رواية ضحية المالك الفصل الأول 1 بقلم ميرا أبوالخير
رواية ضحية المالك الفصل الأول 1 بقلم ميرا أبوالخير |
رواية ضحية المالك الفصل الأول 1 بقلم ميرا أبوالخير
البنت بانهيار: هتبعني يا بابا.
محسن بقسوة: مش كبيرتي يا بت و خلاص بلغ"تي يبقا تغور*ي في ستين دا*هيه ونستنفع بالفلو*س.
بقلم ميرا ابوالخير.
ضحى بانهيار: لييهههه حرام عليك دا انا بنتك تبعني لواحد عنده 50 سنة اكبر منك.
مرات ابوها بتشدها من شعرها: اخرسي غوري كتك داهيه تا*خدك الراجل جاي يكتب عليكي وياخدك ونرتاح من همك كتك القر*ف.
ضحى بدموع: حسبي الله ونعم الوكيل.
محسن جاب الحزام ونزل فو*قها ضرب: بتحسبني علينا يا و**سخه زي امك يلي هربت مع عش*يقها يا بنت 🐕.
مرات ابوها جرا*تها علي السلم و حبستها في اوضه ضلمة.
اتحركت زحفا علي الارض: يارب ارحمني برحمتك يارب مليش غيرك دبرني.
وشافت الشباك مفتوح حطت كرسي وطلعت من عليه ونطت.
..............
في فيلة سوداء.
يجلس يقبل فتاة ما من ر*قبتها بجنون و وحشيه: اقلعي هد*ومك.
البنت بدلع والم: يوه براحه هقل*ع اهو يابيبي مستعجل ليه بس.
مالك شدها من شعرها: عشان انا بحب الع*نف اوي يا زبا*لة كلكم ص*ن*ف و*سخ يجري وراء الفلوس رمها علي الارض وقل*ع هد*ومه و اتهج*م عليها بكل وحشه افتر*س لح**مها بلا اي رحمه.
البنت بصويت: لااا خلاص مش عايزة سابني.
مالك ضر*بها بالبوكس اغمي عليها.
بعد شويه.
قام بيدخن سجارته.
الحارس: اؤمرك يا بابيه.
مالك ببرود: ارمي الج*ثه دي في اي مخر*وبه وهات واحدة تنضف الفيلة باي طريقه انشاءالله تخط*فها.
الحارس: اؤمرك يا باشا.
داخل الحمام اخد دوش وراخ اوضة تانيه ونام بتعب.
بقلم ميرا ابوالخير.
...................
بتجري في الشوارع.
عربيه جايه من بعيد لسه هتخ*بطها وقفت: مش تفتحي يا عمياء.
ضحى بنهج: اسفه والله.
لاحظ توترها: انتي حراميه يا بت انتي ولا ايه.
ضحى بخوف: لا عن اذنك.
الحارس حط حاجه علي وشها اغمي عليها.
في صباح يوم جديد.
محسن بغضب: هربت بنت 🐕.
مرات الاب: اكيد مع واحد كده.
محسن لاحد الاشخاص: خد الصورة دي البت دي تجيبها انت فاهم.
الشخص بشر: تمام.
مرات الاب بخبث: هتعمل ايه.
محسن: هوريها ومفيش جواز الشيخ هيد*خل عليها من غير جواز عشان تتادب.
مرات الاب بشر: هو دا الصح يا اخويا هقوم اعملك لقمة تتقوى بيها يا را*جلي ههيهي.
...............
صحيت لاقت غاضب قاعد قدمها.
ضحى بخوف ومربوطه بسلا*سل: ا انا ف فين وانت مين.
مالك بجمود: انا يلي انتي هتخدميه هنا.
ضحى بخوف: ايه انا عايزة امشي.
مالك قام وطلع سيجار وقرب و شد شعرها جامد وهي صرخت : اممم طيب يا حلوة انتي هنا خادمة و لو كلامي مش اتسمه اعملي حسا*بك همو*تك با*بشع الطرق.
ضحى بخوف: ح حاضر بس سيب شعري.
مالك بقرف: ص*نف و*سخ اتفووو عم اسماعيل هيعرفك كل حاجه و لو الساعه 10 مش خلصتي قولي علي نفسك يا رحمان يا رحيم.
ضحي بخوف: ح حاضر.
سابها ومشي.
اسماعيل: ايه يلي جابك هنا بس.
ضحى: ه هو في ايه ا.
اسماعيل مقاطعها: انتي وقعتي في ايد حد مبير*حمش ز*ير نسا**ء اول و من اكبر رجال الاعمال في مصر جبروته اكبر مما تتخيلي.
ضحى بدموع: ه هو خ خاطفني.
اسماعيل باشفاق علي حال تلك المسكينه: طيب هقولك هتعملي ايه.
...... ........ .......
وصل الشركه بكل هيبه وغرور والكل وقف بانحناء وخوف داخل مكتبه.
تقي بدلع: دي اوراق الطلبيه والميتنج يا مالك.
مالك بغضب وبرود: اسمي مالك بيه انتي فاهمة مش عشان قضيت لي*لة معاكي هتسوقي فيها.
تقى بخوف: ت تمم توامر بحاجه.
مالك ببرود: عدي في المخزن.
تقى: ايوا.
مالك بخبث: تمم اوي اعملي حسابك سيبي الكلا*ب عليه يتعلم ازاي يقف قدمي عشان ثفقه و هقضي الل*يلة دي في حض*نك.
تقي بفرحة: اوك.
خرجت تقي وجاه سيف.
سيف: مش هتخفها شويه علي البنا*ت.
مالك ببرود: وانت مالكك داخلك ايه.
سيف: يا مالك مش كلهم اميرة.
مالك اتعصب وعروقه برزت: كلهممممم هيييي فااااهم كلهههم و**سخيين يا سيف بتوع نز*وتهم وبس.
سيف: يا صحبي اف..
مالك خرج متعصب.
........... .......
ضحى عملت كل حاجه.
وجس*مها كله ازرق من ضر*ب ابوها ومراته حاولت تهرب من بيت مالك بس كلع حراسه وكلا*ب قعدت ترتاح اتفجاءت بدخول مالك.
مالك بزعيق: انتي نايمةةةةةة.
ضحى بخضه: ب برتاح يا بيه.
مالك قر*ب منها وضر*بها كف بوقها جا*ب د*م: شوفي شغلك وروحي اوضة الشغالين متخرجيش منها غير باذن فاهمة
ضحى بالم ودموع: فاهمة.
راح البار وقعد يشرب بكل غل و غباء لحد ما عينه بدءت تقفل قام ماشي راح اوضة ضحى كانت لسه خارجه من الحمام ولافه الفوطة.
ضحى بخضه: ا انت ب بتعمل ايه.
مالك بسكر قفل الباب وقلع الجاكت وقرب منها هي هتجري مسكها من و*سطها جامد وقر*بها ليه: انتي ملكي انا وبس يا اميرة ملكي ولياا ليههه تمشي وتسبيني ليههه.
ضحي بالم ودموع وخوف: ا ارجوك سابني.
مالك قرب من ر*قبتها شمها و با*سها وهي بتحاول تبعد ولكن هو مسكها جامد نزل بو*س في ر*قبتها وهي بتصرخ وهو مش سامع صوت صراخها و شد الفوطه من علي ج*سمها و زقها علي السرير فك زراير قميصه و......
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية ضحية المالك)
تعليقات
إرسال تعليق