رواية طفلة الفهد الفصل الخامس 5 بقلم بسملة بدوي
رواية طفلة الفهد الفصل الخامس 5 بقلم بسملة بدوي |
رواية طفلة الفهد الفصل الخامس 5 بقلم بسملة بدوي
اراااااااااااااااا
قامت من على مهند بسرعه رغم أنها حسه بالم بس قامت وقالت بخوف.......نننعم
فهد راح اشتالها ومتجاهل كلام مهند
مهند .....ياخالو في اي مفيش حاجه لو سمحت اسمعني.
فهد بصله بصه خلته يسكت وطلع جناحه وقفل الباب برجليه وقال بهدوء عكس الي جواه........ انا قولتلك اي قبل ما انزل .
لارا بخوف ودموع......... اني مش انزل .
فهد بنفس النبره والهدوء...... وانتي عملتي اي مسمعتيش الكلام عصيتيني وانا حذرتك اكتر من مره وقولتلك مبحبش الي بيعصوا كلام صح ،اخرتهم وحشه
لارا بشهقات ورعب........ ااايوه
فهد فجاه قال بصوت أشبه بالجحيم ........ طلاما عارفه كده مبتسمعيش كلاااااااامي للييييييه ،انتي الي جبتيه لنفسك قومي يالا عشان هرجعك مطرح ما انا جيتك
لارا من كتر الخوف اغمي عليها.
فهد بخوف ......جري عليها ،وقال لارا قطتي خلاص هتفضلي معايا خلاص وجاب برفانه ورش على أيده وقربها من وشها
لارا صحت وقالت بدموع.......هو انت بجد يعمو هتسبني لوحدي
فهد شالها وحطها على رجليه وقال بحنان........لا خالص بس ممكن اعرف قطتي نزلت لي ومسمعتش الكلام وبعدين قال بغيره واي الي شفته في الجنينه دي وبتعملي اي مع مهند
لارا بدموع ......والله كنت راحه اشرب بس مش كنت عارفه المكان وشوفت مهند
قاطعها صوت فهد الغاضب........ متنطقيش اسم راجل غيري ،ومسح دموعها وقال بحنان اتكلمي بالراحه .
لارا بهدوء......... وهو جابلي اشرب وبعدين قال إنه زهقان وانا قولته انا كمان بس والله كنت هرفض في الاول بس كنت هلعب شويه صغيرين وبعدين هطلع بسرعه .
فهد ببرود عكس الي جواه......... وبتعترفي كمان بس عارفه لو كنتي كذبتي كنت وريتك وشي التاني بس عشان انتي مكذبتيش هديكي فرصه تانيه
لارا بهدوء ........حاضر
فهد ببرود...... اسمي فهد معتيش تقولي عمو
لارا ببراءه......بس انت كبير اوي وبابا قالي الاكبر مني أقوله يعمو
فهد ضغط علي دراعها جامد وقال ببرود عكس الي جواه ....... قولت ليكي مفيش بابا غيري وكمان اسمي فهد ومش كبير اوي اكبر بحوالي 12سنه عادي
لارا بدموع..... ايدي يعم.اقصدي يابابا
فهد بهدوء......كل حاجه عياط عندك خليكي قويه ،وراح مسح دموعها وقال بحنان..........حقك عليا انا اسف وجبتلك هدوم جديده عشان رايحين مشواركمان شويه قومي .
لارا بخوف........ لا انا مش عايزه اخرج والنبي سبني هنا .
فهد بحنان وخدها في حضنه......هش هش يروحي متخافيش طول ما انا معاكي قومي يالا جبتلك فساتين كتير حلوه .
لارا بطفوله......... حاضر هروح البس بسرعه بس متمسيش وجريت على غرفه البس
خرجت وكانت لابسه فستان ازرق بس قصير وقط
فهد بغضب وغيره......لا ده يتلبس هنا وبس روحي البسي تيشرت وبنطلون
لارا سمعت كلامه ولبست بنطلون بوي فريند ابيض وتيشرت اسود وكوتش اسود والشنطه كتف حمرا و سابت شعرها
فهد ببرود........ لمي شعرك
لارا لسا هتعترض قاطعها نظره فهد المرعبه .
لارا قعدت تحاول تعمل شعرها معرفتش ،فهد قرب بهدوء وعمله لها ديل حصان
لفت نظره خدودها وشفايفها بتهور منه مسك وشها جامد وقال بصوت عالي افزعها......اي ده
لارا بخضه........ في اي انا مش عملت حاجه
قعد يحاول يشيل الاحمرار من على خدودها زاد اكتر .
فهد .....انتي حطه اي .
لارا ......والله محطيت حاجه
فهد ببرود ......طلع طبيعي
لارا بصتله برعب وعتاب في نفس الوقت
فهد اشتالها وقال........ متزعليش مني يقطتي
لارا بدموع........ ايدك صعبه
فهد ببرود عكس الي جواه
......ما انا اتعصبت اما لقيت خدودك وشفايفك حمرا ،انا اسف خلاص يارب ايدي كانت تنقطع قبل ما أمدها عليكي
لارا بطيبه .....لا خلاص مش تدعي مسمحاك
فهد بحب.....بجد
لارا ببتسامه .....اه
فهد ضحك وقال............ على اخر الزمن بقيت بتاسف
لارا مركزتش في كلامه ومدت أيدها ولمست غمازته الي في اليمين......وقال بطفوله....... شكلهم حلو
فهد بخبث ....... بتعاكسي بقا
لارا بكسوف......... بس بقااا
فهد بضحك........... لا بقا انا هغيىر اسمك واسميكي فراولتي بدل قطتي
لارا بستغراب مضحك..... فراولتك لي
فهد بمشاكسه....... عشان أما بتتكسفي وشك بيبقي احمر زي الفراوله
لارا اتكسفت اكتر وفهد قعد يضحك على كسوفها
بعد ثواني
فهد بهدوء.......يالا يفراولتي عشان نروح المشوار.
لارا بخوف .......طب هههو فين
فهد بحب ......انت بتثقي فيا
لارا ببراءة....... مش عارفه بس برتاح أما اكون معاك وبحس بالأمان
فهد فرح بكلامها وقال بحنان ......يالا ومسك أيدها وخرج وراح فتح لها الباب واشتالها عشان قصيره العربيه كبيره وقفل الباب وراح مكانه يسوق
قاطعه البودي جارد......فهد باشا نيجي معاك .
فهد ببرود.......لا
البودي جارد....... بس ده غلط على حياه معاليك
فهد بصله بغضب
البودي جارد......... اومارك يباشا ومشا.
وفهد دور العربيه ومشا
طول الطريق فهد ماسك ايد لارا وهي مبتسمه
بعد شويه وصلوا لمكان في خضرا كتير وأشجار وقاباهم واحد عند البوابه وقال .......أهلا اهلا فهد بيه ،كل حاجه جاهزه يبيه زي ما أمرت يباشا
وفضلوا يمشوا لحد ما وصلوا لمكان في لوح كتير بس بتاعت ضرب نار واسهم
لارا بخوف.......اي ده
فهد ببرود......هنلعب ومسك المسدس وقال ..........
لارا برعب.......اي
في مكان تاني
الشخص ......... يباشا ده خادها مكانه المفضل
الباشا بخبث...... كلامي طلع صح اهو والفهد وقع ومحدش سما عليه هههههههه
الشخص.......طب هنعمل اي لازم نطلع من المشوار ده بمصلحه
الباشا.......احلي ما فيك دماغك ي عمر
عمر....... بنتعلم منك يباشا
الباشا......بص ***********،دي الخطه
عمر برعب.......... بس احنا لو اتكشفنا الفهد مش هيسبنا في حالنا وده الفهد
الباشا بحقد وغيره......... لو هو الفهد فأنا التعلب وكلام يتنفذ اخلص
عمر
......حاضر يباشا
تعليقات
إرسال تعليق