رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثاني والستون 62 بقلم ملك ايمن
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثاني والستون 62 بقلم ملك ايمن |
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثاني والستون 62 بقلم ملك ايمن
تجتمع الشباب ع صفره الطعام بعد وفاه الاهالي فا هي اجيال تسلم اجيال
اسر: فين بسمه
عائشة: في اوضتها ياابيه
اسر: مجتش تفطر لي
غيث: اصلها تعبانه شويه
اتنفض من مكانه
اسر: تعبانه مالها ومحدش قالي لي
يونس: اهده يااسر رجعت امبارح من المدرسه تعبانه محصلش حاجه لكل ده يعني
بسنت: ابيه بلاش تطلعلها
اسر: لي بقا الهانم مش عاوزه تشوفني
عمر: لا بس انت عارف انها بتخاف منك صح ولا لا
اسر: محدش يتدخل بينا مفهوم
عمر: لا هنتدخل يااسر دي مش طريقه انت عارف كويس ان بسمه بتخاف من اقل حاجه يااخي دي بتسمع اسمك تخاف لي ده كله
اسر: عمرر انا قلت الي عندي
يونس: اهدو ياشباب اسر خف شويه عليها دي مش حملك لسه صغيره
اسر بصلهم بعصبيه وطلع ع فوق
عائشه: ابيه يونس هتوصلني
يونس: اه اه يلا عمر وصل بسنت شغلها
عمر: تمام
اعرفكم بقا
اولاد ادهم وكيان((تعديل مفيش تؤام ياشباب))
_بسمه: ١٨ سنه اولي ثانويه عامه خوافه جدا عندها فوبيه اماكن مغلقه والصوت العالي شاطره جدا في درستها قصيره شعرها دهبي عيونها رصاصي بيضا
عائشة _١٦ سنه ثانيه اعدادي
غيث: ٢٠ سنه معيد في كليه التجاره مدرس قانون معماري عيون عسلي فاتح شعر اسود طوله ١٨٠
اولاد وعد ومصطفى
_يونس ٢٧ سنه دكتور جراح كبير ومعروف في مجاله طوله١٧٦ عيون خضر وشعر بني عريض نوعا ما
اولاد تمارا وهيثم
_بسنت: ٢٠ سنه مهندسه ديكور شاطره ولكنها انطوائيه قليل الكلام طويله الي حد ما شعرها اسود عيونها بني غامض قمحيه
_عمر: ٢٣ سنه كليه اثار عيون بني شعر اسود طوله ١٧٤ عريض نوعا ما
اولاد سليم وليل تعديل اسمه اسر
_اسر: ٢٧ سنه رائد في الصعقه حاد في طباعه طوله١٨٢ عريض جدا وبرغم من انه مخيف ولكن هو مصدر امان لتلك الصغيره عضلات وسكس باك رياضي عيون عسلي فاتح شعر بني داكن
نرجع بقا ياشباب
كل واحد راح ع شغله واسر طلع ل بسمه دق دق دق
بسمه: ادخل فتح الباب ودخل كانت نايمه ع ااسرير قامت قعده
اسر: انتي كويسه
بسمه ببعض التوتر: اه اه ياابيه
اسر: قالولي انك تعبانه مالك
بسمه: هاا ما مافيش ياابيه انا كويسه بس شويه ارهاق من الدراسه وبس
اسر بجمود: طيب تقومي تاخدي دش وتنزلي تفطري وتذاكري كويس سامعه
بسمه بخوف: ح حاضر ياابيه خرج ورزع الباب وراه تلك تفقده صوابه بتلك الجمله سمعت شهقتها ولكن تصنع الجمود ونزل
دق دق دق
بسمه قامت من ع السرير بخوف من انه يكون رجعلها تاني ووقفت ورا الباب واتكلمت بخوف
بسمه: و ولله هقوم ا اهو ياابيه بس مش تضربني ولله قومت
سعديه: افتحي يابنتي ده انا
بسمه: داده سعديه وفتحتلها الباب اول ما دخلت حضنتها
بسمه: لي بيخوفني منه ياداده انا مش بحبه خالص
سعديه: اهدي ياحبيبتي وتعالي خودي العلاج وادخلي خودي دش وتعالي عشان تفطري هه يلا ياحبيبتي
(داده سعديه اقرب واحده ل بسمه بعد يونس بتاخد بالها من علاج المهدئه لبسمه وكل حاجه)
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
في مستشفي ال*** للقلب وتحديدا مكتب يونس
يونس: تعالي معايا نتمم ع العمليه الي هتدخلي شويه كده
بسمله: حاضر يادكتور
(بسمله بدر ٢٥ سنه ممرضه ليونس دايما معاه في العمليات وكل شي يخص الشغل))
دق دق دق
الشاب: اتفضل دخل يونس وبسمله
يونس: اي ده ده احنا بقينا عالي العال اهو عامله اي ياست الكل
الست: الحمد لله يابني بخير
يونس: دايما يارب ياامي بسمله
بسمله: ايواه يادكتور
يونس: ابعتي حد من الممرصين تجهز الحجه هتدخل العمليه كمان نص ساعه
بسمله: تحت امرك يادكتور
وخرج يبص ع بقيت المرضه الكل بيحبه لطيبت قلبه نسيبهم بقا
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
عند بسنت
بسنت: اتفضل تؤامر بحاجه
جاس.......
بسنت:يافاندم
سرح ومن لا يسرح في جمال تلك الحوريه
جاسر: ايواه حضرتك انا سمعت
عن شغلك وعجبني جدا
بسنت؛ شكرا ده من ذوقك
جاسر: احم و كنت جاي لحضرتك عشان تعمليلي ديكور مكتب محامي
بسنت: تمام بس ممكن اجي اشوف المكان في الوقت الي يناسبك وانشاء الله خير
جاسر؛ تمام بكره الساعه عشره الصبح يناسب حضرتك
بسنت: اممم كويس تمام حضرتك ابعتلي اللوكيشن وانا هكون موجوده في المعاد بظبط
جاسر: تمم اتفضلي ده رقمي
بسنت:تمام مع السلامه خرج وقفل الباب وره
بسنت:اوووه مش طبيعي جماله اي الي انا بقولو ده انا انحرفت ولا اي
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
عن غيث دخل السكشن
غيث:ركزو ياشباب لو سمحتو في امتحان اخر اليوم
بدا بشرح بدقه وفي الي بيتابعه باهتمام والي لا خلص شرح اادرس
غيث:في حد عنده سؤال
في بنت رفعت ايديها بصلها ويارتو ما بصلها
غيث:احم اتفضلي
غرام:حضرتك قلت في بند من البنود ان القانون له خمس جوانب انا مش فاهمه اخر باند من البنود حضرتك
غيث........
غرام؛يادكتور
غيث:اه ايواه احم هشرحه وركزي ياااا
غرام:غرام اسمي غرام يادكتور
غيث:تمام ركزي ياغرام
(غرام سعيد طالبه في كليه التجاره من الدفعه الاوله شعبه قانون عيون واسعه زرقه داكن قصيره شعر زيتوني))
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
عند عمر في كليه الاثار
وائل:بص يلا البت الي هناك دي بامانه جامده
عمر:وائل خلصنا بقا
عماد؛الله الله الله هي تخصك
عمر:لا بس باين انها محترمه ملكوش دعوه بيها خلصنا وقام وسابهم دول صحابه ولكن صحاب السوء الي هو مش واخد طباعهم دخل قعد في السكشن بضيق
عمر لنفسه:لي مابيغضوش بصرهم امي علمتني اغض بصري عن اي ست
مريم:لان ده الصح لف شافها نزل نظره في الارض بسرعه
عمر:في حاجه
مريم:والدتك علمتك غض البصر بس مش قله الذوق اتنهدت شكرا
عمر:ع اي
مريم:انك دافعت عني قدامهم برغم من اني منتقبه بس بردو مش سايبني في حالي
عمر؛ممكن مترسميش عينك يكون احسن
مريم:بس انا مش برسم عيني ا
عمر بلا وعي:يعني دي عيونك
مريم:احم المهم عرفت انك دحيح الدفعه ممكن تفهمني القطعه دي
عمر:اه طبعا هاتي وبدا يشؤحلها القطعه
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
في مجمع لتدريب الصعقه
عمار:اسر اديلهم استراحه من ألتدريب كده الرجاله هتموت
اسر:تمام وسابه ودخل مقر الظباط
عمرو؛ابو الاسور عامل اي
اسر:كويس الحمد لله
عمرو؛احم الا بقولك
اسر:امممم
عمرو:انا طالب القرب منك
اسر:نعم في مين انشاء الله
عمرو:في بسمه
اسر:نااااعم ياروح امك
يتبع.....
لقراءة الفصل الثالث والستون : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
نرشح لك ايضا رواية من اين جئت بقلم ضحى ربيع
نرشح لك ايضا رواية من اين جئت بقلم ضحى ربيع
تعليقات
إرسال تعليق