القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية روح الفهد الفصل الثامن 8 والاخير بقلم شروق أحمد

 رواية روح الفهد الفصل الثامن 8 والاخير بقلم شروق أحمد

رواية روح الفهد الفصل الثامن 8 والاخير بقلم شروق أحمد

رواية روح الفهد الفصل الثامن 8 والاخير بقلم شروق أحمد

ملك: مستحيل 
كريم: اي اللي مستحيل 
ملك: انا مش عايزاك
كريم: بس انا عايزكك 
ملك: انسا 
كريم&انتي مجنونهه 
ملك: اعتبرني 
كريم: هخدك بردووو
ملك: ونا مش عيزاكك 
كريم؛ ونا عايزكك
ملك: ونا مش عايزاك
كريم: مش هاخد رايكك دخلي الشيخ ياامي 
الام: حاضرر يابني 
ملك: دا جواز بغصب يعني 
كريم: ايوهه بالغصب
ملك: طيبب 
وكتبو الكتاب 
ملك: مش هروح من هناا 
كريم: عاديي اديني قاعد مع مراتي حبيبتي 
ملك: اوفف طيب 
عند فهد 
روح: فهد ياحياتي
فهد: اي 
روح: لو انا حامل هتزعل 
فهد: اوعي تقولي 
روح: للاسف حامل
فهد حضنهاا: بجد هبقي احلي بابي 
روح؛ يحياتي انت بجد هتبقي احلي بابي وانا هبقي مامي
فهد؛ وهتبقي اجمل مامي 
روح: بحبكك 
فهد: وفهد بيحببكك
روح: قولي بقي هنعمل اي ف مستقبلنا 
فهد: لو ولد هسمي مالك ولو بنت هسميها مليكه 
روح: انت اجمل بابي 
فهد: بموتت فيكي
روح: وروح بتعشقكك 
عند كريم وملك 
كريم: اتفضلي 
ملك: عيل بارد 
كريم: انتي يابت لمي نفسك 
ملك: ايي يخويا شايفني متبعتره 
كريم: بس بقي 
ملك؛ طيب نا جعت 
كريم: تعالي ناكل 
ملك: اشطا 
كريم: هو احنا ممكن نبقي صحاب 
ملك: ونت موافقه 
كريم: عندك كام سنه 
ملك: ٢٠
كريم: امم بحسبك مش ٢٠
ملك: لا ٢٠
كريم: اوكيي
ملك: تيجي ناكل بدل محنا وقفين كدا 
كريم: يلا بيناا 
ملك وكريم بياكلوو 
كريم: هو نتي حبيتي 
ملك سابت الاكل ودخلت 
كريم: مالها ديي 
دخل ليهاا لقيها بتعيط
كريم: مالك ياملك 
ملك بعياط: اخرج بره 
كريم: اشش اهدي انا اسف بس انا عايز اعرف حكايتك 
ملك: ونا مستعده انا حبيت واحد طلع. معندوش دم طلع فالاخر بيتسلا بعد محبيتوو طلع متجوز وعرفت من مراتوو ورنت عليه وقالتلي انها مراتو وني ابعد عنوو ونا عرفت وبعدت عنوو من سعتها سبتوو وكرهتووو وبطلت احب واتعلق عشان متكسرش 
كريم: ياا دا انتي مريتي 
ملك بعياط: انا تعبانه اويي ياكريم 
كريم: اشش اهدي طيب وحضنهاا 
ملك حست بالامان: انا عايزه انام ف حضنكك انهارده 
كريم: غالي واطلب رخيص 
ملك: ماشي 
ودخلو نامو
عند روح وفهد 
فهد:اصحي ياروح 
روح: حاضرر يقلبي صباح الخيرر 
فهد: صباح النور اي عملك حاجه الواد داا 
روح وهي مسكا بطنها: لا يخويا دا حبيبي ميقدرش يعملي حاجه 
فهد: طيب يختي 
عاشوو مع بعض حياه حلوههه وكريم وملك حبو بعض وبقو حبايب 
ملك: كيموو 
كريم: قلب كيموو 
ملك؛ انا حامل 
كريم: انتي بتتكلمي بجد 
ملك بضحكه بكسوف؛ اه والله 
كريم: يعني هبقي اب 
ملك: ايوه يابني في ايي مالكك 
كريم؛ مش مصدق بصراحهه 
ملك: لا صدق
كريم: انا بحبكك اويي يااحلي ملاك 
ملك؛ بموت فيكي 
عند روح وفهد 
روح: اهههه الحقني يافهد
فهد: يابتي والله مش هتولدي دلوقت 
روح: وربنا بولدد 
فهد بخضه: اهدي اهدي خلاص 
روح وفهد روحو المستشفي وفهد خايف عل روح 
فهد: يارب يارب وخايف عل رووح 
الدكتور: مببروك جبت توام 
فهد: مراتي اخبارها اي 
الدكتور: هي بقت كويسه 
فهد: ممكن ادخلها 
الدكتور: اكيد 
فهد دخل بتوام 
فهد: حمدالله على سلامتك اولادك اهم 
روح بضحكه: اخيراا شفت عيالي. 
فهد: مش عيالك لوحدك 
روح: انت احلي حاجه في حياتي 
فهد: ونتي اجمل بنت شفتها عيني 
روح؛ بحبكك 
فهد؛ وفهد بيعشقكك
عندد ملك وكريم 
ملك ببراءة: النونو عايز ياكل 
كريم؛ من عيني 
ملك: حبيبي 
كريم؛ قلبيي 
ملك: بحبكك 
كريم؛ وكريم بيموت فيكي
كريم وملك جابو احمد 
وروح وفهد جابو سالي ونادر
عاشوو حياتهم حياه بسيطه حب وامانن 
تمت💓
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات