القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية الطفلة والجبار الفصل الرابع 4 بقلم ميرا أبوالخير

 رواية الطفلة والجبار الفصل الرابع 4 بقلم ميرا أبوالخير

رواية الطفلة والجبار الفصل الرابع 4 بقلم ميرا أبوالخير

رواية الطفلة والجبار الفصل الرابع 4 بقلم ميرا أبوالخير

الدكتور:  مبروك المدام حامل. 
صدمه عامت عن الكل. 
عليا بصدمه:  ازاي دا مش متجوزة. 
سيف بص للدكتور انه يمشي. 
امها داخلت عند منار وهي قاعدة بخوف راحت شدتها من شعرها:  هتجيبي العاااار يا بنت 🐕 وبتضرب فيها سيف باصص بكل شرار وطلع اوضته وسابهم مع بعض. 
زياد طلع اوضه سيف وشاف حاجه  خالت رجليه اتشلت:  م مستحيل. 
بوسي خرجت من الحمام وهو استخبى في البلكونه. 
بوسي:  سيف انت جيت سيف يمكن الهواء. 
زياد نط من البلكونه للتانيه وهو شايف عمه واقف مع حد وحضنه ابتسم بخبث وطلع تليفونه وصورهم. 
هالة بتزوقه :   ابعد عني بقا وسابني في حالي حرام عليك ابعد. 
عثمان بغضب:  ورحمة امي لو مش اطلقتي من جوزك لهدمر حياة بنتك انتي فاهمة. 
هالة ببكاء:  ابوس ايدك سابني في حالي انا ليا حياتي وانت ليك حياتك واهلك عايز مني ايه. 
عثمان بخبث:  معاكي 24 ساعة بس تتطلقي وايلا تودعي بنتك خالص. 
هالة بصدمة:  مستحيل. 
عثمان سابها ومشي وهي مشيت ودموعها علي خدها بقهر وبتفكر هتعمل ايه. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
سيف داخل وشاف بوسي قاعدة بتسرح شعرها ابتسم وراح اخدها اتخضت:  متخافيش دا انا. 
بوسي وهي بتسرح:  شعري حلو. 
سيف قاعدها علي رجله وخد المشط و بدء يسرح هو:  جميل اوي يا غزلتي. 
بوسي باستغراب:  غزالتك يعني ايه. 
سيف بإبتسامة:  هقولك بعدين يلا نامي الاول عشان هنزل اعمل حاجه وجاي. 
بوسي قربت منه وباسته علي خده:  امووه عسل يا سيوفي هروح انام. 
سيف مصدوم وابتسم وقال في نفسه:  اصبر سنتين كمان يارب صبرني لاحسن اعمل حاجه اندم عليها... نزل. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
في اوضة منار اتصلت بحد. 
منار ببكاء:  انا حامل. 
.....:  من مين. 
منار بصدمة:  قصدك ايه انا حامل منك. 
......:  وانا ايه يثبت انه ابني انا. 
منار بذهول:  ق قصدك ايه. 
......:  اممم قصدي انه انا اخدت مزاجي منك وخلاص وبالمناسبه انا قطعت الورقة العرفي سلام يا قطة. 
منار بصدمة:  انا هفضحك مش هسيبك. 
.....:  بسرعة شويه وانا محدش هيقدر يعمل معايا اي حاجه وابقي دوري بقا علي ابو يلي في بطنك. 
منار بدموع:  انا حبيتك ليهه. 
......:  باي باي يا قطة. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
عثمان قاعد وجانبه عليا وام منار سيف نزل قعد قدم منهم. 
عثمان:  هاتي بنتك يا سامية. 
سامية:  طيب. 
قامت داخلت وجبتها. 
منار وقفه بتعيط:  ن نعم. 
سيف بيبص ليها بشك:  ابن مين. 
منار بتمثيل:  ا ابنك انت. 
سيف مسك غضبه:  بقولك ابن مين. 
عثمان هيتكلم سيف اتدخل:  الموضوع بيني وبينها محدش يداخل. 
منار بخوف وبتبلع ريقها:  ا ابنك يا س سيف. 
سيف قام وقلع الجاكت وشمر كم ايده:  متاكدة. 
منار بترجع لورا:  اه وانت يلي.... 
صفعه قويه اوقعتها ارضا. 
سامية بغضب:  انت اتجننت يا سيف. 
سيف ببرود:  بصي بقا يا بنت عمي جوزي منك مش هيتم لانه متاكد يلي في بطنك ده مش ابني ولا لمستك حتي. 
عثمان بزعيق:  بس الكلام عندي سيف هتكتب عليها لمدة شهر وتطلقها عشان الفضيحه واسم العايله. 
سيف بصدمه:  ايهه لا. 
عثمان:  كلامي خلص اتصل علي الماذؤن هاته نخلص. 
سيف بقا في قمة غضبه. 
تم كتب الكتاب. 
سيف خرج بكل غضب ومنار ابتسمت بخبث. 
منار في نفسها:  اخيرا المهم انك جوزي اما اطلع بقا استلم ست بسمه جيتي برجلك. 
عند زياد بيتفرج علي الفديو وبيبتسم:  والله و وقعت يا عمي بقا بتحب ام بسمه عشان كده جوزتها ابنك لا مخك ايه مسيطر بس مش اذكى مني طبعا . 
صديقه:  هتعمل ايه. 
زياد بخبث:  هضرب عصفورين بحجر واحد. 
صديقه:  يعني ايه. 
زياد اتصل بحد:  هبعتلك صورة لحد  ت*خل*ص عليه وتر**ميه في البيت **** مفهوم. 
الشخص:  مفهوم. 
زياد بعت صورة عثمان  للرجالة وقفل معه وابتسم:  كده عثمان هيمو*ت وياترا مين  هيلبسها و سيف مش هيسيب حق ابوه نقول باي باي. 
بقلم ميرا ابوالخير. 
في مكان ليالي. 
قاعد بيشرب حتي مش باقى واعي. 
بنت بدلع:  كاس ليا. 
سيف بغضب ضر*بها بالكف:  غوري مش نا*قصك. 
البنت جريت من قدمه وهو قاعد يفكر هيعمل ايه. 
في اوضه بوسي وسيف منار بتداخل. 
منار بتمثيل:  اصحي يا بسمه بسرعة اصحي سيف جاي يموتك. 
بوسي قامت مفزوعة:  ا ايهه. 
منار بتمثيل:  اه و ضر*ب امك وابوكي وجاي علي هنا يقتلك وير*ميكي برا اجري اهربي. 
بوسي بخوف:  لا لا م مستحيل سيوفي يعمل كده انتي كدابه. 
منار بدموع كذب:  هو دا صدقيني وبصي وريتها صوت حد بيزعق ه*ق*تها وار*ميها للكلاب. 
بوسي بخوف وصدمه: ه لا م مستحيل. 
منار:  اهربي بسرعة من الباب الخالفي يلا بسرعه. 
بوسي نزلت جري وطلعت تجري في الشارع ومحدش اخد باله و منار بتبص بفرحه:  مع السلامة يا ضرتي هههه غبيه. 
في مكتب عثمان احدهم بيدخل. 
عثمان قاعد علي مكتبه ومطلع صورة هالة وبيبص ليها بحب:  وحشتيني اوي يااه هانت. 
الشخص طلع س*ك*ي*نه. 
في بيت بوسي. 
هالة بجمود:  طلقني يا احمد. 
احمد بصدمه:  ا انتي بتقولي ايه. 
هالة:........ 
بتجري في الشارع وشباب سكرانه بيبصوا عليها. 
شاب:  رايحه فين يا مزة. 
بوسي بخوف:  رايحه لماما. 
شاب 2: تعالي احنا هنوديكي لماما.
بوسي بترجع وراء بخوف:  ع عايزة امشي لو سمحت. 
شاب3: تعالي احنا هنتسلى اوي اوي. 
بوسي بترجع لورا و شاب منهم بيقرب عليها ويشد التيشرت بتاعها يقط*عه بيبان جس*مها و الكات وهي بترجع لورا ه*جم عليها الشباب و هنا كانت الصدمة طخخخخخخخ بوكس قوي اسقطه ارضا. 
بوسي بصدمه:  ا انت. 
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات