رواية منتقبة اوقعتني في حبها الفصل الثاني عشر 12 بقلم هدير بدر
رواية منتقبة اوقعتني في حبها الفصل الثاني عشر 12 بقلم هدير بدر |
رواية منتقبة اوقعتني في حبها الفصل الثاني عشر 12 بقلم هدير بدر
اجاه سمعوا صوت ض*رب نا*ر
ياسين بص والخوف بينهش في قلبه
لقي خديجه واقعه علي الارض
جري عليها
ياسين : خديجه
لقاها مغمي عليها
فضل يشوف ايه اتصاب فيها لقاها سليمه بيبص جنبه لقي ام ايسل الرصا*صه جات فيها
الظباط خدوها
فضل يفوق خديجه وهي مش بتتحرك
بيبص لقي صحابه واقفين وهي وشها باين خدها في حضنه علشان ماحدش يشوفها ومراد خد باله فا لف
حمزه : في اي
مراد: مراته منتقبه ماينفعشي حد يشوفها
حمزه بص في الارض : يالا يا ياسين شيلها في العربيه وانا هاسوق
ياسين : يالا اطلع علي المستشفي بتاعتي
حمزه : حاضر وياسين حط دماغها علي رجله وفضل يفوقها وهي مش بتستجاب
راحوا المستشفي
ياسين اول مادخل : عايز دكتوره حالا
دكتور جيه
ياسين : قلت دكتوره
الدكتوره جات وخدوها منه
ياسين : مش عايز دكتور جوا ولا اي راجل يخش الاوضه
كلهم هزوا دماغهم وجريوا
فيروز بعياط : يارب يلاقوها
ريم : يارب انا هاقوم اصلي هي قالتلى اما يحصل مشاكل زي دي الجأي لربنا هو الوحيد اللي سامعك وهو الوحيد اللي هايقدر يقف معانا يالا يا طنط نقوم
فيروز : يالا يابنتي
وقاموا صلوا وقعدوا يدعوا
بعد نص ساعه الدكتوره خرجت
ياسين جري عليها ومراد وحمزه
ياسين : طمنيني
الدكتوره : هي اتعرضت لصدمه عصبيه ودا اثر عليها هاتفوق ان شاءالله كمان عشر دقايق ياريت تبعدوها عن أي حاجه توترها او تزعلها
ياسين : حاضر ينفع ادخل
الدكتوره : اتفضل
دخل لقاها نايمه كانت شبه الملاك واضح عليها التعب بس دا ماثرشي علي جمالها
قعد جنبها وباس ايدها
ياسين : انا اسف علي كل حاجه حصلتلك بسببي
خديجه بدأت تفوق
قامت مفزوعه وحضنت ياسين
خديجه بعياط : خليك جنبي ماتخليش حد.ياذيني
ياسين فضل يطبطب عليها لحد ماهي هديت خدت بالها من وضعيتها بعدت عنه
خديجه بتوتر : انا انا اسفه
ياسين : اسفه علي اي اهدي حد لمسك
خديجه : لا
ياسين : الحمدلله
فيروز رنيت عليه وهو طمنها وجريت هي وريم
ريم اول ماوصلت المستشفي مراد.كان واقف
بصلها
فيروز : فين خديجه
مراد كان باصص لريم
وفيروز لاحظت
فيروز بخبث : مراد
مراد اتخض : نعم
فيروز : ركز معايا بقولك خديجه فين
مراد بحرج : اه هي هنا وشاورلهم علي الاوضه
فيروز دخلت لخديجة لاقيت ياسين جنبها
فيروز وريم جريوا عليها وفضلوا يحضنوها
فيروز : طمنيني يابنتي حد اذاكي
خديجه : لا الحمدلله
فيروز بصيت لياسين : كله من ورا البتاعه بتاعتك
ياسين بص في الارض : هاطلقها يا أمي خلاص
خديجه : ماتاخدشي حد.بزنب حد وانا فاضلي كام يوم وأطلق مابقاش انا سبب خلافاتكم
فيروز : خلافات اي سيبك من الطيبه اللي فيكي دي ماعدتشي تنفع
انت تطلق البت دي
ياسين سابهم وخرج
مراد وحمزه راحوله
مراد : مالك ياصاحبي هي بقيت بخير
ياسين: ايوا وبعدين عيط خدوه في حضنهم
حمزه : مالك احكلنا يمكن نقدر نساعدك
ياسين: انا اذيت خديجه كتير وهي عمرها ماتكلمت كنت بضربها وبخليها تنام في اوضه الخدم وهي برضو فضلت ساكته عمرها ماجات اشتكيت لحد مني بس غصب عني والله اللي بعمله
حمزه : اهدي كله هايبقا خير
ياسين مسح دموعه : انا لازم امشي في حاجه لازم اعملها
مراد : امشي انت واحنا هنا
ياسين : لو حصل حاجه بلغوني
ياسين راح البيت
دخل الاوضه
ايسل كانت قاعده بتلعب في الفون
ياسين مسكها من شعرها : يعني انتي قاعده هنا وامك كانت هاتقت*ل خديجه
ايسل بوجع: سيبني انا ماعرفشي بتتكلم على اي
ياسين ض*ربها بالقل*م ومسكها تاني : ماتعرفيش يعني اول مره قلت مظلومه المره.دي كمان ماتعرفيش
ايسل بخوف وعياط: صدقني ماعرفشي بتتكلم علي اي انت ماعنتيش بتصدقني علشان خديجه اصلا بقيت بتكرهني عملتلك اي
ياسين ضر*بها تاني : ماتنطقيش اسمها
واقولك روحي وانتي ....
تعليقات
إرسال تعليق