القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية ندم عاشق الفصل الخامس عشر 15 بقلم سلمى عماد

 رواية ندم عاشق الفصل الخامس عشر 15 بقلم سلمى عماد

رواية ندم عاشق الفصل الخامس عشر 15 بقلم سلمى عماد

رواية ندم عاشق الفصل الخامس عشر 15 بقلم سلمى عماد

 نظر الأمام بشرود و ابتسم بخبث:بدل ما هيبقى انتقام هيبقى اتنين يا ساره هانم و ضحك وركب عربيته
مراد:اطلع على الملهى
السائق:امرك يا فندم
استغفروا الله ♥️
****عند جميلة***
طب اتصل و لا ما اتصلش أنا قلقانه و متوتره مش عارفه ليه هوووف خلاص هتصل يعني ده شغل مش اكتر
 خدت نفس عميق و اتصلت ثانيه ثانيتان جاء لها الرد"
_الو
جميلة بتوتر ولغبطه في الكلام و دقات قلبها عاليه:كان فيه إعلان لوظيفه في الشركه سكرتيره فكنت بتصل علشان أقدم و ممكن أعرف اجي امتى و أقدم 
_بكره الصبح الساعه 7 للتقديم هتروحي الشركه و تدخلي للمدير
جميلة و دقات قلبها تعلو اكتر:طب تمام شكرا
_العفو و ممنوع التأخير و أغلقت الهاتف
اسر و هو يشد خدود ملاك'"
شاطره يكوكو عرفتي تمثلي صح براڤوا 
ملاك بغيط شديد:اوعى ايدك دي كده أنا هروح انام 
مسكها من أيدها جامد
استغفروا الله ♥️
اسر:تؤ تؤ عيب تتكلمي مع اللي أكبر منك كده. يا كوكو ثم الهدوم دي متتلبس قدامي بالذات فااهمه؟
ملاك:ما أنا بخرج كده
اسر:اما تخرجي ابقى أخرجي كده لكن قدامي بالهدوم دي لا و وفري مجهودك ده علشان مش بحب غيرها ماشي يا كوكو يلا سلام بقى
****عند عشق****
اتفضل يا فندم 
استغفروا الله ♥️
مالك بعصبيه:انتي غبيه يبت إنتي ايه الهبل ده وقعتي القهوه عليا ايه الغباء ده
عشق و وجها أصبح أصفر و شفايفها تتحول من اللون الأحمر الي الأزرق و قالت بتعب:اسفه يفندم بس..
قاطعها بصفعه دمويه على وجهها سقطت على الأرض بتعب و رفعت عيونها البنيه ثم قامت من مكانها بقوه تخفى داخلها تعب و وجها اصبح يزرق نظرت له "بكره" ثم ردت له الصفعه بصفعه لا أقل منها نظر لها بأعين مشتعله كالجحيم و سحبها من خصلاتها و نظر لها بكره و خبث ثم
 همس في اذنيها همس اشبه لفحيح الافعه:عارفه القلم ده هتاخدي جزاته دلوقتي حالا "ثم شدد على خصلاتها بقوه اكثر جعلتها تصرخ" 
مالك بكُره وبرود: تؤ لسه بدري هتصرخي اكتر و هتطلبي المساعدة بس "همس لها" مش هتلاقيها عارفه ليه
نظرت له بخوفف و استغراب"
همس له مره أخرى:علشان دلوقتي هتبقى زيك زي اي عا*هره زباله من الشوارع 
نظرت له بهلع و الخوف دب في قبلها اكثر حاولت التحدث لكن قاطعها بصوته القوي"
استغفر الله ♥️
مالك:فتحي يا فتحيييي
فتحي:تحت امرك يا مالك بيه
مالك رما عشق له"
مالك:خدها اهي اتسلوا بيها انت و اسماعيل و طلعت"
عشق:نظرت له بخوف و هلع  تحدثت:أنا اسفه اسفه و الله بس بالله متعمل كده بالله عليك..
نظر لها بشفقه و حزن مزيف ثم اقترب منها و همس لها 
استغفروا الله ♥️
صعبانه عليا و الله طب أي رائيك اسيبك منهم و تخليكي معايا انا ثم غمز لها بوقا*حه"
نظرت له بكره و حقد و عيونها مليئه بالدموع و رفعت يدها و صفعته صفعه هزت باركان القصر  مع صوت شهقات الخدم و فتحي"
جهنم احتضنت عينه ثم نظر لفتحي:خدها و أعمل اللي قولتلك عليه و ابقى ارميها قدام أي مستشفى علشان لو احتجتوها بعدين أنها كلامه بأستفزاز و هو ينظر لها
بصتله بكره و حقد:هتندم و الله لهندمك ندم عمرك كله يا هه يبيه
مالك بسخريه:سلام يا هه مدام عشق 
اخذها فتحي تحت نظراتها القويه و اللي مليئه بالكره"
عند فتحي في الغرفه
اسماااعيل طلعت تعالوا النهارده ليلتنا ف*ل 
نطق بها بقذاره و اخذ يقترب منها و هو يفتح ازارا قميصه و خلعه و اقترب منها تحت خوفها و صريخها ووو..
استغفر الله ♥️
***
عند زين
ماهي بدلع:زينو
زين بشرود:همم
عاوزه اجيب آخر مودل نزل للعربيه
زين_....
ماهي بدلع:زينو
زين:ايه يجميله كفايه زن بقى
ماهي بغضب و غيره: جميلة مين أنا ماهي انت بتفكر فيها ليه اصلا
زين قرب منها و بكذب:اسف يحبيبتي كنت بفكر و بدعي أنها مترجعش تاني..
ماهي قربت منه اكتر و لفت ايديها حوالين رقبته بدلع:و لا يهمك يحبيبي المهم هتجبلي العربيه
نظر له و اومأ لها بشرود
اقتربت منه اكتر و وضعت رأسها على صدره بخبث خفي:ربنا يخليك ليا يحبيبي.
يتبع..
لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات