رواية طفلة الفهد الفصل السابع عشر 17 بقلم بسملة بدوي
رواية طفلة الفهد الفصل السابع عشر 17 بقلم بسملة بدوي |
رواية طفلة الفهد الفصل السابع عشر 17 بقلم بسملة بدوي
فهد رجع لوعيه وقال بصوت جمهوري غاضب أشبه بالجحيم............ اااي داااااا جيبلي عيله اومال لو مكانش 5نجوم
ياسر بخوف ......والله يباشا شاطره وهتعجبك جامد انت مش شايف شكلها
فهد للحظه كان هيروح ليه ويموته من الضرب بس مسك نفسه في اخر لحظه وقال بغرور ........ أما نشوف انا مش اي حاجه تعجبني وانا مش اي حد وقال ل لارا ببرود ......ورايا
لارا بخوف من شكله وعصبيته حطت وشها في الأرض ومشت وراه
بقلم بسمله بدوي
طلعوا جناح فوق في الملهي
لارا بخوف اول ما لقيته بيقلع الجاكيت وبيفك زراير القميص.
لارا بتوتر ......قالت هههعمل كككاس ليك عشان تدخل في المود
فهد في نفسه .......الله ادخل في المود كمان واكيد مش انا بس لا كله دخل في المود وربنا مهرحمك ده انا طول السنين مبنامش وعطول تأنيب الضمير حتي كل ما بقرب من سوزي بشوفها انتي لارا الطفله البريئه يخساره فكرتك انتي الي هتعقميلي الجرحك ،بس جرحتيني اكبر جرح واكتر منهم قدمتك الحب والحنان وكل حاجه وفي الاخر هربتي مني وعشان اي عشان تبقي كده اصبري عليا بس وربنا لوريكي من هو فهد الدالي
فاق على صوت لارا الرقيق ...... اااتفضل
فهد ببرود.......حط الكأس جنبه وقال بغرور ........ لأ انا بحب اكون فايق في الحاجات دي وضحك بخبث وقال .......ارقصيلي
لارا بزعر......ننننعم
فهد بغرور........ اي الصعب في كده بقولك ارقصيلي صعبه
لارا بخوف ........... اااا مينفعش
فهد بشر......هو اي الي مينفعش يبت انتي
لارا بدموع........مينفعش والنبي اشرب وبعدين هعملك الي انت عاوزه
بقلم بسمله بدوي
فهد بغضب جحيمي مسك الكاس وضربه في الحيطه وقال بصوت زي فحيح الافعي ...... انا مش بتأمر يبت انتي انا بس الي أأمر وقولت ارقصيلي اخلصي
لارا بدموع.......حححاضر
لارا في نفسها يارب في اي لي كد مش راضي يشرب لي ،بس حاسه بعد ده كله بالأمان برده
لارا راحت شغلت المزيكا ورقصت
وفهد قلبه بيوجعه عليها اوي بس قال تستاهل ولسا التقيل جاي
عند يامن بخوف ....... هي اتأخرت كده لي بس يارب تكون بخير في اي بس ،والراجل الي معاها ده برده مش سهل وحويط اوي ططب اي معقول الراجل عمل لها حاجه ،عند الفكره دي اتجنن وبتهور راحل لها على الجناح وقعد يخبط زي المجنون
عند فهد كان قاعد بيبص عليها بتركيز وحب شديد وبعدين قال بغرور ...... خلاص تعالي رقصك وحش وانتي اصلا مش من نوعي المفضل ومش عجباني خالص
لارا بصت له بخوف والدموع في عيونها .
فهد بتوهان اول ما بص في عيونها وقال بحنان.......اقعدي وبيشاور على رجله
لارا كانت هتعترض بس بصلها بشر ،قعدت بخوف
فهد قربها منه جامد ومد أيده وبيشيل شعرها عشان يشوف وشها وحطه ورا ودنها وقال بصوت مثير حنون تحت ودانها.......قطتي وحشتيني
لارا قلبها قعد يدق جامد و اول ما شمت ريحت برفانه الي بتعشقها الي ممزوجه بريحه سجايره الرجوليه .....قالت فهدي
فهد لسا هيقرب قاطعه خبط جامد على الباب
فهد زقها ببرود وقال بصوت عالي غاضب ........ايييييه ميييين وراح فتح الباب وشعره مبعثر بشكل جذاب وفاتح زراير القميص كلها بانت عضلات بطنه السداسيه (سكس باك ) وعروق أيده الي بارزه بشكل رجولي جذاب
يامن بصله بخوف من الي في باله ليكون عمل حاجه في لارا
وزقه بغضب ....... وقال هيا فين عملت فيها اي
وراح ل لارا الي بتبصله بخوف وحضنها جامد ومسك وشها بين أيده برقه وقال بلهفه وخوف ........ لارا حبيبتي انتي كويسه عملك حاجه وقعد يبص لها ويتفحصها و اطمن ان لقهاها بهدومها الي كانت لبساها لسه وقال بحنان ......قومي يروحي قومي يالا
لارا قامت بطاعه ، فهد بغضب جحيمي ومسك من تيشرته بغضب وقال بصوت غاضب جحيمي......انت مين يبن******* وازاي تمسكها يبن ****** انت تمسك أيدها بصفتك ايييييييه
بقلم بسمله بدوي
مهند بحب.......حبيبها وان شاء الله جوزها
لارا بصت له بصدمه ،وفهد بخوف من الفكره وقال بصوت زي فحيح الافعي و عروقه برزت وووووو
تعليقات
إرسال تعليق