القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أبن عمي الفصل التاسع والاربعون 49 بقلم أميرة محمود

 رواية أبن عمي الفصل التاسع والاربعون 49 بقلم أميرة محمود

رواية أبن عمي الفصل التاسع والاربعون 49 بقلم أميرة محمود

رواية أبن عمي الفصل التاسع والاربعون 49 بقلم أميرة محمود

ايوه بحبها ياجدو ونفسي اتجوزها انهارده قبل بكره أنا أول مابشوفها قلبي بيتكهرب ببقي نفسي أخدها في حضني وادخلها في قلبي 
محمود، اختشي ياولد انت بتكلم عن بنت ابني برديك أنا مرديش كلام من أكده أنا بجولك بتحبها ترد عليه باكده
عز، في ايه ياجدو اه بحبها هه هتجوزوهالي بقي
محمود، ماشي تعالي نشوف راي زين ولدي ومرته الاول
عز، مااحنا رايحين اهو يارب ميحصلش حاجه تبوظ الدنيا
محمود، ربنا يعمل اللي فيه الخير ياولدي
عز، يارب ياجدو
احمد، ياللا يا تعبلي قلبي احنا جهزنا ياللا عشان نروح ومن اولها بقولك متحرجنيش مع خالك فاهم
عز، ماشي يا دكتره ياعسل 
احمد، والله أنا مانا عارف انت هتبقي دكتور ازاي
عز، زيك ياولدي
احمد، امشي ياعز الله يسترك بدل مااحلف مانا رايح في حته
عز، ليه وعلي ايه أنا سكت خالص اهو ياللا بقي ياماما نازله سلمه سلمه
احمد، ماهو النوع بتاع امك مبيطرش🐥🐥
عز، غيرلها الحجاره ممكن تكون فضت🤪🤪
احمد، طب امشي ياخفيف
نور، وربنا هموووت😄😄
عز، بعد الشر عنك ياقلبي ماتجيبي بوسه وانتي قمر كده
نور حضنته وباسته
احمد بزعيييق، عز امشي من وشي ياللا 
عز، طب ياللا الفيلا جنبنا اهي يعني كلها خطوتين أنا هسبقكم أنا وجدو حبيبي
نور، بردك يااحمد مش هتتغير ده ابني ??
احمد، لا ده شحط وانا محبش كده
نور، والله انت غريب??
،،،،،،،،
في فيلا حسين والد كارما
زين، اهلا يااحمد اتفضل
حسين، والله ليك وحشه يابني ساكنين جنب بعض ومبنشوفش بعض غير كل فين وفين
احمد، مشاغل والله يا راجل ياطيب والله انت اللي وحشني 
ام كارما، اتفضلوا اقعدوا ياحبايبي
محمود، طبعا ياولدي انت خابر احنا عايزينك في ايه
زين، اكيد بس انا عايز اسمع راي احمد في غلطه ابنه عملها
احمد، خير يازين
زين، ابنك خطف بنتي امبارح يرضيك ده يااحمد 
عز، أنا خطفتها عشان كنت عايزها وانت رافضتني وسبتها أما هي قالتلي انها مش هتقل منك قدام حد وأنها هتقف جنبي لحد مانتجوز
احمد بزعييق، انت ايه ياأخي مبتحسش علي دمك تخطف بنت خالك 
عز ،بابا أنا
احمد قاطعه بقلم علي وشه😡😡
نور، ليه كده يااحمد هو عمل كده عشان بيحبها😧😧
عز، أنا ماشي يابابا ومش هوريك وشي تاني وشكرا ياخالو علي اللي حصل😣😣
احمد، في ستين داهيه😡😡
نور، عز استني ياعز وجت تروح وراه احمد شدها سيبيه ابنك قليل الادب
عز فضل يجرى في الشارع مش عارف يروح فين
نور، انت ايه انت وهو ماقالكم عمل كده عشان بيحبها واهو سابها ورجع ليكم تاني
احمد، متعليش صوتك😡😡
نور ،لا هعلي صوتي انا حره كسرتوا بخاطر ابني ليه
احمد،ابنك قليل الادب وخاله ممكن يشتكيه في أنه خطف بنت قاصر
نور، والله طب أنت مشتكتش احمد ليه زمان يابابا أما عمل اللي عمله واللا انت نسيت يااحمد بدايه علاقتنا
احمد،نور انتي اتجننتي انتي مش عارفه بتقولي ايه
نور، لا عارفه كويس أنا بقول ايه طلقني يااحمد
زين، في ايه يانور اهدي
نور، اهدي اه اهدي ازاي وانا منظر ابني وهو شيلني وبيلف بيا امبارح اول ما اقنعت أبوه يوافق أنه يخطب بنتك اهدي وانا شايفه الفرحه اللي في عنيه وهي بتتكسر قدامي اهدي ازاي
كارما، خلاص يانور اهدي وكله هيتصلح
نور، مفيش حاجه هتتصلح وانا مش عايزاك يااحمد وهطلقني برداك أو غصب عنك وياللا يابابا عشان نمشي
ايان، بابي الحقني يابابي حور قطعت شرايين أيدها ومش بتفوق
زين جرى علي الاوضه وشال بنته وجرى علي المستشفي
،،،،،،،،،
محمد ونور
محمد، اي ده مش كنتي بتخافي من البحر دي الوقت مش عايزه تطلعي منه خالص
نور، انت غيرت كل حاجه في حياتي 
محمد، خلاص ياحبي اي حاجه بتخافي منها أنا هعلمهالك عشان مش بحب اشوفك وانتي بتخافي
نور، طب أنا بخاف من الموت و الفراق 
محمد، كلنا بنخاف منهم متفكريش في حاجه من دي واحنا مع بعض 
نور، تعرف بابي وحشني اوي
محمد، بكره هنسافر ونرجع لحياتنا تعالي نستمتع بكل لحظه قبل مالوقت يعدي
،،،،،،،،
ادم، ايوه ياعز
عز، انت فين
ادم، في البيت مال صوتك
عز، طب ممكن اجي اقعد عندك يومين
ادم، تنور أصاحبي 
عز، طب هات العنوان
،،،،،،،،
في المستشفي
ام كارما، عجبك كده كان لازم تقولي لابوها اهي البنت هتموت بسببكم
كارما، قلبي مش متحمل كلمه انا حاسه اني هموت
محمود، ارتحتوا أكده خربتوا حيات الاتنين ليه أكده ياولدي ليه 
زين بدموع، لا حور مش هتروح مني أنا
محمود، انت ايه انت والله في سماه أن حصلها حاجه ماهسمحك يا زين ابدا
زين، أنا مش قادر والله
جودي،في ايه ياجماعه حور عملت كده ليه
نور، مش وقته ياجودي محدش قادر يتكلم
جودي، طب ايه اللي حصل
نور، واحده انتحرت والتاني طفش وأصحاب الجريمه قدامك اهم احمد جوزي وزين اخويا
جودي، طب اهدي بس وقوليلي ايه اللي حصل
نور، مش قادره اتكلم
،،،،،،،،
ايان بدموع مثل السيل ،احمد أنا برن علي عز مقفول 
احمد، طب في ايه بتعيطي ليه 
ايان، حور انتحرت يااحمد ومش عارفه أوصله
احمد، انتحرت ازاي وبعدين مش عز كان جاي عندكم يخطبها
ايان، موضوع طويل بس انا عايزه اوصل لعز
احمد، طب اهدي بس وقوليلي هي حصلها حاجه
ايان، مش عارفه هي في العمليات وبيقولو نزفت دم كتير
احمد، طب أنا هكلم صاحب عز كان كلمه من موبايلي 
ايان، حاول توصله والنبي يااحمد
،،،،،،،
ادم، عز في واحد عايزك
عز، أنا مش عايز أكلم حد
ادم، مش راضي يكلم حد خالص
احمد، قوله حور انتحرت وعايزينه ضرورى 
ادم، مش دي حور اللي معانا في الجامعه حبيبت عز
عز بلهفه في ايه 
ادم، اااا
عز، في ايه
ادم، حور
عز، هي اللي بتكلمك قولها شكرا اوي علي اللي قالته اكيد هي اللي قالت لابوها كانت بتضحك عليه
ادم، حور انتحرت ياعز
عز وقع علي ركبه رجله مشلتوش من الصدمه
عز بصوت مهزوز،هات الموبايل
ادم، اتفضل
عز، الو
احمد، ايوه ياعز حور في المستشفي تعالي ضرورى
عز بصوت كله حزن، مستشفي ايه
احمد، مستشفي بباك 
عز،ادم وصلني مش قادر ادوس علي رجلي
ادم، تعالي ياصاحبي
،،،،،،،،
في المستشفي
محتاجين دم حالا نزفت دم كتير بس عايزين نفس فصيلتها 
زين، ممكن تشوف فصيلتي أنا ومامتها 
ايان، وانا يابابي
زين، مينفعش ياحبيبتي
ايان، لا يابابي مفيش حاجه اسمها مينفعش
الكل راح يشوف فصيلته حور طلعت نفس فصيله نور
زين، لو مش عايزه أو مش قادره تتبرعي بلاش 
نور، أنا داخله ادي دمي لبنتي 
زين، وده عشمي فيكي
نور، أنا جاهزه
نور دخلت واخدت الابره ووصلوا الدم منها لحور
نور بتتامل حور وهي منهاره، ليه كده ياحور قد كده بتحبيه بتموتي نفسك عشانه والله ياحبيبتي هجوزهولك بس قومي بالسلامه بس
عز وصل المستشفي
عز بانهيار، جدو في ايه حور عامله ايه
محمود، ادعيلها يابني
عز بص لابوه بصه طويله كلها لوم وعتاب
احمد، بص في الارض بيحاول يهرب من نظرات عز
نور خرجت، عز حبيبي وراحت جرى في حضنه وتعيط
عز، حور عامله ايه وهو انتي كنتي جوه ليه
نور، كنت بتبرع ليها بالدم و
وقعت مغمي عليها
عز، ماما ماما فوقي 
احمد شالها ودخلها غرفه بالمستشفي وقعد يفوق فيها مبتفوقش جاب لها كذه دكتور 
زين خرج بصدمه كبيره علي وشه
زين، احمد نور حامل
احمد بصدمه،حامل ازاي
زين، والله زي مابقولك
احمد ، طب ماتقولش لحد الله يسترك دي هتبقي فضيحه
زين، فضيحه ماشي يا احمد أنا رايح اشوف بنتي
عز سمع الكلام اللي بين أبوه وزين 
عز ،حمدالله علي السلامه يا ماما 
نور، هو ايه اللي حصل
عز، في حد يتبرع بالدم وهو حامل
نور، ح ايه
عز، حامل ياماما
نور، انت بتكلم بجد
عز، اه والله كشفوا عليكي ولقوكي حامل
نور، طب قومني عايزه اروح لحور
عز، مينفعش تقومي خليكي نايمه عشان متقعيش تاني
احمد، عامله ايه دي الوقت يانور
عز، عن اذنك يا ماما أنا خارج لحور خرج من غير ما يعطي اهتمام لابوه
نور، ماشي ياحبيبي
احمد، مبترديش عليه ليه
نور لفت وشها الناحيه التانيه
احمد، هو انتي مكنتيش عارفه انك حامل
نور، متخافش هنزله 
احمد، ياريت عشان الفضيحه اللي هتحصل 
نور، ماشي ممكن تخرج عشان عايزه انام
احمد، لا
نور، براحتك وراحت مغمضه عينيها
احمد، فضحتيني قدام الكل يانور ودي الوقت انتي اللي زعلانه مني
نور، كسرت قلب ابني وضربته قدام الكل وعايزني اسكتلك
احمد، هو انتي لسه مش قادره تنسي ليه اللي كان حصل
نور، عشان انت بتعاقب ابني بنفس العقاب أما عمي ضربك بالقلم عشان اللي عملته فيه ابني مغلطش غلطتك ابني راجع نفسه وسابها ورجعها
احمد، بعد اتنين وعشرين سنه جايه تقولي مش قادره تنسي
نور، أنا عايزه أطلق كفايه كده
احمد، واللي في بطنك
نور، هنزله 
احمد، تمام بعد مانطمن علي حور أنا موافق اطلقك مش أنا اللي اخلي واحده ست تعيش معايا غصبا عنها
نور، اتفضل أخرج بقي عايزه انام
احمد، ماشي يانور وقام وخرج
نور قعدت تعيط بصوت عالي بسبب الكوارث اللي ورا بعضها
يتبع...
لقراءة الفصل الخمسون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات