رواية حلال الأسد الفصل الرابع 4 بقلم أسماء حبيب
رواية حلال الأسد الفصل الرابع 4 بقلم أسماء حبيب |
رواية حلال الأسد الفصل الرابع 4 بقلم أسماء حبيب
أيه لبست هدومها ونزلت علشان تروح تجيب الخضار ...
في شارع حد خبط أيه علي رأسها وهنا أسودت كل حاجه في عنيها ، ناس شلوها ودخلوها العربيه ومشيوا لحد اما وصلوا عماره كبيره وطلعوها فوق .....
أيه بتفتح عنها ببطئ وديخه ومش شيفه كويس ،،،،، ااااه.
زياد بأبتسامه لا تبشر بالخير ،،،،، سلمتك من اااه يا عنيااا.
الحرس ،،،، نستنه تحت يا زياد بيه .!
زياد ،،،،، لاء روحوا انتوا .
الحرس مشيوا وزياد قعد قدام الكرسي إلي أيه عليه.
أيه فتحت عينيها تاني وبتركيز وهنا انصدمت ،،،،، هووو انتي أننا فين ، وربنا لو فكرت تعمل حاجه لصوت ولم عليك الخلق .
زياد ،،،،، هههههه الخلق امممم وحده في عماره خاليه من السكان في الدور الـ15 هتقدر تلم الخلق هههههه لاء ضحكتيني .
أيه بشهقه بس بتحاول تبينله أنها جامده ،،،،، يا سافل ، وانتي بقي مفكرني هسكتلك وخاااااف ولا أي لاااء يبقي متعرفنيييش بقي دانا أيه اتربيت في وصت شوارع امبابه بص بقي انا مش عايزه أئذيك سبني في حالي وتقي الله في نفسك وسبني امشي .
زياد ،،،،، خفت ، لااا لااا انا خفت يا مامي يا مامي .
أيه وعايزه تفك الحبل بس مش عرفه وبحيله ،،،،، اه ما أنتي لو راجل فكني .
زياد قرب منها بطريقه مش مرحب بيها ،،،،، وانا هوريكي الراجل دلوقتي .
أيه وحست قلبها انقبض من قربه بالطريقه دي ،،،، ا ابع د عنيييييييييي.
زياد وفك الحبل من علي أديها ،،،،، ودلوقتي بقي اقدر اوريكي إذا كنت راجل ولا لاء .
أيه فرحت للحظه أنه فك الحبل عن اديها بس لقت أديه هو ألي كتفتها ،،،،، يا أخي مش خااايف من ربنا ابعد بقي ، اعتبرني اختك حرااام عليك .
زياد سرح للحظه فعلا وهنا أيه استغلت الموقف فالتت اديها وضربته ضربه من تحت الحزام .
زياد بألم ،،،،، ااااه ياااااا بنت ال .
أيه فرحت وجريت علي الباب بسرعه وبتنزل من علي السلم وحسه أن كل سلمه بتنزلها بسنه رغم سرعتها المكان يخوف وقلبها مقبوض منه.
أما زياد فسند علي الكرسي بألم ،،،،، وحيات امك ماشي انتي ألي جبتيه لنفسك بقي ااااه .
موبيل زياد رن ....
زياد ،،، ألووووووو.
بنت بدلع ،،،، اي يا قلبي مش هتيجي ولا أي !؟
زياد بغضب مكبوت ،،،، لاااء مش جاي ابعتي الـ CD لمكتبي .
البنت بغضب ،،،، لي مش هتيجي ، ولا هو بقي بمزاجك.
زياد ،،،،، شيماااء انا تعبااان ومشقادر سبيني بقي في حالي .
شيماء بخضه ،،،، سلمتك يا زوزو اجيلك لو تحب .
زياد ،،، لاء مش تتعبي نفسك انتي سلام .
شيماء بدلع ،،،، سلام يا زوزو أشوفك قريب بقي .
زياد ،،،،، سلام.... ، منك لله يا زفته بوضتيلي اليوم هتروحي مني فين ملحوقه .
أما أيه كانت بتجري بعيد عن المبني بخوف بقت مشيه في الشارع مش عرفه هي فين لحد اما وصلت لطرق عام ...
كان في ست كبيره شيله كياس كتير ، أيه راحت عليها ،،،، اسعدك يا طنط .
الست الكبيره بتعب ،،،، شكراً يا بنتي بس مش عايزه اتعبك.
أيه بهدوء وبتساعدها ،،،، لاء مفهاش تعب يا طنط .
أيه مشيت معاها لحد اما وصلوا لموقف عربيات وأيه سعدتها ورست المساس في المكروباس...
الست الكبيره بطيبه ،،،، شكراً تعبتك معايا .
أيه بأبتسامه باهته ،،،، دا وجبي .
أيه مشيت وتيهه اول مره تيجي مكان زي ده وغريب عليها ،،،، ياااارب انا مليش غيرك دلوقتي ياااارب.
قعدت علي عتبه في الشارع وبدأت دموعها تنزل ،،،، يااارب .
كان السواقين بندهوا بأسماء أماكن وهنا أيه سمعت اسم منطقه قريبه ليها جريت بسرعه للسواق ،،،، ل لو سمحت يا عمووو ممكن توصلني شارع ....
السواق ،،،، اه بعدي من عنده .
أيه بتنهيده أرتياح ،،،، حمدالله يارب الحمممد الله .
أيه افتكرت أن هيا مش معاها فلوس وبتتكلم بأحراج ،،،، لو سمحت هو بصراحه انا جيت هنا بالغلط وفلوسي وقعت مني فممكن بس بعد اذنك اركب معاك المكروباس بالله انا ما بحور عليك كلامي مظبوط والله انا تيهه هنا .
السواق بتنهيده ،،،،، اركبي وأمري لله .
أيه فرحت وركبت وقعده تشكر ربنا ...
««« في فيلاه أسد الوكيل »»»
أسد دخل الفيلا بثبات و....
معتصم من البلكونه بغضب طفولي ،،،، The Iioon.
أسد افتكر معتصم وكان ناسي أمره ،،،، معتصم ازيك.
معتصم بضجر ،،،، انا زعلان منك علي فكره هه.
أسد ،،،، كان عندي شغل والله يا معتصم .
معتصم
،،،، دا انا اول ما طنط ام عبده قالتلي الساعه 4 دنتني واقف هنا في البلكونه علشان اشوفك واستناك لحد ما رجليني وجعتني ألاتنين .
أسد ،،،، طب انزل وخليك جمب السور مش تتحرك .
معتصم ،،،، حاضر .
معتصم نزل بسرعه علي السلم وراح نحيه السور .،،،، انا جيت .
أسد ،،،، في حد عندك !
معتصم بلف برأسه يمين وشمال ،،،، لاء مفيش !
أسد طلع علي السور ومعاه حبل ،،،، امسك الحبل ده .
معتصم بضحك ،،،،، ههههه هنحارب .
أسد وهو قاعد علي السور بتاع ،،،، هههه اخلص مش وقت هظار لحد يجي.
معتصم مسك الحبل وكان أسد بيعلمه ازاي يتحرك برجله لحد اما وصله .
معتصم ،،،،، yes ، عملتها .
أسد نزل من علي السور ،،،، يلا نط .
معتصم برق
،،،،، لاااااء انا اموووت .
أسد ،،،، متخفش انا همسكك .
معتصم غمض عيونه ونط....
أسد مسكه ومعتصم لسه مغمض
،،،، هوا انا مت ولا لسه .
أسد بضحك ،،،،، لاء لسه فتح عيونك .
معتصم بتنهيده ،،،، الحمدلله الحمدلله .
أسد ،،،،، ياااا عيسي .
عيسي ،،،،، نعم يا بيه !
أسد ،،،، عايز تشرب أي عبال مغير هدومي !
معتصم ،،، اممممم عصير فراوله .
أسد ،،،،، هتله يا عيسى عصير فراوله ، انا طالع.
معتصم ،،،، مش تتأخر .
أسد ،،،، Ok.
أسد كان بغير هدومه وبلبس التيشيرت الرياضي بتاعه وبيسرح شعره سمع صوت تخبيط....
أسد ،،، ميين.
معتصم بملل ،،،، انا .
أسد فتحله الباب لقي معتصم واقف ووشه عليه أثر عصير الفراوله ، دخله وقعده علي السرير ومسح وشه بالمنديل ،،،،، يلا بينا .
معتصم بأبتسامه وحماس ،،،، يلاااااااااا.
أسد ماسك ايد معتصم ونازل علي السلم قابلته والدته وأسيل وسيف إلي جبهم من المسجد.
نجوه بأبتسامه جميله وطيبه ،،،،، ماشاالله الطفل دا قمر يا أسد انتي خلفت من ورانه ولا أي هههههه.
أسد ،،،،، دا معتصم يا ماما ابن الجيران .
نجوه ،،،، ايوه شفته امبارح .
أسيل وجبت تبين اهتمامها بمعتصم ومدت اديها تسلم عليه ،،،، ازيك يا قمر .
معتصم وبغمض عينه ويرفع رأسه بأعتراض ،،،،، أسف انا مش بسلم علي ستات .
سيف وسلم عليه ،،،، هههه يا واد يا جامد انتي ، عسول اوي يا اسد .
معتصم بملل ،،،، يلا بقي نتمررن .
أسد وشال معتصم علي كتفه ،،،، يلا بينا.
معتصم بفرحه ،،،، هيييييييييييااااا.
نجوه وبتميل علي سيف ،،،، مهو بحب ألاطفال اهو امال لي اخوك معقدها ومش عايز يتجوز !
سيف ،،،، والله يا ماما أسد انتي عرفاه إلي في دماغه عايز يمشيه ومش نقدر حتي نجبره علي حاجه !
أسيل ،،،، انا عرفه هو مش راضي يتجوز علشان مش لاقي بنت برستيج عالي وانيقه و....
سيف
،،،،، أسد مش من النوع ده علي فكره اخويه وانا عرفه .
نجوه ،،،،، مش نويين تتجدعنوا وتجبولي حفيد ولا أي .
سيف ،،،،،، أن شاء الله يا ماما .
أسد فضل يدرب معتصم شويه جد وشويه هظار لحد اما قرب المغرب....
««« في فيلا الدكتور عبد الكريم التوهامي »»»
حلا دخله الفيلا بتعب وبتنده ،،،، امممم عبده .
ام عبده وجابت ليها كوبايه ميا ،،، اتفضلي .
حلا قعدت علي الكرسي بتنهيده ،،،، امال معتصم فين !
ام عبده ،،،، في ألاوضه فوق .
حلا قامت من علي الكرسي وطلعه ،،،،، يلا بقي اصلحه وأمري لله .
حلا دخلت أوضه معتصم ملقتهوش دخلت البلكونه مش لقته كانت هتخرج بس سمعت صوته بصت نحيه الفيلا لقت معتصم مع أسد ، هنا حلا اتعصبت جامد أن اخوها كسر كلمها .
حلا نزلت بعصبيه وكانت خرجه.....
ام عبده بقلق من طريقتها ،،،، خير يا حلا !
حلا ،،،،، ألاسسستاذ معتصم مش هنا طلع عند الجيرااان .
ام عبده ،،،،، والله يا بنتي كان فوق !
حلا خرجت بعصبيه وراحت هناك .....
حلا من قدام الفيلا ،،،،، معتصصصصصصصم.
معتصم فتح عينه جامد
،،،، إبله حلا .
واحد من الحرس دخلها لانه عرفها .
معتصم ،،،، أ أ أب ل.
حلا بعصبيه ،،،،، برافوا عليك شطووور بقيت مبتسمعش كلامي هو دا ألي ألاستاذ ده علمهولك مش كدا !
أسد ،،،،، هو مش خرج من الفيله انا عديته من علي السور لأنه مكنش را....
حلا بصدمه ،،،،، بتقول اييييي ، ايوه طبعاً منتي خلاص هتعلمه يهرب من البيت ويا عالم بكره هتعلمه اي كمااان .
أسد بحده ،،،،، ألتزمي حدووودك .
حلا بنبره غضب ،،،، انا عرفه حدودي كويس يا استاذ ، الدور والباقي علي حضرتك ألي هتعلمه ألانسيابيه وعلي فكره إلي عملته ده سلوك مش محترم .
أسد بعصبيه ،،،،، حسسسسبي علي كلامك انا محترم غصب عنك انتي مش عرفه بتتكلمي مع مين ولا أي كلامك معايه يبقي بحدوووود انتي فهمه .
معتصم ،،،،، عممواااا متزعلش لخخختي كدا ماااااااشي ، يلا يا أبله حلا نمشي .
معتصم مشي مع حلا وراحوا الفيلا عندهم .
سيف كان طلع علي الصوت ،،،،، في اي يا أسد !
أسد بعصبيه ،،،،، سبني في حالي يا سيييف .
سيف ،،، طب اهدي طيب .
عند حلا .....
حلا قعده علي الكرسي ومش بتتكلم .....
معتصم بدموع ،،،،، والله اخر مره أنا أسف انا غلطان مش عنت هطلع ولا هروح هناك تاني يا أبله حلا ولا كمان هكلمه بس مش تزعلي مني .
حلا بتنهيده ،،،،، انتي عارف يا معتصم اني عمري مزعل منك بس محبش اخويه يكسر كلامي ويعمل الغلط .
معتصم وبيتكلم بسرعه ،،،، والله ما عنت همل غلط تاني خالص .
حلا حطت معتصم علي رجلها وحضنته ،،،، خلاص يا عصومي وانا مش زعلانه منك أبداً أبداً.
سلمي دخلت بضحك ،،،،، اوعي الحنان إلي بدلدء علي ألارض.
معتصم وجري علي سلمي ألي شالته وبتلف بيه ،،،،، يااا قلب سلمي ولا أقوله خده قلبي مش عايزاه .
حلا
،،،، اتأخرتي لي يا سلمي !
سلمي بتنهيده ،،،، اصل كان في شباب اتعرضولنا انا ومياده والحمد الله ربنا خلصنه منه واحد ساعدنه وكدا وبعدين رحمه ناكل ايس كريم ... ثواني قبل متقوليها انا معنديش دم انا عندي ميا ههههههه.
حلا بقلق ،،،،، بتقولي اي اتعرضلكم ، مناااا بقولك يا سلمي روحي وتعالي بعربيه البيت .
سلمي ،،،، حاضر يا لولو .
««عند سراج الدين في المستشفي »»
زهره بتتكلم بحزن ،،،،، أنا جايه احكيلك علي كل حاجه يا دكتور ، انا كنت متبرعه بالكِلي لشخص عزيز عليا بس ساعتها انا حلتي الصحيه مكنتش تسمح اني اعمل عمليه بس مقدرتش اشوف طعم ألالم وخصوصاً إلي بتحبهم ، عملتها وقعدت شهرين في المستشفي لحد اما خفيت .
سراج الدين بأستغراب ،،،، ازاي قعدتي شهرين وانتي اصلا مش عايزه حد يعرف !
زهره بحزن ،،،،، اصل بابا وماما منفصلين .
سراج الدين بتفهم ،،،، طيب تمام احنا هنبدأ نعمل متابعه كل يومين لحد اما بأذن الله نسيطر علي ألالم ده .
زهره بأبتسامه ،،،،، شكراً ليك بجد يا دكتور .
سراج الدين بهدوء ،،،، انا مش بعمل غير وجبي..
سراج خلص كشف وداها تعليمات تمشي عليها.
ريم دخلت من غير أذن ،،، هاااي سراج.
سراج بأنزعاج ،،،، أزاي تدخلي اوضه كشف من غير متخبطي.
ريم بصعبنيات ،،،،، انا أسفه مكتش أعرف أن انتي شغال .
سراج بنبره غضب ،،،، وحتي لو مكنتش شغال من أمتي وحد بيدخل مكتبي بالشكل ده !
ريم بسهوكه ،،،، انا أسفه .
سراج ،،،، طب بره لو سمحتي .
ريم كانت هتموت من الغيظ بس طلعت بسهوكه ،،، حاضر.
زهره بسخريه ،،،، يا سلام علي السهوكه .
سراج ،،،، أظن دا مش شغلك أو شغلي وملناش دخل .. ، اتفضلي التعليمات بتمني تنفذيها وتلتزمي بالمواعيد .
زهره بتنهيده ،،، طيب عن اذنك .
زهره طلعت وهي مشيه شافت ريم وهي بتحط روج وبظبط نفسها في المرايه وكانت بتبصلها بسخريه ،،،، غبيه مفكره كدا هتكسبي الراجل كنت ... ( هنا زهره افتكرت ماضي يوجع ودمعها نزلت ومشيت بسرعه وخرجت من المستشفى )
سراج خرج من المكتب ورايح ألاسانسير ريم ركبت معاه بسرعه قبل ما يقفل .
سراج وغض بصره عنها تماماً.
ريم ،،،،، علي فكره شرحك حلو اوي اوي يا سراج .
سراج بهدوء ،،،، دكتوور سراج يا دكتوره ريم في حدود بنا.
ريم ،،،، اوك ، مفيش مشاكل يا دكتور سراج بس هو انتي لي بتبص في ألارض علي طول !؟
سراج ،،،،، الرسول أمرني بغض البصر عن ما حرررمه الله .
ألاسانسير فتح وسراج الدين مشي ..
ريم خرجت ،،،، امممم ما حرمه الله هييهيييهيييه حلوه دي طب وربنا فكره ... ريم طلعت تاني وفي دمغها فكره ....
«« في فيلا دكتور عبد الكريم التوهامي»»
البواب من بره ،،، يا ام عبده .
ام عبده طلعت ،،،، أيوه .
البواب ،،،، الراجل الي ساكن جارنه ده جاي وطالب الست هانم .
ام عبده ،،،،، طيب استني اقولها .
ام عبده دخلت عند حلا ....،،،، يا حلا يا بنتي .
حلا وبتقفل المصحف ،،، صدق الله العظيم .. ، نعم يا ام عبده !
ام عبده ،،،،، الساكن الي جارنه جاي وعايزك..
حلا بسخريه ،،،، ايييوه اكيد علشان يعتذر مني ، ماشي داخليه الصالون عبال ما ألبس.
فعلاً أسد دخل ومعاه باقه ورد وشكولاته...
حلا نزله ووقفت ومش بصاله وبحده ،،،، نعم عايز اي !
أسد وماسك نفسه ،،،،، معتصم فين !
حلا بأستغراب ،،،، وانتي عايز معتصم لي !
أسد بهدوء ،،،، ممكن تندهيه.
حلا بضيق ،،،،، طيب ، يا معتتصم.
معتصم من فوق ،،،،، نحااااااااااام.
حلا ،،،، تعاله عيزاااك.
معتصم خرج من اوضته ونازل علي السلم وشاف أسد بس راح لأخته بعد ما بص لأسد بزعل.
أسد ،،،،، تعاله يا معتصم عيزك.
معتصم بص لحلا إلي سمحتله يروح.
معتصم مغمض عينه عن أسد بزعل ،،،، ايوه .
أسد ،،،، شوف انا عمري ما اتأسفت لحد ايييح بس انتي عارف أننا صحاب والصحاب مش بزعلوا من بعض وعلشان انا غلط جيت وبقوله اهو انا اسسف متزعلش مني.
حلا هتتشل دا هو زعقلها هي
.
معتصم ،،،،، توء توء انا زعلان منك ومش هكلمك كتير كتير .
أسد جاب باقه الورد والشكولاته ،،،، طب خد دول هاااا لسه زعلان .
معتصم ،،،،، اممممم ممكن اصالحك بس بشرط.
أسد ،،،، ها اي هو !
معتصم ،،،، قول أسف لي أبله حلي .
أسد ،،، نعمممم.
معتصم ،،،، خلاص خد مش عايز منك حاجه.
أسد ومغلوب علي أمره ،،،،،، خلاص ، احم انا أسف .
حلا بغيظ ،،،، معلش مسمعتش قولت أي !
أسد بنرفزه ،،،،، اناااااا أسف خلااص كدا .
حلا ،،،، خلاص علشان خاطر معتصم بس هتنازل وسمحك .
معتصم جري علي أسد وحضنه وأسد لف بيه ،،،، بحبك اوي .
أسد ،،،، وانا كمان ، أشوفك بكره بقي صح.
معتصم بص لئخته ،،،،، أروح يا أبله حلا.
حلا بأبتسامه ،،،،، ماشي يا معتصم .
أسد مشي وحلا عينيها علي الشكوملاته.،،،، معتصم احنا هنقسمهم بالنص صح.
معتصم
،،،، دول بتعوتي .
حلا ،،،، دا انا اختك حببتك.
معتصم ،،، اممم خلاص ماشي بس وحده بس .
حلا ،،،، معتصصصم .
معتصم خد الشكولاته وبيجري وحلا بتجري وراه ،،،، خد هناااااا يااااااد هات الشكولاته.
بعد نص ساعه كان سراج الدين جه.....
سراج داخل في أمان الله لقي سلمي نطه في وشه ،،،، سرااعاااج.
سراج بخضه ،،، يا بنتي عيب علي طولك .
سلمي ،،،،، ههههه اصل شفتك وانتي داخل قولت افرفشك .
سراج بضحك ،،،،، تفرفشيني ولا تقطعيلي الخلف.
سلمي ،،،، سوسو سروجه.
سراج
،،، في اي !
سلمي ،،،، مم ممكن اخد العربيه بتعتي .
سراج الدين ،،،، وماله خديها !
سلمي ،،،، احم احم اصل انا عايزه أحدها يعني وسوقها انا .
سراج ،،،، اااه قولي كداااا بقي ، وبعدين تعمل حدسه ولا تخبطي في عربيه حد ويزعقلك وي وي وي ، لاء يا سلمي ليكي سواق .
سلمي ،،،، خلاص ماشي .
سراج بأستغراب ،،،، مش في حس لي هو فين حلا ومعتصم !
سلمي ،،، معرفش تعاله نشفهم ....
حلا ومعتصم قعدين في ألاوضه وكياس الشكولاته الفضيه صبعاً مرميه حوليهم ووشهم متبهدل شكولاته ....
حلا وبتبص لأخر وحده هي ومعتصم .
معتصم ،،، دي بتعتي .
حلا ،،،، لاء بتعتي .
سراج وشدها ،،،، لاء كفايه عليكم كدا دي بتعتي انا وسلمي.
حلا ومعتصم جروي وري سراج وسلمه إلي دخلوا أوضه المكتب وقفلوها عليهم .
حلا ،،،، ياااا سراج هات الشكولاته .
معتصم ،،،، ايييييوه دي بتعتي .
سراج قاعد علي المكتب هو وسلمي وبيكلوها .
سراج ،،،، الحمدلله طولنه منهم حاجه.
سلمي ،،،،، ههههه اسكت دول لو طلعنه هيكلونه .
سراج ،،،،حلو المكتب وماله هههههه.
حلا لمعتصم ،،،، خلاص يا معتصم شكل كدا مش لينا نصيب فيها .
معتصم،،،، اااه
حلا ومعتصم مشيوا واول ما عدوا من قدام المرايه رجعوا وبصوا علي شكلهم وسلموا علي بعض وضحوا ....
أما في الشارع ......
أيه نزلت من المكروباس واول ما دخلت شارعهم كانت خيفه تقول لولدتها أي ولا تعمل أي وقفت في جنب وقعدت تعيط بس حست بأيد بتتحط علي كتفها ، ايه فتحت عينيها بخصه...
محمود بصدمه ،،،،،، أيه في ايييي !
أيه ورتمت في حض أخوها وبتعيط جامد .
محمود ،،،، بس بس طب في اي حد زعلك !
أيه خافت علي أخوها لو عرف ليروح لزيادة وتكبر المشكله فطرت انها مش تقول الحقيقه كامله ،،، ا اصل الفلوس وقعت مني وماما هتبهدلني .
محمود ،،، يا شيخه منك لله وانا مفكر في حاجه ههههه ، هي كانت مدياكي كام .
أيه وبتمسح دموعها ،،،، ١٦٠ جنيه .
محمود طلع فلوس من جيبه ،،،، خدي ومش تخافي هفتن وقوللها انك اختيهم مني .
أيه ونجح محمود أنه يضحك اختي ،،،،، هههههه لا ياض امين بصحيح .
محمود وبمسح باقي دموعها ،،،، محبش أيوش تزعل أبداً دموعك دي غليه عليا اوي اوعي في يوم تزعلي .
أيه بتنهيده ،،،، ربنا يديمك لينا يا حوده.
محمود حاوط كتف أخته بأيده ومشي لحد اما وصلوا البيت .
اول ما أيه دخلت ...
ام أيه بزعيق وبتخلع الشبشب ،،،، كنتي فييين يا مقصوفه الرقبه .
محمود ،،، اوعي السلاح صحي يا حنفي انفد بجلدك.
أيه بتستخبه وري اخوها ،،،، لا يا برعي متسبنيش .
ام أيه مسكه في خناق بنتها ومحمود في النص ،،،، كفايه يا حجه دا انا ألي اتهريت ضرب.
ام أيه ،،،، متوسع يا خويه كدا لديك بلأفه .
محمود ،،،،، هههه يا ماما انا بقيت راجل وخلاص هبقي بابا كمان كام شهر كرمتي بضيع في الحلبسه كدا ميصحش برضوا .
ام أيه ،،،، هتفضل برضوا عيل .
محمود ،،،
عيل .
ام أيه ،،،، عيل وبشخه كمااان هتعترررض.
محمود ،،،،،لاااا ودي تيجي برضوا !
أيه لحظه أن الموبيل بتاعها بينور راحت عليه وتفجأت بـ....
تعليقات
إرسال تعليق