القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية أبن عمي الفصل التاسع 9 بقلم أميرة محمود

 رواية أبن عمي الفصل التاسع 9 بقلم أميرة محمود

رواية أبن عمي الفصل التاسع 9 بقلم أميرة محمود

رواية أبن عمي الفصل التاسع 9 بقلم أميرة محمود

نور بعد ماسمعت كلام هنا نزلت جرى وخرجت من الفله وهي بتجرى مش عارفه هتروح فين
احمد قال لهنا، القلم ده هدفعك تمنه 
هنا، عايزني اشوفها في اوضتك وبتبوسها واسكت
احمد لبس تيشرت وهو بيجرى  يلحق نور هنا شدته من أيده
هنا، ايه بتجرى وراها ليه
احمد، دي مراتي وشال أيدها وراح ناطرها وسابها وجرى ورا نور
هنا بوجع، مراتك 
احمد خرج مش لاقيها دور في كل مكان فص ملح ودأب
،،،،،،،،،
نور قعدت عالكورنيش  لحد مالليل ليل وبعد ماهدت كلمت جودي
جودي، ايوا يا نور انتي فين
نور، أنا قاعده ع الكورنيش ممكن تجيلي بس متقوليش لاخوكي امانه عليكي
جودي، تمام أنا جيالك حالا
،،،،,،،،،،،،
جودي نازله عشان تروح لنور
احمد،. رايحه فين
جودي، رايحه اجيب حاجه
احمد، عرفتي مكان نور
جودي، لا مكلمتنيش
احمد، هتجيبي ايه 
جودي، هجيب حاجه من الصيدليه
احمد، ماشي
،،،،،،
جودي ركبت عربيتها وراحت لنور
نور عنيها وارمه من العييط
جودى، مشيتي ليه حصل ايه وبتعيطي ليه
نور، عشان كان في حاجه فكرت في دقيقه أنها بتاعتي
احمد واقف وراهم وقال
احمد، ومين قالك انها مش بتاعتك
نور وجودي واقفين مصدومين
نور، مش أنا قيلالك متقوليلوش
جودي، والله ماقولتله
احمد، كنت حاسس ان جودي بتكذب جودي لو سمحتي روحي دي الوقت
نور، لو سمحت يا دكتور احمد روح معاها وسيبوني لوحدي أنا هكلم بابا وهو هيعرف بطريقته اني اروح له
جودي،.انا ماشيه وسابتهم يتكلموا مع بعض
احمد، بتقولي لبابا اي هتقوليله أن واحده دخلت عليه أنا وجوزي وسيبتلها جوزي ونزلت
نور، أنا اضربت قدامك
احمد، مردتيش ليها القلم ليه
نور، عشان فعلا أنا اللي غلطانه
احمد، غلطانه في ايه تسيبي البيت وتجرى بالبيجامه في الشارع أنا لو منك كنت رديت ليها القلم
نور، لوسمحت امشي
احمد، انتي مجنونه اسيب مراتي نص الليل في الشارع وبالبيجامه
نور، متقولش مراتك دي أنا مش مرات حد
احمد، طب ياللا نروح الناس عماله تتفرج علينا
نور، مش ماشيه امشي انت
احمد شالها وفتح العربيه دخلها فيها
نور، انت اتجننت رسمي والله
احمد ركب جنبها وساق العربيه
احمد،. اه اتجننت فعلا من اول ما شفتك يا اوزعتي
نور ابتسمت، طب سوق يا مجنون
احمد، أنا جعان قوي تيجي نجيب اكل 
نور، لا عايزه انام 
احمد، لا لازم تاكلي عشان البيبي
نور وشها اتغير، قولت مش هاكل
احمد، انتي قلبتي ليه
نور، عشان ده جاي من اغتصاب وهفضل افتكر كده عالطول 
احمد، ممكن تحاولي تنسي جايز ربنا عمل كده عشان نكمل مع بعض
نور، انت بتحب هنا
احمد، أنا بحبك انتي ونفسي أكمل معاكي انتي ونفسي ولادي يبقوا شبهك انتي
نور، وده من أمتي
احمد، من اول ما شوفتك يا اوزعتي
نور،طب وهنا
احمد، كانت مرحله وعدت وعشان خاطري حاولي تنسي اللي حصل أنا نفسي اكمل معاكي ونفسي ماخسرش ابني اللي كان سبب في اننا نكون مع بعض
نور، بجد
احمد باسها من جبينها طبعا بجد
نور ، خلاص ماشي
احمد، هتعطيني فرصه أصلح اللي عملته
نور، مش قولت هتجيب اكل
احمد بضحك ،مش قولتي مش جعانه
نور، لا جعانه بس هنروح مطعم ازاي بهدومي دي
احمد، اقولك ع حاجه اي رايك ناكل في المطبخ زى ما كنت باجي اقفشك واكل معاكي
نور، لا جالي عقده منه
احمد زعل من نفسه، مش قولنا هننسي
نور ، خلاص تمام اي رايك نجيب رنجه ونروح نعملها وناكلها في المطبخ اصل أنا نفسي فيها قوي
احمد، رنجه يوم ماتتوحمي تتوحمي ع رنجه
نور،وحم حاسه اني صغيره قوي ع الكلمه دي 😂😂😂
احمد، ضحكتك حلوه قوي
نور، ميرسي المهم هتجيب رنجه
احمد، ماشي ياستي مع اني مبحبهاش ولا بحب ريحتها بس هجيبها عشان خاطرك
احمد نزل السوبر ماركت وجاب رنجه وجاب ليه تونه وروحوا
نور دخلت المطبخ وبتعمل الرنجه احمد قعد يرجع
نور، 😂😂😂 انتي في الكام يا بيضه
احمد، امشي يا مؤرفه انتي ورنجتك أنا همووووت🤮🤮
نور، خلاص كل ماتيجي عليه هجبلك رنجايه ع المخده
احمد، عشان اعلقك ع باب البيت
نور😂😂😂 خلاص انا اكلت أنا هدخل اخد شاور
احمد، ده انتي محتاجه مطهر يضيع ريحه الرنجة
نور، تصدق نفسي احضنك
احمد، امشي من وشي أنا مصدقت الترجيع وقف
نور🤣🤣🤣 ماشي  يا دوك
احمد، دوك دوك بس ادخلي خدي شاور
نور ،تمام أنا طالعه اوضتي اخد الشاور
احمد، هو انتي هتنامي في اوضتك بردك 
نور، اه 
احمد، براحتك
نور، تصبح على خير
احمد، وانتي من أهله
وطلع كل واحد غرفته 
نورلقت رساله ع الموبايل من احمد
احمد، وحشتيني
نور بعتتله ، ده احنا لسه كنا واقفين مع بعض من10دقايق 
احمد، نفسي اخدك في حضني وانام مش هرتاح غير وانتي في حضني
نور فرحت وقعدت تقرأ الرساله اكتر من مره وبعدين بعتتله
ربنا يسهل
احمد بعتلها، يارب ❤️
نور،❤️
احمد، بجد❤️
نور، انت ماصدقت ايوه بحبك
احمد، أخيرا 
نور لقت الباب بيخبط فتحت لقته احمد
احمد، أنا عايز اسمعها بودني
نور، روح نام عشان جودي متصحاش
احمد دخل وقفل الباب وقال
اهو قفلت الباب محدش هيسمع قولي بقي
نور ، ااااانااااا
احمد، ايه اطول لسان في العالم مش عارف يجمع كلمه
نور، بس يارخم
احمد،رخم رخم قولي بقي
نور، بحبك من قبل ما اجي البيت كنت بدخل صفحتك وكنت بقعد اسرح فيك واجيت هنا عشان اشوفك وكل ما افتكر انك خاطب كنت بتخنق
احمد حضنها جامد وقالها أنا بحبك قوي يا بنت عمي وقرب وشه لوشها وقالها متزعليش مني والله بعشقك 
نور بدأت تنسجم مع عشقه وفجأة بعدت عنه
نور، بلاش بلاش يا احمد مش هقدر وقعدت تترعش وتعيط
احمد، أنا آسف أنا خارج رايح اوضتي اهدي بس اهدي
نور، طب أخرج
احمد خرج وهو زعلان من نفسه عالازمه اللي عملها لنور بدون مايقصد
نور، قعدت تهدي في نفسها لحد ما جلها رساله من احمد
احمد ،انا اسف
نور، محصلش حاجه تتاسف عليها أنا اللي اسفه تصبح ع خير
احمد، وانتي من اهلي
نور ابتسمت وقالت لنفسها انا بعشقك والله بس مش هقدر يارب نسيني اللي كان حصل يار
يتبع...
لقراءة الفصل العاشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات