رواية أنا لك أنت الفصل الثامن عشر 18 بقلم حبيبة محمد
رواية أنا لك أنت الفصل الثامن عشر 18 بقلم حبيبة محمد |
رواية أنا لك أنت الفصل الثامن عشر 18 بقلم حبيبة محمد
سليم ضمها اكتر وقال: هعوضك عن كل حاجه حصلت مني يا ملك هشيلك كل الكسور ال في قلبك وهعالجك وهحبك اكتر من الاول بس انتي اديني فرصه؟
ملك ابتسمت بفرحه وقالتله بهدوء: دايما بتغلبني يا سليم مع اني كان نفسي اعذبك زي ما عذبتني
سليم ضحك بفرحه وقالها:
كدا برضو تعذبي حبيبك؟ اهون عليكي؟
ملك قالتله بجديه: طب ما انا هونت عليك!
سليم بص في عيونها جامد وقال بحب: عشان مصلحتك يا جميييييل
ملك ابتسمت وهي بتقول برومانسيه: مكنتش متوقعه انك توصل لمرحله انك تبقي حبيبي
سليم غمزلها وهو بيقول بمعاكسه: انا حبيبك من زمان انتي هتستعبطي يا ملك؟
ملك ضحكت بكسوف وقالتله: ماشي يا سليم!! افضل اكسف فيا كدا
سليم حضنها جامد وهو بيقولها: فرحان اوي اني قدرت اخيرا اتكلم معاكي براحتي مفيش حاجز يمنعني اقولك الصبح صباح الخير او اكلمك او اهزر معاكي في حاجات كتير اوي كانت منعاني عنك يا ملك
ملك بعدته عنها وقالتله بجديه: طب مش هتزاكرلي بقا ولا ايه؟ ناقص علي الامتحانات ١٢ يوم؟
سليم باس ايدها وقالها بحب: طبعا هزاكرلك يا اميرتي
مريم كانت قاعده في اوضتها متعصبه جدا من ال هي عملته ازاي بعد ما وعدت نفسها ووعدت ملك انها هتبعد عن كريم تروح تعترفله بحبها تاني؟
ازاي قدرت تعمل كدا؟ مبقتش عارفه تتحكم في نفسها ولا في قلبها وفقدت السيطره خالص!
قامت من علي السرير وغسلت وشها في التويلت وخرجت نشفت وشها وقالت بهدوء نفسي: كريم مبقاش ليا ومش هينفعني ركزي في مزاكرتك يا ملك وشوفي مستقبلك
فتحت الكتاب وفضلت تزاكر لحد ما خلصت
****
سليم بعد ما خلص مزاكره لملك قالها بمعاكسه: مشبعتيش نظرات؟
ملك بكسوف: مش فاهمه؟
سليم ضحك وقالها: مشبعتيش بص في عيوني ولا اي؟ فكراني مش ملاحظ عيونك الراحه جايه تبصلي دي؟
ملك ضحكت وقالتله بحب:
اعمل اي طيب بحبك!
سليم ابتسم بهدوووء ومسك ايدها وهو بيقول: خلصتي مزاكره اظن؟ ننزل نتمشي شويه بقا؟
****
مريم خلصت مزاكره وخرجت برا الاوضه وهي نفسيتها مدمره لقت امير قاعد تحت وماسك اوراق كتير نزلت قعدت قدامه وهي بتقول: هزعجك لو اتكلمت معاك شويه؟
امير حرك راسه ب نفي وقال: خاالص
مريم افتكرت كريم وقالتله بهدوء: لو انت بتحب واحده بس هي مبتفكرش فيك وبتحب واحد غيرك وكمان متكبره ومقرفه وبتذل فيك وبتأذيك وانت مش قادر توقف مشاعرك نحيتها اي هيكون قرارك الاخير اتجاهها؟
امير بصلها من طرف عينه وقال: اي الكلام الكبير دا؟ سؤالك غريب!!
مريم بصت في الارض بحزن وهي بتقول: فعلا غريب بنسبالك بس ردك مهم بنسبالي
امير بلع ريقه بتوتر وقالها: لو هي فيها الصفات الوحشه دي كلها استحاله افكر فيها؛ وكنت كرهتها بسبب افعالها اصلا مكنتش هستني اخد في الموضوع قرار
ملك شدت الجاكيت بتاعها الكانت حطاه علي كرسي السفره وقالتله بهدوء: ردك مناسب
امير قام وراها ورمي الورق وهو بيقولها: راحه فين؟
مريم سابته وخرجت وهي بتقول: هشتري شويه حاجات من المول
امير لبس الچاكيت بتاعه وقالها: اجي معاكي؟
مريم بابتسامه هاديه: تعالي
*****
سليم خرج من اوضته عشان يندهه علي مريم تيجي معاهم عشان متقعدش لوحدها مع امير
بس ملقهاش!!! رن عليها كتير مبتردش وبتكنسل
..........
امير ماشي مع مريم وهو بيقولها: ما تردي يا بنتي علي سليم!
مريم قالتله بضيق: لا قولت لاا
سليم كان هيتجنن ويعرف مريم فين والصدفه كمان ان امير مش في البيت
ملك خرجت من اوضتها ولبست وهي بتقوله: اي رأيك في لبسي
سليم لف يشوفها وقالها بحب: قمر؛ بس لفي ثانيه كدا اشوف ضهرك
ملك ضمت حاجبها ولفت وهي بتقوله باستغراب: اي؟
سليم مسك ايدها ودخلها الاوضه تاني وهو بيقولها: انتي عبيطه؟ ضهرك كله باين فكراني هسيبك تمشي كدا؟ ليه ماشيه مع كيس جوافه
ملك ضحكت علي طريقته وقالت: طيب طيب هلبس حاجه مقفوله
قفل الباب عليها وخرج عشان تغير وقالها من برا: متعرفيش مريم فين بتصل بيها مبتردش
ملك كانت بتغير التيشرت وهي بتقوله: معرفش اخر مره دخلن اوضتها تغير لبسها
اول ما لبست خرجت وهي لابسه جاكيت اسود طويل وبتقوله: هتصل بيها انا هترد عليا انا متأكده
ملك اتصلت علي مريم و فعلا مريم ردت وقالتلها: نعم يا ملك
مريم بتوتر: انتي فين يا مريم خايفين عليكي هنا؟
مريم وهي بتجيب شيبسي: مفيش مشغوله شويه
مريم حمحت بتوتر اكتر ومسكت الفون وبعدت بعيد عن سليم وقالتلها بهمس: سليم جمبي انطقي وقولي انتي فين؟ سليم لو عرف انك مع امير هينفخك
مريم جابت علبه كيكه وعامله نفسها مكتأبه وهي بتقول: قولت مشغوله في حاجات مهمه وبعدين عرفتي منين اني مع امير؟
ملك بتوتر وهمس: فكراني هبله؛ اميؤ ملهوش حس ف البيت ولا انتي اكيد خرجتوا مع بعض
مريم قالتلها وهي بتفتح كنزايه بيبسي تشربها وبتقول بتمثيل: سيبيني يا ملك انا اصلا مكتأبه وفيا المكفيني بليل هكلمك سلام
قفلت وهي بتضحك وبتقول لأمير: صباح الفل عليك خدلك شوكولاتايه
امير ضرب ايدها كف وهو بيقولها: الخطه نجحت
مريم ركبت عربيه المول البيحطوا فيها الحاجات البيشتروها وامير فضل يزق فيها ويضحكوا ويهزروا
ويشتروا حاجات حلوه قد كدا
...........
ملك قربت من سليم وهي بتحط الفون في جيب الجاكيت وبتقول بتمثيل: هي... احمم هي يعني
سليم مستني منها رد
ملك قالتله بتلقائيه: نزلت تشتري شويه لبس ليها انت عارف مريم بتحب تنزل كل شهر تشتري حاجات ليها
قالت في نفسها بخوف: خلتيني كدابه يا مريم؛ اه لو يعرف انك مع امير
سليم مسك ايدها وقالها: مش نفسك تشتري حاجه ليكي انتي كمان؟؟؟
ملك رفعت كتفها بكدب وقالتله: تؤ تؤ مش عايزه
سليم ضم حواجبه وقالها: مشكلتك انك مبتعرفيش تكدبي
ملك ضحكت بهمس وبتقول في نفسها: فعلا يا سليم دا انت سالك والله ومتعرفش كميه الكدب البنكدبها عليك انا وملك
(ركبوا العربيه)
ملك بصت من الشباك في راحه نفسيه
سليم بصلها وهو بيقولها: حاسس بأحساس غريب!!
ملك بصتله بأنتباهه وقالت:
اي هو؟
سليم ضحك بفرحه وهو بيقولها: خارج مع حبيبتي يعني و.....
سكتت وهو مش عارف يقول اي
ملك ضحكت وقالتله:
قول قول
سليم مسك ايدها وهو بيقول: خارج مع البنت البحبها وهي قاعده جمبي دلوقتي بقت كل حاجه علي العلني بقيت بقدر ابصلك بعين قويه واقولك علي ال في قلبي من غير مماطله ووجع قلب
ملك ضحكت وهي بتقوله بحب: قصتنا محتاجه تتكتب روايه يا سليم
سليم وقف العربيه بعد وقت كبير ونزلوا هما الاتنين وسليم قالها: ادخلي المول دا واشتري كل ال نفسك فيه يا ملوكه
ملك مسكت ايده وهي بتقوله: قبل ما اجيب اي حاجه لنفسي لازم اخد رأيك
دخلوا هما الاتنين محل كله لبس غالي وذوق راقي جدا
ملك ضحكت جامد وقالتله:
اي دا يا سليم؟ الحاجات هنا غاليه اوي؟
شدته من ايده وخرجت برا المحل وهي بتقول: تعالا معايا ننزل خالد بن الوليد نجيب احسن لبس
سليم ضحك وقالها: ما تجيبي من هنا عادي
ملك ضمت حاجبها وقالتله: هتتتكلف فلوس كتير!
سليم رفع كتفه وقالها: ملكيش دعوه بالمصاريف جيبي بس الانتي عايزاه
ملك دخلت تاني ومسكت فستان لقته ب ٣٠٠٠ جنيه فتحت بوقها بذهول وقالت: بس دا غالي اوي لا لا كدا مينفعش
سليم مسك كتفها وقالها بمحايله: يبنتي جيبي الانتي عايزاه ومتوجعيش دماغي الله يرضي عليكي
ملك شدت الفستان وقالتله:
انت حر انا قولتلك وخلاص
سليم وقفها وقالها: تعالي هنا راحه فين جايبالي فستان مفتوح من الضهر ومن الصدر ؟ ليه نازله في لبنان
ملك زقت ايده وهي بتقول: اكيد مش هجيبه اي مفيش حياء خالص وبعدين هعمل حساب ذنوبي الهاخدها لو لبسته اكيد يعني
سليم ابتسم وقالها: جدعه يا ملك رجعيه بقا يا ماما
ملك ضحكت وقالتله: يتعاملني علي اني بنتك كدا ليه يبني
سليم قالها بتريقه: علي اساس كلمه يبني الانتي عماله تقوليهالي دي اي؟ محسساني اني ابنك وانتي جمبي شبر ونص اصلا
ملك بصتله بعصبيه وبعدين لفت في المول عشان تجيبلها كام طقم للجامعه
ملك لقت بنطلون وتيشرت حلوين اوي بس البنطلون مقطع
سليم قرب من ودانها وهو بيقول: ستايل جامد اوي وحلو؛ بس اكيد هتتحجبي في الجامعه مش كدا ولا اي؟
ملك بصتله بحزن وقالت: هتحرمني من شعري بدري ليه؟
سليم مسك ايدها بهدوء وقال: حبيبتي انا مش هجبرك علي حاجه في الاخر الرأي هيكون رأيك ولازم تلبسيه عن اقتناع بس انا من وجهه نظري كفايه كدا انتي في مرحله الثانويه اصلا كان المفروض تلبسيه لانك كبرتي ما بالك بقا في جامعه!! وكمان كل واحد هيشوف خصله من شعرك هتاخدي عليها ذنوب
ملك ابتسمت بهدوء وقالت: ليك حق اصلا مفيش راجل هيقبل علي بنت بيحبها انها تبقي ماشيه بشعرها
سليم خرجلها طقم حلو وهو بيقول: لا فيه عادي يا ملك راجل بيقبل علي حبيبته تمشي بشعرها عشان دا في الاخر حريه شخصيه بس الاجابه هنا بقا عشان حرام ومينفعش الحجاب فرض علي اي بنت فا اي راجل سايب البنت البيحبها بشعرها يبقا معندوش دين؛ انا كنت سايبك لحد ثانوي بشعرك عشان مكنش ليا الحق اقولك تلت التلاته كام لاكن دلوقتي بقا ليا الحق
ملك شدت الطقم من ايده وقالتله: اي رأيك اخلص الثانويه خالص وبعدين اتحجب اصلا كدا كدا فاضل علي امتحاناتي ١٢ يوم يعني حاجه قليله
سليم قالها وهو بيضحك: ماشي يا ملك لما نشوف اخرتها معاكى
دخلت البروڤا تقيس طقم وخرجتله وهي بتلف وبتقوله: حلو؟
سليم بص عليها باعجاب وقال: اوي
ملك ضحكت بكسوف وقالت:
دا انت الحلو
*****
امير ومريم خرجوا من المول وهما معاهم شنط حاجات حلوه واكل قد كدا وعمالين يضحكوا
بنت قربت من ودن مريم وقالتلها: خلي بالك عشان في بنت بتبص علي جوزك جامد
مريم ضمت حواجبها وقالت بأستغراب: جوزي!
بعدين لفت وشها لقت البنت عماله تبص لأمير ومتنحاله
مريم شدت امير وقالتله وهي بتغيظ البنت: يلا يا ميرو ورانا مشاوير كتير
امير بصلها باستغراب وقال: ميرو! دا من امتي؟
مريم وقفته علي جمب وهي بتقول: ياخي مبتسترش لمده ٥ دقايق بس كسفتني قدام البت
امير بص حواليه عشان يشوف مين البنت الهي بتتكلم عليها وبيقول: بت! بت اي؟
مريم انجشته وهي بتقول: متركزش معايا عشان متتعبش
*****
ملك خرجت من المول وحطت كل الشنط واللبس في شنطه العربيه وركبت جمب سليم وهي بتقول: هنروح فين تاني؟
سليم رفع كتفه وهو بيقول: الانتي عايزاه هوديكي ليهه انا انهارده تحت امرك
ملك ضحكت ومسكت
ايده وهي بتقوله: ربنا يخليك ليا
بعد وقت طويل ف الطريق نزلوا عند مدينه ملاهي كبيره
ملك طلعت تجري علي الملاهي وهي بتقول: الله بجد! الملاهي تحفه
سليم كان عايزها تختار لعبه تركبها ف قالها: ها هتركبي اي؟
ملك شاورت علي لعبه مليانه كراسي كتير وبيقعدوا عليها وبتطلع بيهم لفوق اوي وتنزل مره واحده
سليم بصلها وبيضحك وبيقولها: يا قلبك يا شيخه هتركبي اللعبه دي؟
ملك رفعت كتفتها وقالت: ايوه فيها اي يعني اللعبه متخوفش خالص
ركبت وسليم ركب جمبها وسليم قالها: ها جاهزه اللعبه هتشتغل؟
ملك قالتله بثقه: متخافيش جاهزه طبعا
اللعبه اشتغلت وطلعت بيهم فوق اوي وملك تيصوووت تيصوووووت وسليم يضحك وهي تيصوووت
ملك وهي بتصوت بخوف: نزلني يا سليم نزلني ابوس ايدك
سليم وهو بيضحك عليها: مش كنتي بتقولي اللعبه متخوفش اللبسي بقا
اللعبه نزلت بيهم جامد وملك تعيط وهي بتقوله: قولهم يوقفوا اللعبه يسليم هموت من الخووووووووف
سليم مردش عليها وغمض عينه ببرود وعمل نفسه مش سامعها
اللعبه طلعت تاني بسرعه اوي وملك تيصووووت وهي بتقول: نزلوني ياولاد الهبله قلبي هيقف
اللعبه نزلت بسرعه تاني وملك تعيط بخوف وتمسك في سليم وتقوله: يا سليم رد علي امي بقولك هموتتت
اللعبه وقفت وملك قامت من ع الكرسي وسابت سليم وخرجت من الملاهي
سليم ضحك عليها جامد وقال:
يا هبله فطستيني ضحك عليكي
خرج وراها وهو بيقول:
زعلانه ليه؟
ملك قالتله وهي بتترعش: كنت هموت من الخوف يا سليم
سليم مسك ايدها وهو بيقول: طب اهدي ما انتي الكنتي عامله فيها دكر
ادتله ضهرها وهي مقموصه؛ سليم مسك كتفها وقالها:
خلاص بقا بطلي قمص الكلاب الفيكي دا
زقت ايده وهي بتقول: اوعا ياخي وقفت قلبي وبتقولي يا قموصه
سليم باسها من خدها وقال: خلاص بقا متنكديش علي امي انهارده معلش
ملك ضحكت ولمست خدها بكسوف وقالت: سامحتك خلاص نروح بقا؟
سليم مسك ايدها وقالها برومانسيه: مش قبل ما ناكل حمص ع البحر؟
ملك انجشته وهي بتقول:
يلا بينا ؛ طب والعربيه هنسيبها مركونه هنا؟
سليم قالها باستعجال: يلا بس كدا كدا الملاهي جمب الكورنيش مش هناخد وقت كبير عقبال ما نروح
*****
مريم كانت قاعده علي البحر جمب امير وبتاكل ايس كريم وبتقوله: انهارده انا نفسيتي اتحسنت كتير اوي عن الاول تعرف كدا؟
امير بصلها بتساؤل وقال: فعلا شكلك كان باين عليه كنتي مهمومه اوي! بس معرفش السبب؟
مريم افتكرت كريم وقالت بحزن: خايفه احكيلك تروح تقول لسليم
امير اتوتر وقالها: الموضوع كبير للدرجه دي؟ اصلك كنتي صاحبه سليم اوي دا الانا اعرفه احنا صحاب طفوله وانتي من صغرك كنتي بتحكي لسليم عل كل حاجه اي اتغير؟ وبعدين سليم مش من النوع البيقسي او بيضرب استحاله يطلع منه حاجه زي دي
ملك بصت في الارص بحزن وقالت: و دي المشكله اني زعلانه اني بخبي علي سليم حاجه مع انه قالي احكيلي علي كل حاجه ومتخافيش انا صاحبك وهسمعك بس انا كدبت عليه
امير قالها وهو بيحاول يتفاهم معاها: طب احكيلي اي الموضوع؟
ملك وسليم وصلوا للكورنيش وقعدوا قدام البحر والجو كان سقعه اوي
ملك قعدت وسليم قعد جمبها وطلبوا حمص الشام وملك حطت راسها علي كتفه وكلت الحمص وهي بتقوله: عارف يا سليم الموضوع هيبقا بعيدا عنك خالص بس بجد يعني اختك دي احسن شئ حصل
سليم ابتسم وقالها: اشمعنا
ملك افتكرت مريم وكل حاجه حلوه بتعملها معاها وقالت: عشان محستش بمعني الاخوه غير معاها
سليم بص في عيونها وقال: وانتي احسن شئ حصل؛ انا لو بصيت في عيونك هتوهه وهقول موال
ملك ابتسمت وقالتله: شيلت عني حزن كبير اوي كان في قلبي يا سليم وبتداويه يوم بعد يوم
بصت في الارض بكسره وحزن وهي بتقول: بعد ما بابا اتوفي كنت مكسوره وحزينه وعيوني كلها دموع
اول ما دخلت بيتك بقيت انت عيلتي؛ اهتميت بيا زي ما بابا كان بيعمل؛ بقيت بحس معاك بنفس الامان البحسه مع بابا
بس عارف؟ بابا وحشني اوي وجوده معايا كان بيحسسني بأمان كافي كنت باجي من المدرسه احضنه واوريله درجاتي
وحشني اوي يا سليم
سليم حضنها وهو بيقولها: هو في مكان احسن بكتير
مريم بصت لأمير وقالتله: هحكيلك علي كل حاج... قبل ما تكمل الجمله لقت سليم وملك قاعدين الناحيه التانيه جمبهم
مريم برقت وهي بتقول: امير! انا وانت هيتعمل مننا لحمه مفرومه لو مهربناش دلوقتي حالا
امير بصلها بأستغراب وقال: انتي بتقولي اي؟ فيه اي يا بنتي؟
مريم نزلت من علي الكورنيش وهي بتخبي نفسها في الچاكيت بتاعه وبتقوله: امشي بس وانت ساكت
بعد ما خرجوا من شارع الكورنيش مريم وقفت واستوعبت انها يعتبر في حضن امير مش في الجاكيت بتاعه
خرجت بكسوف وهي بتبصله بتوتر وبتقوله: ازيك
امير ضم حواجبه بأستغراب وقال: انتي عبيطه يبنتي؟
مريم مشيت وسابته وهي بتشرحله الموضوع: بص يا سيدي سليم وملك كانوا قاعدين الناحيه التانيه جمبنا ولو سليم شافني كنت هتنفخ وانت كان هيتعمل منك بط بلدي
امير جز علي سنانه وهو بيقول بعصبيه: بط بلدي في عينك ما تتلمي
مريم ابتسمتله برقه وقالت: اسفه
امير عصبيته لانت بعد كلمه اسفه وقالها: دا انا الاسف والله هو فيه طعامه ورقه كدا يا ناس
****
ملك قامت وقالتله: يلا عشان سقعت اوي
سليم قام هو كمان وقلع الچاكيت بتاعه ولبسه ليها وهو بيقولها: خدي ادفي بيه عقبال ما نروح
ملك خافت عليه يبرد وقالت: طب وانت؟ الجو ساقعه اوي يا سليم
سليم اتحمل البرد عشان متسقعش هي وقال: الجو مش برد ولا حاجه
المطر بدأ يمطر عليهم وملك شعرها بس كانت لابسه جاكيت عازل المايه
وسليم هدومه كلها اتبلت وحضنها وهو بيقولها: لسه سقعانه؟
ملك ابتسمت وقالته: لا اهم حاجه انت؛ مش لابس جاكيت او اي حاجه يا سليم
راحوا لمكان العربيه اخيرا وركبوا وراحوا علي البيت
......
مريم وامير كانوا واقفين تحت شجره وهيموتوا من التلج هما الاتنين
مريم برعشه وسقعه: هنروح امتي الفجر هياذن وسليم اصلا فاكرني في البيت كل دا؛ اكيد لو روح ملاقانيش هيعمل معايا خناقه كبيره
امير اتنفض برعشه وقالها:
كفايه رغي وداني اتخرمت
مريم بصتله بقرف وقالت:
طب روحني بقا؛ كحت جامد وقالتله: يادي النيله هنروح ازاي في المطره انا غلطانه اني نزلت انهارده كان زماني قاعده في بيتي معززه مكرمه بقضي اكتئابي في اوضتي وباكل نوتيلا وبتفرج علي مسلسل تركي اي خلاني انزل في المطر وا..
امير زعقلها بعصبيه وقال: كفاااااايه اي مبتفصليش؟ دا لو راديو كان فصل وهنج
مريم ربعت ايدها بقمصه وقالت: شكرا يا امير
امير حس بالذنب وقالها: تعالي لما نشوف هنمشي ازاي ف المطره دي
امير مشي ومريم جمبه والمطره عمال ينزل عليهم
مريم سابته وجريت وهي بتقول: بصراحه كدا مس مستعده اخد دور برد
امير جري وراها وهو بيقولها: استني يا بنتي
مريم فصلت تجري وهي بتقوله: لا مش هستني سليم هينفخني وبصراحه مش ناويه اتهزق
****
اخيرا روحوا الڤيلا ومريم لقت نور اوضه ملك منور قالت بخوف: يبقا وصلوا
امير بصلها بتوتر وقال هندخل ازاي دلوقتي
مريم مسكت فونها لقته فاصل وامير نسي فونه جوا
شدته وراها وبصت لشباك المطبخ وقالتله: مفيش غير الحل دا
امير كسر ازاز شباك المطبخ وفتح الاكره من جوا وقالها ادخلي
مريم بتوتر: بس دي ضيقه اوي هدخل ازاي
امير طلعها ودخلها بس هي اتزنقت في الشباك وفضلت تصوت وهي بتقول: خرجني بسرعه شويه وهكون مربع
امير فضل يزق فيها مش عارف ومش راضيه تدخل
مريم عيطت وقالتله: رقبتي هتتكسر يا امييير
امير بعد عنها وسابها محشوره في الشباك
مريم بصتله بطرف عينها وقالت بغيظ: وحيات امك لما انزل بس
امير طلع يجري عليها وزقها جامد وقعت جوا في المطبخ بتقلها علي الارض وفضلت تتوجع وهي بتقول: ااااه كسرت ضلوعي
سليم دخل من الشباك بسرعه ومعملش قلق زيها وسليم سمع الصوت في المطبخ فا كان جاي يشوف في اي
امير عرف انه جاي ف قال لمريم: قومي بسرعه اتحركي عشان نستخبي
مريم كانت مهنجه حرفيا من الحصل وقالتله: مش قادره
امير جرجرها من شعرها وقالها: سليم جاي يمتخلفه
سليم دخل لقي الازاز مكسور والشباك مفتوح
تعليقات
إرسال تعليق