القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب خارج ارادتي الفصل العشرون 20 بقلم ماهي أحمد

 رواية حب خارج ارادتي الفصل العشرون 20 بقلم ماهي أحمد

رواية حب خارج ارادتي الفصل العشرون 20 بقلم ماهي أحمد

رواية حب خارج ارادتي الفصل العشرون 20 بقلم ماهي أحمد

عز : حامل 😳
شريف : حاااامل 😳
شريف سند علي الحيطه وبقي يضرب دماغه في الحيطه من كتر ما كان مصدوم من الخبر 
مراد من كتر الصدمه حط ايده علي وشه 
مراد: يانهار اسود اهوه ده اللي كان ناقص 
ايمان : في اي ياجماعه مالكم اتخضيتوا كده ليه فيها اي لما تكون حامل 
عز وقتها دخل لغرام بصلها راحت غرام ودت وشها الناحيه التانيه علي طول ودموعها نازله منها 
بقلمي مآآهي آآحمد
عز سابهم ومشي ما اتكلمش ولا كلمه 
مراد: عز رايح فين استني 
عز مشي ومبقاش ينطق 
مراد : شريف الحق اخوك بسرعه 
شريف نزل ورا عز بسرعه بس لحد ما حصله كان عز اخد العربيه وطلع بيها شريف بقي يحاول يخبط علي ازاز العربيه عشان عز يفتحله بس عز سابه ومشي 
بقلمي مآآهي آآحمد
شريف رجع لمراد وايمان 
مراد : اي ياشريف لحقته 
شريف : للاسف مالحقتوش اخد العربيه ومشي 
ايمان : ما حد يفهمني ياجماعه هو في اي بالظبط انا حقيقي مش فاهمه حاجه 
شريف : ( بعصبيه ) مراااااد سكت خطيبتك دلوقتي
مراد: اسكتي يا ايمان دلوقتي انتي مش فاهمه حاجه هفهمك بعدين 
بقلمي مآآهي آآحمد
ايمان : ( بزعل ) انا داخله لغرام 
مراد : هنعمل اي في المصيبه دي ياشريف انت السبب في كل ده انت السبب 
شريف: انا غلطت وندمان انا مكنتش اعرف ان كل ده هيحصل اليوم ده كل حاجه جت بسرعه انتوا ليه مش قادرين تفهموا ورحمه امي بيا من غيري كانوا هيغتصبوها 
مراد: اه كانوا هيغتصبوها بس مكانوش هيصوروك ولا كنا عرفناها ولا كان عز اتعذب كده ياشريف فهمت ياغبي 
شريف: وانا مش هخلي عز يتعذب تاني يامراد خلاص 
مراد : يعني اي مش فاهم 
شريف : انا مش صغير انا كبرت وعارف بعمل اي كويس انا عندي ٢٤ سنه يامراد يعني اقدر اتجوز وافتح بيت واشيل مسؤوليه مراتي وابني اللي جاي 
مراد : ( بذهول ) انت بتقول اي انا .. انا مش فاهم 
شريف: يعني هتجوزها وهربي ابني في حضني واصلح غلطتي 
مراد : انت مجنون يلا تتجوز مرات اخوك 
شريف: اخويا مادخلش عليها واكيد هيطلقها بعد ما عرف انها حامل وحتي لو ماكنتش حامل السنه كانت هتعدي وهيطلقها  انا متأكد من كده وبعدين ده جواز علي ورق ما انا مايبقاش ابني قدامي واخلي يروح يتكتب بأسم اخويا يامراد واللي متأكد منه بقي انه عز عمره ما هيرضي بحاجه زي دي 
مراد : وافرض الواد مش ابنك ما انتوا كنتوا هيصه 
شريف: حتي لو مش ابني هتحمل مسؤليته 
مراد : انت حبيت مرات اخوك ياشريف 
شريف: __________
مراد مسك شريف من الياقه بتاعته وقاله 
مراد : انطق حبيتها ولا لاء 
شريف : مش عارف .. مش عارف يامراد صدقني مش عارف 
مراد : طيب نصيحه ليك بقي انا زي اخوك الكبير بلاش تقول لعز الحكايه دي واوعي تفتح بوقك معاه فاهمني ياشريف بلاش تخسر اخوك اللي عمل كل حاجه في الدنيا دي بس عشان يرضيك 
-------------------------بقلمي مآآهي آآحمد -----------------------
( غرام وايمان في الاوضه بتاعت المستشفي ) 
ايمان : مبروك ياغرام الف مبروك 
غرام : __________
ايمان : مالك ياغرام انا مش فاهمه حاجه يابنتي ما تفهميني هو عز مش عايزك تخلفي 
غرام اول ما سمعت اسم عز 
غرام : ( بلهفه ) عز هو فين عز 
ايمان : مشي وهو مضايق وزعلان اوي لو كنتوا متفقين علي انكم ماتخلفووش دلوقتي عادي ممكن تنزلي البيبي هنا في سويسرا الحاجات دي عاديه جدا ياغرام 
(شريف دخل ) 
شريف: ممكن تسبينا لوحدنا شويه يا ايمان بعد اذنك 
ايمان : اه اكيد طبعا 
غرام : ( بزعيق وعياط  ) ماتمشيش ياايمان انا مش عايزه  اشوفه مش عايزه اسمع صوته 
انا بكرهك عارف يعني اي بكرهك
ايمان : خلاص .. خلاص طيب في اي لده كله .. اطلع بره ياشريف دلوقتي 
(شريف  قرب من غرام اكتر )
شريف : انا مستعد اصلح غلطتي ياغرام مستعد اعترف بالبيبي اللي في بطنك فكرى فيها ياغرام ممكن ربنا عمل كده عشان اكفر عن اللي عملته وتدينؤ فرصه اصحح وضع غلط من الاول انا اللي غلط وانا اللي اتحمل نتيجه غلطي مش عز ابدا كفايه علي عز كده ياغرام اتحمل كتير 
غرام : انا عندي اموت الف مره ولا اني ابقي معاك ياشريف انت ليه مش قادر تفهم انت دمرتني مره والحمل ده دمرني لتاني مره اطلع بره .. 
( بزعيق وعياط ) 
اطلع بره مش عايزه اشوف وشك ابعد عني 
شريف كانت كل كلمه غرام بتقولها زي ما تكون بتجيب سكينه تلمه وبتدبحه بيها وسابها وطلع بره ونزل 
زي المجنون من علي السلالم والندم بياكل فيه 
ايمان كانت اول مره تشوف شريف بالحاله دي هي المره دي 
ايمان : انا مش مصدقه اللي بيحصل ياغرام اللي انا سمعته ده بجد 
غرام شالت الابر اللي كانت في دراعها والمحاليل 
غرام : انا عايزه امشي مش طايقه اقعد هنا دقيقه واحده 
مراد : طيب اهدي ياغرام هنمشي 
مراد دفع حساب المستشفي واخد غرام وايمان ووقف تاكسي ومشي رجعوا البيت 
غرام : دخلت علي اوضتها بسرعه مكانتش عايزه تتكلم مع حد ولا حتي تشوف حد 
بقلمي مآآهي آآحمد
-------------------------بقلمي مآآهي آآحمد----------------------------
عز كان بيسوق العربيه ومش عارف حتي هو رايح فين وبقي 
كل شويه يفتكر الدكتور قدامه وهو بيقول ان غرام حامل 
وبقي يضرب علي الدركسيون بتاع العربيه بكل عزمه وهو مخنوق جدا من اللي حصل ووقتها قرر يدخل night club  عشان يفضل يشرب ويمكن ينسي اللي حصل 
عز دخل night club بس مشبوه شويه كل اللي فيه عصابات مش اكتر بس هو مهمهووش  وبقي يشرب كاس ورا التاني ورا التالت وفي بنت كانت قاعده جنبه علي البار وبقت تغمزله 
عز اول ما شافها كده كان شارب بقي يضحكلها وطلب كاسين واحد لي والتاني للبنت دي 
في واحد من الرجاله اللي قاعده علي البار دي راح للبنت وقلها انه عايزها بس هي سابته وراحت لعز 
--------------------بقلمي مآآهي آآحمد----------------------------
(ايمان دخلت علي غرام اوضتها )
ايمان : مش ناويه تفهميني بقي ياغرام اي اللي بيحصل مراد مش عايز يفهمني حاجه انتي غلطتي انتي وشريف وانتي متجوزه عز ما تفهميني انا هتجن وافهم 
غرام بصيتلها وقالتلها 
غرام : ( بعياط ):انا هفهمك علي كل حاجه يا ايمان انا مابحكيش مع حد ابدا بس هحكيلك انتي 
غرام حكت كل حاجه لايمان كل حاجه ماسابتش  من اول ما اغتصبوها لحد اللحظه اللي قاعده فيها معاها 
ايمان : يانهار اسود كل ده يطلع من شريف 
غرام : ايوه يا ايمان 
ايمان : وانتي ازاي تسكتي علي حاجه زي كده ياغرام انتي ازاي ممرمطه نفسك المرمطه دي كلها انتي ازاي عايشه مذلوله كده ليه وعشان مين وازاي مابلغتيش البوليس 
غرام: ههه انتي غلبانه اوي يا ايمان اللي زينا ملهمش ضهر يحميهم انتي عارفه يعني اي بوليس يعني اتفضح واروح في ستين داهيه واخواتي سمعتهم تبقي زي الزفت انا ابويا سلمني تسليم اهالي وعرفني اني مش اقل من سنه علي ما اطلق علي الاقل يعني لو اطلقت قبل كده مش هياخدني في بيته عشان كلام الناس وعلشان يحافظ علي سمعه اخواتي 
ايمان : وليه مهربتيش وبعدتي عن ظلمهم 
غرام : فكرت اهرب كتيييير وبعد كده قولت طيب هاروح فين لو هربت انا مش معاايا جنيه ومحدش بيتحمل حد وفي نفس الوقت لو هربت مكنتش هعرف انتقم من شريف بس اللي حصل ان هو اللي لحد دلوقتي بينتقم مني بخبر الحمل ده  
احنا ناس غلابه معندهمش بابي عنده بيت زي ده  في سويسرا لما نبقي مخنوقين ولا عايزين نتفسح ناخد المفتاح منه نييجي نقضي فيه ال week end بتاعنا  يا ايمان 
انتي جايه هنا وقايله لباباكي انك مسافره مع صحابك بيئتك وعيشتك وحيااتك تسمحلك بكده لكن انا لاء يا ايمان انتوا حاجه واحنا حاجه تانيه خالص .
ايمان : طيب والبيبي هتعملي في اي دلوقتي 
غرام : لسه معرفش 
ايمان : ماتعرفيش اي انتي اكيد كنتي عارفه من الاول انك حامل ياغرام 
غرام : تقصدي اي 
ايمان : اقصد ان اكيد البريوت اتأخرت عليكي انتي متجوزه بقالك ٣ شهور 
غرام: طبيعه جسمي البريوت بتجيلي شهر والتاني لاء وعمري في يوم ما حسبتلها معادها ياايمان وبعدين انتي شيفاني حملت قبل كده عشان اعرف انا حامل ولا لاء 
ايمان : غرام ممكن اقولك علي حاجه 
غرام : اكيد طبعا قولي 
ايمان : شريف ندمان علي اللي عمله معاكي 
غرام : ده مابيعرفش يندم وحتي لو ندم الندم هيفيد بأيه 
ايمان : غرام شريف بيحبك انا حسيت بكده من كلامه اوي النهارده معاكي 
غرام : بيحبني انا ..هو ده يعرف يحب 
ايمان : ايوه بيعرف يحب صدقيني وعز كمان باين عليه بيحبك 
غرام : ( بتنهيده ) عززز 
ايمان : اه .. عز .. انتي ماتعرفيش بيبصلك ازاي وانتي معاه 
.. بس دي تبقي مصيبه لو الاتنين طلعوا بيحبوكي 
غرام : اتطمني عز مابيعرفش يحب ولا حتي شريف انا بس كل اللي عايزاه ان عز مايسبنيش علي الاقل دلوقتي انا عارفه ان صعبه عليه وعلي اي راجل يتحمل كل ده بس انا عايزاه معايا مش عارفه ازاي بس عايزاه معايا يا ايمان 
ايمان : غرام انتي بتحبي عز 
غرام : انا محلمش حتي في خيالي اني احب عز يا ايمان 
--------------------بقلمي مآآهي آآحمد-------------------------------
غرام فضلت في اوضتها تستني عز وكل شويه تبص علي الشباك ما تلاقيش حد 
مراد دخل لغرام 
مراد : قررتي هتعملي اي في الحمل ده ياغرام 
غرام : تفتكر ممكن اعمل اي يامراد 
مراد : تنزليه طبعا 
غرام : وانا قدامي حل تاني غير كده 
مراد : انا خايف من شريف لا ما يرضاش ينزل البيبي 
غرام : واي اللي دخل شريف في الحكايه دي .. دي مسأله تخصني انا وبس
مراد فونه رن
مراد : الوووو 
شريف: ________
مراد : طيب اهدي .. اهدي انت فين دلوقتي 
شريف: ______________
مراد: خلاص .. خلاص انا جايلك 
شريف: ________________
مراد : وانت اي اللي يوديك اماكن زي دي 
شريف: ________________
مراد :  خلاص .. خلاص اطمن انا محول فلوس ما تقلقش انا جايلك 
(مراد قفل من هنا )
ايمان : في اي يامراد ماله شريف
مراد : شريف ممسوك في القسم عشان مادفعش الحساب بتاع البار انا هاروح اخرجه بسرعه 
ايمان : طيب اجي معاك 
مراد : لا خليكي انتي هنا انا جاي بسرعه 
مراد مشي وراح لشريف ونسي فونه ما اخدهووش معاه
ايمان : غرام نامي شويه انتي مانمتيش من امبارح 
غرام : لاء انا هستني شويه 
ايمان : ماتخافيش علي عز هو زمانه جاي 
غرام : انا ماقصدش 
ايمان : ماتقصديش برضوا طيب انا هنام مش عايزه حاجه قبل ما انام
غرام : تسلمي
غرام فضلت قاعده علي السرير ومربعه رجلها وضماها بأيديها 
ومره واحده من غير ما تحس غمضت عنيها وهي قاعده والنوم غلبها
غرام بقت بتحلم بعز 
( في الحلم) 
عز نايم ولاول مره علي السرير اللي غرام بتنام عليه 
غرام كانت واقفه ولسه هتنام لاقيته نايم علي السرير 
غرام : عز انت بتعمل اي علي السرير 
عز : ايه نايم 
غرام : ايوه بس انت بتنام علي الارض 
عز : وقررت النهارده انام علي السرير 
غرام ابتسمت عشان نفسها فعلا ان عز ينام جنبها في يوم بس قدامه راحت جابت مخده وحطيتها في النص ما بينهم 
غرام : المخده دي عشان تفصل ما بينا ياعز 
عز : انا مكنتش هقربلك اصلا ياغرام 
غرام: دي حاجه متأكده منها 
عز : طيب كويس 
غرام : اوعي تفكر تقرب مني 
عز : انتي بتستفزيني يعني عشان اقربلك 
غرام: انا بعرفك مش اكتر 
عز : ماتخافيش 
عز استني لما غرام نامت خاااالص وبقي يشيل المخده اللي ما بينهم وبقي يقرب منها بالراحه اوي لحد ما لمسوا بعض وغرام كانت نايمه وبتتقلب راحت حضنت عز من ضهره وعز اول مالقاها حضنته راح اتعدل واخد غرام في حضنه وقتها غرام وهي بتحلم كانت بتبتسم ومبسوطه اوي من الحلم 
(مشهد الحلم ده تحفه اوي لدرجه ماتتوصفش عشان كده عملته فيديو دوري علي بيدج حكآآيآآت مآآهي الاصليه علي الفيس هتلاقيه علي طول ولكل اللي بيسال انا بنزل الروايه كل يوم الساعه عشره عندي علي البيدج تابعوني عليها )
غرام وهي بتبتسم من الحلم سمعت صوت تليفون بيرن كل شويه .. لحد ما فاقت بتبص لاقيت انها كانت بتحلم بصت شمال ويمين واتنهدت وزعلت ان الحلم خلص بسرعه اوي 
راحت قامت عشان تشوف عز جه ولا لاء لاقيت فون مراد بيرن 
بتبص لاقيت رقم عز 
اخدت الفون وردت لاقيت حد بيتكلم الماني وهي طبعا مش بتفهم الماني 
صحت ايمان بسرعه
غرام : ايمان .. ايمان اصحي بسرعه 
ايمان : ( بنوم ) اي ياغرام في اي بس 
غرام : خدي كلمي ده رقم عز واحد بيكلم الماني بسرعه بالله عليكي 
ايمان : Hallo, wer ist der Sprecher
الراجل : _________________
ايمان : Darf ich die genaue Adresse wissen?
الراجل : ___________________
ايمان : ich komme gleich
غرام : ( بخضه ) في اي يا ايمان عز جراله حاجه ؟
ايمان : عز في بار وشكله سكران طينه ولازم نروح ناخده حالا عشان صاحب البار لازم يقفل 
غرام : طيب يلا بسرعه احنا مستنيين اي 
ايمان : طيب علي الاقل نتصل بمراد 
غرام : نتصل بمراد اي يا ايمان اذا كان ده تليفون مراد بسرعه الله يخليكي 
ايمان : طيب .. طيب هقوم اهوه 
ايمان لبست هي وغرام بسرعه وجابووه تاكسي وكانت كل شويه ايمان تتصل بصاحب البار عشان يوصفلها البار فين لانه في حته مقطوعه واخيرا وصلوا ولسه هتنزل وتدفع حساب التاكسي مراد اتصل بايمان 
ايمان : الووو ايوه يامراد 
مراد : ________________ 
ايمان :اي اللي انت بتقوله ده انت بتتكلم جد 
مراد : ________________
ايمان : خلاص خلاص انا جايالك حالا انا معايا التاكسي يامراد هاجي اخدكم علي طول سلام 
ايمان : انا لازم اروح اخد مراد وشريف ياغرام 
غرام نزلت من التاكسي بسرعه 
غرام : وانا هدخل لعز 
ايمان : خللي بالك من نفسك البار ده مش تمام ومش قانوني انا اسفه لازم امشي
غرام : امشي انتي مالكيش دعوه بيا 
ايمان مشيت راحت لمراد وغرام دخلت البار لعز اول ما دخلت البار عباره عن كميه دخان ومرجوانا بطريقه فظيعه 
غرام بقت تبص شمال ويمين وكانت خايفه جدا وكان في كام واحد قاعدين بس كان جسمهم عباره عن وشم وضخام اوي ولابسين سلاسل وشكلهم غريب جدا غرام قلبها كان بيدق بسرعه لحد ما واحد منهم شافها 
وجه عليها غرام بسرعه اتحركت بتبص لاقيت عز نايم علي البار 
غرام جريت علي عز بسرعه 
غرام : عز .. عز .. فوء ياعز اصحي 
عز : ____________
غرام : يادي النيله السودا .. عز فوء عشان خاطر ربنا 
عز : ______________
واحد جه عليها : Laden Sie stunden- oder tageweise?
غرام : ايه .. انت بتقول اي انا مش فاهمه حاجه اصحي ياعز بقي 
غرام لاقيت ازازه  مايه جنبها اخدتها ودلقتها كلهت علي عز 
عز فاق بسرعه وشافها وابتدي يفوء
عز قام وهو بيحاول يفوء 
عز : مدام غرام هنا ياترى بقي بتعملي اي هنا 
(غرام بتبص ورا عز )
غرام : ( بخوف) بص وراك ياعز بص وراك 
عز اول ما شاف الراجل ده عز حط غرام ورا ضهره علي طول 
بقلمي مآآهي آآحمد
الراجل : Du bist jedes Mädchen in der Bar hier, um sie mitzunehmen, aber dieses Mal lässt dich dieses Mädchen nicht
غرام وهي ماسكه في عز 
غرام : هو بيقول اي ياعز 
عز : مش فاهم بس هو زعلان 
الراجل شد ايد غرام من ورا عز وعاوز ياخدها 
عز اول ماشاف كده راح جاب ازازه البيره اللي علي البار وكسرها علي دراع الراجل وغرز الازازه في دراعه 
مره واحده الخمسه اللي كانوا مع الراجل اتلموا حوالين غز وبقت غرام ماسكه في عز وهتموت من الرعب 
عز : ماتخافيش ياغرام انا معاكي 
عز طلع المسدس بتاعه ورفع المسدس علي الراجل وفي لحظه كانوا كلهم رفعوا المسدسات عليه 
عز راح في لمح البصر نشن علي اللمبه وبقي المحل ضلمه واخد غرام شدها من ايدها وجرى بيها بسرعه وطلعوا علي العربيه بتاعته 
والرجاله ركبوا العربيه بتاعتهم وبقوا يجروا وراهم 
عز : حطي حزام الامان بسرعه 
غرام : ( بتوتر ) حااضر .. حااضر 
الراجل : Wir müssen sie jetzt holen. Ich werde ihn nicht verlassen, bis er tot ist
( لازم نجيبه بسرعه مش هسيبه الا وهو ميت ) 
وبقي يبص علي دراعه اللي الازاز داخل في لحمه كان. شكله فظيع 
عز وهو بيسوق 
عز : انتي اي اللي جابك هنا وجيتي هنا ازاي 
غرام : صاحب البار اتصل بينا وكان لازم حد ييجي ياخدك 
عز : ( بزعيق ) حد ياخدني ليه هو انا صغير 
غرام : انا قلقت عليك مش اكتر خفت عليك ياعز 
غرام لسه بتكمل كلامها راحت لاقت اللي خبط فيهم من الجنب 
غرام بقت تصوت 
عز : طلعي المسدس من التابلوه بتاع العربيه بسرعه 
غرام : مين .. انا 
عز : ايوه انتي بسرعه اتحركي 
غرام جابت المسدس 
غرام : اهوه امسك 
عز اخد المسدس وبقي بيضرب عليهم نار بأيد والايد التانيه سايق بيها 
بس مكانش عارف برضوا يضرب عليهم نار مكانش متحكم في المسدس 
عز : غرام تعالي مكاني 
غرام : اجي مكانك ازاي 
عز : ( بزعيق ) انجزي ياغرام 
غرام فكت حزام الامان بسرعه وقربت من عز اوي وعز شال رجله من علي البنزين والدبرياج وبقت غرام خاطه ايدها علي
الدركسيون وعز قعد علي الشباك وجسمه كله طالع بره ورجله جوه وبقي يضرب نار علي الكاوتش بتاع العربيه اللي وراهم لحد ما اخيرا الكاوتش اتصاب وعربيتهم وقفت 
الراجل : نزل من العربيه بسرعه وبقي يضرب برجله كاوتش العربيه وقال 
الراجل : Ich habe die arabische Nummer
( اخدتوا رقم العربيه ) 
واحد من اللي معاه : Ach mit mir
( ايوه اخدناه) 
الراجل :  Ich werde ihm nicht verzeihen
( مش هرحمه ) 
عز : ابعدي ياغرام 
غرام بقت تسيب رجلها من علي البنزين واحده واحده وبالراحه وعز مسك بدالها 
غرام : خلاص مش هيمشوا ورانا تاني 
عز : لاء 
غرام : طيب تحب اسوق بدالك 
عز : لاء 
غرام : انا كان لازم اجي ياعز انا عارفه انك مضايق عشان جيت بس ( ولسه هتكمل ) 
عز : ( بزعيق ) اسكتي بقي .. اسكتي بقي .. اسكتي
مش عايز اسمع صوتك انتي فاهمه 😡
غرام : حاضر .. فاهمه حاضر 
------------------بقلمي مآآهي آآحمد ----------------------------
( عز وغرام روحوا ومكانش في حد في البيت ) 
عز وغرام روحوا البيت حط مفاتيح العربيه ورماها وقلع الجاكييت بتاعه ورماه في الارض 
غرام : عز انا محتاجه اتكلم معاك 
عز : مش عايز اسمع صوتك مش طايق اشوفك ابعدي عني ياغرام احسنلك دلوقتي 
غرام : مش عارفه .. او مش قادره .. عز انت لازم تسمعني 
ارجوك اسمعني مش عايزه منك حاجه غير انك تسمعني ياعز 
عز حط وشه الناحيه التانيه 
غرام راحت وقفت قدامه وبصت في عنيه والدموع كلها ماليه عنيها وراحت حطت ايدها علي وش عز وقربت منه اوي 
غرام : اسمعني ياعز ممكن دي تكون اخر مره تسمعني فيها 
(عز بصلها )
عز : عايزه تقولي اي ياغرام
غرام لما بصت في عيون عز حست انه مش عاوز يسمعها راحت رجعت في كلامها وقالت 
غرام : خلاص مابقيتش عايزه اقول حاجه ياعز مش عايزه اكون غير جوه حضنك وبس ممكن وقتها ارتاح 
عز : مش هينفع ياغرام خلاص مبقاش ينفع 
بس غرام مسمعتش كلام عز وحضنته وبقت تصرخ في حضنه مش تعيط وبس 
عز لقاها كده لقي انها جايبه اخرها راح حط ايده عليها واخدها في حضنه 
عز : ابكي ياغرام ابكي لو ده هيريحك 
غرااام بقت تصرخ في حضن عز وتقول 
غرام : اااااااه ياربي لدرجه ان رجليها مابقيتش شيلاها وقعدت في الارض وعز مسكها بالراحه وقعد معاها 
غرام وهي بتصرخ 
غرام : انا مش عارفه ليه ده كله بيحصلي ياعز 
( بعياط ) الرحمه من عندك يارب 
انا تعبت .. تعبت اوي ياعز ومش عارفه اعمل اي 
المشكله اني من ساعه ما عرفت اني حامل وانا مش عايزه اتكلم غير معاك ..مش عايزه اشتكي مش عايزه اصرخ الا جوه حضنك
غرام بقت تحط راسها علي صدر عز وهو باسها من راسها واخدها في حضنه وبقي. يقولها 
عز : كفايه كده ياغرام كفايه 
غرام : ماتسبنيش ياعز خليك جنبي 
المشهد ده فوق الروعه عشان كده عملتوا فيديو وحطيته علي البيدج عندي بيدج حكآآيآآت مآآهي اعملي عليها سيرش هتظهرلك علي طول 
عز  اخد غرام في حضنه اكتر وقلها 
عز : انتي طالق ياغرام 😔
يتبع..
لقراءة الفصل الحادي والعشرون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات