القائمة الرئيسية

الصفحات

عندما يعشق القاسي الفصل الخامس عشر 15 بقلم هدير بدر

 عندما يعشق القاسي الفصل الخامس عشر 15 بقلم هدير بدر

عندما يعشق القاسي الفصل الخامس عشر 15 بقلم هدير بدر

عندما يعشق القاسي الفصل الخامس عشر 15 بقلم هدير بدر

اثر دخل عليهم
اثر بعصبيه: لحسن حظك انك بنت بس لولا كدا كنت عرفتك دي مراتي واحلى حاجه في حياتي تمام ثم انها تستعر من شغل باباها ليه ها تكفي انها مش عندها حقد ولا غل ولا كره تكفي انها بتحب الخير لغيرها كفايه اني اول ماتوقعت لاقيتها عمر ماكان الحب باني ابص علي مكاني ومرتبتي وعلي مكانتها كفايه اسمها محفور في قلبي حاجه تانيه مش مهمه
شهد بصت بغيظ لجوري ومشيت
جوري دمعت: ربنا يخليك ليا
اسيل : احم احم احنا هنا
اثر ضحك عليهم
اثر : يالا ياروحي علشان تأكلي وتخدي علاجك وتنامي ها
جوري: ماشي يالا
يالا يابنات ننزل ناكل
كلهم نزلوا وقعدوا علي سفره علي يمين اثر جوري وعلي شماله ياسين
والباقي حواليهم
نزلت شهد وناديه
قعدوا من غير ماحد يتكلم والجو كان متوتر جدا بينهم
خلصوا اكل
اثر : يالا ياحبيبتي
وخدها وطلع اداها العلاج وناموا
تاني يوم
اثر : قومي يا طفلتي يالا مدرستك
جوري بحماس قامت سقفت : ايوا بقا هو دا الكلام فين اللبس
اثر ضحك عليها جامد وكان في ايده اللبس
اثر : قومي خدي شاور يالا
جوري: قامت خدت شاور وصليت فرضها
وأثر كان فرحان اوي وهي بتصلي
جوري خلصت صلاه ولاقيته سرحان فيها
جوري: احم احم ورايا مدرسه ياناااااس
اثر : خرمتي ودني يالا ياختي
وجهزوا ونزلوا يفطروا
حياه واسيل : اوعا المزه بقا
جوري: من بعض ماعندكم يا اختي
كلهم ضحكوا وكلو في جو مرح ولطيف
اثر : ياسين انا هاوصل جوري وبعدين اطلع علي الشركه
جوري كحت : ايه دا انت عندك شركه
اثر غمزلها : احنا جامدين اوي
جوري: ربنا يزيدك يارب
اسيل : هييييح انا عايزه اتجوز
اثر : يالا بالسلامه ياختي
كلهم ضحكو
اثر بحنيه: يالا يا جوجو
جوري: يالا
وركبوا العربيه
اثر : اياكي تتوتري ومالكيش دعوة بالشباب لو حد ضايقك رني عليا بس تمام
جوري بحب : حاضر بس انا ماليش صحاب
اثر : عادي بكرا تصاحبي ومش اي حد تصاحبيه فاهمه تتأكدي الاول من أخلاقها واياكي تدي سرك لحد
جوري: حاضر
وصلوا المدرسه
جوري نزلت وبدأت تتاقلم علي جو المدرسه وكانت فرحانه اوي عمرها ماكانت تحلم انها تدخل مدرسه شبه دي
.......
اثر دخل الشركه بطلته المعهوده ولابس نضاره وبدله سمرا كان مز مز يعني
البنات بهمس: قمر اوي يخربيته
والتانيه: يابخت مراته سمعنا انه اتجوز
واحده تانيه : بنت محظوظه بصحيح
سمع كلامهم كله
اثر بصرامه: بدال مانتو متنحين كدا كل واحده علي شغلها بدال ماتترفدوا
كله دخل علي مكتبه
وأثر قبل مايدخل مكتبه : هند عايز الورق كله اللي محتاج امضه وعايز ورق الصفقه الجديده
هند بعمليه: حاضر يافندم
اثر خلص شغله وطلع علشان يجيب جوري
اثر ركب عربيته ورن علي جوري : حبيبتي انتي فين
جوري: انا واقفه مستنياك اهو
اثر : تمام ياقلبي خمس دقايق واكون عندك ما تتحركيش
جوري : ماشي
فاجاه لاقيت اتنين شباب بيقربوا منها
واحد : الا الحلو واقف لوحده ليه
التاني : احنا احسن منه تعالي
جوري بعياط: ممكن تبعدوا عني
الشاب : بتعيطي ليع بس احنا عملنا لسه حاجه وجاي يمسك ايد جوري لقي ايده اتكسرت
وأثر وقف ادام جوري
الشاب بوجع : ااااه ايدي
اثر رفع كمه ونزل ضرب في الاتنين
وسابهم سايحين في دمهم
اثر خد جوري في حضنه ودخلوا العربيه
اثر : ممكن تبطلي عياط علشان خاطري ماحصلشي حاجه
جوري بعياط : كان هايلمسني
اثر : ماحدش يقدر يقربلك طول مانا جنبك
جوري: حضنته بحبك اوي
اثر : كدا هانتمسك ان شاءالله ونبات في السجن لينا بيت يا وليه يلمنا
جوري بصدمه: وليه!!!!
اثر ضحك علي طريقتها
وفضلوا يضحكوا لحد.ماوصلوا البيت
اسيل وحياه جريوا علي جوري اول مادخلت حضنوها
اثر بضحك : لااااا مراتي لا بغير عليها
اسيل: دي اختي اش حشرك انت
ناديه متابعه الحوار وماتكلمتشي وجوري ملاحظه
اثر : طب نستأذن نغير وننزل ناكل
حياه واسيل : ماتتاخروش ها .
طلعوا غيروا ونزلوا الاكل كان جهز
جوم ياكلوا وشهد كانت قعدت معاهم ناديه ماقمتشي وماحدش ادا اهتمام
جوري قامت ناحيتها وكله ساب الاكل وبصلها
جوري قعدت علي الارض ادام ناديه: لو حضرتك مضايقه اني باكل معاكم ممكن اكل فوق لكن دا مكان حضرتك
اثر ابتسم بفخر
ناديه بصتلها بحزن وبصيت في الارض
جوري قامت تطلع فوق
ناديه: استني هاكل معاكم
كله فرح
وقعدوا ياكلوا وشهد متغاظه جدا وعماله تفكر ازاى تخلص من جوري
خلصوا اكل
اثر: جوري حبيبتي يالا نطلع نزاكر وبليل اقعدي مع حياه واسيل
جوري : بجد هاتزاكرلى
اثر : امال يابت يالا
جوري: اكيد مش هاسيب جوزي حبيبي هاطلع يزاكرلى وكانت بتتكلم بطفوله وطلعت لسانها وطلعت كله ضحك عليها
طلعوا اوضتهم
اثر : يالا ياروحي هاتي الكتب
جوري جابت الكتب وقعد يزاكرلها وهي سرحت فيه
اثر : لا ياما مش وقته هاتسقطي
جوري: تبا لك قاطع اللذات بصحيح
اثر : سمعي اللي قلته وكل اما تسمعي حلو هاديكي حاجه حلوة
جوري: بجد وبدأت تسمع اثر لاحظ انها شاطره جدا
اثر : لا انتي تستاهلى دول واداها كيس كان عباره عن شبسيات وشيكولاتات ومصاصات علشان بحب المصاصه معلشي
😂😂😂
وبعد ساعتين
جوري : ااااه دماغي حرام عليك تعبت
اثر : هاتسمعي دي بس يالا
جوري سمعت وخلصت
اثر خدها في حضنه وشالها
جوري: ايه في ايه
اثر : لا هانام مش قااادر
جوري : طب سيبني انا انزل تحت
اثر : لا معلشي مش بقدر انام غير في حضنك وناموا
بليل جوري نزلت تحت لاقيت ناديه قاعده في التراس وعماله تعيط
جوري جريت عليها : مالك يا طنط بتعيطي ليه طب اهدي اجبلك ايه طيب
ناديه قامت وفاجاه .......
يتبع..
لقراءة الفصل السادس عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

6 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق