القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل السادس والخمسون 56 بقلم ملك ايمن

 رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل السادس والخمسون 56 بقلم ملك ايمن
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل السادس والخمسون 56 بقلم ملك ايمن

رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل السادس والخمسون 56 بقلم ملك ايمن

كيان: ااه بمووت مش قادره 
ادهم بخوف: طب طب اهدي طيب انا اتعفيت عليكي طيب
كيان: لالالا ااه اندهلي تمارا 
ادهم: ح حاضر قام جري راح ع اوضته هيثم وتمارا 
بقلمي ملك ايمن 🗒️🖋️
دق دق دق ابتعد هيثم عن تمارا 
هيثم'مين الرخم ده 
تمارا: قوم افتح يلا قام لبس هدومه وفتح كان ادهم
ادهم: فين تمارا 
هيثم: جوه مالك
ادهم: كيان تعبانه وعاوزين تمارا 
تمارا : مالها وسعو كده دخلت وخرجت ادهم وكل البيت اتجمع ع صوتها 
ليل: في اي
هيثم: كيان تعبانه شويه دخلت ليل ودخلو مرام ومريم وتمارا
سليم وهيثم اخدو ادهم بعيد عن الكل
سليم: ولا حصل ايه 
ادهم: كن كنا مع بعض و وفجأه بقت بتصرخ. 
هيثم: اتغابيت مش كده 
سليم بعصبيه: انت بتهزر ياادهم انت الوحيد الي بيقول ده بذات يكون براحه لو حصلها حاجه هيكون بسببك انت فاااهم
هيثم: سليم اهده خير انشاء الله 
كلام عصبيه توتر خوف كل ده حواليه وهو مش حاسس روحه بتتسحب ببطء مخيف مفيش صوت صريخها وقف 
بقلمي ملك ايمن 🗒️🖋️
في الغرفه
تمارا بقلق: هاا ياتمارا مالها 
تمارا:دقيقه بس ياخالتي 
مريم: سيبتي ركبنا اتكلمي 
تمارا: اسكتي بقا ياليل بتعيطي لي راحت مريم حضنتها 
مريم: هشش هتكون كويسه متخفيش 
تمارا: اووووه خلصت الحمد. لله
تمارا: مالها اغمي عليها لي
تمارا؛ اقعدو بقا عشان تشوفو هتقولو اي لجوزها لان لو ع رقبتي مش هقوله كده
مريم: تقوليلوه اي
تمارا: كيان كانت في تصفيات العاده الشهريه مكنش ينفع تحصل علاقه وخصوصا انها ضعيفه جسديا يعني لو كان جسمها جامد ممكن تستحمل وطبعا وجود علاقه في وقت العاده عملها تقلصات شئ طبيعي واغمي عليها من الخوف بس
ليل: وانتي كنتي بتعملي اي تحت الملايا
تمارا:لما تكبري اقولك 
مرام:طيب حد يخرج يطمن جوزها هيموت بره 
مريم:انا اكيد مش هقول حاجه
ليل:ولا انا
تمارا:محدش يبصلي ع جستي اقول هه
تمارا الكبيره:خلصنا اطلعو كلكم ودخلولي ادهم 
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
خرجو الستات الكل متوتر ومنهم صحاب البيت 
مرام:ادخل ياادهم 
سليم:يدخل فين دلوقتي عاوز اطمن عليها 
مصطفى الكبير:اهدي خليه يطمن عليها
سليم:هو السبب ومش هيدخل 
هيثم:سليم ده جوزها
سليم:وانا اخوها واوله بيها
مرام:انت اتجننت ابعد يلا
ليل:وسع ياحبيبي ولله ادهم ماهو في وعيه اساسا خليه يرتاح يلل
سليم الكبير:يلا ياسليم وسع بعد عن الباب بغضب فاهي اخته صغيرته ربيبتهاولو كان ادهم حبيب قلبه فا هي كيانه 
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
دخل الاوضه تمارا قعده جنب كيان بتملس ع شعرها اول ما بصت ليه نزل عنيه في الارض لاول مره ادهم سليم الانصاري يكون بضعف ده  كل واحد.دخل اوضته بعد ما قالو لاهل البيت انه تعب عادي
تمارا:تعالا اقعد ياادهم دخل قعد بدون كلام عنيه مترفعتش 
تمارا:ارفع راسك يابني انت مغلطتش الي حصل بس انكم استعجلتو لما تكون في فترتها حتي لو اواخرها واجب تصبرو شويه  فاهم هز راسه بمعني ايواه
تمارا:اسيبك مع مراتك شويه هي نايمه متقلقش يلا وخرج قام قعد جنبها مسك ايديها واطلق لدموعه العنان واخيرا سمح لها بالنزول 
ادهم:حقك عليا انا ولله مكنتش اقصد ان انا مكنتش اعرف انك لسه ولله حقك عليا كان بيقبل يدها وكانه كانت هتضيع حياته فاقت لما حست بيه
كيان:ادهم في اي 
ادهم:انتي كويسة هه
كيان:انا اخر حاجه فكراها لما دخلت تمارا و....الحيوانه ازاي تقلعني هه 
ادهم ساكت وباصصلها 
كيان:طيب قولي قالت ايه اكيد مكنتش حامل وسقط لا
ادهم:لالا مش كده هو بس عشان انتي كنتي في عادتك بس
كيان:لا خلصت
ادهم:اواخرها هو ده السبب كيان انا اسف ولله انا كنت بموت افتكرت اني عملت حاجه غلط او او اتغابيت كنتي هيحصلك حاجه بسببي حقك عليا
كيان:اي اي مالك انت سالتني وقلتلك انك مغلطتش وبعدين ادهم الانصاري بيطلب مني اسامحه ياويلتاااا 
ادهم ابتسم بحزن عارف انها بتحاول توصله انها كويسه:مش عاوزه تنامي
كيان:اه جدا
ادهم:طيب يلا نامي
كيان:لا مهو مش هعرف من غيرك طلع حضنها بتملك وبعد دقائق غفا كلا منهم
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
في غرفه سليم وليل
سليم:يعني هو الموضوع كده
ليل:اها وانت زعلت ادهم بطريقتك دي اتغابيت اوي
سليم:الموضوع ده مفهوش هزار الخبطه بتكون كبيره انا استغربت ده هو الوحيد فيتا الي هادي من النحيه دي من كتر بروده كنا بتقول مش هيعرف يعمل حاجه طلع نمس 
ليل:ههه لازم تصالحه
سليم:انشاء الله
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
في غرفه تمارا الكبيره ومصطفى
مصطفى:ااه يعني طيش شباب
تمارا:هو كدن بظبط
مصطفى...........
تمارا:لالالا هكون انا وبنتك
مصطفى
يتبع...
لقراءة الفصل السابع والخمسون : اضغط هنا
لقراءة باقي الفصول : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات