رواية عشق التملك الفصل الثلاثون والاخير 30 بقلم شروق مصطفي
رواية عشق التملك الفصل الثلاثون والاخير 30 بقلم شروق مصطفي |
رواية عشق التملك الفصل الثلاثون والاخير 30 بقلم شروق مصطفي
وصلنا المره الي فاتت لما احمد رجع من الشغل ودخل الاوضه عند نها علشان يطمن عليها ولقي واحد نايم جنب نها وهي نايمه جامبه صدمه احتلت ارجاء للغرفه كل الي كان بيدور في بالو ليه .....ليه ....كل ما يتجوز واحده تعمل فيه كدا تخونه ليه .....عمل اي في حياته علشان كل ما يحب واحده تعمل فيه كدا نعم فهو احب نها حبها في طبيتها وحس انها حنينه مش زي اي ست بس خدعته وطعته في ظهره ولاول مره تنزل دموع احمد علي اي ست حتي صوفيا معيطش عليها كدا فاق لنفسه ودخل طلع مسدسه😱😱وشد الراجل الي علي السرير الي اول ما شافه اتفزع وقتله بدم بارد واتجاه ناحيه نها وشدها وقعها من علي الارض بس نها كانت دايخه مش قادره ودا الي ملحظهوش احمد بس نها اول ما شفت عنيه الي بطق شرار والمسدس الي في ايده ولقت واحد مرمي في الاوضه زي الجوثه خافت اكتر وحاولت الفرار من بين يديه لاكن احمد شد الزيناد وكان هيضربها بي الرصاص بس مقدرش يعمل كدا شدها مش شعرها تحت توسلات من نها ان يتركها ولاكن لاحياه لمن تنادي جرها علي الارض ومجرجرها علي السلالم وفتح باب الفيلا ورماها بره البيت ......احمد بغضب .....غوري مش عايز اشوف وشك ي خاينه ي و........انتي فاهمه طلعتي اقذر واحده وانتي عامله نفسك بريئه امشي بدل ما لوث ايدي بدمك ي و......
نها هي مش عارفه هي عملت اي لدا كله هي شافت راجل غريب في الاوضه معقول يكون مفكرها خنته لا اكيد لا
نها بدموع وهي ماسكه في رجل احمد .....احمد انا معملتش حاجه والاهي ي احمد انا بحبك متسبنيش
احمد بعد ايديها من رجله ....ابعدي بدل ما توس*ي
نها بدموع .....طب هروح فين انا مليش غيرك دلوقتي اعمل اي
احمد .....باتي في الشوارع الي انا جايبك منها احمد ........انتي طالق
نها بصدمه ....ليه انا معملتش حاجه واللهي احمد قفل الباب في وشها نها بتخبط علي الباب .....ي احمد اسمعني انا معملتش حاجه واللهي انا بحبك ي احمد احمد وقعدت في الارض .....بتعيط ااااااااااه ي ربي انا عملت اي لدا كله ي رب وتحاملت علي نفسها وقامت الي مصيرها المجهول .......
نروح عند كريم ويارا
كريم عرف مين الي موت اهل يارا بس قرر انو مش هيقلها علشان متنهارش طققققققق
كريم .....ادخل
يارا ....كريم انا عايزه اتكلم معاك شويه
كريم بحنان ....تعالي ي حبيبتي
يارا وهي علي وشك البكاء ......انتا اتجوزتني ليه
كريم .... عايزه تعرفي ليه
يارا .....علشان انا خايفه تكون اتجوزتني علشان انتا شفقان عليا انتا متجوزني علشان كدا ي كريم قالت الكلام دا بدموع
كريم بحنان .....لا ي قلب كريم انا ....انا .....بحبك ....
عند رنا ومراد
مراد بعد ما عرف ان رنا حامل اتصدم هو فرح بس مش قوي يعني كان عادي بالنسبه ليه بعد خروج الطبيه وفاقت رنا ....
رنا .....مراد
مراد بحنان ....اي ي قلبي .
رنا ....هو انا اي الي حصلي
مراد محصلش حاجه ي حبيبتي انتي كويسه بس الدكتوره قالت ...انك ....انك
رنا بخوف ....اني اي اتكلم
مراد....انك حامل
رنا بسعاده .....بجد انا حامل بجد
مراد استغرب من كميه السعاده الي هي فيها هي بتكره ازاي عايزه تخلف منه قطع سعدتها لما قالها
يلا نامي وانا هروح اغير هدومي وجاي ماشي
رنا بايماء ....ماشي راح مراد الي غرفته
رنا افتكرت انها عايزه تقول لي مراد علي حاجه قامت من السرير وحاولت تمشي وطلعت بره الاوض وهي مبسوطه انها طلعت وجايه تروح لقت السلالم في وشها 😱😱وهي طبعا مش شايفه في نفس الوقت الي مراد طلع فيه وشافها وقبل ما يكلم لاقها وقعت علي السلم من اوله لي اخره وهو في حاله صدمه ومفقش غير لما شافها وقاعه تحت وسايحه في دمها نزل بسرعه لعندها وفجاه ........
تعليقات
إرسال تعليق