رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الحادي والخمسون 51 بقلم ملك ايمن
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الحادي والخمسون 51 بقلم ملك ايمن |
رواية طفلة ارهقت رجولتي الفصل الحادي والخمسون 51 بقلم ملك ايمن
في صباح يوم جديد وتحديدا في غرفه هيثم وتمارا
هيثم: ياتوتو قومي هنتاخر
تمارا: سيبوني انام شويه بس
هيثم: قومي ولما نروح ابقي نامي يلا وقومها
تمارا: صباح الخير
هيثم : صباح الورد ع عيونك
دخلت تمارا الحمام وهو جهز هدوم
بقلمي موكا 🗒️🖋️
في غرفه سليم وليل
كانت بتحضر الشنط وهو بيعدل هدومه قدام المرايا
ليل:حبيبي ممكن نعدي ع اي صيدليه واحنا ماشين راح نحيتها بخوف ومسك ايديها
سليم: فيكي حاجه حاسه بايه
ليل: اهدي ياحبيبي مفيش بس عاوزه حجات بس
سليم: حجات اي دي
ليل: لا بناتي يلا بس كمل الشنطه عشان اجهز
سليم: ماشي
بقلمي موكا 🗒️🖋️
في غرفه ادهم وكيان قامت ملقهاش جنبه قام وقف بسرعه
ادهم: كيان... ياكيان
هي من الحمام: نعم
ادهم: اووه خلاص بعد شويه خرجت لابسه دريس عباره عن جيبه بيضا وبلوزه زيتي وطرحه زيتي في ابيض وكتش ابيض وقف مزهول من شكلها وبعد كده ابتسملها
كيان: حلو
ادهم: روعه وقرب منها مسك دماغها باس جبينها
ادهم: ربنا يهديكي ليا
ابتسمت بخجل وبعد كده كشرت
كيان: وسع انا منسيتش الي حصل ابعد عني
ادهم: وربي وربك مكان بمزاجي انتي تعرفي عني كده هه
كيان: لا
ادهم: طيب يعني معملتهاش وانا مش شال مسؤاليه هعملها بعد ما اشيلها ده كلام
كيان: انت عارف كان فيا اي لما شوفتك كده افرض انت الي شوفتي كده
ادهم: كنت قتلتك فاهمه
كيان: يعني المفروض اقتلك قرب منها حضنها وقال
ادهم: حقك عليا اول واخر مره بس كفايه بعد بقا
كيان: طيب ادخل خد دش ع ما اجهز الشنط دخل اخد دش وهي جهزت الشنط
(تسريع احداث كلهم اتقابلو واتفرقو ع العربيات كل واحد مع مراته متجهين لموطنهم
في عربيه سليم وليل
ليل: ايواه ايواه اقف هنا ركن ع جنب وقفت جنبه عربيه ادهم
ادهم: بس في اي
سليم: مش عارف عاوزه تدخل تسال ع حاجه
ادهم: انزلها طيب نزل سليم ودخلها واقفه بتكلم دكتور الصيدليه
ليل: احم حصرتك انا العاده متاخره اربع ايام
الدكتور:حضرتك متجوزه
سليم: ايواه من ١٣ يوم
الدكتور: ده اختبار حمل ممكن تكوني حامل
ليل: بجد
الدكتور: ايواه
ليل: شكرا وخرجت وده كله سليم ساكت متكلمش معاها
ليل: حبيبي مالك انت مش فرحان
سليم؛ هه اه اه طبعا مبروك مقدما تعالي دخلها العربيه وراح لعربيه ادهم الي لسه وقفه
سليم: كيان معلش روحي لليل ثانيه
كيان: حاضر نزلت راحت عربيه ليل ودخل سليم عربيه ادهم
بقلمي موكا 🗒️🖋️
ادهم: في اي يلا انت
سليم: ليل احتمال تكون حامل
ادهم بفرحه: بجد طب مبروك
سليم: مبروك اي مين هيربيه
ادهم: اي الهبل ده انت اهبل
سليم: لا مش اهبل العمليه الي جايه ممكن مرجعش منها هيبقا يتيم
ادهم: استغفر ربنا مش انت بتقول ممكن تموت وانت في بيتك استغفر ربتا ومتنكدش علي نفسك وعليها يلا روح
نزل راح ع العربيه وكيان عرفت وفرحت جدا
كيان: الله نونو صغنن جديد
ادهم بضحك: هههه عقبالك ياقلبي
كيان ابتسمت بخجل ووطت رسها وفجأه رفعتها: انا عاوزاهم تؤام
ادهم: الي يجيبه ربنا حلو اقفلي الازاز ده قفلت الازاز اخدها في بوسه طويله ابتعد عنها بعد وقت وهو بينهج من كم المشاعر الي بينهم برغم انهم لم يعترفو لبعض بحبهم حط جبينه ع جبينها
ادهم: وحشتيني لي كنتي بتبعدي نفسك عني
كيان: كنت بس عاوزه اعصبك
ادهم: وقدرتي تعالي حضنها بتملك وهي دخلت دمغها في صدره وساق
بقلمي موكا 🗒️🖋️
في عربيه هيثم وتمارا
تمارا: احم بكره هروح المستشفى عشان الشغل و
هيثم: تمارا انا قلت اي
تمارا: مش دلوقتي
هيثم: شطوره ياروحي مش عاوزه تنامي
تمارا: ااه اوي اخدها في حضنه وفي ظل ثواني كانت نامت
بقلمي موكا 🗒️🖋️
في عربيه سليم وليل
ليل: ممكن اعرف مالك
سليم'مالي منا كويس اهو
ليل: لا من ساعت ما سمعت اني ممكن اكون حامل وانت زعلان اي مش عاوز مني عيال
سليم: اي الجنان ده
ليل: خلاص لو فعلا حامل ممكن اجهض طلاما حضرتك مش عاوز
سليم: انتي اكيد مجنونه اكيد عاوز طبعا
ليل: امال مالك
سليم: لما نوصل تسريع احداث وصلو والعيله استقبلتهم بفرحه كبيره
كيان: امال فين مصطفى مش شيفاه يعني
الكل بان عليه الزعل
ادهم: في اي مالكم مصطفى كويس
سليم الكبير: كويس كويس متقلقوش
هيثم: طب هو فين
تمارا الكبيره: مصطفى هيتجوز بكره وفي الصعيد
الكل في صوت واحد نعم
سليم الصغير؛ اي الكلام ده ازاي
سعد: جه ومعاه بنت اسمها وعد قال دي حبيبتي وهروح بكره اتقدملها قلناله ماشي بس لي الاستعجال قال كده والفرح هيكون في الصعيد عن اهلها والصبح جه قالنها هنسافر بليل عشان الفرح بكره
ادهم: يعني لو مكناش جينا كان اتجوز واحنا منعرفش مش كده
مريم: كل حاجه جت فجأه ياادهم محدش فاهم حاجه
كيان: هو احم يعني ممكن يكون غلط معاها ياطنط
مصطفى من ع الباب: ممكن لي لا
الكل بصدمه.........
مصطفى؟..........((متقلقوش هحجب بقيت البنات))
ادهم: فوق يلا انت.......
تعليقات
إرسال تعليق