رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثامن والخمسون 58 بقلم ملك ايمن
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثامن والخمسون 58 بقلم ملك ايمن |
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الثامن والخمسون 58 بقلم ملك ايمن
جدتها: مستنيه اهنه
مصطفى: لا انزلي وانا وشويه وهنزلكم بيه
جدتها: ماشي متعوجش
نزلت وهو قفل الباب شافها واقفه وراه بتوتر
وعد: في اي
مصطفى: احم عاوزين ال هو
وعد: اه فهمت ثانيه وراحت جابت قماشه بيضه وموس گانت هتعور نفسها جري عليها
مصطفى: انتي مجنونه اي الي بتعمليه ده
وعد: لازم ياخدو حاجه ومفيش غير الحل ده ارجوك ابعد
مصطفى بعصبيه: لا في حل تاني
وعد بعدم فهم: اي هو
شد منها القماشه والموس رماهم واخدها في قبله طويله تعبر عن مدي عشقه لتلك الوعد ابتعد عنها سامح لها بنفس
مصطفى : عرفتي اي هو الحل
وعد بخجل: م مصطفى ا ان.. ان
مصطفى: ههشش ولا كلمه خليني اركز بقا😉
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
تحت كلهم قعدين عائله وعد وعائله مصطفى
كيان: هما لي قعدين عاوزه انام
ادهم: هتعرفي شويه كده
كيان بغضب طفولي: بس انا عاوزه انام مليش دعوه بقا
ضحك ع شكلها وقال بحنيه
ادهم: تعالي ياقلب ادهم انتي حضنها قدام كل الي قعدين حضنها وكانه بيخبيها من الكل رفع نظره شاف هشاف بينظر لكيان نظرات وحشه
ادهم: في حاجه ياهشام ولا اي
هشام بتوتر: هه لالا مفيش حاجه
جد وعد: مين اكبر واحد فيكم
ادهم: انا اي هتعملنا بطاقه
سليم الكبير: ادهم
مصطفى: لي بتسال ياحج
الجد: اطلع ياولدي هات شرف البت
كيان: اي هو عاوز اي تطلع فين
ادهم: ههش دي حجات كبار
كيان: سكتت ولفت وشها وبعد ما استوعبت الكلمه لفتله وقالت
كيان: افاندم
ادهم: يلا روحي اقفي مع سليم وليل ع ما انزل يلا
كيان: حاضر يابابتي
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
دق دق دق ابتعد عنها ينهجات من كم المشاعر المجنونه بينهم
مصطفى: عارفه لو جدتك هقتلها
ضحكت وعد بكسوف: قوم افتح
بعد عنها وفتح الباب كان ادهم
مصطفى: اي في اي عايز اي
ادهم: هات القماشه ياعين امك
مصطفى: قماشه اي
ادهم: ولله
مصطفى: اه احم اصل مفيش قماشه نسيتها
ادهم بص لفوق ييهدي نفسه: هات الملايا اخلص بقا
مصطفى: طيب خمسه وقفل
وعد: مين
مصطفى: عاوزينه يلا جاهزه
وعد: امم و سكتت شهرا ذاد عن الكلاك الغير مباح🤫
ابتعد عنها بطيب نفس بعد ما شاف دماء عذريتها ع السرير كانت بتعيط حضنها
مصطفى: هششش خلاص اهدي وجعتك
وعد هزت رسها بعملامه لا
مصطفى: مبروك عليا انتي سابها نامت واخد الملايا ونزلهم
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
ليل: انا تعبت هطلع بقا
سليم: طيب يلا ياروحي قاطعهم نزول مصطفى ع السلم حدف الملايا قدام جدها
مصطفى: اهو مش ده الي عاوزه
كيان اول ما شافت الدم غابت عن الوعي شالها ادهم طلع بيها ع اوضتهم وطلب منهم محدش يجي خالص
تمارا الكبيره: خلاص ياحج بكره هناخد وعد ونرجه بيتنا اطلع يابني ل مراتك اطلع بصله بغضب وطلع
الجد: مهران (عم العروسه: خود العرض لف بيه البلد كلاتها
مهران: تحت امرك يابوي واخد الملايا وخرج
تمارا: هيثم يلا نطلع
هيثم: انتي كويسة
تمارا: اه بس عاوزه ارتاح شويه
كل واحد طلع اوضته
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
في غرفه مرام وسليم
مرام: مكنتش متخيله انه لسه في العقليه دي
سليم: لا في الصعيد في لسه
مرام بدموع: شئ مخيف اوي قرب منها حضنها بحنيه
سليم: بتعيطي ليه بس
مرام: البنت زمنها كانت خايفه
سليم: الحمد لله عدت ع خير
مرام: الحمد لله
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
في غرفه تمارا ومصطفى
تمار:ياتري كيان عامله اي
مصطفى:هي كويسه بس خافت من المنظر بس
تمارا:كويس انتا معودناش اولادنا ع كده ده حرام
مصطفى'معاكي حق دي ليله مباركه لي يخلوها توتر كده
تمارا:اممم تعالا ننام بقا مش قادؤه
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
في غرفه مريم وسعد
سعد بعصبيه........
تعليقات
إرسال تعليق