القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية خطأ أفقدني عذريتي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم ميساء عنتر

 رواية خطأ أفقدني عذريتي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم ميساء عنتر

رواية خطأ أفقدني عذريتي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم ميساء عنتر

رواية خطأ أفقدني عذريتي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم ميساء عنتر

يهم بحب:انا بحبك بس زي اختي خلاص معتش حاجه تجمعنا ببعض وحمد الله ع السلامه
روح ضحكت ومسحت دموعها:انا اسفه ي ايهم كل دا كان
ايهم بمقاطعه:متحكيش حاجه ادم حكالي كل حاجه ربنا يسعدك انا بحب مراتي وهيا حامل دلوقت
روح بابتسامه:مبروك عن اذنك
****
هارون بصدمه:انجي
انجي بدموع:ايوا انجي ال انت سيبتها وسيبت أمها وهما ف عز احتياجك
هارون بدموع:صدقيني انا مسبتهاش
انجي بعياط:لا لا سبتها وسبتني واترميت ف الشارع لولا فاروق اخدني رباني
هارون بص للشاب ال جمبها:مين مين دا
....انا فاروق
هارون باستغراب:فاروق
انجي:فاروق عنده ٤٥ سنه بس هو يبان أنه صغير
هارون بصلها ودمع وانجي عيطت ومشيت
هارون طلع جري وراها:انتي عرفتي منين اني ابوكي
انجي : ماما كانت سايبه صوره ليك تحت مخدتها
هارون بدموع:وفين عايده
انجي بصراخ:ماتت ماتت بسبب الإهمال ماتت هيا كانت بتتعذب وانت مبسوط بمراتك وابنك ماتت وانا عيشت مع فاروق ولما حسيت أن انا عبئ عليه مشيت وسيبت البيت وقابلت هشام
وكملت بصراخ اكبر:وبقيت فتاه ليل ايوا انا انا نمت مع هشام مرتين من جواز حتي مفيش ورقه عرفي
وكله كله بسببك
ووقعت مغمي عليه
فاروق بخضه:انجي انجي
هارون بتوتر:هيا هيا وشها احمر كدا ليه
فاروق:هيا لما بتتوتر أو تدايق ضغطها بيرتفع
وشالها وطلع ع العربيه وهارون وراه
.........
🖤
..........
ف بيت هارون"
هيام:قلبي مش مطمن ي هشام مش عارفه ليه
هشام:اهدي كل حاجه هتبقي تمام وزمان عمو جاي دلوقت
هيام بدموع:يارب ي هشام يارب
.....
ف المستشفي
الدكتور:هيا بقت كويسه لما تفوق تقدروا تدخلوا
هارون:شكرا ي دكتور
الدكتور:دا شغلي عن اذنكو
فاروق:انجي اتظلمت كتير اوي
هارون بدموع:مكنش ف ايدي حاجه
فاروق:انا مقدر كل دا مقدر والله تعالي ندخل نشوفها
هارون : يلا
فاروق دخل وهارون مسح دموعه ودخل وراه
فاروق:هيا فين انجي انجي انتي ف الحمام
هارون بصوت عالي خايف:انجي انجي انتي فين انا مصدقت مالقيتك
فاروق جري ع برا يدور عليها
وهارون راح يدور في حته تانيه
ساعه اتنين تلاته وهيا ملهاش اثر
فاروق : اوووف راحت فين بس
هارون بضياع:ضاعت بعد لما لقتها ضاعت ي فاروق
فاروق:أن شاءالله ترجع اهدي
هارون مقدرش يسيطر ع دموعه ونزلت
فاروق:روح ارتاح ي هارون
هارون:ماشي
*****
ف بيت ادم ورحمه"
رحمه مشغله اغنيه ومندمجه معاها
ي حماده ي حماده
فرحتي بزيااده حااسه خلاص بأمان وسعاده
فرحتي بزيااده حااسه خلاص واطمنت معاك ي حبيبي
فرحتي بزيااده حااسه خلاص بأمان وسعاده
مين يستجري يقف قدامي دانا فرحي الليله ع محامي
ادم بضحك:صوتك ي رحمه
رحمه شدته وقعدوا يرقصوا
ادم رقص معاها وسألها ولف بيها
ادم لنفسه:مش هعاقبك ي رحمه مش هستحمل دمعه تنزل منك ابقي انا السبب فيها
رحمه بحب:بحبك اوي
ادم:بحبك اكتر
رحمه:تؤ انا اكتر
ادم:تؤ انا
رحمه بغمزه:احنا
ادم بضحك:اه كدا ماشي
****""
ف بيت ايهم ومي
ايهم رجع وحاسس ان ف حمل اتشال من ع قلبه
ايهم:مي مي
مي بتعب:ايوا ي ايهم
ايهم بقلق:مالك
مي بعياط:تعبانه اوي مش قادره
ايهم بدموع:انا اسفه مكنتش لازم نعمل ال عملناه امبارح
مي بعياط:لا ي حبيبي هاتلي الدوا وهبقي كويسه
ايهم قام بسرعه جاب الدوا والميا
ايهم:بالشفا ي حبيبتي
مي اخدت الدوا ونامت
ايهم نام جمبها واخدها ف حضنه:ربنا ميحرمنيش منك يروح الروح
****
ف بيت هارون"
هارون روح باين عليه التعب
هيام بخوف:هارون انت كويس مالك
هارون بدموع:انجي
هشام بخوف:مالها برن عليها مش بترد
هارون بتنهيده:انجي مش موافقه ع الجواز***
يتبع...
لقراءة الفصل السابع والعشرون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات