عندما يعشق القاسي الفصل السادس عشر 16 بقلم هدير بدر
عندما يعشق القاسي الفصل السادس عشر 16 بقلم هدير بدر |
عندما يعشق القاسي الفصل السادس عشر 16 بقلم هدير بدر
قامت ناديه: يعني هاتعملى اي حاجه
جوري: اي حاجه
ناديه : ابعدي عن ابني اختفي من حياته
جوري بصدمه: ها طب دا هايرضيكي يعني
ناديه: ايوا
جوري: دا هايفرح حضرتك
ناديه: ايوا
جوري: تمام وانا هاعمل اللي يعجبك بس الاول اكرهه فيا ارجوكي
.......صدمتكم اني اسف
ناديه : يعني تقدري تتخلى عنه كدا
جوري بعياط : لا انا بحبه بس مش مكتوبلي افرح
ناديه: امال ازاى موافقه تبعدي عنه
جوري: علشان حضرتك انا فعلا من لما دخلت حياتكم بقا كلها زعل وحزن
كفايه عليا اني اشوفكم فرحانين انا كدا كدا متعوده علي الوجع والحزن بس عمري ماحبيت ولاهاحب اد اثر كفايه خوفه عليا انا عمر ماحد عاملني كدا وعمري ماحسيت اني عايشه الا معاه
ناديه.حضنتها وجوري اتصدمت وبعدين وعيطت في حضنها لان كان نفسها تحس بحضن الام اللي اتحرمت منه
ناديه : مالك بتعيطي ليه
جوري بعدت عنها : اصل كان نفسي اجرب حضن الام
ناديه صعب عليها: ليه مامتك ميته
جوري: لا
ناديه.: طب بعد كدا قوليلي ياماما
جوري: بجد وحضنتها تاني احلى ماما في الدنيا
جوري مسحت دموعها: طب مش هاتخليني ابعد.اثر
ناديه : عمري ماقدر ابعدك عنه وبعدين انتي بقيتي بنتي خلاص
جوري : بحبك يا احلى ماما
وطلعوا الاتنين بيضحكوا كله اتصدم
جوري : مالكم في ايه
حياه : ها لا مافيش
اثر كان فرحان اوي وفخور بيها جدا
ناديه : ينفع اقعد معاكم
جوري : طبعا ياماما
شهد اتصدمت وحلفت انها هاتتنقم منهم
شهد : ايه يا عمتو هي ضحكت عليكي انتي كمان بكلمتين
ناديه : دي بقيت بنتي هي ماضحكتشي عليا انا اللي كنت هاغلط لو كنت بعدتها
شهد : طب انا هامشي بقا سلام
حياه: هييييح يا منتا كريم يارب ايه الجمال اخيرا الواحد هايعيش في هدوء
وبعد نص ساعه والجو متوتر بين اثر وناديه وناديه حزينه ان ابنها مش بيكلمها وجوري قاعده ملاحظه
جوري : اثر عايزه اخرج
اثر : لا
جوري: بالله عليك عايزه اخرج مش انا زاكرت
اثر: يالا نطلع نلبس يا آخره صبري عن اذنكم ياجماعه
اسيل : اوعدنا يااااارب
جوري : احسدوا قره عيني علشان اجي اقعد جنبكم 🙄
حياه: يالا ياختي
وأثر وجوري طلعوا
ناديه : حياه اسيل
الاتنين باصولها وطلعوا
ناديه: يارب يسامحوني انا عارفه اللي انا غلط معاهم
اثر وجوري غيروا واول ماجوري طلعت اثر تنح وسرح فيها
جوري كانت لابسه دريس بيبي بلو في بينك كدا
وخمار عليه بيبي بلو كانت قمر قمر يعني
جوري : ايه القمر دا
اثر كان لابس كاجول وكانت عضلاته باينه من القميص
.... نغض البصر عيييييب😂
اثر : قمر ايه دا انتي اللي قمر وشالها ولف بيها
جوري كانت فرحانه اوي ونزلوا
اثر : ها يستي تحبي تروحي فين
جوري : علي البحر
راحوا علي البحر وقعدوا
جوري: اثر
اثر: عيونه
جوري : ممكن اسالك سؤال
اثر : ها
جوري: هو انت مش بتكلم مامتك ليه
اثر بص بحزن وقالها : ماتساليش دا تاني
جوري: طب مش انا حكيتلك علشان خاطري احكيلي
اثر : مش هاينفع
جوري : ليه
اثر : علشان امي غلطت في
ولسه هايكمل
جوري: بص إياك تقول السبب ربنا امر بالستر هي الله اعلم عملت ايه بس إياك تقول تمام ودي في الاول والاخر مامتك دي اللي حملت فيك وربيتك احلى تربيه وطالع احلى ظابط في الدنيا وعندك شركه دا كله بفضل مامتك في الاول والاخر حتي لو هي بعيده عنكم عمرك ماهاتشوف احن منها عليكم دا كفايه حضنها
اثر حضن جوري واول مره يعيط ادام ست : عمرها ما حضنتني عمرها ماقربت مني
كنت طفل عندي عشر سنين كان في حفله قلتلها قالتلى مش فاضيه
جوري افتكرت لما حصل معاها نفس الموقف وانضربت
اثر : انا عارف انك مريتي بكدا انتي كمان وانتي أصعب بس كان نفسي في حضنها كان نفسي اشوف حنيتها
جوري: مامتك زعلانه وحاسه بالندم ليه ما تديهاش فرصه تانيه
اثر : لا
جوري: علشان خاطري وبعدين احكم اتغيرت والا لا العمر هانعيشه مره واليوم اللي بيروح مش بيجي بداله تاني بلاش تضيع عمرك في اللوم والعتاب وبعدين هي مهما عملت هي مامتك وبتحبك اكتر مني كمان
اثر : هاحاول
جوري علشان تلطف الجو: ايه يا اخي دا اسه البخل اللي انت فيه دا
اثر مسح دموعه: في ايه يابت
جوري : قاعدين علي البحر ومش قادر تقوم تجبلي حمص شام يا بجاحتك
اثر بصدمه : حمص شام
جوري: اه اعملى ظابط بقا وكدا قوم ياض
اثر : انا اللي يقف ادامي يكون مرعوب عيله تقولى ياض ومسكها من قفاها
جوري بضحك : اهدي يسطا الناس عيب كدا الااااااه
اثر : صبرني يارب سرسجيه هاروح اجبلك الا تفضحينا
جبلها وجيه
جوري: استني استني قبل ماتشرب هات فونك
اثر : ليه
جوري: هات فونك بدال ماغزك
اثر : اداها الفون وهو بيضحك
جوري : يالا قول بطييييخ
اثر ضحك عليها وفضلوا يتصوروا ويهزروا
اثر باس دماغها : شكرا لأنك دخلتي حياتي شكرا لاني عرفت اختار فعلا عمرك ماخيبتي ظني ماعنتيش عارف هاحبك اكتر من كدا ايه بحبك اوي
جوري: وانا بحبك اوي
اثر: يالا ياروحي علشان مدرستك بكرا
جوري : اشطا بقا
روحوا لقوا ناديه قاعده لوحدها واسيل وحياه كانوا نازلين
اثر وقف ادامها: ماما
ناديه بصتله بحزن : ايوا
اثر : مالكيش دعوة بيا
كله بصله بصدمه
تعليقات
إرسال تعليق