رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الرابع والخمسون 54 بقلم ملك ايمن
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الرابع والخمسون 54 بقلم ملك ايمن |
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الرابع والخمسون 54 بقلم ملك ايمن
مصطفى: طيب انا موافق
ميل سليم ع ادهم وقال بصوت واطي
سليم: انت شايف ان الحكايه متخوفش
ادهم: في حاجه وهعرفها انهارده
بقلمي ملك ايمن 🗒️🖋️
في البيت من جوه الكل بيتفرج ع جمال بنات البندر وزغاريط واغاني والكل فرحان
مرام: انا هموت وانام وفي نفس الوقت عاوزه اشوف العروسه
تمارا الكبيره: امال فين العروسه ياحجه
انعام(خالت وعد): حالا اهو يابت اندهي ستك وعد جوام يلا متعوجيش
بعد شويه نزلت وعد سلمت ع الكل وقعده بين كيان وليل
كيان: احم انا كيان بنت عم مصطفى
ليل: وانا ليل بنت عمه بردو
كيان؛ ودي تمارا اخته
وعد: اتشرفت بيكم
كيان: ممكن نقعد مع العروسه فوق يعني نساعدها
انعام: ايواه امال خوديهم واطلعي يابتي يلا
طلعت وعد ومعاها البنات كانت واسعه ومنظمه فستان الفرح ع السرير
بقلمي موكا 🗒️🖋️
تمارا بعصبيه: ممكن اعرف عملتي ايه في اخويا
وعد بعدم فهم: انا عملت اي
تمارا: انت عارفه كويس عملتي اي بلاش امور المسكنه دي
كيان: تمارا هدي في اي الله
ليل: اهدي يا وعد بس الي حصل ده غريب فجأه كدا جواز ومحدش فاهم حاجه ودي اخته وخايفه عليه كمان
وعد بدموع: ان دق دق دق
كيان: اتفضل دخلت الخدامه
الخدامه: جوزاتكم عوزينكم تحت ياهوانم
تمارا: تمام جايين قامو التلاته عشان ينزلو
تمارا: لسه لينا كلام وخرجو قعده فضلت تعيط
بقلمي موكا 🗒️🖋️
ادهم: كنتو فين
ليل: كنا مع وعد فوق
هيثم بهمس لتمارا: انتي كويسه
تمارا: هطق حاولت اعرف بس ملحقتش
هيثم: طب اهدي
اده: ممكن حد يوصلنا اوضتنا مختاجين نرتاح قبل الفرح الخدامه ودت كل كبلز اوضتهم
بقلمي موكا 🗒️🖋️
في غرفه سليم ومرام
مرام:اااااه مالك باين في حاجه مضيقاك
سليم:عارفه لي عملو الفرح هنا
مرام:لي
سليم:عشان لما شرف العروسه يطلع ياخدوه
مرام:اي الجهل ده ومصطفى وافق
سليم:الغريب انه وافق
مرام:انا مش عارفه ايه الي في دماغ الواد ده بس متضايقش نفسك ياحبيبي هه
سليم:ربنا يقدم الي فيه الخير
بقلمي موكا🗒️🖋️
في غرفه مصطفى وتمارا
مصطفى:دقيقه وكنت هعلقه من قفاه
تمارا:ياؤوحي هدي نفسك بس
مصطفى:تمارا متقلوليش اهدي لا والغبي التاني موافق ازاي يوافق حد يشوف حاجه خاصه ليه اي مشكك في رجولته الغبي
تمارا:طيب خلاص ممكن تقعد بقا عشان انا ولله تعبت وقعده ع السرير وحطه ايديها ع دمغها
قرب منها بخوف ومسك وشها بين ايديه
مصطفى:فيكي اي تعبك
تمارا:خايفه عليك انت متعصب وانت لنا بتتعصب بتتعب ولله حرام الي بتعملوه فيا ده
قام حضنها وابتدا يهدي فيها
مصطفى:حقك عليا خلاص انا اهو مش متعصب ونبي بطلي عياط عشاني انا اسف ولله
حضنته اكتر عدلها ع السرير نايمه وفضل يهديها
((حتي وان بانت عليا علامات العجز لن يعجز حبي ليكي مهما عدت علينا السنين ستظلين تلك الانثي التي هز لها كيان المصطفي بقلمي...))
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
في غرفه سعد ومريم
مريم:البنت باين انها كويسه
سعد:انتي شوفتيها
مريم:ايواه مش شبه الي هنا خالص باين انها محترمه وكويسه
سعد:ربنا يجعلها له زوجه صالحه
مريم:يارب
بقلمي موكا🗒️🖋️
في غرفه سليم وليل
سليم وهو بيقرب منها:هو انا كنت بقول اي في العربيه
ليل:س سليم متنساش ان انا حامل هه مينفعش و اخد كلامها في قبله طويله بادلته القبله وبعد فتره ابتعد عنها
سليم:ارتاحي شويه عشان النونو همم
ليل:حاضر بس نام معايا
سليم:ههه لي خايفه
ليل:لا بس عاوزه انام في حضنك
سليم شاللها نيمها ع السرير وحضنها ونامو
بقلمي ملك ايمن🗒️🖋️
في غرفه هيثم وتمارا
تمارا: هيثم كده عيب احنا مش في بيتنا
هيثم: الله هو حد له عندي حاجه تعالي بس وحاوط خصرها وقربها منه
تمارا: يا هيثم
هيثم: ياعيون هيثم انتي
تمارا: لازم اخد دش الاول
هيثم: مستنيكي ادخلي دخلت اخدت دش واتعمدت تطول عشان ينام وخرجت كان قاعد ع السرير
هيثم: فينا من الخباثه دي
تمارا: احم مش فاهمه
هيثم: مش مهم واخدها و...... هششششش
بقلمي موكا 🗒️🖋️
في غرفه ادهم وكيان
دخل نام ع السرير وحك جبهته بضيق قربت منها وقعده جنبه
كيان: مالك
ادهم: مفيش حاجه
كيان: يبقا انت لسه زعلان منى وكانت هتقوم مسك ايديها شدها كانت تحته
ادهم: لا مش زعلان
كيان: اي يثبتلي
ادهم: ده وقرب منها قبلها قبله طويله وهي بادلته
ادهم: عرفتي اني مش زعلان
كيان: طب متضايق لي
ادهم: حكلها ع موضوع شرف العروسه
كيان: دي عادتهم فيها اي
ادهم: ياحبيبتي الموضوع ده بذات لازم يكون براحه مش الناس وقفنلهم تحت
كيان: مش فهمه
ادهم: يعني الراجل لو اتعافي ع الست عشان يخلص بسرعه ممكن لاقدر الله تموت منه
كيان: للدرجه دى
ادهم: اه طبعا لازم يكون براحه شويه وهروح ل مصطفى عشان افهمه ميستعجلش
كيان : طيب بس متضايقش نفسك ماشي
ادهم: ماشي ياروحي يلا نامي شويه عشان ترتاحي يلا
كيان: انت رايحله دلوقتي
ادهم: اه ياعمري انتي يلا غمضي عيونك الحلوين دول ونامي
كيان؛ حاضر وغمضت عنيها وهو خرج راح اوضت مصطفى واول ما فتح اتصدم من...... بقلمي
تعليقات
إرسال تعليق