم فيا ايه 
مالك/ هيضربوكي وهيقصولك شعرك ويقلعولك ضوفرك و
ملاك/خلاص والنبي خرجنا بسرعه من هنا والنبي 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺
مالك/طب استني اقولك بس هيعملم فيكي ايه 
ملاك/لا والنبي مش عايزه اعرف والنبي روحنا بسرعه 
مالك فضل شايل ملاك وفضل ماشي بيها رغم تعبه 
مالك فضل ماشي اكتر من ساعتين وهوه شايل ملاك 
وملاك راحت في النوم 
مالك اخيرا لقا عربيه رماشيه وقفها والي كانم فيها وافقم انهم يركبم مهاه ويوصلهم 
العربيه كان فيها راجل ومراته
مالك دخل ملاك ورا وركب جمب ملاك 
مالك قعد جمب ملاك وملاك سندت علي كتفه وحضنته وهيه نايمه 
مالك ابتسم وحط ايده علي كتفها 
اارست/ شكلكم لسه عرسان جداد مش كده 
مالك/اه 
الست/ربنا يخليكم لبعض لايقين علي بعض اوي 
مالك/شكرا 
الراجل وصل مالك وملاك لغايت البيت بتاعهك 
مالك شال ملاك وطلعها علي فوق وحطها علي السرير 
مالك بص لملاك لقا ان هدومها متوسخه وهيه رايحه في سابع نومه 
مالك راح جابلها هدوم وحاول يغيرلها هدومها 
مالك كان بيحاول يغمض عينه علشان ميشوفهاشي بس دايما كان في صوت بيجيله يقوله ان دي مراتك فعادي 
مالك حاول ينفض كل الافكار دي من دماغه بس معرفشي 
مالك بص لملاك بكل حب ورغبه وقرب منها 
مالك فضل يقرب من ملاك لغايت ماوصل عند رقبتها 
مالك فضل يبوس ملاك من رقبتها 
مالك حث انه هيتمادا اكتر بعد عنها بسرعه وكمل لبس ليها  واخد هدوم ليه وراح لبس في الحمام 
مالك اخد شور ولبس وراح نام جمب ملاك 
مالك خد ملاك في حضنه ونام 
عند سليم وحور 
حور خرجت وهيه لبسه  هئهئهئهئ 
حور فضلت وقفه علي الباب مكسوفه وحاطه وشها في الارض
سليم اول لما شافها كده فضل متنح 
سليم/ اباي عليك يابا الحج ايه الحلاوه دي 
وراح عندها 
سليم شد ملاك من ايدها ووقفها في نص الغرفه 
سليم فضل يلف حولين حور ويقول 
سليم بوقاحه/بطل بطل هزي هزي ياحوري
سليم راح شغل اغنيه ومسك ايد حور وفضل يرقص بيها 
حور كانت بترقص الارول وهيه مكسوفه بس بعد كده اعتادت علي الوضع ورقصه بإحترافيه 
سليم انصدم لان حور كانت بتعرف ترقص حلو اوي 
سليم فضل يرقص مع حور وكان كل شويه يقرب منها 
سليم فضل يقرب من حور لغايت ماباسها من شفايفها بعنق ورغبه وحور كانت مستسلماله وكانت مبسوطه 
بس سليم محبش انها تكون بدايتهم كدا فبعد عن حور بعد ماكانت في حضنه وطلع بره الاوضه 
حور استغربت سليم وفضلت مستنياه لغايت ما غلبها النوم 
سليم دخل بعد ماحور نامت وشالها وحطها علي السرير وراح نام جمبها وحط وشه في رقبتها وقال بهمس 
سليم/ لو تعرفي انا اد ايه بحبك ياحور سدقيني هخلبكي تنسي اي حاجه وحشه حصلتلك زمان ياحوريتي 
سليم نام في سبات عميق 
وبكدا يبقا ابطالنا كلهم نامم 
جه تاني يوم سليم صحي راح اخد شور ولبس وهوه خارج علشان يصحي حور لقا ان حور صحيت ودخلت تاخد شور سليم طلع لحور درس بس علي هيئه سلبته سمره وتحتها شيميز ابيض زكتبلها في ورقه البسي دول 
سليم طلع من الاوضه من هنا حور خرجت وسافت الهدوم والورقه 
حور قالت في نفسها /طب تعرف اني كنت هلبس دول انهردا ياسليمي ♥
حور لبست السلبته وعليها كوتشي ابيض وشنطه سمره وفردت شعرها وحطه كحل بس ونزلت علي تحت 
سليم اول لنا شافها تنح في جمالها اد ايه هيه جميله 
سليم قال في نفسه/ امشي بيكي انا ازاي دلوقتي لو اطول اخبيكي جوه ضلوعي هخبيكي ياحوريتي 
حور / سليم سليم مالك متنح كده ليه 
سليم / هاا لامافيشي حاجه بس انتي فرده شعرك كده ليه لمي شعرك 
حور/ بس كده حلو مش بحب المه 
سليم قرب من حور ولفها اصبحت حور مديه لسليم ضهرها 
سليم فضل يعملها ضفيره وكانت حلوه اوي 
سليم لفها وقالها / كده احسن 
وقال في نفسه / يالهوي دي احلوت اكتر اعمل فيها اي دي اشيلها وشها وارتاح 
حور/ ياله علشان منتاخرشي علي الشركه 
سليم / خدي كلي السندوتشات دي 
حور اخدت منه السندوتشات وقالتله 
حور/ هبقا اكلها في العربيه يالا بقا علشان كده هنتاخر وانته المفرود تروح بدري علشان تمون قدوه للموظفين ولا ايه يا سليم 
سليم وافقها علي الكلام زمشيم بالعربيه وحور اكلت السندوتشات كلها في العربيه وسليم كان بيبصلها ويصحك علي منظرها اد ايه شكلها بيضحك وهيه بتاكب 
سليم وحور وصلم الشركه سليم اخد حور مت ايديها وخرجها بره العربيه 
في الوقت ده جه لسليم تليفون مهم 
وطلب من حور انها تدخل جوه 
حور وافقت ودخلت بس ياريتها مادخلت 
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات