رواية أبن عمي الفصل التاسع عشر 19 بقلم أميرة محمود
رواية أبن عمي الفصل التاسع عشر 19 بقلم أميرة محمود |
رواية أبن عمي الفصل التاسع عشر 19 بقلم أميرة محمود
ور روحت البيت بأولادها
نور، بقي كنت هتسيبني يااحمد واولد وانت مش معايا
احمد، انتي نسيتي انتي عملتي اي
نور، اسفه والله بس الرساله وجعتني
احمد، مقولتليش ليه الحقيقه
نور، خلاص بقي متزعلش
احمد، أنا عمرى ماازعل منك بس زعلت عشان احنا واحد ليه حاجه ضايقتك متشركنيش فيها
نور، اول واخر مره
احمد اخدها في حضنه، خلاص ياقلبي
نور، ممكن تخليك في حضني
احمد، أنا ممكن انام جنبك بس صدقيني لازم تنامي على ضهرك عشان الجرح ميوجعكش تعرفي أنا جراح بقالي كام سنه واول مره أتألم لمريض أما شفت زين وهو بيولدك قلبي وجعني جدا
نور، بحبك اوي
احمد، وانا بموت فيكي ياللا نامي ام ابراهيم فاتها نيمت الولاد
الباب خبط
جودي، احمد هي نور نامت
نور، لا لسه صاحيه تعالي
جودي، حمدالله على السلامه يا روحي
نور، الله يسلمك يارب هو ادهم فين
جودي، نايم اجيت اشوفك عشان هنمشي الفجر عشان السفر
نور، متنسيش هنستناكوا مش هنعمل سبوع من غيركم
جودي، باذن الله هما كام يوم وهنبقي هنا
نور، مالك ياجودي شكلك مخنوقه من حاجه في ايه
جودي، مفيش بس هتوحشوني
نور، في ايه ياجودي
جودي،😭😭ادهم سمعنا واحنا في المستشفي
نور، وطبعا بهدلك عشان قولتيلي صح
جودي، اه
نور، ادهم ميحبش حد يعرف عنه حاجه حتي اقرب الناس ليه طب هتعملي ايه يافالحه
جودي، مش عارفه أما اسيبك بقي تنامي فاتك تعبانه
نور، هتوحشيني الكام يوم دول
جودي، جودي الصغيره هتفكرك بيا
،،،،،،،،،
جودي دخلت لقت ادهم نايم دخلت نامت جنبه
جودي، يخربيت جمالك أنا متجوزه القمر ده ومشت أيدها علي شعره وراحت حضناه وباسته من خده
ادهم، خلصنا بقي عايز انام
جودي شالت أيدها وبعدت، أنا آسفه
ادهم، آسفه طب اتخمدي بقي هي الساعه كام
جودي، واحده
ادهم، طب اما تبقي٣صحيني عشان نلحق نسافر
جودى، ماشي
جودي في سرها ، هو عمل كده ليه شكله معدش طيقني أنا شكلي كرهته فيا
ادهم قام وقف في البلكونه
جودي، خد التيشيرت ده البسه عشان متبردش
ادهم، لا أنا متعود اقف في البلكونه كده ومبعياش شكرا علي اهتمامك اتفضلي ادخلي نامي
جودي، انت بتعاملني كده ليه
ادهم، عادي بعاملك بمعاملتك
جودي، علي فكره انا مبعملكش وحش انت معاملتك جافه اوي معايه
ادهم، أنا داخل اشرب سيجاره واهدي اعصابي شويه مش طلبه نكد الله يسترك أنا سيبك براحتك فضحتيني لأختي انك ضحكتي عليه ومتكلمتش عايزه تاني اي لو حد تاني مكاني كان اخد كل حاجه غصب عنك عشان يعلمك الادب بس انا قولتلك براحتك
جودى بصتله وقعدت تعيط وسابته ودخلت
ادهم دخل وراها، بتعيطي ليه بدالك مش
جودى قطعت كلامه و راحت جريه في حضنه ، أنا آسفه بجد والله اسفه
ادهم بدلها الحضن ، خلاص بقي بطلي عياط
جودي، يعني مش زعلان مني
ادهم افتكر أن احمد قاله أنها ممكن تعمل في نفسها اي حاجه لو اللي قدامها مقبلش أسفها
ادهم، طبعا مش زعلان منك حد يزعل من روحه
جودي، خلاص ياللا نام بقي
ادهم، ماشي ياماما ندخل ننام بس مفيش حاجه تحت الحساب
جودي، سيبها لوقتها ياادهم
ادهم، ماشي خلاص ياللا ننام
،،،،،،،
بعدها بساعتين
جودي، اصحي ياادهم الساعه بقت ٣ياللا عشان نروح
ادهم، أنا صحيت خلاص اسكتي بقي
جودي، طب قوم ياللا
ادهم، ماشي ياللا اجهزي وانا داخل الحمام اخد شاور وأجهز
جودي، اوك
،،،،،،،،
وصلو الشاليه في امان الله
جودي، الله ياادهم ده عالبحر
ادهم، ايهاب صحبي كان قالي أنه اجر الشاليه اللي جنبي استني كده أما اعرفه اننا وصلنا
جودي، ماشي
ادهم، الو ايوا يابني انت فين
ايهاب، انت وصلت
ادهم، اه قدام الشاليه بتاعنا
ايهاب، خلاص ادخلوا ارتاحوا شويه وتعالو نتغدي عالبحر سمك
ادهم، خلاص ماشي
ايهاب، سلام
،،،،
جودي، هندخل واللا هنعمل اي
ادهم، ماشي ياللا بينا ندخل الحاجه وننزل عشان نتغدي مع ايهاب ومامته واخته وبباه
جودي، اوك ماشي
طلعوا شنطتهم وغيروا هدومهم ونزلو يقابلون ايهاب ويتغدوا معاه
،،،،،،،
ايهاب، حمدالله على السلامه يا ادهم
ادهم، الله يسلمك يا هوبا ازيك يا طنط ازيك عامله ايه
مامت ايهاب ،الحمد لله يابني دي عروستك
ادهم، اي رأيك
مامت ايهاب، قمر يابني ربنا يسعدكوا يارب
جودي، تسلمي يارب
قعدوا يتغدوا ويضحكوا
ايهاب، ماتيجيواوننزل البحر
سلمي اخت ايهاب، اوك هلبس المايوه واجي معاكوا
ادهم، هتنزلي معانا
جودي، لا مليش نفس
ادهم بص ع سلمي وهي خارجه بالمايوه البكيني
جودي بتبص تشوف هو بيبص ع ايه
جودي، ايه عجبتك😬😬
ادهم، هااا لا عادي
سلمي، ياللا ياايهاب
ايهاب، اي ياادهم ياللا انت ومراتك
ادهم، لا هنزل لوحدي
نزلو كلهم البحر وجودي قاعده علي الكرسي تتفرج على جوزها هو وهوبيغظها وبيعلم سلمي العوم
ادهم خرج من البحر، والله يابنتي فايتك نص عمرك الميا جميله قوي
جودي، الميا هي اللي جميله واللا البكيني هو اللي جميل
ادهم، في أي ياجودي
سلمي اجت عليهم، مش هتنزل تاني ياادهم
جودى، اووم ياادهم متزعلش القمر
ادهم، لا هريح شويه واقعد مع المدام
سلمي خلاص تمام وسابتهم ومشت دخلت البحر وجودي عينيها علي ادهم وهو بيبص عليها وهي داخله المياه
جودى، هي عجبتك
ادهم حب يغظها، بصراحه اه تحسي انها انثي بجد
جودي، والله طب عن اذنك أنا هدخل تعبانه وهدخل انام
ادهم لسه بيبص على سلمي عشان يغيظ جودي اكتر
جودي كان في أيدها عصير راحت كباه في وشه قدام الناس
ادهم، تصدقي انك مش محترمه
جودي، أنا اللي مش محترمه وسابته ودخلت
ادهم دخل وراها
ادهم، هو اي اللي عملتيه بره ده
جودي، مكنتش اعرف انك زباله اوى كده
ادهم ضربها بالقلم
جودي ، اااه تخيل لو انا اللي عملت اللي انت عملته كنت هتعمل فيا اي ها عن اذنك يا محترم والكلام بينا معدش أنا طالعه انام
ادهم زعل أنه مقدرش يتحكم في عصبيته وسابها وخرج
جودي طلعت غرفتها تنام وادهم خرج اتمشي بالعربيه
جودي، الساعه بقت١١ولسه مجاش ليكون عمل في نفسه حاجه
فجأه سمعت مفاتيح لقت ادهم داخل
ادهم لقتها قاعده قدام التلفزيون وفرده شعرها ولبسه هوت شورت وبلوزه كت لونهم احمر
ادهم دخل قعد جنبها ، انتي مين
جودي، أنا مش عايزه اتكلم معاك
ادهم، اصلي كنت سايب عم جعفر مراتي قاعد هنا قبل مااخرج
جودي، جعفر عن اذنك
ادهم قام شدها واخدها في حضنه ،والله العظيم بحبك
جودي، انت لسه ايدك معلمه علي وشي
ادهم باسها علي خدها اللي ضربها عليه، راق كده
جودى، ابعد يا ادهم روح للابله سلمي ام مايوه
ادهم، لا أنا عايز الأبله جودي اللي قدامي
جودي بدأت تخاف من ادهم، ادهم عشان خاطرى بلاش انا خايفه اوي
ادهم، غمضي عنيكي وحاولي تبعدي الرهبه من جواكي حاولي عشان خاطرى
جودي غمضت عنيها وبدأت تنسجم مع ادهم في عشقه
،،،،
ادهم، بقيتي مدام ادهم بجد وراح بيسها علي جبينها لسه خايفه مني
جودي، اه
ادهم، ليه
جودي، عشان انت عصبي جدا
ادهم، انتي اللي وصلتيني لكده في واحده تكب العصير في وش جوزها قدام الناس
جودي، عشان جوزها كان سايق المرقعه مع واحده تانيه في البحر وكفايه بصته ليها
ادهم، والله كنت بشوفك هتغيري عليه واللا زى ماقولت أنا متجوز جعفر
جودي، أنا مش بغيير علي حد
ادهم، بأماره النار اللي كانت طالعه من عينك
جودى، خلاص بقي ايوه بغير عليك
ادهم، بس استني شوفتي الغيره وصلتنا لايه بقيتي مراتي بجد ده انا كنت هموت عليكي ابقي غيري كل يوم😂😂
جودى، أنا اصلا كنت مأجله الموضوع ده أما نيجي هنا عشان كنت محروجه هناك☺️☺️
ادهم، ياسلام😂😂
جودي، اممممم
ادهم، اومي ياللا تعالي ننزل نقعد عالبحر شويه
جودي، لا
ادهم، ليه
جودي ،انت عايز تروح عشان ست سلمي
ادهم، والله
جودي، اه
ادهم، أنا كل الستات بالنسبالي نور اختي اللا انتي انتي مراتي وحبيبتي وصحبتي وأمي
جودي، خلينا نايمين شويه والنبي
ادهم حضنها جامد ،انا اصلا مش عايز اقوم من جنبك
جودي، اومال عايز تخرج بره ليه
ادهم، عشان نتمتع بكل لحظه هو شهر راح منه اسبوع لسه٣اسابيع وارجع الشغل تاني
جودى، طب ننام وننزل الصبح انا حاسه اني تعبانه اوي وعايزه انام بسبب المشوار
ادهم، خلاص اوك خلينا نايمين هو احنا ورانا حاجه
جودي، علي فكره عنيك جميله اوي
ادهم، يابنتي أنا عارف اني قمر
جودي، مغرور
ادهم، طبعا
جودي، ادهم هو انت حبيت قبل كده
ادهم، عايزه الصراحه واللا الكذب.
جودي، قول بقي طبعا الصراحه
ادهم، سلمي اللي بره دي كانت خطيبتي وكنا بنحب بعض جدا بس هي زى مانتي شايفه لبسها حاولت اغيرها مردتش وأهلها عادي بالنسبة لهم اخوها كان صحبي من ايام ثانوى وروحنا كليه الشرطه سوا ومازلنا أصحاب بس كل شئ قسمه ونصيب
جودي ، عشان كده نظراتكم لبعض حسيت والله إن في حاجه
وهي عرفت طبعا انك جاي الغردقه فحجزت الشاليه اللي جنبنا عشان تهيص معاك براحتها
ادهم، خلي عندك ثقه في نفسك
جودي، انت خليت فيها ثقه اخدها في حضنك في البحر وتقولي ثقه قاعد متنح ليها وهي ماشيه وتقولي ثقه
ادهم، تصدقي انا غلطان اني صارحتك
جودي، استني كده بتقول انك سيبتها بسبب لبسها طب ازاي كنت مش عجبك لبسي وبتقول عليه جعفر
ادهم، بس بقي ياجودي انا دماغي صدعت
جودي، اووم روحلها هتعطيك علاج الصداع
ادهم حس أنه غلط أما قالها فبيحاول يصلح اللي قاله، علاجي الوحيد انتي أنا عمرى ماحبيت قد ماحبيتك وعمرى مالمست حد غيرك وعمرى ماحسيت براحه قد وانا في حضنك بس بقي كفايه مشاكل انا تعبت
جودي، خلاص انا اسفه بجد
ادهم، ممكن اللي حصل من شويه يحصل تاني😂😂
جودي ، بشرط
ادهم، اي هو
جودي، اوعدني انك تبعد عن سلمي
ادهم ، اوعدك ابعد عن أمها بس ياللا
جودي راحت رايحه لحضنه تاني
،،،،،،
عند أحمد ونور
احمد، هي مبيبطلوش عياط ليه دماغي صدعت
نور، شكلهم عندهم مغص
احمد، طب هاتي كده محمد اشيله
نور، خد اهو
احمد اول ماشال ابنه سكت عالطول
نور، ده سكت
احمد، ابني بيحبني
نور، عشان أمه بتحبك
احمد، وانا بعشق أمه
نور، طب هش ده نام وجودي نامت اهي اخيرا
احمد، الحمد لله هنام اخيرا
نور، ياللا ننام قبل مايصحوا😂😂
احمد حط محمد في سريره هو وجودي ونيمهم وطلع نام جنب نور قبل مايصحو
تعليقات
إرسال تعليق