رواية نبض الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم سيرلا
رواية نبض الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم سيرلا |
رواية نبض الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم سيرلا
لؤي بصدمة :أسد .
اسد بصدمة مماثلة :لؤي .
جري لؤي على أسد وحضنو بعض جااامد .
أسد :انت ازي جيت من تركيا .
نبض :لؤي هو يلي شاف الحادث وهو نقلك المستشفى .
أسد بحب اخوي :وحشتني اوي ياخويا .
لؤي بمشاغبة : ياجدع انت يابختك بمراتك دي بألف راجل
اسد بغيرة :حافظ على دم*ك يالؤي .
لؤي :حاضر .
نبض : مش هنخبر العيلة .
اسد بصدمة :ليه .
نبض بقوة : أنا مش هظهرك لحد ما اجيب يلي عمل كده لحد جزمتي .
أسد :طيب والشغل .
نبض :لؤي هينزل القسم ويوسف ومراد هيجو القصر النهاردة هيعيشو معانا فالقصر مع رنيم .
أسد :طب وجدي موافق .
نبض : ااه موافق نحنا هنعيش هنا انا ورنيم وسلوى نروح الجامعة وانت تفضل هنا لحد ما تشفى ايدك ولؤي القسم ومراد ويوسف الشركة .
اسد بذهول فاتح بوقو هو ولؤي :انا متجوز ظابط مخابرات .
نبض بغمزة :واكتر من كده ، تب يلا نفطر انااااا جعاااانة
أسد :فين ملك .
نبض :مع سلمى .
أسد :وحشتني جيبيها .
مشيت نبض شالت ملك ومسكت ايد سالي وقالت :تعالي هوريكي جوزي .
مشيت دخلت سلمى كانت لابسة بيجامة بينك وشعرها مفرود ونص نايمة نص فايقة .
دخلت بصت لاسد بذهول وقالت من غير وعي :انتي ايه اوو يابختك متجوزة من ممثل تركي لا وأجمل .
نبض بغيرة :سلمى حافظي على عداد عمرك .
لؤي :تب وانا عيوني خضرا ليه مش بتعاكسيني انا اخو الممثل التركي .
بصتلو سلمى عينيها طلعت قلوب وكان واضح جدا .
لؤي بمشاكسة :عارفة اني حلو بس مش كل دا .
سلمى اتكسفت :انا هحضر الفطار تعالي بسرعة يانبض ومسكت ايدها وجريت برا الغرفة .
نبض : يابت ايه شكلك غطستي بلؤي .
سلمى :احم لا لا مش كده تعالي نحضر الاكل انا جعانة .
لؤي خرج اسد وقعدو بالصالة .
اسد ماسك ملك وبيلعبها .
دق الباب فتحت نبض كانت رنيم ومراد ويوسف .
نبض ادخلو
دخلو لقو اسد قاعد وبيلعب ملك .
يوسف بفرحة هو ومراد :صحيت عامل ايه دلوقت .
اسد :الحمد لله .
وفتح ايدو لرنيم يلي واقفة بتعيط من الفرحة .
جريت رنيم واجت بحضنو وحضنتو جاامد وقالت :وحشتني اوووي .
اسد بحب :وانتي والله .
مراد بغيظ :كفاية احضان .
نبض بغيظ برضو :تعالي يارنيم .
رنيم واسد ضحكو على غيرتهم 😂😂😂😂
نبض :طب يلا نفطر .
قعجو ونبض قاعدة جنب اسد ومراد جنب رنيم ولؤي جنب سلمى ويوسف لوحدو 😂😂
يوسف بغيظ :وانا فين البنت يلي تقعد جنبي والله انا مز اكتر منكم .
الجميع 😂😂😂
نبض :بصو بس هنخبر جدي ووو
نبض : بصو احنا هنخبر جدي وجدتي وبس .
اسد :ليه .
نبض :هتفهم كل حاجة بعدين .
أسد :ماشي يانبض قلبي .
كملو اكل ورن فون مراد .
مراد :ياساتر يارب .
رد مراد
مراد :الو .
الحارس فادي : ألحق يابيه المخزن يلي فيه سارة ول-ع وم-اتو الرجالة .
مراد بصدمة وعصبية :اييييه طب اقفل وقفل .
اسد :ايه يلي حصل ماتقولش يلي بدماغي .
مراد :سارة مش لاقينها والمخزن مول-ع وفي رجالة ما-تو .
أسد ضرب ايدو بعصبية عالطاولة وقال بغضب :
أزاي انا مشغل ستات ولا ايه اقلبو مصر عليها.
اسد طلع ولبس جاكت اسود جلد وبنطلون اسود وجزمة جلد ونضارة وبارفان المشهور بخطف قلوب النساء وسرح شعرو بطريقة شبابية جذابة .
طلع لنبض :نبض يلا البسي هننزل عشان العلاج النهاردة
نبض بحب وابتسامة حضنتو وقالت :انت مش ناسي حتى دي وخرجت وطلعت ولبست جاكت جلد اسود وتيشرت اسود وبنطلون اسود وكوتشي ابيض رفعت شعرها كعكة فوضوية واخدت فونها ونزلت .
اسد بابتسامة :يلا نمشي .
مراد :لحظة كده علاج ايه يا اسد .
اسد :نبض عندها كانسر وباقي جلسة دي وتخلص مرحلة علاجها وتعيش طبيعي .
يوسف ومراد :الف سلامة عليكي .
نبض :الله يسلمكم ، خلي بالك من ملك دي البنت غيبوبة نوم 😂😂😂
خرجت نبض واسد من عند الدكتورة وهم في طريق الرجعة ؛ كانت الدنيا بتمطر وماشيين بالعربية وهم في طريق شبه مقطوع بيلاقو حد واقع عالأرض بيوقف اسد العربية وينزل هو ونبض وبيلاقو بنت مرمية عالأرض وسايحة بدم*ها .
أسد بيشيل البنت وبيركبها وبتركب نبض وبيسوق بسرعة لأقرب مستشفى .
بيوصلو المستشفى واسد بيقول بغضب :ترووووولي بسررررعة .
بيجي الدكتور وبياخدوها على غرفة العمليات .
في مكان تاني .
بالمخزن المحرو*ق بيبص مراد بيلاقي مكتوب على ورقة ومكتوب عليها نبض بيتصل على اسد .
اسد :الحق يامراد تعال المستشفى دي **** بسرعة .
مراد قفل معاه وراح هو وساب يوسف يبقى مع رنيم .
وراح مع مراد لؤي .
وصلو المستشفى واسد حكالو ايه يلي حصل .
مراد :ااه افتكرت دي ليكي يانبض مكتوب من سارة لقيناه بالمخزن .
نبض فتحت المكتوب وقرأت .
( انا اسفة على كل حاجة حصلت بسببي انا كان عندي حالة نفسية وحشة وامي حتى ماسألتش عني ومش بيهمها الا الفلوس انا ولعت بالمخزن دا هقولك سر مرات خالك مش رضيت تقولك عليه ودا كان اتفاق بينها وبين جدك ابو ابوكي ماتستغربيش عندك جد بس ما*ت ربنا يرحمو السر هو ان انتي عندك اخت تؤام و
تعليقات
إرسال تعليق