رواية عشق الحور الفصل الخامس والخمسون 55 بقلم منى أحمد
رواية عشق الحور الفصل الخامس والخمسون 55 بقلم منى أحمد |
رواية عشق الحور الفصل الخامس والخمسون 55 بقلم منى أحمد
اللي يريحك ياسليم
تنهد بقوه ليجلس امامها
طب ممكن افهم حضرتك
زعلانه ليه
قالت بعصبيه
عشان انت اخد كل حاجه بحساسيه زياده عن اللزوم تقدر تقولي ايه المشكله ان احنا نجيب من نفس المعرض اللي هيجيب منه غيث وجاسر
ياعيشه افهميني ... انا مش عاوز حد في اخواتك يحطني قدام الامر الواقع ...
لاء لو علي كده متقلقش
يعني محدش هيجيب حاجه
قالت بتردد
جاسر قلي سليم ممشيها رسمي والمفروض اجيب قوضتين
اهو دا اللي انا عامل حسابه
قالت بسرعه
ياسليم افهم الكلام كله كان قدام بسمه حتي اسالها ... ولو مش عاوز انا موفقه ... انا ماهعمل حاجه تنقص من كرامتك ياسليم ...
تنهد سليم بقوه
طب انتي ليه مصره علي المعرض ده
شوف جاسر هيجيب قوضه اطفال وغيث هيجيب تلت اوض لما احنا نجيب معاهم الراجل هيعملنا تخفيض بحق قوضه زياده وصلت
حدق بوجهها
يعني انت عاوزه تجيبي مع اخواتك عشان تاخدي انتي التخفيض
ايه فيها ايه دي يعني كل واحد هيدفع تمن حجته واحنا نستفاد بالخصم عشان الكميه ... وعلي فكره انا قلتلهم ....
تاملها بحيره عائشه فتنته الخاصه دوما ما تبهره والان تعجزه عن اعطاءها حقها
انا مش عارف ااقولك ايه
قالت بالحاح
قول موافق عشان خطري ياسلومتي
ابتسم وهو بعد سلومتي دي هينفع اقول حاجه
قبلت خده وقالت بحماس
يخليك ليه ياسلومي ياعسل انت
وضع يده علي خده وهمس
حرام عليكي ياعيشه ...
اقتربت منه وقالت باسمه
طب انا عملت ايه بس
بتجنيني ياعيشه ... هو اااالعفش هيوصل في اد ايه
يومين انا رحت امبارح مع بسمه جبنا الستاير وهتتركب بكره مش هتيجي برضه
هب واقفا. وقال بحنق
استغفر الله العظيم ويتقفل عليه انا وانتي باب واحد
هبت واقفه وقالت بحنق
هو انا هغتصبك ياجدع انت وبعدين ماحنا مرزوعين في العياده اهوه ومقفول علينا باب واحد
قرب وجهه منها وهمس
انا اللي هغتصبك ياحبيبتي مضمنش نفسي .... بس هنا اشرف بره
رفعت حقيبتها من علي المكتب
مشوفش خلقتك في البيت تمام انا مروحه وخلي اشرف ينفعك
كادت تصل للباب ولكنه احتجزها خلفه رفعت عيناها وقالت
عاوز ايه
بلع ريقه بصعوبه وهمس
انتي ليه مش عاوزه تحسي بيا
انا ياسليم
تامل وجهها وهمس
ايوه انتي ... عشان مش قادره تتخيلي العذاب اللي انا بعيشه وانتي قدامي ومش قادر المسك
عشان لولمستك مش هسيبك ياعيشه ... قلتلك انتي فتنتي بس انتي مش عاوزه تفهمي
بس مش لدرجه انك مترضاش تعد معايا غير في الشغل وبس ياسليم ... هو انا مش من حقي اخرج معاك نتفسح زي المخطوبين ... تقولي كلام حلو بدل الدبش اللي انت بترميه ده
انا برمي دبش ياعيشه
قالت بغيض هو دبش بس دا دبش وظلط وطوب طب بزمتك في واحد يقول لمراته في التليفون ياجعفر
يعني عاوزاني ااقول اسمك قدام الدكتاره
لاياراجل دا علي اساس. ان الدكتاره دول ميعرفونيش مش كده
لاء عرفينك بس انا بغير ... بغير حتي ان حد ينطق اسمك بغير ان حد يسمعه ... عيشه ليه انا وبس انا بس اللي اندهلها وادلعها ووواستغفر الله العظيم عدي ادامي
وكزت صدره وقالت بغيض
هو انت متقلش كلمه عدله علي بعضها طب مش معديه هه
اسند ذراعاه علي الباب لتصبح محتجزه بجسده وهمس
مهو انتي لومعدتيش قدامي دلوقتي مش هيحصل كويس ياعيشه
ابتسمت بسخريه
هتعمل ايه يعني
اقترب ليلتهم شفتيها بشوق ... شوق سليم وحده من يستطيع ايصاله ... شوق يجعلها توقن انها ملكه قلبه دون منازع ... يذوب يتلاشي بدفيء شفتيها تاوهها المكتوم يضمها اليه يريد صهرها بداخله تجري باوردته وعروقه النابضه التي تعلن عن عشقها وحسب .. عشق الجميله فتنته وفاتنته انتبه على يديها الصغيره تحاول دفعه ليوقن انها علي وشك الاختناق يبتعد ليهمس من خلال انفاسه اللاهثه
عارفه لو ممشتيش علي العربيه حالا هعمل الدخله هنا
شهقت بقوه لتدفعه وتهرب راكضه للخارج ليمرر هو اصابعه المرتعشه بشعره ويزفر بقوه
منك لله يا عيشه ...
تعليقات
إرسال تعليق